שיחת משתמש:BDaniel/ארכיון החונכות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

שלום רב דניאל. לא ברור לי למה ארכבת כל כך מהר את השיחה. בכל מקרה, אני לא חושב שאפשר להמשיך עוד בצורה הנוכחית. אני מבין שאתה רוצה ושמח לתרום ערכים, וזה מצוין, אבל אי אפשר להעלות ערכים שתרגום המכונה בולט יותר מדי בהם והם דורשים שכתוב עקב כך. אי אפשר לפתור את זה בלהעלות את הערך עם תבנית שכתוב (ולצפות שאחרים יתקנו את זה), ולכן החזרתי את הטיוטה שכתבת למשתמש:BDaniel/עץ הדיאלוג. אני רואה שאתה עובד על המון ערכים בקצב מהיר מאד. במקום זה עדיף לך ולכולנו שתשקיע המון זמן על ערך אחד טוב, ואפשר גם שהתרגום לא יהיה מושלם של הערך האנגלי כולו, אלא מבוסס עליו ולוקח את העיקר (קצרמר טוב). אני מבקש שתימנע מלהעביר עוד פעם טיוטות למרחב הערכים בלי אישור מוקדם. כדאי באמת, כמו שגילגמש המליץ, שתמצא חונך שיעזור לך. אליסף · שיחה 14:40, 18 באוקטובר 2016 (IDT)

אליסף, קודם כל, מי ששם את תבנית השכתוב הזאת היה משתמש:עוזי ו. וכפי שכתבתי למשתמש:Assayas בשיחת טיוטה:FIFA 17 - אני ויקיפד עצמאי ואינני צריך - אם אתם חושבים כי אין בהם צורך או שהם "הבלים" או "קללות" (כפי שחלק מכם עושים) או משמיצים את שמי לשווא או "שגויים" אז תשימו לכם "לכיף" את {{הבהרת חשיבות עם זמן}} כמו שצריך וזהו... (ודרך אגב, אני לא תוקף). תודה, BDaniel - שיחה 14:47, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
אני יודע שאתה לא נהנה מכך שהערכים שאתה כותב לא מתקבלים. אין בושה בכך שיהיה לך חונך. משתמש עם חונך לא פחות עצמאי מאשר משתמש עם חונך. יש שתי צורות חונכות. עיין בדף המדיניות וראה את ההבדלים. אם המצב הנוכחי ימשך, אין ספק שימונה לך חונך רשמי. כטיפ ראשון שאני יכול לתת לך הוא להמנע לחלוטין להשתמש במכונת התרגום של גוגל. אם אינך מסוגל לתרגם בלי שימוש במכונת התרגום - אל תתרגם. זה בלאו הכי לא יתקבל וסתם חבל על המאמץ. גילגמש שיחה 14:51, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
גילגמש, יש ערכים שעשיתי אבל אף אחד לא "אמר" על זה כלום: Algorithms + Data Structures = Programs, יומנו של חנון - ירידה כפולה וגם אקליפטוס (שיר) (רק שאלתי את משתמש:חזרתי על שניים האחרונים) [אחר-כך יספרו עליי כ"דילוג" (הצבעות כגון: מחיקה ומומלצים)] תודה, BDaniel - שיחה 14:55, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
גילגמש ואליסף, אני שמתי {{חופשת ויקי}} - לא אעשה פעילות במרחב הערכים ובטיוטות בזמן הקרוב ואני אשתתף רק בדיונים או במרחב המשתמש. אני מבין איפה אני לא רצוי (כמו בעולם האמיתי) BDaniel - שיחה 14:59, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
שלום. חבל שאתה חושב כך. מבחינתי לפחות, אתה רצוי מאד כאן. כבר כתבתי ואכתוב לך שוב, יש הבדל בין חשיבות אנציקלופדית לבין צורך בשכתוב או עריכה. הערך עצמו נחוץ וטוב שנכתב. הוא כתוב לא טוב. חניכה הוא תהליך שיעזור לך לטייב את כתיבתך. אין שום בושה בתהליך למידה, להפך. הערך הראשון שכתבתי בוויקיפדיה נמחק. אז למדתי והשתפרתי, וגם כעת אני לומד כל יום. זה רק עניין של גישה. בברכה --Assayas - שיחה 15:13, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
אני מסכים עם אסייס. אין מה להיעלב. זה טבעי שתדרש תקופת חניכה מסוימת. אם תרצה אהיה החונך שלך ואם לא יש הרבה כאלה שיסכימו. גילגמש שיחה 15:17, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
אני מצטרף לדברי קודמיי. זה ממש לא נכון ומאד חבל לי שנפגעת באופן אישי. ראה למשל את כל האנשים שפנו אליך, שוחחו איתך פה ועוזרים לך כשאתה צריך עזרה. אני בטוח שאתה יכול להשתפר בכתיבה שלך, ואני אשמח גם לעזור לך בשאלות ובערכים שאתה כותב, כפי שעשיתי גם מקודם (אבל אני לא תמיד יכול לענות מיד). אליסף · שיחה 15:38, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
גילגמש, הזמן זאת השאלה - אני בעברי שחזרתי או תיקנתי או שיצרתי הפניות - בעברי כנראה העלתי ערך על שמואל הרשקו (כפי שאני רואה בארכיון) למרות היותו "זכאי" לערך... BDaniel - שיחה 19:05, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
אליסף, תוכל לעשות תו תחתון מתחת לכל "השגיאות" שבמרחב המשתמש ובמרחבי הטיוטה שלי (דוגמה: דוגמה)? תודה, BDaniel - שיחה 19:24, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
אין לי מספיק זמן לעשות דבר כזה, כי אם אני לא טועה יש די הרבה טיוטות, אבל אני אנסה לעשות זאת על הטיוטה שמוזכרת בכותרת הזו. אני כן חושב שכדאי שתמנע מלכתוב טיוטות נוספות עם תרגום מכונה, ותנסה לתרגם באופן ידני כדי להימנע מהבעיה הזאת. אני יודע שזה יהיה יותר קשה, אבל זה שווה את זה. אליסף · שיחה 22:42, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
זה היה לוקח לי המון זמן עם הקו התחתון כי אין לו כפתור משום מה בסרגל העריכה, אז השתמשתי בהדגשה פשוטה. יש שם בעיות לשוניות ודברים לא ברורים, וזה נובע מתרגום המכונה. יש שם גם המון קישורים פנימיים לערכים באנגלית. אני חוזר ואומר שאני חושב שהדרך הכי נכונה שתשתפר בה היא לכתוב ערכים באופן עצמאי ולא דרך תרגום מכונה, זה יהיה יותר קשה אמנם, אבל זה שלב חיוני וחשוב. אליסף · שיחה 23:09, 18 באוקטובר 2016 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

אני לא יודע על מה אתה מדבר. גילגמש שיחה 20:55, 18 באוקטובר 2016 (IDT)

גילגמש, על החניכה BDaniel - שיחה 21:38, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
אתה שואל למה הערך הזה נמחק? גילגמש שיחה 21:39, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
גילגמש, לא מדוע הוא נמחק ‏ - חניכה שהזכרת (לא הערך אלא ויקיפדיה:חממה) BDaniel - שיחה 21:41, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
אני מצטער לא הבנתי מה השאלה שלך. שאל בצורה ברורה פעם נוספת. גילגמש שיחה 21:42, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
גילגמש, דיברתי על ויקיפדיה:חממה (חניכה) BDaniel - שיחה 21:44, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
נסח את השאלה שלך מחדש כאן מההתחלה ועד הסוף ואל תגיד למה התכוונת או לא התכוונת. תשאל מחדש. גילגמש שיחה 21:52, 18 באוקטובר 2016 (IDT)
גילגמש, כתבת: "אני מסכים עם אסייס. אין מה להיעלב. זה טבעי שתדרש תקופת חניכה מסוימת. אם תרצה אהיה החונך שלך ואם לא יש הרבה כאלה שיסכימו" (דיברתי על התגובה ועל ויקיפדיה:חממה) BDaniel - שיחה 09:41, 19 באוקטובר 2016 (IDT)
כן, ומה התגובה שלך או השאלה שלך להערה זו? גילגמש שיחה 11:11, 19 באוקטובר 2016 (IDT)
גילגמש, כתבתי: "הזמן זאת השאלה" - שאלתי למשך כמה זמן לדעתך (העברית שלי לא ממש טובה קריצה ) BDaniel - שיחה 11:13, 19 באוקטובר 2016 (IDT)
אני לא יכול לדעת מראש. גילגמש שיחה 11:13, 19 באוקטובר 2016 (IDT)

בעיות עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום רב דניאל. קודם כל אתחיל ואומר שאני מקווה שתראה בדברי ביקורת בונה ולא תיעלב מהם. לצערי שני ערכים נוספים שהעלת בזמן האחרון סובלים מבעיות התרגמת הרבה שפנו אליך לגביה פעמים רבות, דבר הנובע מכך שאתה משתמש בתרגום מכונה, אבל כנראה מתקשה לתקן אותה באופן נכון. ראה את העריכה שעשיתי בערך "מר דלי". בלי התיקונים שעשיתי שם, הערך לא יכול היה להישאר במרחב הערכים, או לכל הפחות היה צריך תבנית שכתוב. גם בערך Word Rescue שהעלת יש בעיות שעליך לתקנן. למשל: בפסקת "מהלך המשחק" רשום בהתחלה - "השחקן נע סביב מסך הפלטפורמה בסגנון יריית הסביבה." או בסוף הפסקה רשום: "בהתאם לרמת הקושי, ישנם גם מספר מוגדר של גרזזלס על כל רמה. קל קושי קלה עבור שחקנים צעירים, כמו שיש רק אחד מראש גרזזלס ברמה. הקושי הקשה, עם זאת, לעתים קרובות יש רבים או יותר גרזזלס כמו שיש מילים כדי למצוא ו-20 ספרים חייבים להיות נאספים כדי לחשוף את תעלומת המילה."

