קופ וקאמי שואלים את העולם

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קופ וקאמי שואלים את העולם
Coop & Cami Ask the World
שיר הנושא "מה תעדיפו"?
סוגה קומדיה, ילדים, משפחה
יוצרים בויס בוגליארי, ג'יימי מקלוהן.
שחקנים

דקוטה לוטוס
רובי רוז טרנר
אוליביה סנביה
אלברט צאי
פקסטון בות'

רבקה מץ
ארץ מקור ארצות הברית
שפות אנגלית
מספר עונות 2
מספר פרקים 49
הפקה
מפיקים בפועל בויס בוגליארי, וג'יימי מקלוהן, דן קרוס, ודייוויד הוג, כריס פיטרסון, ובריאן מור.
חברת הפקה Bugliari/McLaughlin Productions, It's a Laugh Productions
הפצה דיסני+
צלמים ג'ים רוברסון
טכניקת צילום Multi-camera
מוזיקה פולה ווינגר
אורך פרק 23-25 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ דיסני
רשת שידור בישראל ערוץ דיסני ישראל
פורמט (תמונה) HDTV 720p
פורמט (קול) 5.1 surround sound
תקופת שידור מקורית 12 באוקטובר 201811 בספטמבר 2020
תקופת שידור בישראל 11 במרץ 201925 בפברואר 2021
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb

קופ וקאמי שואלים את העולםאנגלית: Coop & Cami Ask the World) היא סדרת טלוויזיה קומית אמריקאית שנוצרה על ידי בויס בוגליארי וג'יימי מקלוהן, שהוצגה בבכורה בערוץ דיסני ב-12 באוקטובר 2018. מככבות בה דקוטה לוטוס ורובי רוז טרנר בתור קופ וקאמי וראת'ר בהתאמה, שני אחים בגילאי חטיבת הביניים שמנחים תוכנית רשת באינטרנט.

בסדרה מככבים גם אוליביה סנביה, אלברט צאי (אנ'), פקסטון בות' ורבקה מץ (אנ'). הסדרה רצה במשך שתי עונות, והפרק האחרון שלה שודר ב-11 בספטמבר 2020.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה מתמקדת בקורות משפחת וראת'ר. המשפחה כוללת את ג'נה, שהתאלמנה מבעלה הכבאי כשנתיים לפני תחילת הסדרה וארבעת ילדיה: שרלוט, קופר (קופ), קאמרון (קאמי) ואוליבר (אולי). מרכז הסדרה מתמקד בקופ וקאמי שמנחים תוכנית רשת משלהם בשם "מה תעדיפו?" (במקור: Would You Wrather? - שגיאת הכתיב במילה Wrather כשם המשפחה של הדמויות הראשיות), בה בכל פרק הם מציגים לצופים אפשרות בחירה בין שני תעלולים מוזרים (אותם לרוב אולי מבצע) ועל הצופים לבחור בסקר את התעלול אותו הם מעדיפים. בנוסף לקופ וקמאי, אל התכנית מצטרף גם פרד, השכן של המשפחה שמרבה להתנחל בביתם.

תמה חוזרת בכל פרק היא פנייתם של האחים (ולעיתים פרד וג'נה) לצופי התכנית "מה תעדיפו" במטרה לפתור משברים בחייהם האישיים.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • קופר (קופ) וראת'ר (דקוטה לוטוס) - המנחה של "מה תעדיפו?". אחיהם של קאמי, אולי ושרלוט. במהלך הסדרה מנהל מערכת יחסים עם פייטון עד שזאת עוזבת לניו מקסיקו. מעריץ את אביו המנוח ומצטרף לפרויקט הכנה לכבאות (בדומה לצופי האש בישראל) במטרה להיות כבאי כמו אביו.
  • קאמרון (קאמי) וראת'ר (רובי רוז טרנר) - המנחה של "מה תעדיפו?". אחותם של שרלוט, קופ ואולי. קשתית וחובבת ריקוד שמצטרפת לקבוצת ריקוד בבית הספר. חברתה הכי טובה היא דלוואר. במהלך הסדרה, מקיימת יריבות עם מינטי, עד שזאת עוזבת לבית ספר צבאי ולאחר מכן עם פאם, ששימשה בעבר כעוזרת האישית שלה.
  • שרלוט וראת'ר (אוליביה סנביה) - אחותם הגדולה של קופ, קאמי ואולי. שונאת שאחיה מצלמים אותה לתוכנית מכיוון שהיא מוצגת "באופן טיפשי". שרלוט היא תלמידה מחוננת ולוקחת את לימודיה ברצינות, בניגוד גמור לאחיה. במהלך העונה הראשונה מנהלת מערכת יחסים עם תלמיד מחונן אחר בשם קיילב, אולם הם נפרדים והיא מתחילה לצאת עם דיקסון. במהלך הסדרה עובדת כמלצרית באולם ההחלקה על הקרח בעיר.
