שיחת משתמש:איתן ברוך/ארכיון 1 (עד מאי 2022)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת MediaWiki message delivery בנושא חדשופדיה 2022 שבוע 24

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

עריכתך בספר האורחים[עריכת קוד מקור]

לגבי עריכתך זו, האם אתה מי שכתב את הפנייה המקורית? אם כן, ייתכן שהמקור לפרסומת אינו ויקיפדיה אלא תכנה שמותקנת במחשבך. לפרטים עיין בפוסט בבלוג של הקרן. Amitayzl - שיחה 21:14, 31 במאי 2016 (IDT)

אמנם עברו 6 שנים, שבהם לא הבנתי על מה מדובר. אבל בסוף הבנתי - לא אני כתבתי את ההפנייה הזו, אני סתם סידרתי הדגשה לא קשורה שהיתה באמצע הספר אורחים... ולא זכרתי/הבנתי את זה 🙈 באופן כללי, הספר אורחים של 2016 מאוד משעשע אותי. כל הכבוד למי שהיה לו את הסבלנות אז לענות לשואלים. --איתן ברוך - שיחה 02:51, 19 באפריל 2022 (IDT)

ברוך הבא :-)[עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום איתן ברוך, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,‏ Amitayzl - שיחה 15:18, 29 באוגוסט 2017 (IDT)

בקשת עזרה[עריכת קוד מקור]

שלום. כתבת שאתה: בוגר תואר במחשבים, בעל ידע רחב במחשבים וטכנולוגיה. אני תרגמתי חלקית ערך מאנגלית על "קידוד באחוזים", אשמח מאוד אם תוכל לסייע בכתיבתו, משתמש:ילד מסכן וחכם/קידוד באחוזים. ילד מסכן וחכםשיחה • י' בניסן ה'תשפ"ב • 01:49, 11 באפריל 2022 (IDT)

שלום וברכה ילד מסכן וחכם , בשמחה! תודה על ההצעה. עוד רגע פסח אז קצת קשוח. אבל מקווה שיהיה לי זמן בשבוע-שבועיים הקרובים, מקסימום אחר כך. --איתן ברוך - שיחה 02:02, 11 באפריל 2022 (IDT)
תודה רבה. ילד מסכן וחכםשיחה • י' בניסן ה'תשפ"ב • 02:04, 11 באפריל 2022 (IDT)

שלום לך[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך,
רק מיידע אותך שהסרתי חלק מהמידע שכתבת, בנימוק הבא: "תודה לעורך על השקעתו, אך עם כל הכבוד לכמה רבנים, הם לא עומדים באותו מעמד יחד עם ראש הממשלה ונשיא המדינה בתגובות לפיגוע. בדיוק כמו שגינוי ראש ממשלת גאנה, אינם שווים לגינוי נשיא ארצות הברית או רוסיה". אם לדעתך טעיתי, אשמח לדון איתך בדף השיחה.
המשך עריכה פוריה. לוגי ; שיחה 22:02, 3 במאי 2022 (IDT)