חשוב מאד שתהיה זהיר בהעלאת ערכים למרחב הערכים, ואני מרגיש שבינתיים זה לא קרה. אם הבנתי נכון היה לך בעבר חונך, אתה יכול לפנות אליו אם אתה לא בטוח לגבי משהו, או למישהו אחר בחממה, אבל חשוב שנמנע מבעיות כאלו בהמשך. אני חושב שעיקר הבעיה נובע מהשימוש בתרגום מכונה, ולכן אולי כדאי שתפסיק להשתמש בזה ותעבור לתרגום "ידני" ורגיל. אני יודע שזה יותר קשה ויותר איטי, אבל עלינו לשים דגש על איכות ולא על כמות. תרגום ידני יאפשר לך לעבור על כל משפט ומשפט בעצמך, להבין את הניואנסים הקטנים ולהימנע מטעויות כאלו (כמובן שאפשר להיעזר במילון למילים שאנחנו לא מבינים, אבל זה לא אותו דבר כמו תרגום משפטים שלמים). בנוסף, אני רואה שבערכים שלך אתה משתמש לפעמים בניסוח של פנייה ישירה לקורא (כשמצאת את...) - זה ניסוח שאנחנו אמנם משתמשים בו בשפת היום יום, אך הוא לא מתאים לאנציקלופדיה.

חג שמח, אליסף · שיחה 10:14, 17 באוקטובר 2016 (IDT)

אני חושב שכדאי שתקח לעצמך חונך. גילגמש שיחה 10:16, 17 באוקטובר 2016 (IDT)
אליסף, אף פעם לא היה לי חונך - כמי שאמרתי בשיחת טיוטה:FIFA 17, אני ויקיפד עצמאי שכבר יש תלונות מכל אחד - מדוע זה ומדוע זה - זה הכל התחיל מפרשת הילד המשחית בדף אקולוקו... BDaniel - שיחה 11:11, 17 באוקטובר 2016 (IDT)
אליסף, מה דעתך על טיוטה:עץ הדיאלוג? - אם יש בעיות נא לכתוב בדף השיחה של הערך BDaniel - שיחה 08:15, 18 באוקטובר 2016 (IDT)

חונכות מנדטורית 1[עריכת קוד מקור]

שלום,

עברתי על הערכים שלך ולדעתי אין לאפשר לך לכתוב ללא ליווי של חונך. היות שלא פנית בעצמך להליך של חונכות, פניתי למשתמש:גארפילד לתיאום חונכות מנדטורית עבורך. אני מתייג אותו גם בדף שיחה זה. אל תכתוב יותר ערכים חדשים ואל תבצע עריכות גדולות ללא חונך. נ.ב. העברתי את הערך "איוואן ראגאן" לארגז חול משתמש:BDaniel/איוואן ראגאן אל תעביר אותו למרחב הראשי ללא אישור החונך שיהיה לך. גילגמש שיחה 09:05, 12 בנובמבר 2016 (IST)

הוספתי לאחר התנגשות עריכה: גילגמש, עריכות גדולות התכוונת לארכיונים שביצעתי לפני מספר דקות? אני רק עובד על טיוטות וראה גם את השיחה הקודמת שלי עם ofek j - אפשרתי לו לערוך אץ הטיוטה או ליצור את הערך על יהדות קטר... ודרך אגב, אתם יותר מדי תוקפים לאחרונה משתמשים (כפי שאני מרגיש וכל זה אחרי תחילת המשתמש המשחית בכותבת משותפת)... ודרך אגב, אם אתה מעביר את צריך גם לעדכן במשתמש:BDaniel/דף משתמש... לפי דעתי, אם יש לכם כל כך הרבה תקיפות, שימו לכל ערך חשיבות. תודה, BDaniel - שיחה 09:12, 12 בנובמבר 2016 (IST)
לא מדובר בתוקפנות והודעתי לא הייתה תוקפנית. עליך ללמוד לכתוב בצורה תקינה, מה שלא הצלחת לעשות לבד. לכן, מינוי חונך הוא הליך מתבקש במקרה כמו זה. אין צורך לשים תבנית חשיבות על ערך שחשיבותו ברורה מעליה והבעיה היחידה היא סגנוןהכתיבה. לגבי ארכיונים - אני לא יודע לאיזה ארכיונים אתה מתכוון. אם הם ארכיונים של דף השיחה שלך - אתה יכול לערוך אותם בלי קשר להליך החונכות שנוגע למרחב הערכים בלבד ולא למרחב המשתמש שלך. אני לא נוהג לערוך במרחב המשתמש וזה גם מנוגד לכללים כך שעליך לעדכן מה שתרצה במרחב המשתמש שלך באופן שתבחר. גילגמש שיחה 09:21, 12 בנובמבר 2016 (IST)
גילגמש, אם אתה אומר שאינך יכול אז אינך לערוך במרחבי משתמש אז גם שיחות משתמש של ערכים כי זה מרחב המשתמש או השיחתי BDaniel - שיחה 09:24, 12 בנובמבר 2016 (IST)

חונכות מנדטורית 2[עריכת קוד מקור]

שלום. אבקשך לא לעבוד במרחב הערכים ללא אישור חונך. העלאת ערכים נוספים למרחב הערכים ללא אישור חונך תאלץ אותי לחסום אותך מעריכה. לא ניתן להמשיך במתכונת העבודה הזו. לתשומת ליבך. --Assayas - שיחה 00:20, 13 בנובמבר 2016 (IST)

Assayas, השאלה היחידה היא: מי? שאלה נוספת: לשחזר עריכות או להשתתף בדיונים או להשתמש בסקריפטים לא יכלול? כי הבעיות שאמרתם זה הלעאת ערכים למרחב הערכים BDaniel - שיחה 06:58, 13 בנובמבר 2016 (IST)
אני דיי מתקשה להבין את תשובתך. תבקש בחממה ותמתין שמישהו יענה לך.--Assayas - שיחה 08:19, 13 בנובמבר 2016 (IST)
Assayas, שאלתי מי זה המנדיטורי והשאלה השנייה הוא על השתתפות בהמלצות וחשיבויות. נוסף על כך, לא כתוב כלום כאן תודה, BDaniel - שיחה 13:31, 13 בנובמבר 2016 (IST)
מנדטורי=חובה. גש לויקיפדיה:חממה ופתח פוסט חדש תחת בקשות. בקש חונך. השאלה השנייה. אין קשר להשתתפות בהמלצות ודיוני חשיבות. ההשתתפות שם היא לפי זכות הצבעה. החונכות מתייחסת לעריכה במרחב הערכים. לגבי המשך שיחותינו רק הבהרה: שמי מוטי ואני בן. (-: --Assayas - שיחה 19:18, 13 בנובמבר 2016 (IST)
Assayas, השם האמת השם בלבל אותי וחשבתי שאתה ההפך... ודרך אגב, תוכל לפתוח דיון שם? אני צריך ללכת ואני לא אספיק . תודה, BDaniel - שיחה 20:46, 13 בנובמבר 2016 (IST)
לא, זו בקשה אישית ולא דיון ואתה זה שאמור לבצעה. --Assayas - שיחה 14:30, 14 בנובמבר 2016 (IST)
תפתח בבקשה דיון חדש בנושא בויקיפדיה:חממה ותבקש חונכות. את הדיון הזה יש לארכב בדף שיחתך, וכאן מקומו. ועוד הערה: יש לך נטייה לארכב באופן מיידי שיחות. זה לא נוח, וגם נותן תחושה שאתה מנסה להסתיר משהו. תן לשיחה לגווע איזה יום יומיים שלושה, אולי מישהו יראה אותה וירצה להוסיף הערה. • צִבְיָהשיחה • י"ג בחשוון ה'תשע"ז 23:40, 14 בנובמבר 2016 (IST)
הערה נוספת: אתה יכול לתייג משתמשים מהחממה לדיון שתפתח שאתה חושב שיהיה לך נחמד לעבוד איתם. אני ספציפית לא אוכל, לימודים + עבודה, זמני קצר ומלאכתי מרובה... • צִבְיָהשיחה • י"ג בחשוון ה'תשע"ז 23:42, 14 בנובמבר 2016 (IST)
גם לי אין הרבה זמן, אבל רצון (לפחות קצת) - יש (כנראה אחרי הכל יותר מובטל מצִבְיָה קריצה). אם תהיה מעוניין - אנסה לעזור כפי מיסת הפנאי (מקווה שאתה לא מאוכזב מהעבודה בביואקוסטיקה. אגב, מה נשאר עם הערך הנ"ל. התייאשת?). בחממה ישנם עוד הרבה ויקיפדים ממש נחמדים. אתה מוזמן. בברכה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 00:23, 15 בנובמבר 2016 (IST)
צִבְיָה ו-קובץ על יד, יש כאלה שאני לא ארצה אותם בגלל תקיפות אירוניות ומגוחכות שלהם (לא אתם ואל תעלבו אישית ). תודה, BDaniel - שיחה 13:04, 15 בנובמבר 2016 (IST)
זו זכותך הבלעדית באיזה חונך לבחור. מי שנראה לך תקיף מדי עבורך - דלג עליו. כאן זה מיזם שיתופי, ולאו בהכרח שכל אחד יהיה פרפקט בעריכות. אם לאחד יש את הידע ולאחר את הכלים לכתיבה בפורמט המקובל - זה סוג של שלמות! תיקח לידיים ולא ללב... היה חזק. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 14:16, 15 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, שאלה: האם אוכל לבחור שלושה? אני סומך על משתמש:המקיסט, משתמשת:TZivyA ו-משתמש:קובץ על יד. לא כתוב באף מקום על יותר מחונך אחד BDaniel - שיחה 14:18, 15 בנובמבר 2016 (IST)
אי אפשר שלושה ועליך לקבל את האישור של גארפילד לבחירתך. גילגמש שיחה 14:20, 15 בנובמבר 2016 (IST)
שמתי BDaniel - שיחה 14:24, 15 בנובמבר 2016 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: למה אתה צריך יותר מאחד. זה רק בשביל אישור הצגת עריכותיך. עזרה תמיד תוכל לקבל ממי שתבקש וייענה. אגב, אני חושב שצִבְיָה אמרה מראש שהיא לא יכולה. אז לא נשאר לך הרבה ברירות... בכל אופן אם תרצה - אני לשרותך כפי מיסת הפנאי. המקיסט אלוף בזה. יש לו ותק רב. אני ממליץ עליו בחום. אצלו (כמעט) כל הודעה מסתיימת ב, ואני חסיד של זה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 14:26, 15 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, יצירת תבניות או עריכותיהן מותר? (עלה לי רעיון על תיוג חונך בויקיפדיה:חממה לפי שם המשתמש - צריך שהקהילה תאשר וחבל ) ודרך אגב, כמה הזמן המרבי זה לדעתך כי העברית שלי האמת לא משהו גיחוך ודרך אגב, חשבתי שזה מישהו אחר כתב/ה (הראש שלי התבלבל היום ). ודרך אגב, על הערך ביואקוסטיקיה אני עוד חושב איך לעשות ומה לעשות ועוד משהו קטן על הדרך - מה דעתך על טיוטה:מיכל (שיר)? עברית שפה קשה BDaniel - שיחה 14:46, 15 בנובמבר 2016 (IST)
  1. את החוקים המדויקים אני לא כל כך מכיר. יש כמה שיוכלו לעזור: גילגמש ("מלך החוקים"), גארפילד (מנהל החממה) ואור (לאחרונה נצרך ללמוד את הכללים של חניך). לא תייגתי אותם כדי שתבחר בעצמך למי לפנות.
  2. קשה לי לדעת כמה זה הזמן המרבי. זה תלוי גם בתוכן ובנושאים. אפשר לנסות (ושוב, אם המקיסט מסכים - אני ממליץ לך עליו).
  3. למי ולמה הכוונה ב"חשבתי שזה מישהו אחר כתב/ה"?
  4. לגבי טיוטה:מיכל (שיר), זה נראה די טוב. היה כדאי להוסיף עוד קצת צבע - הסבר ורקע על השיר. כמו בכל המקרים, המומלץ הוא לבדוק בערכים דומים איך זה נראה ולנסות לחקות אותם. במקרה זה - עיין בקטגוריה:שירי רחל המשוררת. לדוגמה, ראה את הרקע בחג (שיר). אפילו ברחל (שיר), שנראה לי שהוא מהערכים הפחות מוצלחים מבחינת תוכן, עדיין יש איכשהו מעט רקע בתחילת הערך. אחרת זה נראה כמו ויקטקסט. בברכה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 15:16, 15 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, תודה רבה! BDaniel - שיחה 20:55, 15 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, מה שעתך על הערך עכשיו? פשוט אין לי עוד מה להוסיף חוץ מהציון שלרחל המשוררת ומיכל בת שאול יש אמפתיה משותפת, על אף מרחקי הזמן שביניהן. ודרך אגב, תודה על הניסוח תודה, BDaniel - שיחה 16:31, 16 בנובמבר 2016 (IST)
שעתי לחוצה, אך דעתי חיובית. בכל אופן, לפני שנעביר זאת למרחב, אנסה אולי להרחיב עוד קצת. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 16:37, 16 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, כמה זמן לוקח לבחור ולהרשות לגארפילד מי כן ומי לא? האם הוא פעיל? הוא לא ערך כבר עשרה ימים אם אני לא טועה BDaniel - שיחה 18:49, 16 בנובמבר 2016 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

