אינאזומה 11

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אינאזומה 11
イナズマイレブン
ברק 11 (אינאזומה אירבון)
סוגה ספורט (כדורגל), קומדיה, פנטזיה
מאנגה
יוצר טניה יבונו
הוצאה Shogakukan
התפרסם לראשונה במגזין CoroCoro Comic
תקופת הפרסום המקורית יוני 2008 – אוקטובר 2011
מספר הכרכים שהתפרסמו 10
אנימה
במאי קטסוהיטו אקיאמה, יושיקזו מיאו
תסריטאי אטסוהירו טומיאוקה
אולפני אנימציה OLM
רשת שידור TV Tokyo
מדבבים בשפה העברית איטן גרינברג, ליאור חקון, עידו דנקנר, מירון אהרונוביץ', תומר לוי, קובי ליקורמן, יהונתן שוורצברג, עדי בר לב, עדן גמליאל, מיה אלון, יהונתן מגון, אלון שר, לב ברודינסקי, טליה ברקאי, אלדד פריבס, ערן מור, סער בדישי, צביקה פורמן, דוריאל זוהר, עמית יוסוביץ', בן סיידוף, סער הדר, רועי ניב
תקופת שידור מקורית 5 באוקטובר 2008 – 27 באפריל 2011
מספר העונות 3
מספר הפרקים 127
סרט: אינזומה 11 - פלישה במקדחת חיל חזקה
イナズマイレブン 最強軍団オーガ襲来
במאי יושיקזו מיאו
סטודיו OLM
הופעת בכורה 23 בדצמבר 2010
משך הקרנה 90 דקות

אינאזומה 11יפנית: イナズマイレブン, באנגלית: Inazuma Eleven) הוא זיכיון יפני של מאנגה וסדרות אנימה המבוססות על סדרת משחקים באותו השם. המאנגה הראשונה פורסמה בין יוני 2008 לאוקטובר 2011. סדרת האנימה הראשונה שודרה ב-TV Tokyo החל מה-5 באוקטובר 2008 עד ל-27 באפריל 2011, ובישראל בערוץ הילדים ב-18 ביולי 2016.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קבוצת הכדורגל של תיכון ריימון היא קבוצת כדורגל בלי מוטיבציה, ויש בה רק שבעה שחקנים. קפטן הקבוצה, מארק אוונס, מנסה לאחד את הקבוצה. הוא שוער מוכשר, ועכשיו הוא תקוע בלי קבוצה ובלי יכולת להראות את הכישורים שלו. יום אחד מגיע לבית הספר תלמיד חדש, אקסל בלייז. הוא מפורסם כבועט אגדי בעל הבעיטה המדהימה שלו: טורנדו אש. הנוכחות שלו בתיכון ריימון, גורמת למארק לנסות לבנות מחדש את הקבוצה, והוא ינסה לבקש מאקסל להצטרף אליו. נדמה כאילו המצב משתפר, אבל אז מתברר שאקסל פרש מכדורגל מפני שבטורניר הספר של השנה שעברה, אחותו ג'וליה נכנסה לתרדמת ומאז יש לאקסל טראומה. למרות התעקשותו של מארק, אקסל מסרב לשחק. ואז משום מקום, מתקבלת בקשה לשחק משחק נגד אקדמיית רויאל, ונאמר לקבוצה שאם הם יפסידו במשחק, הקבוצה תיסגר לנצח. המשחק נגד רויאל מתקיים, ובסופו ריימון משיגים ניצחון טכני (משום שאקדמיית רויאל פרשו), ומתפרסמים בתור הקבוצה שניצחה את אקדמיית רויאל. מנהלת הקבוצה, נלי, רשמה את הקבוצה לטורניר הספר עקב הניצחון.