  • פרד (אלברט צאי (אנ')) - החבר הכי טוב של קופ. נוהג לסייע לאחים בזמן צילומי התכנית. פרד הוא בעל כישורים רבים (בישול, סטפס וכו') והוא נוהג לשווייץ בהם רבות. יש לו אחות קטנה ומתנשאת בשם מרלו שרוצה להפוך לשחקנית. בדיחות חוזרות בסדרה הם הניסיונות של פרד להתחיל עם קאמי, שלעיתים קרובות מסתיימים באלימות פיזית כלפיו וכן העובדה שהוא מרבה להתנחל בבית המשפחה (באחד הפרקים מתגלה שהוא גם מכבס אצלם את בגדיו). במהלך הסדרה יוצא עם נב, אולם הם נפרדים.
  • אוליבר (אולי) וראת'ר (פקסטון בות') - אחיהם הצעיר של קופ, קאמי ושל שרלוט. נראה בתוכנית כאחד שמבצע את רוב התעלולים בסדרת הרשת של אחיו. אולי הוא חסר נימוסים, מכור לאוכל מתוק ומרבה להתעלל באחיו, אך למרות זאת הוא מעריץ אותם ושמח להופיע בתוכנית. אולי הוא פסנתרן מחונן ותחביבו (בעצת פסיכולוג הילדים שמטפל בו) הוא בניית מיניאטורות. בדיחות חוזרות בסדרה הן ציוניו הנמוכים להחריד של אולי בבית הספר וכן היותו מוחרם ממקומות פנאי ציבוריים (כגון מסעדות, בתי קולנוע ועוד).
  • ג'נה וארת'ר (רבקה מץ (אנ')) - אמם של קופ, קאמי, שרלוט, ואולי. מתווכת נדל"ן. שנתיים לפני תחילת הסדרה, ג'נה התאלמנה מבעלה (לא מוסבר כיצד הוא מת, אך משוער שנהרג בזמן עבודתו ככבאי). בתחילת הסדרה ובעידודם של ילדיה, היא מתחילה במערכת יחסים עם לנסלי ווקר, מנהל בית הספר בו ילדיה לומדים. מנסה לתפקד כמבוגר אחראי בבית, אך לעיתים קרובות נסחפת לתעלולים של ילדיה. בסוף העונה השנייה היא מתארסת ללנסלי.

משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • המנהל לנסלי ווקר (קווין דניאלס (אנ')) - המנהל של בית הספר בנורת' פליינס בו ילדי משפחת וראת'ר ופרד לומדים. בעל חיבה מוזרה ליצירת חיות מבלונים. מנסה לתווך רבות בין עבודתו כמנהל בית הספר לבין הזוגיות עם ג'נה (שילדיה לומדים בבית הספר אותו הוא מנהל). מתארס לג'נה בסוף העונה השנייה.
  • פייטון (ג'יידן ברטלס (אנ')) - מושא אהבתו של קופר ולאחר מכן בת זוגו. היא וקופ נפרדים בעקבות עבודתו של אביה כאיש צבא, מה שמאלץ אותם לעזוב את נורת' פליינס ולעבור לניו מקסיקו (בעקבות מעבר השחקנית לסדרה "Side Hustle" בערוץ ניקולודיאון).[1]
  • פאם (טסה אספינולה) - העוזרת ללא תשלום של קאמי. במהלך העונה הראשונה קאמי מרבה לטרטר אותה לביצוע עבודות שוליות בכל מחיר (באחד הפרקים היא עזבה את יום ההולדת של סבתה במטרה לסייע לתקן את דוחס האשפה בביתה של קאמי). בעקבות היחס של קאמי כלפיה, היא מחליטה לנקום ומשמשת כאויבת של קאמי בעונה השנייה.
  • מינטי (ריס קאדל) - (עונה 1) - היריבה הגדולה של קאמי, מרבה ללעוג לה ולנסות להשפילה, אך תמיד ידה של קאמי על העליונה. עוזבת בסוף העונה הראשונה לבית ספר צבאי (בעקבות מעבר השחקנית לתוכנית "כל זה (אנ')" בערוץ ניקולודיאון).
  • דלוואר (גבריאלה גרייבס) - תלמידה חדשה ומוזרה בבית הספר נורת' פליינס שהופכת לחברה הכי טובה של קאמי. מצטרפת ביחד עם קאמי לקבוצת הריקוד. שמה האמיתי הוא "אריזונה".
  • קיילב (ג'יאני דז'נזו) - ילד חנון, והבן זוג הראשון של שרלוט. הוא ושרלוט נפרדים בתחילת העונה השנייה, אך הוא מנסה לחזור אליה ללא הצלחה.
  • נב (טריניטי סטוקס (אנ')) - בת הזוג של פרד. מאוד רכושנית כלפיו. היא ופרד נפרדים בעונה השנייה.
  • ג'ונתן דיקסון (גאס דה סנט ז'ור) - (עונה 2) - בן הזוג השני של שרלוט. בניגוד לקיילב, דיקסון מוצג כטיפש גמור. הכיר את שרלוט כאשר ביקש את עזרתה בהכנה למבחן במדעים. משחק עם קופ בקבוצת ההוקי.