גארפילד אכן כבר לא פעיל 10 ימים. הוא מגיע מפעם לפעם. אינני יודע מניין לגילגמש שצריך אישור על כל נחנך, אני חושב שדי אם גארפילד אישר /השאיר את הצעת החונך ברשימת החונכים. שזאת אומרת שהם מקובלים עליו (כמובן אם יש קשר ביניהם, יש סיבה שלא לאשר לחונך ספציפי את החונכות אם זה שיש לו קשר אתו). בינתיים, תבחר לך מישהו מתוך הצעותיך (ושוב, מפאת הזמן, עיסוקיי עולים וגוברים, ואם אתה סבור שתצטרך הרבה זמן למידה, אני מסופק אם אני יהיה מסוגל לכך. מה שאוכל - אשתדל לתת ), תנסה לעבוד אתו, ובהמשך נראה כבר מה יהיה. ש... אגב, כדאי שתשים לב, כי אם חויבת בחונך, אסור לך לערוך במרחב בלא אישור חונך. בהצלחה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 18:59, 16 בנובמבר 2016 (IST)

קובץ על יד, זה ממש קשה... תודה, BDaniel - שיחה 19:02, 16 בנובמבר 2016 (IST)
למה התכוונת ב"זה"? קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 19:05, 16 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, הבחירה קשה ודרך אגב בחרתי ובחרתי בקובץ על יד BDaniel - שיחה 19:06, 16 בנובמבר 2016 (IST)
ok, בוא נתחיל. דבר ראשון אני לא מחנך, בקושי "חונך", וגם את השם הזה אני לא כל כך אוהב. במקום "חונכים", הייתי מעדיף "מְלַווים" או משהו כזה. אולי יום אחד שיהיה לי זמן לזה, אציע במזנון. דבר שני, וחשוב מאוד, בדפי השיחה שבוויקיפדיה אסור למחוק כלום (למעט טעויות כתיב קלות או משהו כזה), למשל זה. במקרים מאוד ספציפיים אפשר לעשות מחיקה על ידי קו ({{כתב מחוק}}), אבל חלילה למחוק לגמרי. הכל צריך להיות מתועד. אז הנה קיבלת שיעור ראשון (וגם חינוך קריצה). אשמח לעמוד בקשר. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 19:25, 16 בנובמבר 2016 (IST)
במקרה זה נראה לי שגם קו הוא מוגזם קצת. תשאיר את הטקסט כפי שהיה מלכתחילה ותכתוב בשורה חדשה שלאחר שיקולים החלטת את בחירת החונך. (שים לב כי התאריך גם מזויף. תאריך הבחירה לא היה ב-15. הצעת הרשימה הייתה ב-15, והבחירה ב-16) (הריני מוסר מודעה מכאן ואילך, בכל פעם שאחתום - יהיה זה כאילו שמתי {{חיוך}} לפני החתימה. גם אם שכחתי בפועל לשים אותה). קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 19:35, 16 בנובמבר 2016 (IST)
דניאל, ראה את עריכתי כאן. כך זה צריך להיות. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 19:54, 16 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, OK BDaniel - שיחה 20:17, 16 בנובמבר 2016 (IST)
דניאל, ממליץ לך לקרוא את ויקיפדיה:חונכות#כללי חונכות החובה. בברכה, אורשיחה19:27, 16 בנובמבר 2016 (IST)
אור, קרא תגובות קודמות ותראה כי הוא רוצה... קובץ על יד, שכחתי לעשות גיחוך תודה, BDaniel - שיחה 19:28, 16 בנובמבר 2016 (IST)
לא התעמקתי בדיון. אם הוטלה עלייך חונכות חובה (חונכות מנדטורית)(אותה חונכות שהוטלה גם עליי) אתה צריך לקרוא בקישור שנתתי מה אסור ומה מותר לעשות. אורשיחה19:30, 16 בנובמבר 2016 (IST)
אור, מה דעתך על הרעיון של יצירת תבנית של {{חונך של}} שיתייג את החונך של החניך (אם יש; אולי ההפך אפשר גם ) כפי שאוזכר בשיחה BDaniel - שיחה 19:33, 16 בנובמבר 2016 (IST)
רעיון יפה, אהבתי. היא אפשרית מבחינה טכנית, אבל השאלה עד כמה היא תועיל. אשמח לשמוע דעות נוספות. אורשיחה19:57, 16 בנובמבר 2016 (IST)
תיוג 1, תיוג 2 - לפי הצעתו של קובץ על יד בדיון זה, תייגתי אתכם. תודה, BDaniel - שיחה 20:21, 16 בנובמבר 2016 (IST)

סיכום דיון[עריכת קוד מקור]

אין לי התנגדות שקובץ על יד יהפך לחונך הרשמי של BDaniel. משמעות העניין הוא שישנו איסור מוחלט על דניאל להעלות ערכים חדשים למרחב הערכים באופן עצמאי. אתה מעלה מעכשיו ערכים אך ורק למרחב הטיוטה (כלומר, מעלה בצורה של "טיוטה:ערך_חדש"). לאחר מכן, אתה מתייג את קובץ על יד/מבקש ממנו בדף השיחה שלו, שיבחן את הערך ויתן לך הערות כלליות עליו בדף השיחה. רק לאחר שתתקן את הערך, בהתאם להנחיותיו של קובץ על יד, יעביר החונך שלך את הערך למרחב הערכים (אין מה לדאוג, הקרדיט על העבודה יישאר כולו שלך, בלי קשר לזהות המעביר את הטיוטה למרחב הערכים).
בשבועיים הקרובים, אבקש במיוחד מקובץ על יד, שיתייג אותי אישית על כל עניין שדורש את שיקול הדעת שלו. כדי שיהיו עוד זוג עיניים על הנושא.
בנוסף לפעילות במרחב הערכים - עליך להקפיד הקפדה יתרה, שלא להיכנס לעימותים או בעיות עם קהילת העורכים שלנו. במידה ואתה בדילמה או נקלעת לבעיה - פנה לקובץ על יד, והוא ידריך אותך כיצד יש לנהוג. לשם כך, תוכלו גם ליצור קשר באמצעים פרטיים יותר מאשר הפלטפורמה של האתר עצמו, כגון מייל או רשת חברתית מסוג זה או אחר.
לסיכום, חשוב לזכור שתהליך החניכה המנדטורית מטרתו שעורך עם רצון טוב והרבה התנגשויות, ילמד כיצד לפעול בצורה הרמונית בקהילה. רוצה לומר, מטרתנו המשותפת היא שלא תצטרך חונך בכלל. הישאר צמוד לחונך ולשיקול הדעת שלו, ולאחר תקופה מסויימת של נירמול, נערוך דיון נוסף בנושא, ונשקול כיצד מתקדמים ירידה לרמה פחות מגבילה של חונכות, או ביטול החונכות לחלוטין עקב הפנמה של דרכי העבודה באתר. בהצלחה, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 20:55, 16 בנובמבר 2016 (IST)

גארפילד, אם אין התנגדות אז צריך לעדכן כאן. תודה, BDaniel - שיחה 21:01, 16 בנובמבר 2016 (IST)

שיעורי בית...[עריכת קוד מקור]

