משתמש:Marloweperel/רועי לוי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה
רועי לוי
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 1981 (גיל: 43 בערך)
השתייכות צבא הגנה לישראל
תקופת הפעילות מ-1999
דרגה אלוף משנה  אלוף משנה
תפקידים בשירות
פעולות ומבצעים
הלחימה ברצועת הביטחון
האינתיפאדה השנייה
מבצע חומת מגן
מלחמת לבנון השנייה  מלחמת לבנון השנייה
מבצע עופרת יצוקה
מבצע עמוד ענן
מבצע צוק איתן  מבצע צוק איתן

רועי לוי הוא קצין בצה"ל בדרגת אלוף משנה, המשמש מפקד עוצבת חיצי האש. קודם לכן שימש כמפקד סיירת צנחנים, גדוד 202 ויחידת דובדבן.

שירות צבאי[עריכת קוד מקור | עריכה]

עם גיוסו לצה"ל בשנת 1999 שובץ בחטיבת גולני. לוי עבר את הגיבוש ליחידות החטיבתיות והתקבל לפלנ"ט גולני. בגולני עבר לוי הכשרה כלוחם, קורס מ"כים חי"ר ויצא לקורס קציני חי"ר. עם סיום הקורס שב ניר ליחידה ושימש כמפקד צוות. בהמשך שימש כמפקד פלוגת טירונים בגדוד הסיור וכפקד פלוגה בגדוד 51. בהמשך פיקד על פלנ"ט גולני[1] לאחר מכן שימש כסגן מפקד גדוד 12 ונפתע במהלך מבצע עופרת יצוקה בתפקידו הבא שימש כמפקד גדס"ר גולני והוביל אותו בלחימה במבצע צוק איתן, במהלכו נפצע קשה[2]. לאחר תקופת שיקום שימש כמפקד גדוד בבה"ד 1 וכמפקד יחידת אגוז. בנובמבר 2017 הוחלט למנותו למפקד עוצבת ברעם.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך זה הוא קצרמר בנושא צה"ל. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.


תבנית:מפקדי יחידת אגוז"

"קטגוריה:מפקדי גדודים בחטיבת גולני "קטגוריה:מפקדי יחידת אגוז "קטגוריה:מפקדי עוצבת ברעם