שלום וברכה לוגי ותודה על העדכון לגבי העריכה. לענ"ד הפסקה הזו כן חשובה מאוד, והשוואה לא נכונה. מהסיבה שמדובר פה על רבנים שמגנים בצורה חריפה וחד משמעית פיגוע שלכאורה יצא מתוך האידיאולוגיה שלהם. אין ספק הרי שהרבנים הללו הם לא פחות חשובים (ואפילו משמעותית יותר חשובים) מאשר המשפט "שבה נאמו ראש האופוזיציה יצחק הרצוג, נאסר דוואבשה, דודו של התינוק שנרצח, יו"ר מרצ זהבה גלאון, ומזכ"ל "שלום עכשיו" יריב אופנהיימר", אני חושב שזה מעביר גינויים שהם חשובים הרבה יותר והרבה פחות טריוויאלים. בברכה, איתן ברוך - שיחה 22:09, 3 במאי 2022 (IDT)
בסדר, מקבל. אבל אולי רק לקצר אותה קצת? בכל זאת יש להתחשב במעמדם. אולי אמירה כללית שבאה מהם, במקום פירוט של מה כל אחד ואחד אמר? כשאתה אומר את זה, זה אכן חשוב שישמע גינוי מאלו שהפיגוע לכאורה בא מהם, אבל בכל זאת.
בברכה, לוגי ; שיחה 22:13, 3 במאי 2022 (IDT)
תודה, מסכים שאולי אפשר לקצר, אבל קשה לי להחליט על מה לוותר, אני מרגיש שכל משפט משמעותי, כולם היו בניי תוכל אולי לעזור לי לכתוב את הפסקה הזו יותר בקצרה? בברכה, איתן ברוך - שיחה 22:24, 3 במאי 2022 (IDT)
, כך כולנו מרגישים. אתפנה לכך עוד מעט. לוגי ; שיחה 22:25, 3 במאי 2022 (IDT)
הסרתי את המילים מכיוון שזה מעמיס על הפסקה, מי שזה מעניין אותו, יוכל להיכנס לקישורים. בסופו של יום, הפסקה אומרת את אותו דבר, אבל עם הרבה פחות נפח:
הרבנים אליעזר מלמד ויואל בן נון פירסמו מאמרים המגנים את הפיגוע,[1][2] יומיים לאחר מכן, יצאה איגרת גינוי שכותרתה "לא תרצח" החתומה מטעם רבנים מרכזיים מהציונות הדתית ובניהם הרבנים יעקב אריאל ואורי שרקי.
ב-3 באוגוסט התקיימה תפילה משותפת של רבנים בכירים, אישי ציבור ומנהיגים מוסלמים במטרה למחות על הרצח, בין הנוכחים היו הרבנים יעקב מדן, שלמה ריסקין, יואל בן נון והרבנית הדסה פרומן. מאוחר יותר אף באותו היום התאספה קבוצת רבנים נוספת יחד עם שייח'ים לתפילה משותפת לרפואת בני המשפחה.
הישובים הסמוכים לכפר דומא הוציאו מכתב גינוי המגנה את מעשי המחבל היהודי.[3]
מה דעתך? לוגי ; שיחה 22:39, 3 במאי 2022 (IDT)
לוגי, נראה מעולה, תודה, אמנם חבל לי על דאבדין אבל מקבל את הביקורת... רק שים לב בקשר למשפט האחרון: שמדובר על "רבני הישובים הסמוכים", אחרת המשפט הזה לא כ"כ מובן... איתן ברוך - שיחה 22:46, 3 במאי 2022 (IDT)
תודה לך על כך, זה לא תמיד מובן מאליו לקבל ביקורת. אתה מוזמן להוסיף חזרה ולתקן את מה ששכחתי. לילה טוב לך. לוגי ; שיחה 22:47, 3 במאי 2022 (IDT)

הונחה תבנית חשיבות על ערך שכתבת[עריכת קוד מקור]

שלום איתן ברוך,

אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך אבו עלי אקספרס שערכת, ולא השתכנע בכך שיש לו חשיבות אנציקלופדית. על כן, נפתח דיון העוסק בחשיבותו של הערך.
דיון החשיבות אורך שבוע ימים מרגע הנחת תבנית החשיבות על דף הערך.
אם לא תובהר חשיבות, הערך יימחק; אם כן תוצג "הבהרת חשיבות" שתשכנע חלק מהמשתתפים, הערך לא ימחק מיד, אך עשויה להיפתח הצבעת מחיקה שתכריע.

אם התהליך אינו מובן לך למרות שקראת את דפי ההסבר המצורפים לעיל, ולמרות ששאלת בדף שיחת הערך, כדאי לפנות לדלפק הייעוץ.
שלום איתן ברוך,

אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך אבו עלי אקספרס שערכת, ולא השתכנע בכך שיש לו חשיבות אנציקלופדית. על כן, נפתח דיון העוסק בחשיבותו של הערך.
דיון החשיבות אורך שבוע ימים מרגע הנחת תבנית החשיבות על דף הערך.
אם לא תובהר חשיבות, הערך יימחק; אם כן תוצג "הבהרת חשיבות" שתשכנע חלק מהמשתתפים, הערך לא ימחק מיד, אך עשויה להיפתח הצבעת מחיקה שתכריע.

אם התהליך אינו מובן לך למרות שקראת את דפי ההסבר המצורפים לעיל, ולמרות ששאלת בדף שיחת הערך, כדאי לפנות לדלפק הייעוץ. דיון החשיבות

. - Crocodile2020 ‏• שיחה 14:50, 8 במאי 2022 (IDT)

ממתקים וכו'[עריכת קוד מקור]

היי,

כל הכבוד על הערך שכתבת. הרשיתי לעצמי לתקן טעות קטנה שנפלה בשם. צ"ל סנאט ולא סאנט (תיקנתי גם בדף המשתמש שלך). רנטגן - שיחה 06:11, 27 במאי 2022 (IDT)

היי, אופס... תודה רבה על התיקון! איתן ברוך - שיחה 11:33, 27 במאי 2022 (IDT)

תרגום ערכים[עריכת קוד מקור]

שלום איתן,

תודה רבה על תרומתך לויקיפדיה.