כמומחה /בעל ידע /מתמצא וכו' במדעי המחשב, האם נראה לך שתוכל לטפל במידע זה ולהזינו אל מקומו המתאים (אני חושב מדעי המחשב)? כמובן לפני שאתה מזין אותו לערך - שים פה העתק של הקטע בו נראה לך שמתאים להוסיף, נאשר את זה ואז תעביר. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 23:57, 16 בנובמבר 2016 (IST)

קובץ על יד, לא הבנתי, איפה? ודרך אגב, אתה יכול לכתוב כל מה שצריך לעשות ב:
תודה, BDaniel - שיחה 14:13, 17 בנובמבר 2016 (IST)
אסביר. בהכה את המומחה יש פיסקה אודות ההסטוריה האקדמית של מדעי המחשב. בפסקה זו יש מידע מהותי שראוי להוסיף אותו אל מרחב הערכים שלנו. לי אין התמצאות נחוצה בנושא, וראיתי ב"מומחים בנושא" שלך כן יש, לכן פניתי אליך שתוסיף את זה אל אחד מדפי ויקיפדיה. מה שהיה נראה לי שראוי להוסיף את זה בדף של מדעי המחשב (בפסקאות "אבני הדרך והתפתחות המדע" ו/או "מדְעי המחשב בישראל"). קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 14:22, 17 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, זה ממש לא מובן מאילו דברים להכניס... לא הבנתי ודרך אגב, לא חשבתי על שישאלו אותי על כתיבת ערכים עם זה אלא רק ידע גדול BDaniel - שיחה 14:26, 17 בנובמבר 2016 (IST)
אם זה לא הולך לך בקלות, נשאיר את זה כך. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 14:34, 17 בנובמבר 2016 (IST)

עזרה בטיוטות[עריכת קוד מקור]

קובץ על יד, תוכל לכתוב את כל מה שצריך לעשות בדפים הבאים בשיחותיהם? (אם כתוב שם אז זה רק הערות שבוצעו בעבר או שינויי השמות):

תודה, BDaniel - שיחה 07:19, 18 בנובמבר 2016 (IST)

שים לב לשינויי. א. עשית העתקה - הדבקה ממה שכתבת אתמול, כולל התאריך, וזה לא נכון. צריך לתת את התאריך המדויק, כי פה הכל צריך להיות מתועד (ואגב, במקרה דנן, קיבלתי התראה על שהזכרת אותי כאן, חיפשתי אפוא ולא מצאתי. לא היה כאן שום דבר מהיום... זה עוד אחת מהסיבות למה יש לדייק בחתימה). ב. נתתי כותרת חדשה. תמיד יותר קל לפצל לכותרות שונות (ואפילו תת כותרות), אם הנושא הוא לא ממש תגובה לנאמר לעיל. ד. ארשה לעצמי להעיר על האִרכוב; אין סיבה לארכב כל מה שלא בשימוש. רק כאשר דף השיחה מתארך מאוד - כדאי לארכב. ג. לגבי דפי הטיוטות, רובם ככולם סובלים בעיקר בבעיות תרגמת, לא אוכל לטפל בכולם, כי אינני מתמצא בנושאים. שני הדפים שכן יש לי בהם מעט מושגים הם טיוטה:מיכל (שיר) וטיוטה:יהדות כווית. אתמקד תחילה בטיוטה:מיכל (שיר) (כפי שכבר שמת לב שהתחלתי לערוך בו שינויים. אגב, אין צורך לתת תודה על כל עריכה קריצה. מקסימום, אם חשוב לך מאוד להביע את הערכתך, אתה יכול לכתוב איזה מילת תודה אחת גדולה על הכל בדף השיחה שלי. גם זה לא מוכרח. זה סך הכל במסגרת עבודת החונכות), ואולי אחר כך אוכל לעבור אל טיוטה:יהדות כווית, שם חסר הרבה פרטים, וגם ההיסטוריה מכילה תיעודים דרך סיפוריים אישיים ולא כאנציקלופדיה - עובדות עם מקורות. באופן כללי, כל אחד תורם כאן בתחומים שמעניינים אותו יותר. זה ממריץ אותו לעבודה. אך טבעי הוא שמה שמעניין אותי לאו בהכרח שמעניין אותך (בשביל לבוא ולכתוב עליו), וכן להפך. כך שאין מב שמישהו מתחיל ערך ומבקש מאחרים שיבואו לעזור לו ולסיים אותו (אגב, גם אני נהגתי בהתחלה ככה. אך מיד גיליתי שזה לא עובד בצורה זו). הכי הרבה, אפשר למצוא מישהו שתחומי העניין שלו קרובים אל זה ממש, ולבקש ממנו עזרה חד-פעמית. בכל אופן אני מקווה לערוך את שני הערכים הנ"ל - כדי שתראה ותלמד איך ומה צריך לעשות. אני בטוח שעם המרץ שלך והרבה רצון שיש לך, שתוכל להשכיל מכך, לראות זאת כדוגמה, לתפוס את הרעיון ולהמשיך לבד בכתיבת המון ערכים איכותיים. בברכה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 10:42, 18 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, מה עם שאר הערכים? תדוה, BDaniel - שיחה 13:09, 18 בנובמבר 2016 (IST)
הם גדולים עלי. גם לשניים האלו אני אצטרך למצוא זמן. כדאי שתחפש מי עסוק בתחומים אלו ותציע לו לבוא לסייע בעריכתם. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 13:12, 18 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, ב-טיוטה:אגחארטה (אלבום) שלקוח רובו מ-משתמש:BDaniel/אגחארטה (אלבום) שאלתי כך: האם "הכיתוב היחסי" מספיק או שיש צורך גם ב"רקע", "הרכב וביצועים", "כותרת ואריזה" ו-"הקבלה ומורשתו" שבהם לפי דעתי יש בעיות תרגמת. דרך אגב, הערך לקוח מערך מומלץ של ויקיפדיה האנגלית אז זה קצת יותר קשה. תודה, BDaniel - שיחה 13:18, 18 בנובמבר 2016 (IST)
אתייג כאן את קובץ על יד, טוויג, אריה ענבר, Ijon, האלקושי, יעלי 1, Shaun The Sheep, yotamsvoray, Carpatianlynx, yinonk, קפקא, MoriCher, אליגטור, ויקי4800, Danny-w, סיון ל, PurpleBuffalo, IfatE, יעל, Yair BNבעלי הידע בספרות שיכתבו את דעתם על הטיוטה טיוטה:מיכל (שיר) שאני עובד וקובץ על יד עובדים עליו. (פשוט זה הדבר היחידי שכתוב שם ) BDaniel - שיחה 14:34, 18 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, מה דעתך בנתיים על טיוטה:שיבה (שיר) שאני מתחיל לעבוד עליו? BDaniel - שיחה 18:22, 18 בנובמבר 2016 (IST)
נראה בסדר. כמובן, כמו קודמיו, יצטרך עריכה כבדה כדי להגיש אותו למרחב. הייתי מייעץ שתתמקד בסגירת אלו שכבר התחלת אִתם, אל תיקח עליך דפים שיקשה עליך לסיים אותם. אין מישהו אחר שיעשה זאת. אצלנו בערבית אומרים: عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة (עַסְפוּר באלְיָד וַלַא עַשַׁרַה' עַלַא אלשְׁג'רַה' = ציפור אחת ביד ולא עשר על העץ). קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 18:21, 19 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, רק התחלתי ולא סיימתי עדיין ודרך אגב, מה לגבי טיוטה:אגחארטה (אלבום) שרובו לקוח ממשתמש:BDaniel/אגחארטה (אלבום) - האם יש צורך עוד לקחת משם פרטים או שזה מספיק לדעתך? BDaniel - שיחה 18:23, 19 בנובמבר 2016 (IST)
אני מבין שלא סיימת. רק אמרתי שכדאי שתתמקד בכאלו שכבר התחלת אִתם ואז תפתח עוד ערכים. לערכים שנמצאים בטיוטות אין כאן אריכות ימים... לגבי טיוטה:אגחארטה (אלבום), אכן כדאי שתוסיף עליו עוד מהטיוטה שבמשתמש:BDaniel/אגחארטה (אלבום). הוא סובל קשה מבעיות תרגמת. זה ידרוש ממך הרבה עבודה. תחפש עורך מהתחום הזה שיסייע לך בכך. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 18:32, 19 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, תודה רבה! ודרך אגב, הערך באנגלית הוא ערך מומלץ אז אני מנסה בכל כוחי למומלץ בויקיפדיה העברית גיחוך BDaniel - שיחה 20:39, 19 בנובמבר 2016 (IST)
אני מתרה בך מראש שזו עבודה קשה לקבל המלצה על ערך. תנאיו של גילגמש בפרט ושל הקהילה בכלל די נוקשים בזה. תחילה תתקדם לערך סביר, אחר כך יהיה ניתן לחשוב על מומלץ. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 21:32, 19 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, לפחות אצטרך לעבוד על הפסקאות "רקע", "הרכב וביצועים", "כותרת ואריזה" ו-"הקבלה ומורשתו" ודרך אגב שיניתי את מקומיתיהם תודה, BDaniel - שיחה 14:38, 20 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, תוכל בבקשה להדגיש כל טעות שנראת לך שגוייה או שלא מנוסחת ב-טיוטה:מסגד וכילטיוטה:Midsummer Eve Bonfire on Skagen Beachטיוטה:יהדות כוויתטיוטה:יהדות ירדןטיוטה:ביואקוסטיקהטיוטה:עץ הדיאלוג. תודה, BDaniel - שיחה 20:23, 29 בנובמבר 2016 (IST)

שלום דניאל,
מחקתי את הטיוטה הזהה לדף הטיוטה שתחת מרחב המשתמש שלך. אין צורך לעבוד במקביל בשני מקומות. לאחר שתרגיש שהטיוטה הגיעה לפחות או יותר "שלמות", ניתן יהיה להעבירה למרחב הערכים. אשמח לעזור לך בכל עניין. ערב טוב, Ldorfmanשיחה 18:10, 20 בנובמבר 2016 (IST)