  • אריק וארת'ר (ברנט ריילי) - בעלה המנוח של ג'נה ואביהם של שרלוט, קופ, קאמי ואולי. עבד בעבר ככבאי. שנתיים לפני תחילת הסדרה הוא נפטר ומותו משפיע רבות על בני המשפחה. בהווה, הוא מופיע בפלאשבקים של חלק מהדמויות. נרמז בסדרה שמת במהלך עבודתו. קופ חולם להפוך לכבאי כמוהו.
  • מר קרמסקי (בנג'מין שריידר) - מורה לדרמה בבית הספר בנורת' פליינס. מרבה להעמיד פנים שהוא תלמיד בעצמו על מנת שהתלמידים יתייחסו אליו כמגניב (אך בעצם הם מובכים ממנו). יש לו אח תאום בשם כריספין שמעולם לא נראה בסדרה. באחד הפרקים עבר להתגורר במחסן של משפחת וראת'ר לאחר ששילם לקאמי 500 דולר.
  • מרלו (מליה אמה צ'אנדרווצ'אצ'ה) - (עונה 2) - אחותו הקטנה של פרד. בעלת אופי מתנשא ולומדת בפנימיה לאמנויות במטרה להפוך לשחקנית. במהלך העונה השנייה היא עוזבת את הפנימיה וחוזרת הביתה, דבר שפרד נחרד ממנו. בעבר "נדלקה" על קופ ונרתעת מהתנהגותו המוזרה של אולי.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה זכתה לאור ירוק ב-4 במאי 2018, עם בכורה צפויה בסתיו 2018. בויס בוגליארי וג'יימי מקלוהן משמשים כ-showrunners ומפיקים בפועל. ב-17 באוגוסט 2018, ערוץ דיסני הודיע כי הסדרה תעלה לאקרנים ב-12 באוקטובר 2018. לקראת הקרנת הבכורה, לסדרה תהיה סדרה של אתגרים באירוע מיוחד שמתחיל ב-17 באוגוסט 2018, בו הקהל יוכל להצביע על מדיה חברתית באיזה קליפ מהסדרה הם היו רוצים לראות בשידור. האירוע המיוחד יסתיים ב-21 בספטמבר 2018, עם יציאתו של קליפ מוזיקלי ומספר קצרים. הקליפ יכלול את שיר הנושא והקאסט הראשי של הסדרה, בעוד שהסרטים הקצרים יכללו את הקאסט הראשי וכוכבי ערוץ דיסני אחרים שישתתפו ב"האם אתה מעדיף?" סוג אתגרים. הסדרה היא הפקה של.It's a Laugh Productions ב-25 בינואר 2019, הוכרז כי ערוץ דיסני חידש את הסדרה לעונה שנייה. העונה השנייה עלתה בבכורה בערוץ דיסני ב-5 באוקטובר 2019.

ביטול הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-19 בספטמבר 2021 הוכרז שהסדרה בוטלה ולא תמשיך לעונה שלישית.[2]

שידור[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה מספר פרקים תקופת שידור מקוריתארצות הבריתארצות הברית תקופת שידור בישראלישראלישראל
שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון
1 21 12 באוקטובר 2018 13 באפריל 2019 11 במרץ 2019 29 ביולי 2019
2 21 5 באוקטובר 2019 11 בספטמבר 2020 20 באוגוסט 2020 25 בפברואר 2021

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק בעברית תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראלישראלישראל
1 1 האם תעדיפו לקחת את אמכם לנשף בית הספר? 12 באוקטובר 2018 11 במרץ 2019
במלאת שנתיים למותו של אביהם, הילדים מציעים לג'נה להירשם לאתר שידוכים במטרה להכיר גבר חדש ולהמשיך הלאה. במקביל, קופ מתכנן להזמין את מושא אהבתו, נערה בשם פייטון לנשף הקרוב בבית הספר. בהמשך, קופ וקאמי נחרדים כשהם מגלים שאמם הכירה באפליקציה את מר ווקר, מנהל בית הספר בו הם לומדים ומנסים להניא אותה מלצאת איתו. כשהם מגלים שהדייט של אמם מתרחש במקביל לנשף בית הספר, קופ מציע לאמו להתלוות אליו בנשף ומנסה לתמרן בין הבילוי איתה לבילוי עם פייטון.
2 2 האם תעדיפו היפופוטם? 19 באוקטובר 2018 18 במרץ 2019
במהלך צילום פרק לתוכנית, קופ חושף בטעות שקאמי ישנה עם בובת פרווה דמוית היפופוטם בשם "הו הו". קאמי המובכת מסבירה שהיא כבר גדולה ומנסה לתרום את הבובה. למרות זאת, קאמי נעצבת כשהיא מגלה שקופר תרם את הבובה במקומה. קאמי רצה בבחירות למועצת התלמידים בבית הספר ומגלה שהיא מתקשה לישון בלעדי הבובה. מתגלה שהבובה הגיעה לידיה של מינטי, האויבת המושבעת של קאמי. במקביל, שרלוט לא מאמינה לסיפוריה של אמה אודות שודד שפרץ לבית וגנב את הבובה האהובה על שרלוט ומוצאת אותה בחצר, לאחר מכן מתעמתת עם אמה.