בעקבות הדיון בוק:במ על הערך שכתבת, ביצעתי בדיקה מדגמית של הערכים שכתבת במטרה לראות האם הערך מייצג תופעה או שהוא מקרה חד פעמי. לצערי, עיון בערכיך מראה שרבים מהערכים שתרגמת מאנגלית לעברית לוקים ב"תרגמת" - תופעת לוואי של תרגום מכונה. מהבדיקה המדגמית שביצעתי הסקתי כי גם הערכים שולחן הממתקים בסנאט האמריקאי ועכביש מטוגן תורגמו בעזרת תרגום מכונה, וכי יש לשכתבם. אני מבקש ממך להעביר את הערכים הללו למרחב הטיוטה, לעבוד עליהם ולשכתב אותם, ולאחר מכן לבקש את העברתם בויקיפדיה:העברת דפי טיוטה - עדיף שעוד זוג עיניים יעברו עליהם לפני שתחזיר אותם למרחב הערכים. אם תרצה, תוכל לבקש זאת גם ממני, כאן או בדף שיחתי.

בהזדמנות זו, אשמח להזכיר עניין נוסף, שאיני יודע אם אתה מקפיד עליו. כאשר אתה כותב ערך (וגם כאשר אתה מתרגם אותו מויקיפדיה אחרת - המקרה שלך) עליך לוודא את אמינות המידע המופיע בו על ידי קריאת המקורות המופיעים בו. על פי מדיניות שנקבעה בעבר בפרלמנט: ויקיפד המביא אסמכתא כמקור לאמירה בערך מצהיר כי הוא עיין באסמכתא באופן אישי ומצא כי היא אכן תומכת בנאמר. במידה שנמצא כי אין הדבר כך, וכי הוויקיפד לא עיין באסמכתא אותה הביא, תוחלף האסמכתא בהערה נסתרת המציינת את המקור שהוסר, ולפי שיקול דעת, ניתן יהיה להוסיף לאמירה זו דרישת מקור. לכן אני מוודא - האם קראת את המקורות שצירפת לערכים ווידאת שהם מגבים את המידע שהם אמורים לגבות? אם לא, אנא עדכן אותי, ותוודא שהם אכן מגבים את המידע. אם אינך מעוניין לעשות זאת, תוכל לפעול באופן שתיארתי קודם (תחליף את הערת השוליים בהערה נסתרת המציינת את המקור שהוסר, ולפי שיקול הדעת תוסיף לאמירה דרישת מקור). שים לב כי אופציה זו היא פחות עדיפה והיא תגרום לירידה באיכות של הערכים שאתה כותב - וחבל.

המשך עריכה מהנה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 13:13, 27 במאי 2022 (IDT)

שלום וברכה הארי, תודה על הביקורת הבונה. על כל העריכות האלה ראיתי שאחר כך הגיעו עורכים נוספים, ערכו, הגיהו ותיקנו (ואף "שלחו לי תודות" על העריכות שלי), אז חשבתי שעשיתי את השכתוב ברמה סבירה, אבל תודה על הביקורת, אשים לב לזה להבא ואפעל על פי מה שכתבת, תודה רבה ושבת שלום, איתן ברוך - שיחה 14:31, 27 במאי 2022 (IDT)

אחשוורוש[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אחשוורוש. הסיבה לכך היא: אהלן, מה שלומך? מצטער על ביטול העריכה אך מקובל שהתבנית המפנה לפירושים נוספים היא בראש הערך. בכל מקרה, המשך עריכה נעימה! . נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, – עוז גבריאל 😃 בואו נשוחח! 00:12, 3 ביוני 2022 (IDT)

היי @עוז גבריאל, נראה לי שהתבלבלת, לא ביטלת את העריכה שלי, רק תיקנת בעריכה שלי טעות קטנה 🙂 מטרת העריכה שלי היתה הבעיה שמעל התבנית "אישיות" היתה תמונה - לכן ערכתי והעברתי את התבנית מעל התמונה (ראה גרסה לפני העריכה שלי), אבל בטעות אכן גם שמתי את התבנית גם מעל דף הפרשנויות [1]. אבל תודה על התיקון הזה ועל העדכון. בברכה, איתן ברוך - שיחה 01:15, 3 ביוני 2022 (IDT)