Ldorfman, הבעיה היחידה היא ששלמות הערך (עם התרגמת) היה נמצא בטיוטה ולא במרחב המשתמש. תודה, BDaniel - שיחה 18:12, 20 בנובמבר 2016 (IST)
איני בטוח שהבנתי. עבדת במקביל על שניהם, אבל ה"תקין יותר" הוא דווקא הדף שנמחק אם כך, אשחזר ואחליף בין השניים. כתוב לי רק שהבנתי נכון את דבריך. Ldorfmanשיחה 18:15, 20 בנובמבר 2016 (IST)
Ldorfman,‏Like BDaniel - שיחה 18:19, 20 בנובמבר 2016 (IST)
בוצע בוצע! בהצלחה בהמשך. Ldorfmanשיחה 18:23, 20 בנובמבר 2016 (IST)
Ldorfman, תודה רבה! BDaniel - שיחה 18:29, 20 בנובמבר 2016 (IST)
בכיף! תודה לך על תרומתך לוויקיפדיה. Ldorfmanשיחה 18:38, 20 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, יש ערכים שהם כמו הערך שעכשיו מדובר (אם תוריד את הפסקאות הבעיתיות שעוד לא פתרתי אותן) עם The Beatles (אלבום), Anthology 3. אבל יש גם ערכים כנראה יותר טובים מהם (אם תחזיר את הפסקאות הללו) כמו למשל: Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band. אני רוצה לשמוע את דעתך. איזה דרך עדיפה יותר (של The Beatles (אלבום), Anthology 3 או של Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band) תודה, BDaniel - שיחה 16:03, 24 בנובמבר 2016 (IST)
לא הבנתי על איזה פסקאות מדובר, בכלל בתקליטים אני חלש, כך שכנראה יקשה עלי לעזור לך במקרה זה. בברכה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 16:11, 24 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, הפסקאות "רקע", "הרכב וביצועים", "כותרת ואריזה", "הקבלה ומורשתו" שאני עובד עליהן. שאלתי האם מותר בנתיים יהיה "לשחרר" לטיוטה את הכל חוץ מהפסקאות הללו (שציינתי ודרך אגב הם יהו עדין חלק במרחב המשתמש) תודה, BDaniel - שיחה 16:16, 24 בנובמבר 2016 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

אני כבר לא מבין כלום. א. הערכים הנ"ל הלא הם כבר נמצאים במרחב, ולא כטיוטות. ב. על איזה טיוטה אתה מדבר שאתה רוצה לשחרר לשם "הכל". ג. לא מצאתי את הפסקאות הנ"ל בשום אחד מהערכים המנויים לעיל. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 17:37, 24 בנובמבר 2016 (IST)

קובץ על יד, שאלתי האם אפשר הכל חוץ מהפסקאות האלו בנתיים בטיוטה וזהו... האם עברית שפה קשה - זאת שאלה ממש קשה BDaniel - שיחה 17:45, 24 בנובמבר 2016 (IST)
שוב לא הבנתי. אנא כתוב בביאור יתר ובשפה קולחת. כמו למפגר... קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 17:59, 24 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, האם עברית שפה קשה - זאת שאלה ממש קשה (אינה השאלה)... שאלתי כך: "שאלתי האם אפשר כל הפסקאות חוץ מהפסקאות עם התרגמת בנתיים בטיוטה" תודה, BDaniel - שיחה 20:54, 24 בנובמבר 2016 (IST)
כן. בטיוטה גם לא נורא אם הכל תרגמת. זה רק בינתיים, כשתגמור לעבוד על הכל ולטפל בכל התרגמת שבערך - תוכל להעביר למרחב. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 21:01, 24 בנובמבר 2016 (IST)

אני סיימתי באופן כללי את מה שיכולתי להוסיף. מבחינתי אפשר להעביר את זה למרחב. יש לך עוד משהו לשנות לפני שנעביר את זה? קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 20:09, 20 בנובמבר 2016 (IST)

קובץ על יד, רציתי להגיד "ואו" ודרך אגב, עכשיו אמשיך על טיוטה:שיבה (שיר) תודה, BDaniel - שיחה 20:25, 20 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, מה דעתך על טיוטה:שיבה (שיר) שהרחבתי? האם יש צורך עוד להרחיב? תודה, BDaniel - שיחה 20:33, 20 בנובמבר 2016 (IST)
ראה את הערך מיכל (שיר) ונסה להתאים זאת לרמה זו. תוכל לעשות מה שעשיתי אני. חפש בגוגל מי מזכיר את השיר ומה הוא אומר עליו, תמצת את התוכן וסגנן אותו באופי אנציקלופדי כפי האפשר (בערך המסביר שירה ניתן מעט לחרוג...). אם מצאת בתוצאות של גוגל מאמרים חשובים - ציין אותם בקישורים חיצוניים. כעת אתה עושה את זה... בהצלחה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 20:57, 20 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, הבעיה היחידה היא שאין מאמרים בכלל מכיוון שהערך מדובר על אחד מארבעת הטיוטות שכתבה רחל. תודה, BDaniel - שיחה 21:00, 20 בנובמבר 2016 (IST)
נכון. זה באמת קשה יותר. גם אין אף אחד משאר הטיוטות שיש עליו ערך. לא יודע מה להגיד לך, אני לא הייתי לוקח את זה. להבא, לפני שאתה לוקח ערך, תנסה לאמוד את העבודה שלפניך. כבר דיברנו על כך. כשהייתי בבית ספר שמעתי פתגם חכם: "חכם לא נכנס לבור שפיקח יודע לצאת ממנו"... בינתיים תנסה להתקדם עם ערך אחר שלך שאתה יותר יודע איך להתקדם בו. שים לב שאף אחד לא משלם לנו על כתיבת ערכים פה. לי אין עניין להעלות הרבה ערכים לפה. זה מילא לא יגמר, אוני בטח לא מסוגל להשתלט על זה. מה שכן, כשיושב לי משהו על הלב, זאת אומרת שיש לי מה להגיד, והרבה, אני חושב איך אני עושה זאת ואז ניגש לכלי המעשה. על ערך זה אולי נחשוב על זה כשיהיה לי זמן פנוי. משהו במהלך הימים הבאים. צריך גם השראה בשביל לכתוב על שיר ומשוררת... תצליח בכל אשר תעשה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 21:10, 20 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, כל מה שכתבתי זה בעצם מה שמספר השיר. תודה, BDaniel - שיחה 21:19, 20 בנובמבר 2016 (IST)
אתייג גם כאן את קובץ על יד, טוויג, אריה ענבר, Ijon, האלקושי, יעלי 1, Shaun The Sheep, yotamsvoray, Carpatianlynx, yinonk, קפקא, MoriCher, אליגטור, ויקי4800, Danny-w, סיון ל, PurpleBuffalo, IfatE, יעל, Yair BNבעלי הידע בספרות שיכתבו את דעתם על טיוטה:שיבה (שיר). תודה, BDaniel - שיחה 21:25, 20 בנובמבר 2016 (IST)

מספר שאלות[עריכת קוד מקור]

קובץ על יד, יש לי מספר שאלות אלייך:

  1. מה הסיום המשוער - 2016 או 2017?
  2. לגבי טיוטה:שיבה (שיר) - מה שכתוב זה מה שבו הוא מדבר. האם יש צורך להרחיבו למרות שלפי דעתי שלא?
  3. האם יש טיוטות שלי שהם לא חייבים כרגע וניתן למחוקם בקלות (לפי דעתך)?

תודה, BDaniel - שיחה 07:03, 21 בנובמבר 2016 (IST)

שלום לך דניאל.
  1. סיום של מה? של החונכות?
  2. טיפלתי בו מעט. א. כדי להרחיב קצת בפתיח למה השיר נשאר כטיוטה. ב. כדאי לשלב הסבר על מילים קשות והקשרם בשיר בתוך הפרק על המבנה השיר ותכניו. ג. מעבר לכך, הוא נראה לי די כשיר להעברה למרחב.
  3. שוב לא הבנתי את השאלה. אתה רוצה למחוק טיוטות? למה? סיים אותם והעבר למרחב.
  4. לגבי התיוג, הגיע הזמן שתדע כי תיוג לאחר חתימה אינו פועל את תפקידו. לא אקבל התראה אם תיקנת את התיוג לאחר שכבר חתמת. אם לא עבר הרבה זמן ממתי שחתמת ואף אחד לא ענה על הדברים - אתה רשאי לחתום מחדש.
  5. ככה לסיום, שתי נקודות לשיעורי בית בדקדוק...: אלייך => בזכר, אליך; למחוקם => למחקם (מקסימום אפשר לקמוץ את האל"ף: למָחקם).
בהצלחה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 10:40, 21 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, השאלה הראשונה היא על החונכות. השאלה השנייה - בטיפול בטיפול, נא להמתין... יש טיוטות שאני לא רוצה לעבוד עליהם יותר כי הן יותר זנוחות מאשר פעילות... לא הבנתי איזה חתימה? אם כן, אז כנראה רק ששיניתי הגהה או ניסוח אצלי... תודה, BDaniel - שיחה 14:50, 21 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, גרך אגב, תוכל לתת דוגמאות בטיוטה:שיבה (שיר) ל"פירושים" שאני צריך לעשות. עשיתי לפי מה שהבנתי ממך... BDaniel - שיחה 15:04, 21 בנובמבר 2016 (IST)
1. לגבי החונכות, מכיוון שלא הוטל עליך תאריך, זה תלוי בך. כמה שתשתפר יותר ותלמד את הסגנון והניסוח האנציקלופדי, תזרז את התאריך. אני פשוט אהפוך למיותר עבורך, וממילא תוכל לערוך בחופשיות ואולי גם לחנוך אחרים קריצה.
3. טיוטות שאינך רוצה לעבוד עליהן, אם לא השקעת בהן כמעט זמן, אכן אתה יכול למחוק אותן. אם כן השקעת בהן זמן, דעתי היא שחלב למחוק עבודה. צריך למצוא איך ומי שיסיים את זה.
4. מתחילה תייגת אותי על ידי שכתבת [[משתמש:קובץ על ידי|קובץ על ידי]] (אני באמת לא יודע למה הרבה טועים וקורים לי "קובץ על ידי"), חתמת באמצעות ~~~~, ושמרת. שוב הבחנת שהייתה טעות בשם (תמיד כדאי להשתמש בתצוגה מקדימה), וממילא הקישור לא תייג אותי כמובן, תיקנת את השם על ידי הסרת היו"ד. כעת זה היה נראה בסדר על פניו, אלא שאני לא קיבלתי התראה על התיוג. הסיבה היא משום שתיוג אינו פועל אלא אם כן נכתב לפני ביצוע החתימה ושמירתה. מה שהיית אמור לעשות במקרה זה, הוא לחתום מחדש אחר הסרת היו"ד העודפת. בסופו של דבר הכל בסדר, כי ממילא הבחנתי בהודעה. עכשיו סתם טיפ: אם תרצה לתייג ביתר קלות השתמש בתבנית {{א}}, שבה אתה יכול לתייג בקיצור: {{א|שם המשתמש}} (במקרה זה {{א|קובץ על יד}}, מתייג אותי מצוין: קובץ על יד).
לגבי דף הטיוטה הנ"ל, אעשה בו מעט שינויים ותפעל בדומה לזה. בברכה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 15:11, 21 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, דרך אגב, אני לא עונה במיילים כי אני לא ממש אוהב את המערכת הזאת והיא לא נוחה לי... אני פותח את ג'מייל שלי איזה פעם בשלושה ימים. תודה ביום מבורך ושמח של , BDaniel - שיחה 18:11, 21 בנובמבר 2016 (IST)