ריימון משתתפים בטורניר הספר, ואקסל מחליט לחזור לשחק בשכונה של נלי. תלמיד חדש בשם בובי מגיע לבית הספר ומצטרף לקבוצת ריימון. לאחר משחק בטורניר הספר, אקסל מתחיל לחשוד בבובי שהוא מרגל של רויאל, מפני שהוא מבצע מהלך שמזוהה עם ההגנה של רויאל. הקבוצה מעפילה לגמר הטורניר, תוך כדי ניצחון על מספר קבוצות חזקות. לבסוף נלי, חושפת שהמאמן של ריימון הוא בעצם מרגל שנשלח על ידי המפקד של רויאל, והמאמן חושף גם את בובי בתור מרגל של רויאל. בובי מחליט לפרוש, אך בעידודה של חברתו-סילביה, שהיא עוזרת המאמן של ריימון, חוזר לריימון, הפעם לא כמרגל אלה כשחקן אמיתי העוזר לקבוצת ריימון. עקב הפיטורים של המאמן של ריימון, חיפשו שחקני הקבוצה מאמן חדש, והם מוצאים. המאמן הוא שף של נודלייה אחת והוא שיחק בריימון לפני 40 שנה-סימור הילמן. תוך כדי אירועים אלו ריימון לומדים על "אינאזומה 11", קבוצה אגדית שנוסדה בריימון לפני 40 שנים, על ידי סבו של מארק, והייתה ידועה במהלכיה הבלתי־אפשריים ובשחקניה האגדיים. ריימון מחליטים להיות אינאזומה 11 החדשים, ומפתחים מהלכים בסגנון מהלכי הקבוצה הוותיקה.

אחרי הניצחון בטורניר הספר נגד תיכון זאוס, מתקבלת בקשה לשחק נגד תיכון אליוס, שהוא תיכון של חייזרים. התלמידים מתיכון אליוס (בקבוצה שנקראת סערת ג'מיני) מנצחים את ריימון 0–20, וריימון מתאמנים על מנת לנצח את אליוס במשחקם הבא. סימור הילמן לא יאמן אותם הפעם כי הוא ומר ריימון חוקרים על אודות ריי דארק (המנהל של קבוצת רויאל), כי הם חושבים שהוא עומד מאחורי תיכון אליוס. אותו מחליפה מאמנת אישה - לינה שילר.

בזמן הזה ראש הממשלה חונך פסל במרכז העיר וחייזרים, תלמידי תיכון אליוס, חוטפים אותו. למחרת האבטחה של ראש הממשלה משחקת נגד תיכון ריימון. לאחר המשחק נודע לשחקנים מבתו של ראש הממשלה, שהם ממונים לנצח את תיכון אליוס ולהחזיר את ראש הממשלה.

אחרי המשחק השני של ריימון נגד אליוס מחליטה המאמנת להוציא את אקסל מהקבוצה ולהחליף באותו בשון פרוסט - שחקן כדורגל מבית ספר אלפין. ראש הממשלה חוזר ללשכה שלו. תיכון ריימון מנצחים את תיכון אליוס 1–2. אבל המשחק נגד חייזרים אינו נגמר למרות שניצחו את תיכון אליוס – כעת מגיעה קבוצת אפסילון, קבוצת הכדורגל השנייה של תיכון אליוס.

אחרי המשחק נגד אפסילון, בו החייזרים מנצחים את ריימון 0–1, מגלים שחקני ריימון את כישרונו של סקוטי - שחקן של התיכון בו שוכנת קבוצת ריימון לכמה זמן והוא הודף בעיטה קטלנית של אפסילון ולאחר מכן נוסע עם ריימון חזרה ללא ידיעת השחקנים האחרים .

