כל אהבותי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כל אהבותי
כרזת הסרט
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי יוחנן (חורחה) ולר
הופק בידי דורון ערן, יעוד לבנון, טל חרובי
תסריט יוחנן (חורחה) ולר
עריכה ערה לפיד
שחקנים ראשיים אלון אבוטבול
רי רוזנפלד
דב נבון
צילום גדי דנציג
מדינה ישראלישראל ישראל
הקרנת בכורה 1986
משך הקרנה 92 דקות
שפת הסרט עברית, ספרדית
תקציב 200,000 דולר
דף הסרט ב־IMDb

כל אהבותי הוא סרט קולנוע ישראלי מסוגת סרט נעורים וקומדיה רומנטית משנת 1986 בכתיבה ובימוי של יוחנן (חורחה) ולר, עם אלון אבוטבול, רי רוזנפלד ודב נבון בתפקידים הראשיים.

העלילה מתוארת בפלשבק והיא על גבר צעיר שחברתו עזבה אותו והוא נזכר באהובותיו השונות מאז שהיה ילד ומקליד את זכרונותיו במכונת כתיבה.

הסרט לא הצליח והורד מהאקרנים כעבור שבועיים.

פסקול הסרט משובץ בכמה ממיטב השירים הישראליים של המאה ה-20, בהם “אהבה ראשונה” של החלונות הגבוהים, "ואותך” של מתי כספי, "רוקד לקול הבנות" של אפרים שמיר, ו”היא לא תדע” של להקת גזוז.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דניאל (אלון אבוטבול) הוא גבר צעיר בן 22. חברתו סיגל (רי רוזנפלד) עזבה אותו והוא מסתגר בדירתו ומקליד את קורות אהבותיו מאז שהיה ילד. הוא עלה מארגנטינה עם הוריו ואחותו ואביו מתעקש לדבר אתו בספרדית.

דניאל הילד (יניב בן עמי) הוא ביישן ומתקשה להתחיל עם בנות. בבית הספר התיכון מתחבר אליו חברו אורן (דב נבון) שמעודד אותו ואף לוקח אותו לזונה אך הניסיון הראשון אתה לא צולח ושניהם נמלטים משם.

דניאל מכיר את סיגל (רי רוזנפלד) ומתחיל לחזר אחריה. היא לא מוכנה בתחילה ליחסי מין ומסכימה ללוות את דניאל לזונה (אורית אביב) כדי שיגיע אל סיפוקו. לאחר זמן הם נפרדים ודניאל ממשיך להתפרע עם אורן לפני גיוסם.

לאחר זמן חוזר דניאל לסיגל והקשר ביניהם נמשך כשנתיים עד שלפתע היא עוזבת אותו ודניאל מסתגר בחדרו, מקליד את קורות אהבותיו, לוקח אקדח וחושב להתאבד אך סיגל חוזרת בזמן והם מתחבקים.

צוות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם השחקן/ית שם הדמות הערות
אלון אבוטבול דניאל
רי רוזנפלד סיגל
דב נבון אורן
דורית עדי זונה
אורית אביב זונה
גילי בן אוזיליו רותי
יניב בן עמי דניאל הצעיר

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]