אין ברירה, אז אעלה זאת כאן. בקשות ועריכות בדף המפעילים, בינתיים אינן מומלצות באופן עצמאי. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 18:18, 21 בנובמבר 2016 (IST)

קובץ על יד, לא הבנתי (לא הבנתי) ודרך אגב, אמרת במפורש בדף השיחה שלי אז אחר-כך תבקש לחסום אותי ואז זה בעצם יעבור לבירורים (מכיר כבר הכל) BDaniel - שיחה 20:49, 21 בנובמבר 2016 (IST)
מה לא הבנת? אמרתי במפורש את מה שצריך לומר. בקשת חסימה, זה לא התפקיד שלי, אני ממש לא מחבב את זה. זה עשוי בעיקר לאנונימיים משחיתים. ויקיפדים תורמים, גם אם אפשר לרוץ לחסום אותם, אני מעדיף לבוא ולהידבר עמהם פעם אחר פעם. כך שנראה לי שאתה סתם מפוחד ממני. תפקידי הוא לסייע לך כפי יכולתי, ולא להקשות עליך. רק ייעצתי להשתדל להימנע מלפנות לבקשות מפעילים. שם יש זרקורים שעלולים להפריע לך. אנחנו נמשיך את העבודה המשותפת והמהנה יחד ברוח טובה וחיובית. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 21:22, 21 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, לא ביקשתי חסימה אלא רק מחיקה של טיוטות/מרחבי המשתמש שלי במשך החונכות. אם יש לך דוגמה על חסימה במשך החונכות, הראה נא בבקשה. אולי התעסקי קצת על מה שקשור על ויקיפדיה:פרשת הערך הבדוי 2016. BDaniel - שיחה 14:47, 22 בנובמבר 2016 (IST)
אינני יודע מה הדין של בקשת מחיקות טיוטה. לכאורה זה אכן אמור להיות בסדר (הבעת דעה בבקשת הרשאות - פחות). מה אתה מתכוון ב"חסימה במשך החונכות"? בהצלחה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 14:55, 22 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, לא ביקשתי לחסום מישהו במשך זמן החונכות איתך ודרך אגב, שאלתי רק לגבי החונכות שלו כי למירב הידע שלי - מנטר ו/או בדוקי עריכות אוטומטית, יכולים להיות כשאין להם חונכות. לא? BDaniel - שיחה 15:02, 22 בנובמבר 2016 (IST)
אני לא כל כך מצליח להבין על מה אנחנו מדברים... האם עכשיו הכל בסדר מצידך? מצידי כן. בוא נתמקד הלאה. מה עם הטיוטות שאתה כן מעוניין לעבוד עליהם? קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 15:08, 22 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, טוב שאתה מזכיר לי... אז ככה כשלערך משפחת סופר-על 2 לא הייתה חשיבות, אז ביקשתי להעביר את זה למרחב המשתמש ואז העברתי אותו למרחב הטיוטה (בקיצור סיפור ארוך). השאלה הבאה שלי היא: מה לדעתך על טיוטה:משפחת סופר-על 2 כרגע? האם יש צורך לחכות לשחרור פרטים נוספים או שצריך לעבוד לפי מה שידוע עכשיו? תודה, BDaniel - שיחה 15:28, 22 בנובמבר 2016 (IST)
אתה בטח כבר מכיר את הדקלום שלי שאני לא כל כך מתמצא בקולנוע וסרטים. אם יש לזה חשיבות - יש להתמקד במה שידוע לנו כיום. ואם אין לזה חשיבות - אני מסופק אם כדאי לשמור את זה בינתיים. מדובר כאן על עוד חצי שנה וזה די הרבה. אני ממש לא אוהב למחוק עבודה של מישהו אחר, ואפילו אם הוא עושה את זה לעצמו. אז לא אומר לך כלום לגבי ערך זה. תמיד כדאי לשקול מראש את חשיבות ותוכנית הכתיבה על הערך. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 15:39, 22 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, הערך הוא בסדר רק הבעיה היא על סרט שיהיה מתישהו (כשנה וחצי) וכמעט ולא ידוע על הסרט חוץ מהאתר הסרטים הגדול. תודה, BDaniel - שיחה 19:00, 22 בנובמבר 2016 (IST)
אני חושב שכדאי בינתיים להשאיר אותו ככה. תנסה להתקדם עם מה שכן יש לך מה להוסיף, ואחר כך נחזור אליו. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 19:03, 22 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, OK ודרך אגב ראה בבקשה מה כתבתי על הדואר אלקטרוני בשיחה הקודמת. תודה, BDaniel - שיחה 19:07, 22 בנובמבר 2016 (IST)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── קובץ על יד, כשתחזור משבת (ההודעה נשלחה כשיצאה השבת) אז תוכל לבדוק את טיוטה:משפחת סופר-על 2 שוב ניסיתי לתרגם את הערך מאנגלית וזה מה שיצא... דרך אגב, תוכל להצביע על התמונה שהצעתי תודה, BDaniel - שיחה 17:15, 3 בדצמבר 2016 (IST)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: (אחר הוספתך) שבוע טוב לך דניאל ותודה על ההמתנה. בדקתי וראיתי. זו עבודה יפה, אך עדיין סובלת מתרגמת. תנסה לעבד אותה עוד ואני אראה מה אוכל לעזור לך עוד בכך. להבא היה עדיף יותר שתפתח את ההודעה בפסקה חדשה. אין בה קשר ממש לדברים דלעיל. עדיף בכלל שתפנה אלי לדף המשתמש שלי בכגון דא. תודה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת בעלי הידע 19:50, 3 בדצמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, OK BDaniel - שיחה 19:51, 3 בדצמבר 2016 (IST)

קובץ על יד, מה דעתך על טיוטה:איוואן ראגאן? גלימלש כתב כי הערך "לא בשל". מדוע הוא לא בשל? זה בגלל הערך הביואקוסטיקה שעוד לא כתבתי או שאין לו חשיבות בכמה מילים? דרך אגב, האם התעתיק נכון? אני קצת מתקשה להבין כאן. תודה, BDaniel - שיחה 20:33, 23 בנובמבר 2016 (IST)

עיקר בעיותיו הנראות לי הן בעיות ניסוח קלות וקצת תרגמת לא מוצלחת. הקישורים האדומים ודאי מצטרפים לאי בשלותו, בפרט זה של ביואקוסטיקה, שאתה בא לומר את הדגל של איוואן. לגבי התעתיק, אני חושב ש"ראגאן" זה טעות. צריך לומר "רֶגֶן". אלדד יאשר את דבריי. בסך הכל כל בעיות אלו הן קטנות ואפשר היה לסלוח על כל אחת מהן, אך לא על כולן יחד. שים לב לפסקה החדשה שפתחתי. אין סיבה לשרשר דיונים כשאפשר לפצל אותם. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 10:31, 23 בנובמבר 2016 (IST)

קובץ על יד, מה דעתך על טיוטה:Midsummer Eve Bonfire on Skagen Beach? BDaniel - שיחה 14:58, 25 בנובמבר 2016 (IST)

סובל גם הוא מתרגמת. תעבור עליו משפט-משפט. בכלל, הייתי מעדיף לתת לו שם עברי, ובפתיח להוסיף בסוגריים: "(מפורסם בשם: Midsummer Eve Bonfire on Skagen Beach)". יש להעדיף תמיד שמות עבריים לערכים, אלא אם כן הערך מוכר יותר בשמו הלועזי אף לדוברי העברית (לדוגמה, ה-BBC). סתם ככה, מקודם חשבתי לעצמי, אולי תפנה להמקיסט ותבקש ממנו עזרה, אם כ"חונך" רשמי (אבל אל תשכח ממני...קריצה), ואם כסתם סיוע. נראה לי שהוא יוכל לעזור לך יותר מחמת שיתוף הנושאים ביניכם שקרוב יותר מאשר אל בינינו. במה שיותר קרוב אלי (כמו בערך מיכל (שיר)...), אשמח להמשיך אִתך בקשר. בברכה. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 15:03, 25 בנובמבר 2016 (IST)
קובץ על יד, לגבי שהמקיסט יהיה ה"חונך הרשמי" צריך את האישור משתמש:גארפילד שוב דרך אגב, תוכל לעבור אחד אחד על משתמש:BDaniel/רשימה/רשימת הטיוטה ולכתוב בכל דף שיחה שלו את הבעיות שלו לפי דעתך... תוכל לדלג על טיוטה:יהדות קטר (אולי פתחתי את הערך אבל לא ממש עבדתי עליו... תוכל גם לפנות אל Ofek j אם תרצה), טיוטה:ביואקוסטיקה, טיוטה:FIFA 17 אם תרצה ודרך אגב, אם מתרגמים יוצא כך: ערב הקיץ של ל"ג בעומר על החוף וזה לא נשמע לי הגיוני... תודה, BDaniel - שיחה 15:14, 25 בנובמבר 2016 (IST)
אולי תנסה לפנות המקיסט שיסייע לך אף מבלי להיות חונך רשמי. הפורמליות פה לא כל כך חשובה, העיקר שתמצא את מי שיכול לתרום לך בצורה טובה יותר. כל אחד משנינו יעזור במה שיוכל ואתה תוכל להתקדם, לצאת מהחניכה ולערוך עצמאי לגמרי. על כל הטיוטות, תן לי תזכורת לאחר שבת, מקווה אז לפנות לכך זמן. לגבי התרגום, פנה אל דלפק הייעוץ לשוני ובקש את דעתם. קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת המומחים 15:16, 25 בנובמבר 2016 (IST)
למה השם באנגלית? אם המקור בדנית ושם המקור נמצא בערך אז למה שם הערך אינו בעברית? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:02, 27 בנובמבר 2016 (IST)
יונה ב., ראה את מה שביקשתי בדלפק הייעוץ לשוני... תודה, BDaniel - שיחה 15:19, 27 בנובמבר 2016 (IST)
לא ראיתי את זה. טוב מאוד, לאחר שיוחלט שם מה שיוחלט תשנה בהתאם את השם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:25, 27 בנובמבר 2016 (IST)
יונה ב., יש שם שלוש הצעות לשם המתאים אך אולי אחד מהן חייבת להיות נכונה. אבדוק באינטרנט על השם... תודה, BDaniel - שיחה 15:28, 27 בנובמבר 2016 (IST)