3 3 האם תעדיפו לא לגלות? 26 באוקטובר 2018 25 במרץ 2019
בעקבות לחץ בעבודה, ג'נה מבקשת מהילדים לעזור במטלות הבית וקופר מתנדב לתקן רהיטים שבורים בביתם. קאמי, שיודעת שקופ גרוע במלאכה, מתקנת את הרהיטים ללא ידיעתו וקופר מקבל את כל הקרדיט. במקביל, שרלוט התנדבה להכין ארוחת ערב למשפחה ונעזרת ללא ידיעתם בפרד, שלו יש כישורי בישול רבים. למרות זאת, שרלוט לוקחת את הקרדיט על הארוחה לעצמה ומעלה את חמתו של פרד.
4 4 האם תעדיפו מכנסי תפוחי אדמה? 2 בנובמבר 2018 1 באפריל 2019
קבוצת שירה בבית הספר בשם "הגלמטרוניקס" מסכימה לעשות לשרלוט אודישן במידה ושרלוט תשכנע את קופ וקאמי לתת להם לשיר בתוכניתם במטרה שאלו יקבלו חשיפה. למרות זאת, קופ וקאמי מגלים שמנהיג הלהקה, נער בשם מני לא באמת תכנן לקבל את שרלוט ומנצל את התכנית של אחייה כדי להתפרסם. קופ וקאמי מנסים לספר לשרלוט את האמת, אך היא לא מאמינה להם. במקביל, ג'נה מסתבכת לאחר שאולי הציק לילד, שהוא מאמין שהוא בנו של מתאבק מפורסם.
5 5 תעדיפו להיות חברים של המנהל? 9 בנובמבר 2018 8 באפריל 2019
לאחר שהמנהל ווקר מופיע בטעות בתוכנית של קופ וקאמי, כל הילדים בבית הספר חושבים שקופר והמנהל הם החברים הכי טובים ונרתעים ממנו. במקביל, שרלוט מתקבלת לעבודה בתור מוכרת אוכל בזירת ההחלקה על הקרח בעיר ופרד בטעות מצורף לקבוצת הוקי קרח לילדים בגילו של אולי.
6 6 תעדיפו ללכת לאיבוד? 16 בנובמבר 2018 15 באפריל 2019
ג'נה כועסת על קופ וקאמי כי היא חושבת שהם לא משמשים מודל לחיקוי עבור אולי. ג'נה שולחת את קופ, קאמי ואולי לקניון, אך קופ וקאמי מאבדים שם את אחיהם. במקביל, פרד מנסה להרחיק את ג'נה ושרלוט מהטלפונים שלהן באמתלות שונות כדי שלא יגלו שאולי נעלם.
7 7 תעדיפו לבנות מזחלת? 30 בנובמבר 2018 22 באפריל 2019
קאמי מתעצבת כשהיא מגלה ששרלוט לא רוצה להתחרות איתה במירוץ מזחלות כמו בכל שנה, אלא מעדיפה לבלות ערב רגוע עם חברותיה. בעקבות זאת, קאמי מנסה לשבש לשרלוט את התוכניות. במקביל, לג'נה יש כרטיס נוסף לאופרה והיא לוקחת איתה את קופ, שנאלץ להתגנב למאחורי הקלעים לאחר שאיבד את הטלפון שלו.
8 8 תעדיפו להרגיז אייל? 7 בדצמבר 2018 29 באפריל 2019
ג'נה רוצה שמשפחתה תחווה חג מולד רגיל בדיוק כמו שהיה כשאביהם היה בחיים. שרלוט מתנדבת לקשט את הכניסה לבית, קופר ופרד מנסים לגרום לאולי להתנהג יפה וקאמי מתחרה במינטי על איסוף תרומות לנזקקים.
9 9 תעדיפו להיות כתומים? 19 בינואר 2019 6 במאי 2019
קופר מגלה שפייטון, שעזבה את העיר מתכננת לחזור. קופר מתכנן להרשים את פייטון בכך שיקעקע את פניה על ידו, אך בעקבות טעות שנוצרת, המקעקעת מקעקעת זרוע על פניו של קופר. בעזרת פרד, קופר מנסה להסתיר את הקעקוע על פניו. במקביל, ג'נה נשלחת לכנס מתווכים ולנסלי ווקר אחראי לשמור על הילדים, אך קאמי מרגישה שהוא מנסה לתפוס את מקומו של אביהם המנוח.
10 10 תעדיפו לברוח? 26 בינואר 2019 13 במאי 2019
לאחר שפרד משבש את אחד התעלולים בתוכנית, קאמי דורשת מקופ שיפטר אותו. קופ, שמנסה לאחד בין אחותו לחברו הטוב, מנצל את חדר הבריחה בעיר במטרה לגרום לשניים לעבוד יחדיו. במקביל, ג'נה הולכת עם אולי לתצוגת מודלים בבית הספר ומגלה שהמודל שאולי בנה לא נמצא בתצוגה.