חדשופדיה 2022 שבוע 23[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #23
עודכן ב־29 באוגוסט
לחתימה על מינוי לידיעון

דגש מונה לבודק לאחר הבחירות שהתקיימו בשבוע האחרון בדף ההצבעה. נאחל לו הצלחה רבה בתפקיד החדש! ●
הדיון המוקדם לגבי מפגש קיץ 2022 מתקיים גם השבוע ●
● מתקיימת השבוע הצבעה לגבי בחירת הלוגו החדש של ויקיפדיה העברית לכבוד יום הולדתה ה-19. לדף ההצבעה >>
● השבוע תתקיים ויקי-טוק בנושא "ויקיפדיה צועדת: מערך צה"ל ביישום האנציקלופדיה החופשית לביטחון ישראל" בהנחיית ד"ר אפרים לפיד, דובר צה"ל בדימוס, ויהונתן ברקהיים, דוקטורנט במכון ויצמן וכתב מדעי במכון דווידסון. לינק להרשמה >>
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אמזונאס
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך החזית הסורית במלחמת יום הכיפורים והסרת הערך פסק דין ורד פרי מרשימת הערכים המומלצים כאן

טום הולנד (שחקן)[עריכת קוד מקור]

ערב טוב,
שחזרת אנונימי, אבל למעשה, השחזור היה לעריכה של אנונימי אחר, שהוסיף גם הוא שטויות. אז בפעם הבאה שאתה משחזר, אנא ודא שאתה משחזר לגרסה של עורך מוכר, ולא לגרסה של אנונימי אחר, שמא יש שם השחתה. תודה רבה מראש, אלדדשיחה 19:08, 6 ביוני 2022 (IDT)

צודק, תודה על הביקורת. איתן ברוך - שיחה 19:13, 6 ביוני 2022 (IDT)

חדשופדיה 2022 שבוע 24[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #24
עודכן ב־11 ביוני
לחתימה על מינוי לידיעון

טיוטה להצעת מדיניות בנושא הצגת תמונות אלימות במרחב הערכים מוצגת לקראת הצבעה בפרלמנט
● במפעיל נולד מתקיים דיון לגבי אשרור כהונתה של Ili Kaufmann (אילילה) כמפעילת מערכת. כשהדיון יסתיים, תתקבל החלטה בידי הבירוקרטים
● לאחר דיון מוקדם הוחלט שמפגש קיץ 2022 יתקיים ביום שישי 29 ביולי בשעה 10:00 באוניברסיטת תל אביב ●
● הרצאת "וויקי-טוק" בנושא איכות מקורות וקריטריונים להערכת האיכות של מאמרים שפיטים תועבר על ידי סיגל תפארת (SigTif), פרופסור לפסיכולוגיה במחלקה למנהל-עסקים, המרכז האקדמי רופין. ההרצאה תתקיים בזום ביום שני הקרוב (ה-13 ביוני) בשעה 19:00. להרשמה ולפרטים נוספים >>>
● במזנון מתקיים דיון לגבי חידושי האקדמיה ללשון העברית ●
● בכיכר העיר מתקיים דיון בנושא כתבה שפורסמה על גפן אקורד באתר "הארץ"
● ניתן להגיש הצעות לסמליל מיוחד לכבוד יום הולדת 19 לוויקיפדיה העברית עד 19 ביוני 2022 בשעה 08:00. את ההצעות יש להגיש בויקיפדיה:סדנה לגרפיקה/יום הולדת 19 ועליהן לעמוד בקריטריונים המופיעים בעזרה:שינוי לוגו האתר/עיצוב הלוגו
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אש וקרח
ערכים מומלצים: ההצבעה לגבי הסרת הערך פסק דין ורד פרי הוארכה בשלושה ימים בשל התוצאות הצמודות. לאחר מכן תיפתח הצבעה לגבי הוספת הערכים שתי מסכתות על ממשל מדיני וקלאמת (נהר) לרשימת הערכים המומלצים כאן

MediaWiki message delivery - שיחה 21:39, 11 ביוני 2022 (IDT)
  1. ^ הרב מלמד: לייבש את הביצה, באתר ערוץ 7, 31 ביולי 2015
  2. ^ הרב יואל בן-נון, אחים, שריפה: ארבע זעקות השכמה, באתר ynet, 2 באוגוסט 2015
  3. ^ רותם אליזרע, איתי בלומנטל ומשה ניסנבוים, רבנים ושיח'ים בתפילות משותפות: "ברית נגד הטרור", באתר ynet, 3 באוגוסט 2015