לאחר המשחק השני נגד אפסילון שבו הושג תיקו 1-1, מגלים מחברת נוספת של סבא של מארק בתיכון פוקס שוו, שם הם מוצאים את המעריץ של מארק שמבצע את "יד אלוהים" אחד לאחד של מארק-דארן לאצ'נס, ולאחר מכן הוא מצטרף לריימון. לאחר מכן מתגלה בפני מארק- קסבייר, שחקן מקבוצת ג'נסיס של אליוס וקורא למארק לשחק נגד ג'נסיס למחרת. במשחק הזה אליוס מנצחים. לאחר מכן נשלחים לאוקינווה עם שמועות על בועט הלהבה כל הקבוצה בטוחה שזה אקסל אבל מתברר שזה שחקן אליוס ושם הם פוגשים את הארלי קיין - שחקן התיכון המקומי, אחר כך במשחק הבא נגד אפסילון ריימון מנצחים הודות לאקסל שחזר והוא היה אז באוקינווה, ואז מתגלה קבוצת אבק יהלום של אליוס .במשחק הזה הם משיגים תיקו הודות לביירון-שחקן של תיכון זאוס. לאחר משחק אחד בו שתי קבוצות של אליוס אוחדו לאחד ושם הם עמדו לנצח אבל קסבייר מנע מהניצחון, לאחר מכן ריימון נוסעים להר פוג'י ושם מגלה המאמנת לינה את הסוד של אליוס - אלה אנשים רגילים אשר נחשפו לאבן האליוס שהגיע מהחלל (בהר פוג'י זה הבסיס שלהם) ומנצחים את ג'נסיס. אבל אז, כשריימון חוזרים בחזרה, הם מגלים ששחקני העבר של ריימון שפרשו או הוצאו מריימון נחשפו גם הם לאבן האליוס וריימון העכשוויים שיחקו נגדם וניצחו. לאחר מכן ריימון מקבלים שחקנים חדשים מכל מיני קבוצות ששיחקו נגדם ושלא שיחקו, ביניהם ג'ורדן גרינוואי-שחקן אליוס לשעבר ( בקבוצת סערת ג'מיני), קסבייר שחקן אליוס בקבוצת ג'נסיס. והם מתחלקים לקבוצות ומתחרים זה בזה ,אז המאמן החדש שלהם מחליט את מי הוא מקבל ואת מי לא לנבחרת יפן. והם טסים אז לטורניר הספר הבין לאומי (לאחר כמה משחקים נגד קבוצות מקומיות ) ובו משתתפות אנגליה, אמריקה, איטליה, קוריאה, ברזיל, אוסטרליה, קטאר. בסופו של דבר הם מגלים שהטורניר הוא בעצם ניסיון להשתלטות על העולם בידי מנהלה לשעבר של קבוצת ברזיל זולאן הם מסכלים את התוכנית שלו ומגיעים לגמר מול "ענקים קטנים" מקוסטייל שהמאמן שלהם זה סבו של מארק. בגמר הטורניר הם מנצחים את ענקים קטנים 3-2 וכל הקבוצות חוזרות לביתיהם וביפן בגלל שאינאזומה יפן ניצחה הכדורגל הלך ונהיה פופולרי שם וטקס סיום הלימודים יתקיים ונערך משחק בין ריימון 11 לבין מי שהצטרפו אחר כך (כולל אוסטין) והמשחק נגמר 0-0.

אינאזומה 11 גו[עריכת קוד מקור | עריכה]

סדרת ההמשך לסדרה המקורית. מתרחש כבערך עשר שנים לאחר סיום הסדרה המקורית. כעת על כדורגל הנוער שולט ארגון בשם האזור החמישי, ששולט גם באקדמיית רויאל. האזור החמישי מוכר משחקי כדורגל וקובע את התוצאות מראש, הכל על מנת להרוויח כסף ולהשיג כוח. לקבוצת ריימון מצטרפים שלושה שחקנים חדשים: שני החברים אריון שרווינד וז'אן פייר (ג'יי פי) לפין, והשחקן המתבודד ויקטור בלייד. יחד עם שחקני ריימון הנוכחיים, הם מתחרים בטורניר דרך הקדושים, החלופה הנוכחית לטורניר הספר של השנים הקודמות. תוצאות הטורניר בוחרות את הקיסר הקדוש, ששולט על כדורגל הנוער. הקיסר הקדוש הנוכחי הוא גם ראש האזור החמישי, כך שמצב הכדורגל גרוע מאי פעם. מאמן הקבוצה של ריימון עוזב (לאחר מכן מתגלה כמורד באזור החמישי) ואותו מחליף מארק אוונס. מארק מנסה להקים את הקבוצה מחדש ומאמן אותם לניצחון בטורניר דרך הקדושים, כשחברו ג'וד שארפ מאמן את אקדמיית רויאל, אבל למעשה הוא חלק מהמחתרת הפועלת כנגד האזור החמישי. על ריימון מוטלת המשימה לנצח בטורניר וכך להפיל את האזור החמישי, והם מתגייסים לעבודה.