11 11 תעדיפו אדיבות או כוח? 2 בפברואר 2019 20 במאי 2019
קופ וקאמי מגלים שזירת ההחלקה על הקרח בעיר עומדת להיסגר ומנסים לחבל בעבודות הפינוי. במקביל, ג'נה מנסה למכור בית ונעזרת באולי ושרלוט לשם כך. למרות זאת, התכנית לא עובדת וג'נה שוכרת במקומם זוג שחקנים שיעמידו פנים שהם ילדיה.
12 12 תעדיפו לעבור לקנדה? 9 בפברואר 2019 27 במאי 2019
קופ מגלה שפייטון עומדת לעזוב לקנדה ושהיא לא עצובה בגלל המעבר. לאחר שהשאיל לפייטון ז'קט, קופ ופרד מסתננים למשאית ההובלה במטרה להחזיר אותו בחזרה. במקביל, קאמי נענשת על ידי ג'נה לאחר שהתנכלה לאחד השכנים והיא נאלצת לשהות במחיצת שרלוט. במהרה, מתגלה כשרונה של קאמי בחיקוי ציפורים והיא מצטרפת לקבוצת קולות הציפורים של שרלוט וחברותיה.
13 13 תעדיפו לפספס מסיבה הוואיינית? 16 בפברואר 2019 3 ביוני 2019
קופ זוכה במשחק הוקי קרח לאחר שעבר יום גרוע וג'נה מספרת לו שאביו נהג לחזור על הדברים שעשה באותו היום כדי לקבל רצף ניצחונות. במהרה, קופ משחזר את הדברים שעשה לפני הניצחון ומוציא את משפחתו מדעתם. במקביל, שרלוט מתחילה לצאת עם תלמיד בשם קיילב. קאמי אחראית לארגון נשף ריקודים בבית הספר, אך היא מאבדת את המעטפה עם הכסף ונעזרת בתלמידה בשם דלוואר בחיפושיה.
14 14 תעדיפו שיהיה לכם זקן? 23 בפברואר 2019 10 ביוני 2019
ג'נה מתכננת לקחת את הילדים לפארק מים במידה והציונים שלהם יהיו טובים. למרות זאת, שרלוט מגלה שהיא לא הגיעה לציון הנדרש וקאמי מזייפת עבורה גיליון ציונים חדש. העניינים מסתבכים כשג'נה מגלה שמורה לפסיכולוגיה (שלא קיים באמת) מלמד בבית הספר ומזמינה אותו לארוחת ערב, לכן קופ נאלץ להתחזות אליו. במקביל, אולי מבקש את עזרתו של פרד לאחר שילד הציק לו ופרד מתאהב באחותו של הביריון.
15 15 תעדיפו לתפוס דג? 2 במרץ 2019 17 ביוני 2019
קופ ופרד לוקחים את אולי למסע דיג, אך בעקבות תקלות, השלושה נתקעים באמצע האגם. במקביל, קאמי מנסה לזכות בטיול לניו יורק בתחרות רובוטיקה, אך שרלוט משתלטת לה על הפרויקט.
16 16 תעדיפו לעשות מקלחת תולעים? 9 במרץ 2019 24 ביוני 2019
פרד מכיר חבר חדש בשם מייסון ומפחד שקופ "יגנוב לו אותו". במהרה, מתגלה שכוונותיו של מייסון רחוקות ממה שהם חשבו. במקביל, שרלוט מבקשת מקאמי עצה כיצד להיפרד מקיילב.
17 17 תעדיפו לשבור שיא? 16 במרץ 2019 1 ביולי 2019
קאמי מנסה לשבור את שיא בית הספר בקשתות, אך מינטי מנסה למנוע ממנה לעשות זאת. במקביל, פרד, שמנסה להתקרב לנב, נעזר בשרלוט במטרה ללמוד על סדרת ספרים שהיא אוהבת והשניים הולכים לכנס קוספליי באותו הנושא.
18 18 תעדיפו לוותר? 23 במרץ 2019 8 ביולי 2019
קופ, קאמי ופרד מאחרים להרשמה לפעילויות לאחר שעות הלימודים ונתקעים בוועדת הקישוט של בית הספר, שתפקידה לנקות את המבנה. למרות זאת, קופ וקאמי מגלים שנשאר מקום פנוי במועדון הדרמה ומתחרים עליו. במקביל, אולי חוגג "שבוע יום הולדת" ושרלוט מנסה להיזכר ביום ההולדת שלה כשהייתה בגילו של אולי. ג'נה, שלא חגגה לשרלוט יום הולדת, מנסה לביים מסיבה כדי לצלם אותה עבור שרלוט.
19 19 תעדיפו פרצוף ריקוד? 30 במרץ 2019 15 ביולי 2019
קאמי ודלאוור נבחנות ללהקת ריקוד חדשה בבית הספר, אך קאמי מגלה שדלאוור עושה פרצוף מוזר כשהיא רוקדת. במקביל, קופ ופרד שוכחים מעטפה חשובה בקולנוע ובעזרתם של אולי ושרלוט מנסים להשיבה בחזרה.