שלום,

יש לך הרשאת מנטר? גילגמש שיחה 15:58, 21 בינואר 2017 (IST)

גילגמש, לא הבנתי תמיהה BDaniel - שיחה 16:12, 21 בינואר 2017 (IST)
אתה יודע מה זה מנטר? גילגמש שיחה 17:01, 21 בינואר 2017 (IST)
גילגמש, אני יודע מה זה מנטר אבל לא הבנתי את השאלה שלך... למה אתה שואל אם יש לי הרשאות כאלו או אחרות אם תוכל לראות ביומן ההרשאות שלי שאין BDaniel - שיחה 17:35, 21 בינואר 2017 (IST)
לא הכרתי את היומן הזה. אתה רוצה להיות מנטר? גילגמש שיחה 17:37, 21 בינואר 2017 (IST)
תיוג BDaniel - שיחה 17:37, 21 בינואר 2017 (IST)
גילגמש, אני ממליץ בחום. דניאל מבצע כיום ניטור פרמננטי ומוצא את מקומו רבות בוק:במ (לחיוב כמובן). הכלים ודאי יסייעו בידו. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 18:56, 21 בינואר 2017 (IST)
ויקיפד תחת חניכה לא יכול לקבל הרשאות מנטר, ולפי הרשימה דניאל נמצא בחניכה. אורשיחה@19:08, 21 בינואר 2017 (IST)
אוקי, לא ידעתי שדניאל נמצא תחת חניכה. גילגמש שיחה 19:52, 21 בינואר 2017 (IST)
עוד שאלה: למה אתה בחונכות? אתה כותב משהו? מי החונך שלך? גילגמש שיחה 20:16, 21 בינואר 2017 (IST)
גילגמש, אני החונך של דניאל, והוא עדיין בחונכות כדי להתקדם עוד בכתיבה וניסוח של ערכים. דניאל, אם אתה מעוניין להישאר על מתכונת זו: ניטור, ויקיזציה וויקיגמדיות עם עריכות קלות, אני מפשיר אותך כבר עכשיו מהחונכות. אינני פוסל את האפשרות ללמוד את העריכה וניסוח מחוץ לחונכות, אך כמובן בזהירות :) קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 21:39, 21 בינואר 2017 (IST)
קובץ על יד, לא הבנתי... במה הפשרה תמיהה BDaniel - שיחה 22:30, 21 בינואר 2017 (IST)
אתה לא יכול להפשיר אותו מהחונכות. יש לקיים דיון. גילגמש שיחה 22:35, 21 בינואר 2017 (IST)
כפי שהבנתי מכאן, הוא יכול להפשיר (אם הבנתי נכון - לסיים) רק באישור מנהל החממה BDaniel - שיחה 22:38, 21 בינואר 2017 (IST)
כמובן, לזה התכוונתי. דניאל, אם אתה מעוניין בנ"ל, אתייג את גארפילד. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 22:47, 21 בינואר 2017 (IST)
קובץ על יד, האמת שתייגתי לפניך BDaniel - שיחה 22:49, 21 בינואר 2017 (IST)
קובץ על יד, מוזר מאוד... הוא לא עונה ולא מאשר למרות שהוא היה פעיל באותו הזמן. אתה יודע אולי למה הוא אינו עונה למרות פעילותו הרבה בדפים אחרים BDaniel - שיחה 15:44, 22 בינואר 2017 (IST)
הוא ככל הנראה עסוק בינתיים. מה שהוא היה פעיל באותו זמן זה סך הכל בהצבעה, דבר שלא לוקח הרבה זמן. בעניין הנוכחי, הוא כנראה רוצה להתיישב בדעתו לפני שהוא מקבל החלטה, וככה (לדעתי) צריך להיות. כשהוא ימצא זמן, הוא ודאי יטפל בעניין. לעת עתה שום דבר לא בוער. האופציה לא בורחת, היא תבוא מתי שהיא צריכה לבוא. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 15:49, 22 בינואר 2017 (IST)
שלום, כפי שניחש היטב קובץ על יד, ראיתי את התיוגים, אך טרם הספקתי להתעמק בהיסטוריית התרומות של דניאל. אני לוקח לתשומת ליבי את המלצתו של קובץ לסיים את החונכות, ומקווה להספיק לעבור על התרומות שלך בהקדם. אעדכן כאן ברגע שאסיים בחינה זו של הדברים. המשך יום טוב, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 16:31, 22 בינואר 2017 (IST)
שבוע טוב, גארפילד. התקדם משהו? קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 08:55, 29 בינואר 2017 (IST)
שבת שלום (סליחה על התיוג למי ששומר שבת), האם הבחינה התקדמה במשהו בברכה, BDaniel - שיחה 21:28, 3 בפברואר 2017 (IST)
אני עוד בוחן את הדברים. יש כמה דברים סותרים בהתנהלותך, שאני רוצה לבדוק לעומק. מקווה שעד מחר אצליח לגבש תמונה מדויקת של התנהלותך עד כה ולעדכן אותך. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 23:02, 3 בפברואר 2017 (IST)
יום טוב, יש תוצאות בברכה, BDaniel - שיחה 15:43, 9 בפברואר 2017 (IST)
הי דניאל, תשובה סופית עוד שבוע. הלו"ז החוץ ויקיפדי דוחק. אבל מאחר שאני מבין את החשיבות, אעשה מאמץ לטפל בזה בהקדם. במקרה הגרוע ביותר - תקבל תשובה בעוד שבוע. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 07:32, 10 בפברואר 2017 (IST)
גארפילד, יש משהו חדש (עבר שבוע) בברכה, BDaniel - שיחה 18:13, 17 בפברואר 2017 (IST)
ערב טוב, יש משהו חדש? (עבר יותר משבועיים). BDaniel - שיחה 21:06, 27 בפברואר 2017 (IST)

דניאל שלום, צר לי שלקח הרבה זמן לענות לך בנושא זה. אני חושב שיש קושי מסוים עם התנהלותך כאן. אתה מתערב בנושאים ובדיונים רבים, ולהערכתי בחלקם אין לך שום הבנה או ידע בסיסי בתחום הנדון (דוגמה קטנה להתערבות מיותרת). העניין הזה הינו פסול. אתה לא חייב להביע את דעתך בכל נושא שנמצא במחלוקת. ויקיפדיה אינה שואפת להשתתפות מקסימלית של כלל העורכים בכלל הדיונים במרחב השיחה. אנו שואפים להשתתפות של עורכים אשר בקיאים בתחום עליו הם מתדיינים, כך שהשיח יהיה מדויק ומקצועי ככל שניתן.
אתה בהחלט יכול לשאול שאלות, במידה וראית דיון מתפתח וזה העלה בך תהיות. אבל הנטייה להיכנס לדיון עם הכרעה חד משמעית לכיוון מסוים, ללא בסיס ידע מספק - הינה נטייה בעייתית, וכזו שאני מצפה מעורך עצמאי, לדעת למתן ולהשתמש במשנה זהירות. אני מבקש שתיקח לתשומת ליבך את דברי, ונשוב להתדיין בנושא בעוד חודש מהיום, כשאוכל לראות האם הצלחת להפנים את הדברים ולפעול בהתאם. בהצלחה, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 16:08, 15 במרץ 2017 (IST)

גארפילד, תיוגתי ואני הסברתי כי יש להשאיר עם יי בגל האות "е" ברוסית. בברכה, BDaniel - שיחה 06:56, 16 במרץ 2017 (IST)
זה בדיוק העניין. גם אם תוייגת וגם אם לא - אין לך ידע בלשני בנושא, אלא ידע אינטואיטיבי. לרובנו יש תשובה אינטואיטיבית לכל שאלה שנשאל. החוכמה היא לעצור ולחושב האם התשובה שלי מבוססת על מקור ידע חד משמעי או לא. האם אני יכול להגן על התשובה שלי או לא במידה ואשאל "כיצד הגעת לתשובה הזו". במידה והתשובה לאחת משתי השאלות היא "לא", אני אעדיף לא להגיב/להגיד שאין לי ידע מגובה כדי לענות. גולש אקראי שרואה תשובה של עורך בוויקיפדיה, יחשוב שמדובר באדם מומחה לנושא, וככל הנראה לא ימשיך את הוויכוח - לכן יש לנו חובה כפולה ומכופלת, שלא לענות בשליפה מהמותן, אלא להקפיד לענות תשובות שאנו יודעים שיש באפשרותנו לגבות אותם. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 09:17, 16 במרץ 2017 (IST)

הי דניאל, ראיתי את הדיון על הטיוטה של בית חוף. צר לי אם אתה תחת רושם שאני משתדל להתעלם ממך חלילה. לפעמים אני מפספס תיוגים/לחזור אליהם. בכל אופן, מה דעתך שנתחיל לעבוד יחדיו על ערכים שאתה מתלבט עליהם? במידה ותרצה, אשמח שנקבע כללים ותנאים לעבודה משותפת. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 15:25, 9 באפריל 2017 (IDT)