Inazuma Eleven Ares no Tenbin[עריכת קוד מקור | עריכה]

סדרת ספין-אוף שהתחילה להיות משודרת ביפן מהתאריך 6.4.2018, והסדרה מבוססת על משחק עם אותו שם.

דמויות המופיעות בסדרה:

http://inazuma-eleven.wikia.com/wiki/Category:Ares_characters

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מארק אוונס (ביפנית נקרא מאמורו אנדו, 円堂 守; מדובב על ידי איטן גרינברג): שוער הקבוצה והקפטן שלה. מארק הוא השחקן הראשון של קבוצת ריימון. סבו היה מייסד אינאזומה 11 המקורית לפני 40 שנים. הוא מנסה לאחד את הקבוצה במטרה להשתתף בטורניר הספר ומצליח. שולט במהלכים "יד אלוהים", "אגרוף כדור אש" "אגרוף זוהר" ,"יד מג'ין" "אגרוף הצדק" "פטיש הזעם", "יד ממדית", "תפיסת אלוהים" "יד אומגה", "יד אלוהים v" ו"היד הגדולה" ומשתתף במהלכים "טריי פגסוס", "הפניקס" יחד עם בובי ואריק,"אינאזומה אחת" עם אקסל ,"זרם סילון" עם אקסל ואוסטין ו"שבירת אינאזומה" יחד עם אקסל וג'וד. בהיותו שחקן הגנה, פיתח את המהלך "ראש מגטון" ומשתתף במהלך "אזור המוות 2" יחד עם ג'וד ובובי. באינאזומה 11 גו הוא הופך למאמן החדש של ריימון ומתגלה שהוא התחתן עם נלי (בכך שהוא הזמין את אריון אליו הביתה ואחרי שהתקשר לנלי לשאול אותה אם זה בסדר שהוא יבוא) לובש את חולצה מספר 1, וכשהוא הופך לשחקן הגנה הוא לובש את חולצה מספר 15.
  • אקסל בלייז/ אלכס זייבל (ביפנית שויה גואנג'י, 豪炎寺 修也; מדובב על ידי בן סיידוף באינאזומה 11 המקורית ובאינאזומה 11 גו הוא מדובב על ידי אביתר אדיר): בועט מפורסם ותלמיד חדש בתיכון ריימון. עבר לתיכון ריימון כדי להיות קרוב לאחותו ג'וליה שנפגעה בתאונה מסתורית לפני שנה. פרש מכדורגל מקצועי בגלל אותה תאונה אך חוזר בעידודו של מארק. שולט במהלכים "טורנדו אש", "סערת כדור אש", "בורג כדור אש","מקסימום אש" "דרקון טורנדו" יחד עם קווין," נפילת אינזומה" עם ג'ק, "אינאזומה אחת" עם מארק, "נפילת אינאזומה 1" עם מארק וג'ק, "שבירת אינאזומה" עם מארק וג'וד, "אדמה" עם מארק ושון, "תרנגול אש" עם נתן, "אגדה ראשית" עם ג'וד ו"סערת טיגריס" עם אוסטין. עם הגעת מאמנת הקבוצה החדשה, לינה שילר, מועף מהקבוצה אבל חזר בהיותו באוקינאווה משתתף במהלך "אש צולבת" עם שון. באירועי אינאזומה 11 גו מתגלה שהוא הקיסר הקדוש ומאמן את קבוצת "הר אולימפוס". השחקן ה-10 של ריימון.
  • ג'וד שארפ (ביפנית יוטו קידו, 鬼道 有人; מדובב על ידי יהונתן מגון): קפטן בקבוצת רויאל ועובד תחת ריי דארק בתחילת העונה הראשונה. כשהוא מגלה שהוא נוצל על ידי ריי דארק הוא מחליט להצטרף לקבוצת ריימון בתור קשר מזוהה עם המהלך "פיצוץ תאומים" יחד עם אריק, "כדור אשליה", "קיסר פינגווין #2" עם דייוויד ועוד שחקן מרויאל, "שדה כוח" יחד עם קיילב, "קיסר פינגווין מספר 3" עם קיילב ודייוויד, ו"אזור המוות מספר 2" יחד עם בובי ומארק. באירועי אינאזומה 11 גו ג'וד הוא מאמן קבוצת רויאל בפועל ומאמן זמני של ריימון, אולם הוא חלק מהמחתרת המנסה להפיל את "האזור החמישי", ארגון שמוכר משחקי כדורגל נוער ומושך בחוטים.