20 20 תעדיפו פשוט לרקוד? 6 באפריל 2019 22 ביולי 2019
קאמי מגלה שהיא לא התקבלה ללהקת הריקוד מכיוון שהיא עסוקה בתוכנית עם קופר ואין לה זמן לשני הדברים. למרות הרצון לתווך בין השניים, קאמי צריכה לקבל החלטה לא פשוטה. במקביל, שרלוט אחראית על ביקורה של אתלטית מפורסמת בבית הספר ועושה הכל כדי שהביקור לא ישתבש.
21 21 תעדיפו לעזור לבן משפחה? 13 באפריל 2019 29 ביולי 2019
קופ כועס על החלטתה של קאמי לפרוש מהתכנית ומאמין שהוא יכול להמשיך בלעדיה. בזמן ההכנות לתוכנית ה-499, קופר מבין שהמשימה קשה ומחליט לסיים את התכנית. במקביל, קאמי מנסה לארגן תחפושות ותפאורה ללהקה לכבוד תחרות הריקוד האזורית, אך הדברים משתבשים.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק בעברית תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית
22 1 תעדיפו ללכוד ארנב מרושע? 5 באוקטובר 2019
קופ וקאמי מגלים שמישהו משדר תוכנית זהה לשלהם ויוצאים לגלות מי האחראי. במקביל, ג'נה מתחברת לרשתות החברתיות ומוציאה את שרלוט מדעתה.
23 2 האם תעדיפו לשיר או לעוף? 12 באוקטובר 2019
אחד מהחברים בלהקה של שרלוט חולה וקופר ממלא את מקומו, אך בעקבות זאת הוא לא מצליח לתפקד בתוכנית שלו ושל קאמי. במקביל, פרד נעזר בג'נה במטרה לתכנן מסיבת יום הולדת לנב.
24 3 האם תעדיפו להיות החוליה החלשה? 19 באוקטובר 2019
להקת הריקוד של קאמי מתכוננת לתחרות וטרה, מנהיגת הלהקה מתכננת להעיף את דלאוור כי היא "החוליה החלשה". לאחר שטרה נאלצת להיעדר מחזרה, קאמי מציעה לפייטון להצטרף והיא הופכת לחברה קבועה על חשבונה של דלאוור. במקביל, שרלוט מסכימה לקחת את אולי לטיול מחנאות בבית הספר וקופ ופרד מתגנבים במטרה לקחת את אולי לצוק בו הם ביקרו עם אביהם.
25 4 האם תעדיפו לעשות סלפי? 26 באוקטובר 2019
קופ, קאמי, פרד, שרלוט וקיילב זוכים בכרטיסים להופעה בעיר. קאמי ופרד מגיעים קודם וקאמי מתחזה לעיתונאית במטרה להיכנס לאזור האח"מים, אך משאירה את פרד מאחור. במקביל, שרלוט וקיילב רבים וקופ מנסה לגשר בין השניים כדי להגיע להופעה. ג'נה רוכשת כורסת מסאז' ואולי מנסה להשתלט עליה.
26 5 האם תעדיפו טלפון תקוע? 2 בנובמבר 2019
קופ מתכונן למבחן הקבלה לתוכנית הכבאים הצעירים כדי להיות כבאי כמו אביו. במהלך המבחן, קופ מעמיד פנים שהוא נוקע את רגלו לאחר שהוא מבין שהוא לא יהיה גיבור כמו אביו. במקביל, קאמי שוכרת את שירותיו של אמן מתיחות כדי שישפריץ צבע על פאם, אך התכנית נכשלת וכעת ג'נה הפכה למטרה.
27 6 האם תעדיפו לקבל תעודת הצטיינות? 9 בנובמבר 2019
קאמי צריכה לצלם סרט דוקומנטרי לבית הספר ומחליטה לתעד את הלהקה של קופ ושרלוט. למרות זאת, היא מגלה שהסרט שיצא משעמם ומנסה לסכסך בין חברי הלהקה במטרה ליצור דרמה. במקביל, פרד מנסה לפתור תעלומה בת 30 שנה אודות אמן מתיחות שלמד בבית הספר שלהם.
28 7 האם תעדיפו להיתקע באמצע? 16 בנובמבר 2019
קופ מתוסכל לאחר שקאמי חושפת בפני פייטון שהוא פוחד מליצנים ופייטון מתוסכלת לאחר שקאמי חושפת בפני קופ שהיא מסוגלת להשפריץ חלב מהאף. במהרה, קאמי מנסה לפייס בין השניים לפני מסיבת יום ההולדת של אחיה הקטן של פייטון. במקביל, פרד ושרלוט מצפים לסרט חדש ומנסים להימנע מספויילרים. לאחר שהלשינו על אולי לג'נה, אולי סוחט אותם כדי שיעשו מטלות בבית עבורו, אחרת הוא יהרוס להם את הסרט.
29 8 האם תעדיפו חיות באיגלו? 23 בנובמבר 2019
אולי רוצה להישאר ער עד מאוחר וקאמי מתגייסת לעזרתו ומנסה לשכנע את ג'נה לשנות את שעות השינה של אולי. לאחר שהאחרונה מסרבת, קאמי ואולי עוזבים את הבית ועוברים לגור באיגלו בחצר. במקביל, קופ משכנע את שרלוט לעזור לדיקסון, נער מקבוצת ההוקי של קופ ללמוד למבחן במדעים.