  • נלי ריימון/אוונס (ביפנית נאצומי ריימון/אנדו, 雷門 夏未; דובבה על ידי עדן גמליאל ואחר כך על ידי ספיר דרמון באינאזומה 11 המקורית, ובאינאזומה 11 גו, היא מדובבת על ידי הילי ישראל): תלמידה בתיכון ריימון והבת של יו"ר ועד תיכון ריימון. מנהלת את הקבוצה ורושמת אותה לטורניר הספר בכדורגל. אחרי הניצחון בטורניר הספר ואחרי ניצחון על אבן אליוס, מתחילה לחקור אודות ריי דארק והתאונה ועל מותו של סבו של מארק. לאחר הניצחון על אבן אליוס היא עוזבת את יפן. באינאזומה 11 גו התגלה שהיא נשואה למארק.
  • שון פרוסט (ביפנית שירו פובוקי, 吹雪 士郎; הוא מדובב על ידי בן סיידוף באינאזומה 11 המקורית, אבל באינאזומה 11 גו הוא מדובב על ידי אביתר אדיר): שחקן כדורגל מבית הספר אלפין, מחליף את אקסל בקבוצת ריימון, משתמש בבעיטות הנקראות "סופת שלג נצחית" ו"סופת שלג וו'יברן" (בסדרה הם אומרים הפוך) יחד עם קווין, כאשר עיניו משתנות הופך שון מילד עדין ושקט לאחיו שמת שהיה שחקן עם אומץ וסיבולת רבים. אבל במשחק האחרון נגד ג'נסיס מתחיל להיות יציב באופיו ומשתמש בבעיטת "זאב אגדי". משתתף במהלך "אש צולבת" עם אקסל ב"חיית רעם" עם תור,"ארץ הקרח","מלאך שלג" וב"הוריקן" עם נתן. באירועי עונת ה"גו" הוא המאמן של קבוצת אלפין והוא משתתף במהלך "אזור המוות האחרון" עם קווין וקסביאר.
  • קווין דרגונפליי (ביפנית ריוגו סומאוקה, 染岡 竜吾; הוא מדובב על ידי ליאור חקון באינאזומה 11 המקורית, חוץ מבפרק 70, ששם הוא דובב על ידי יהונתן שוורצברג, ובאינאזומה 11 גו הוא דובב על ידי סער בדישי): חלוץ תיכון ריימון, משתמש בבעיטות הנקראות "מחיצת דרקון", "מחיצת וו'יברן", "קוטל דרקונים", "דרקון טורנדו" יחד עם אקסל, "פניקס אפל" עם נתן ומקס ו"סופת שלג וו'יברן" יחד עם שון. מועף זמנית מהקבוצה על ידי המאמנת החדשה לינה שילר. אבל לאחר מכן חוזר לקבוצה כשהמאמנת לינה עוזבת. באירועי עונת הגו התגלה שעבר לאיטליה. היה השחקן השני של ריימון ביחד עם סטיב, לובש את חולצה מספר 11.
  • ג׳ק וולסייד (ביפנית הייגורו קביאמה, 壁山 塀吾郎; הוא מדובב על ידי עמית יוסוביץ'): בלם של קבוצת ריימון, משתמש במהלכי ההגנה "החומה", "ההר" וחלק ממהלך האוויר של ריימון "נפילת אינאזומה" יחד עם אקסל בלייז וגם במהלך "נפילת מערבולת רוח" עם נתן, לובש את חולצה מספר 3.
  • בובי שירר (ביפנית אסוקה דומון, 土門 飛鳥; הוא מדובב על ידי רועי ניב): חבר ילדות של אריק וסילביה, הוא המגן של ריימון, בהתחלה מרגל של רויאל אבל מתחבר לקבוצה, חלק מהמהלך המשותף "הפניקס" ו"טריי פגסוס" יחד עם אריק ומארק, "גלישה קטלנית", "בלימה וולקנית" ו"אזור המוות 2" יחד עם ג'וד ומארק. לאחר הקרב בחייזרים חוזר לאמריקה יחד עם אריק. באמריקה משתתף במהלך "איקרוס" עם מארק האמריקאי, לובש חולצה מספר 13.
  • אריק איגל (ביפנית קאזויה איצ'ינוסה, 一之瀬 一哉; הוא מדובב על ידי סער בדישי): חבר ילדות של בובי וסילביה, הוא עבר תאונת דרכים בגיל צעיר מה שגרם לו לעזוב את הכדורגל לכמה שנים, כאשר החלים מהתאונה השתתף בקבוצה אמריקאית, קשר של קבוצת ריימון, משתמש במהלכים "בעיטת סיחרור", "בעיטת ספירלה" ו"ריקוד להבה" (הגנה). חלק ממהלכים המשותפים "הפניקס", "טריי פגסוס" יחד עם בובי ומארק, "פיצוץ תאומים" יחד עם ג'וד. לאחר הקרב בחייזרים חוזר לאמריקה יחד עם בובי. באמריקה פיתח מהלך ששמו "בעיטת פגסוס" ומשתתף במהלך "פנריר ענקי" יחד עם דילן ומארק האמריקאי.
  • וילי גלאס (ביפנית קקרו מגנה, 目金 欠流; הוא מדובב על ידי סער הדר): השחקן ה-12 של קבוצת ריימון. הוא נחשב לחלש יחסית לשאר שחקני הקבוצה. יש לו ידע רב בהמון דברים בתחום הגיקי: משחקי וידאו, בובות, ספרים, חוברות קומיקס, מחשבים. רוב הזמן אינו משחק במגרש ויושב על הספסל, המציא שמות לרוב מהלכי הקבוצה. בעונה השלישית הפך לאחד המנהלים של אינאזומה יפן. במהלך הבחירה של המאמן לבחירת השחקנים לקבוצת אינאזומה יפן אחיו מועף מהקבוצה. באינאזומה 11 גו נראה מספר פרקים והיה מעורב אף הוא במרד נגד הסקטור החמישי בתור זה שיפרוץ למחשבים שלהם ויוציא מידע. המהלך היחיד בו השתמש בסדרה הוא "מחיצת זכוכית" (הפך למהלך רשמי רק מהמשחק השני ושמו הוחלף ל-"מחיצת מראה") עם קווין וזה היה בשימוש רק פעם אחת בסדרה, לובש את חולצה מספר 12 עד פרק 2 בעונה ה1 לבש חולצה מספר 10.
  • ויקטוריה ואנגארד (היא מדובבת על ידי טליה ברקאי): ביתו של ראש הממשלה, משחקת בריימון על מנת להילחם בחייזרים שחטפו ואז החזירו את אביה ומשם הופכת לשחקנית קבועה בריימון. מזוהה עם המהלך "המגדל" (הגנה) ו"מגדל מושלם" עם הארלי וסקוטי.
  • קסבייר פוסטר/שילר (ביפנית הירוטו קיימה/קירה), הוא מדובב על ידי יהונתן שוורצברג: קפטן לשעבר בקבוצת "ג'נסיס", אחיה המאומץ של המאמנת לינה, בהמשך מצטרף לאינזומה יפן, שולט במהלכים: להב המטאור ומחיצה שמיימית, שותף במהלכים: חבטה גדולה, אש גדולה, סופר נובה, פינגווין חלל וההולדת. באינאזומה 11 גו הוא המנכ"ל של חברת שילר ובגלל זה החליף את שם משפחתו לשילר (והוא נקרא על שמו של אחיה הביולוגי של לינה, קסאביאר, שנהרג בתאונת דרכים באמריקה).
  • ביירון לאב (ביפנית טרומי אפרו), הוא מדובב על ידי ערן מון: קפטן קבוצת זאוס ובהמשך מצטרף לנבחרת של קוריאה "דרקון אש", משתמש בסמים אך בהמשך הוא לא, בעונה השלישית התגלה שהוא מקוראיה, גם גאזל וטורץ'. הוא שולט במהלכים: אלוהים יודע, זמן גן עדן ושבירת אלוהים והא שותף במהלך: שבירת הכאוס. הוא שיחק במשך 3 פרקים בריימון. באירועי עונת ה"גו" הוא המאמן של תיכון קירקווד
  • הקטור הליו (ביפנית אורופה רוקוקו), הוא מדובב על ידי ערן מור: השוער והקפטן של נבחרת "ענקים קטנים", מתיידד עם מארק ונעשה לחברו, הוא אומן על ידי סבו של מארק, שולט במהלכים: יד אלוהים x, פיצוץ x ויד הנשמה.
  • באש לנסר: הופיע בסרט בתור הקפטן של קבוצת "מפלצת" משתמש במהלך "חנית אבדון" ומשתתף במהלך "שבירת אבדון".הגיע מהעתיד