30 9 האם תעדיפו לאבד את המתנות שלכם? 7 בדצמבר 2019
ג'נה מחביאה את המתנות שהיא קנתה לחג המולד בחניית הבית, אך הילדים מוצאים אותן. במהרה, הילדים מכניסים את המתנות לתא המטען של הרכב כדי להסתיר את האמת מג'נה, אך מגלים שהרכב של ג'נה נגרר וכעת עליהם להשיב את המתנות בחזרה.
31 10 האם תעדיפו להחליק במעגל סביב אחותכם? 23 במרץ 2020
קאמי ושרלוט נרשמות לתחרות החלקה אמנותית, כאשר שרלוט מצתוותת לקופ וקאמי מצתוותת לדיקסון. במקביל, אולי מגלה שהוא איבד שעון שהיה שייך לאביו ובעזרת פרד הוא פורץ למסיבת יום הולדת באולם ארקייד כדי למצוא אותו.
32 11 האם תעדיפו להשגיח על חמוס? 24 במרץ 2020
ג'נה מוציאה בית גדול למכירה והילדים פולשים אליו כדי לקבל קצת שקט האחד מהשני. במהרה, הדברים מתחילים להשתבש: החמוס של אולי מתרוצץ ברחבי הבית, שרלוט נלכדת בתוך תעלת אוורור וקופ ופרד עושים קרב אגרוף במרתף הבית.
33 12 האם תעדיפו ליפול? 25 במרץ 2020
פרד מגלה שאחותו הקטנה, מרלו עזבה את הפנימיה בה למדה ומתכננת לחזור הביתה. מבועת מכך, פרד נעזר בקופ במטרה לגלות למה מרלו עזבה את הפנימיה. במקביל, שרלוט נושכת לעצמה את הלשון ונאלצת לבקש מקאמי להשתתף במקומה בתחרות דיבייט בבית הספר.
34 13 האם תעדיפו לשבור שיא עולמי? 26 במרץ 2020
אולי מתאמן לקראת רסיטל פסנתר, אך קופ וקאמי מנסים להבריח אותו מהריסטל במטרה שישבור שיא בגיהוק הכי ארוך. במקביל, נב רוצה שפרד יבוא איתה למתקן מפחיד בפארק השעשועים ופרד מעמיד פנים ששרלוט מעוניינת בו כדי לגרום לה לרדת מהרעיון.
35 14 האם תעדיפו לחגוג יום הולדת 13? 27 במרץ 2020
יום ההולדת ה-13 של קאמי מתקרב והיא נחושה לעשות מסיבה גדולה, לאחר שכל המסיבות הקודמות שתכננה נכשלו. קופ ופרד מצליחים לשכנע את אריאנה גרנדה לשיר במסיבה, אך מגלים שמדובר באישה שדומה לה. במקביל, ג'נה ושרלוט הורסות בטעות את עוגת יום ההולדת של קאמי ונעזרות באולי בתיקון העוגה לפני המסיבה.
36 15 האם תעדיפו לזרוק חבר? 3 באפריל 2020
מועדון איכות הסביבה בו שרלוט משתתפת מתכנן לערוך מכירה פומבית של פסל של אמן מפורסם, אך קופ ופרד בטעות הורסים אותו. במקביל, אולי וקאמי רבים וג'נה לוקחת אותם איתה לספא, אך הדברים יוצאים מכלל שליטה.
37 16 האם תעדיפו שאמא תחלץ אתכם? 10 באפריל 2020
קאמי מאחרת לבית הספר באשמת ג'נה, אך המנהל ווקר מחליט לשלוח אותה לריתוק. כשקמאי מגלה שתחרות ריקודים מתקיימת באותו הזמן, היא נעזרת במשפחתה במטרה להתגנב מהריתוק לתחרות. במקביל, פרד מגלה שנב התחילה להתראות עם נער שגולש בסקייטבורד ונעזר בשרלוט כדי לזכות בנב חזרה.
38 17 האם תעדיפו לאבד את החברה הכי טובה? 1 ביוני 2020
קאמי חושדת שפאם מנסה לגנוב ממנה את דלאוור ובמהרה צץ בין השתיים משבר אמון. במקביל, ג'נה זוכה בהגרלה בסופר מרקט וצריכה לבחור פרס. הילדים מתחרים ביניהם ומנסים לשכנע את ג'נה לבחור בפרס מסוים (פרודיה על התכנית "הכרישים").
39 18 האם תעדיפו מעריץ סודי? 2 ביוני 2020
דלאוור מגלה שיש לה מעריץ סודי, אך זה מתברר להיות אולי וקופ וקאמי מנסים למנוע ממנה לגלות זאת. במקביל, שרלוט ופרד הולכים ליריד ימי הביניים, שם קיילב מנסה לזכות בלבה של שרלוט בחזרה.