מאמני קבוצת ריימון[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • סימור הילמן (הוא מדובב על ידי צביקה פורמן): היה השוער בקבוצת אינאזומה 11 המקורית שנוסדה לפני 40 שנה, בעל מסעדת נודלס, לאחר שמארק מציב לו אתגר בכדורגל הופך סימור למאמן קבוצת ריימון. לאחר הספר ולאחר המלחמה באבן אליוס מתחילה להיווצר לו בעיה בלב. באירוע עונת ה"גו" הוא מנהיג המחתרת נגד האזור החמישי ומנסה להיבחר לקיסר הקדוש החדש כדי לשחרר את הכדורגל מהשחיתות הקיימת בו.
  • לינה שילר (היא מדובבת על ידי טליה ברקאי): המאמנת החדשה של קבוצת ריימון, רוצה ליצור את הקבוצה החזקה בעולם בכדורגל. אבל אביה היה אחרי לחשיפת השחקנים לאבן אליוס כאשר נחשף אליה בעצמו. אחרי הקרב באליוס אימנה את ניאו בינלאומית.
  • טראוויס פרסיאן (הוא מדובב על ידי אלדד פריבס): מאמן אינאזומה יפן שהוביל אותה לניצחון בטורניר. באירועי ה"גו" הוא המאמן לשעבר של ריימון והוא מתגלה כמורד בסקטור החמישי.
  • פרנק ווינטרסי (הוא מדובב על ידי לב ברודינסקי) המאמן הראשון של ריימון נלי חשפה אותו כמרגל של ריי דארק. באירועי ה"גו" הוא המנהל של ריימון

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]