40 19 האם תעדיפו לגור עם קרמסקי? 3 ביוני 2020
קופ מתכנן להצטרף לקבוצת ההוקי לטורניר בטורונטו, אך מגלה שחסר לו כסף כדי להירשם. כדי לעזור לו, קאמי משכירה את המחסן למורה שלהם, מר קרמסקי מתחת לאפה של ג'נה. במקביל, דיקסון מתכונן לנשף בבית הספר אליו הוא רוצה להזמין את שרלוט, ושרלוט חושבת שדיקסון רוצה להיפרד ממנה.
41 20 האם תעדיפו ללכת לנשף? 4 ביוני 2020
ההכנות לנשף בעיצומן ודיקסון נעזר בפרד ובקופ על מנת להתכונן. במקביל, קאמי וג'נה הורסות את השמלה של שרלוט ומנסות להשיג עבורה שמלה חדשה בלי שתגלה.
42 21 האם תעדיפו לומר שלום? 5 ביוני 2020
להקת השירה של שרלוט וקופ אמורה להופיע בנשף הכבאים. במקביל, קופ מגלה שפייטון עוזבת לניו מקסיקו ומנסה לארגן עבורה מסיבת פרידה, אך יום העזיבה שלה יוצא בערב של נשף הכבאים.
43 22 האם תעדיפו להתלבש כחלוצים? 12 ביוני 2020
ג'נה מיועדת לקבל פרס מאיגוד המתווכים וכל המשפחה מתגנדרת לכבוד האירוע. למרות זאת, ג'נה אוסרת על קאמי להתלבש באופן פרובוקטיבי מפאת גילה וקאמי מחליטה לנקום בה. במקביל, קופ מוצא סרטון בו פייטון נראית עם נער אחר ומעמיד פנים שהוא שמח להיות רווק.
44 23 האם תעדיפו להתגנב לחתונה? 19 ביוני 2020
שרלוט מתכוננת להופעה עם טובה וקופ, קאמי ופרד משקרים לה שהם לא יכולים להגיע כי גרי (הספונסר של התכנית) מתחתן. שרלוט מחליטה לבוא עם אחיה לחתונה וקופ וקאמי מתפרצים לחתונה של זוג אחר. במקביל, ג'נה ולנסלי מנסים לסייע לאולי בשיעורי מתמטיקה, אך בעצמם מסתבכים עם הנושא.
45 24 האם תעדיפו לקרוע את המכנסיים? 26 ביוני 2020
הקיץ הגיע והמשפחה (ביחד עם פרד) נוסעת לבית על האגם. קופ מתוסכל כי הוא ופייטון נפרדו ופרד מנסה לעודד אותו. במהרה, כל אחד מהמשפחה חווה צרות אחרות: קופ ופרד קורעים את מכנסיהם בטעות ליד נערה יפה, קאמי מתחרה עם ילד אחר על התור לשירותים ואולי הורס בטעות יצירת אמנות ששייכת לבעל הבית.
46 25 האם תעדיפו להיות משפחת ווגנר? 17 ביולי 2020
קופ מנסה לקחת את המשפחה למשחק בייסבול בעקבות מסורת של אביו. בהגיעם לאצטדיון, המשפחה בטעות מקבלת בחינם כרטיסים השייכים למשפחה אחרת ונאלצים להתחזות אליה, מתחת לאפה של ג'נה שלא חושדת בדבר. במקביל, מרלו, אחותו של פרד מנסה להרים מחזה בבית הספר במטרה להכיר חברים חדשים ופרד עוזר לה.
47 26 האם תעדיפו חזיר בכובע בוקרים? 7 באוגוסט 2020
הילדים בטעות חושבים שלנסלי בוגד בג'נה ומתראה עם אישה אחרת. הם מחליטים לנקום במנהל וגורמים לפיטורו, אך אז מתגלה שהוא רצה להציע לג'נה נישואין.
48 27 האם תעדיפו לעבור דירה? 14 באוגוסט 2020
לאחר שהמנהל ווקר פוטר, הוא מספר שהוא קיבל הצעת עבודה בבית ספר במדינה אחרת. הילדים מנסים להחזיר את המנהל לעבודתו כדי שהם יישארו בעיר.
49 28 האם תעדיפו יום שלג? 11 בספטמבר 2020
קאמי מנסה לגרום למר ווקר לבטל את הלימודים מכיוון שיש שלג בחוץ ועושה הכל כדי שזה יקרה. במקביל, קופ מנסה לעצור את קאמי מכיוון שיש לו באותו היום מבחן שהוא התכונן אליו.

רייטינג בארצות הברית[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה מספר פרקים פרק בכורה פרק סיום ממוצע רייטינג
תאריך צופים
(במיליונים)
תאריך צופים
(במיליונים)
עונה 1 21 12 באוקטובר 2018 0.65 13 באפריל 2019 0.52 0.59
עונה 2 28 5 באוקטובר 2019 0.51 11 בספטמבר 2020 0.43 0.41

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]


הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Coop & Cami Ask the World, נבדק ב-2024-01-12
  2. ^ Ayman Bhorania, Coop And Cami Ask The World Season 3 Cancelled, The Teal Mango, ‏2021-09-19 (באנגלית אמריקאית)