גארפילד, אוקי... אם זה מה שתרצה, OK BDaniel - שיחה 10:45, 10 באפריל 2017 (IDT)
גארפילד, אתה יכול להגיד אולי את הבעיה הלא מובנת בטיוטה:רקוסנס דרך אגב, אני חשבתי שאני כותב בשפת C עכשיו בקוד הויקי הזה BDaniel - שיחה 13:07, 10 באפריל 2017 (IDT)

היי דניאל,[עריכת קוד מקור]

אני במקרה עקבתי מהצד. גם קראתי את הדיון ביניכם, בינך לבין חצי חציל. לא ראיתי שום אלימות (באמת, ותאמין לי שאני מאוד רגיש להתבטאויות אלימות בוויקיפדיה). התמונה שהעלית לא נראית כמחלף, וחצי חציל הציע לך להחליף אותה, או לשאול אחרים לדעתם (גם לדעתי לא רואים שם מחלף). באמת שלא הייתה כל אלימות. וראיתי שהיה עוד משהו שעצבן אותך. תאמין לי שאין צורך להתעצבן מזה. ענית כמו שענית, וזהו. סוף פסוק. לא צריך לקחת דברים כאלה ללב, ואין סיבה להתעצבן מזה. אלדדשיחה 16:01, 23 במאי 2017 (IDT)

אני מצטרף לדבריי אלדד - לא צריך לקחת דברים כאלה ללב - זה בסדר לקיים מחלוקת, ואפשר שלא להסכים בוויקיפדיה. בכל מקרה מחלוקות הן רק בתוך ויקיפדיה, וכשמתבטאים בדפי שיחה חשוב שגם אתה, וגם בני שיחך, תתייחסו בצורה עניינית למחלוקת מבלי לאיים (ומבלי שבני שיחך יחשבו כך). ברור לי שלא התכוונת לזה בשיחה:מחלף איינשטיין, אבל זו לא צורה מקובלת להתבטא. אני ממליץ שתתייעץ עם מישהו שלא כותב בוויקיפדיה, למשל עם ההורים שלך, כשיש נושא שכל כך מלהיט אותך בוויקיפדיה - לפעמים דעה נייטרלית או עצה טובה ממישהו שלא מכיר את הוויכוח יכולה מאוד לעזור. ערן - שיחה 22:33, 23 במאי 2017 (IDT)
דניאל - דבריך היו חמורים, ולחלוטין לא לעניין. כשאתה עומד לענות בצורה זועמת-עצור, קח אוויר ותתייג אותי, או תפנה אלי בדף השיחה שלי. בכל מקרה, אין להגיב כפי שהגבת. מטרת השיחות בינינו העורכים, היא לקדם הבנה ומציאת פתרונות משותפים לדילמות. ולא, כפי שאתה נוהג כרגע, כדי לשפוך זעם וכעס אחד על השני.
אני מבקש שתמחק את כל דבריך בדף השיחה בערך מחלף איינשטיין (באישורי כמובן), ואני אפנה לשאר המשתמשים ואבקש מהם להסיר את דבריהם גם כן. במידה ותהיה הסכמה בין כולם, אני אמחק את דף השיחה ואשאיר רק את תמצית הדיונים הבונים שעלו סביב שאלת התמונה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 23:21, 23 במאי 2017 (IDT)
אכן, הבה נפתח דף (שיחה) חדש.אילי - שיחה 15:29, 24 במאי 2017 (IDT)

סיכום פרשיית ערך מחלף איינשטיין[עריכת קוד מקור]

מאחר שבחרת שלא להגיב כלל בנושא זה, למרות שהרשית לעצמך להגיד הרבה דברים מיותרים בדף השיחה של הערך הנ"ל, ברצוני להבהיר לך שאינך רשאי לדון עם משתמשים אחרים, אשר מעבירים ביקורת על ערך שכתבת.
אתה רשאי לפנות אלי, ולהתייעץ באופן פרטי או פומבי, כפי שיראה לך מתאים יותר, ורק לאחר מכן תוכל להגיב למשתמש האחר (כמובן, שבמידה ומדובר בשיחות על מחמאות או נושאי עניין משותפים - אתה בהחלט רשאי לדון ואף רצוי).
דבר נוסף - אם אראה אותך משתמש עוד פעם בביטוי "שבוי אקדמיה", דבר שהסברתי לך כבר שאינו נכון - אחסום אותך ליום. בפעם הבאה שתשתמש בביטוי אבקש לחסום אותך ליומיים וכן הלאה. כשאתה קורא לאנשים כך, אתה בעצם "יורד" עליהם שהם מתנשאים ואליטיסטיים. זה לא מקובל בקהילה שלנו, ולא מסייע לך למצוא מכנה משותף עם אלו שמנסים לדבר איתך. נא אשר שקיבלת הודעה זו, ואתה מקבל את תוכנה. אתה רשאי לאשר באופן פרטי, אך אבקש את אישורך הפומבי בדף שיחה זה גם כן. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 23:48, 24 במאי 2017 (IDT)

גארפילד, בגלל שלא הייתי כמה ימים ליד המחשב אענה:
  1. לחצי חציל, יש הרבה טענות שגויות למשל: שיש לי בובת קש בשם Haim123‏ (ראה כאן). נתתי רק דוגמה אחת. קורא לי בשמות לא טובים ועושה בריונות רשת.
  2. הקהילה כבר "משחיתה" עליי ו"שמה פס" עליי. זה התחיל או אחרי העברת ערכים למרחב הערכים לפני החממה או לאחר תקיפת ה"טרול" אליי (למשל כאן וכאן) ועוד הרבה בובות קש שלו כמו Sshhaauullii. היו עוד גם תקיפות ואיומים אליי שאורכבו בארכיון החונכות ואיומך כאן בשיחה זו.
  3. הביטוי הזה שאמרתי, התכוון שהוא חושב כי האקדמיה צריכה להיות דיקטטורה על ויקיפדיה. לצערי, כך רוב הוויקיפדים חושבים.
בברכה, BDaniel - שיחה 16:46, 27 במאי 2017 (IDT)
שום דבר במה שענית אינו רלוונטי. חצי חציל יכול לטעון אלף פעמים טענות שגויות, זה לא אומר שאתה רשאי לפנות אליו בצורה אגרסיבית ולא פרופורציונלית כפי שהגבת. לגבי הקהילה - אם יש לך בעיה ומישהו פונה אליך בצורה לא ראויה או מבזה - פנה אלי, ואני אעמיד אותו במקומו. או במידה ואחשוב שפרשת לא נכון את הפניה אליך, אשמח להסביר לך כיצד עליך להשיב כדי לקדם את עניינך בצורה הכי יעילה.
לגבי הביטוי של דיקטטורת אקדמיה - אתה טועה. מאד. וממשיך לטעון אותו אחרי שביקשתי ממך להפסיק את זה. צר לי לומר את זה בצורה פומבית, אבל הכתיבה שלך לא טובה ואינה עומדת בקריטריון הבסיסי של ויקיפדיה. לכן אתה מקבל ביקורת רבה על איכות הכתיבה של הערכים שלך. זה לא אומר שהקריטריון הבסיסי פה הוא של כתיבה אקדמית. אפילו להיפך. יש נטיה לפסול כתיבה אקדמית בוויקיפדיה. אם אתה לא מבין במהות של כתיבה אקדמית, אני ממליץ לך בחום לא להשתמש בדוגמה מעולם האקדמיה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 19:56, 27 במאי 2017 (IDT)

הצפת טיוטות ללא למידה מסודרת של כתיבה נכונה - לא תקדם אותך[עריכת קוד מקור]

דניאל שלום,
המצב הנוכחי לא יכול להימשך. אתה מתייג אותי מדי שבוע על 2-3 טיוטות. אתה מקבל ביקורת על הכתיבה שלך (ממני או מעורכים אחרים). לרוב, מתעלם ממנה לחלוטין, וממשיך לערך הבא. אני מניח שבגלל שתהליך כתיבה הערכים שלך הוא מאד פזיז, שזו לא בעיה שתייצר 20 ערכים כל יום. אתה ניגש לויקיפדיה בשפה זרה, מתרגם בזריזות עם גוגל טרנסלייט, ומעביר את הטקסט לטיוטה. אתה בוחן ברפרוף ומשנה חלקים שבולטים בהיותם כתובים באופן לא ברור, אבל את רוב חלקי הטקסט, שאתה אינך מבין בעצמך, אתה לא טורח לבדוק או להעמיק. לכן, אני חושש שתהליך הלמידה שלך אינו קיים. וכל עוד אינו קיים, אין צפי שהמצב שלך ישתפר בזמן הקרוב - וכך תישאר בחונכות מנדטורית לנצח.
תהליך חניכה מנדטורית הוא תהליך בו גם החונך וגם החניך יחדיו מעוניינים שהחניכה תסתיים בהקדם, אבל לשם כך עליך להראות התקדמות כלשהי והפנמה לביקורות השונות שאתה מקבל. הבנה כלשהי מצדך לבעיות הרבות הקיימות בערכים שאתה מעלה.
לדעתי הנושאים של הערכים שאתה כותב לא מעניינים אותך באמת, ולכן אתה לא מתעמק בהם ולא חשוב לך להבין האם יש בערכים אלו טעויות או לא. לכן, אני מציע שבשלב הראשון, תפסיק לכתוב בכל מסגרת כלשהי של יוזמת כתיבה (מקבץ שבועי, מיזמים שונים וכיוב'). בשלב השני, בוא נבחר יחדיו, נושא אחד שמעניין אותך ואתה אוהב במיוחד. ואז נגבש ביחד רשימת ערכים חסרים, ונקבע נהלי עבודה על ערכים אלו. מה דעתך? גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 23:37, 10 ביוני 2017 (IDT)

גארפילד, עדיין יצא בעיות נוספות ואחרות, ולכן אני נמנע מלהביע דעה שתוביל לדבר נוסף. בנוסף, אתה לא עונה לי על אף אחת מהטיוטות שנראה לי שהן טובות, שלעומת לך ולשאר נראה כ-"צחוק מהלך" או "טיוטה מושחתת". בברכה, BDaniel - שיחה 06:16, 11 ביוני 2017 (IDT)
יקירי, אני בדקתי מספיק טיוטות שלך, ואתה לא מגיב להן בכלל. זה לא עובד מבחינתי. תתחיל להגיב להערות, ומשם נראה איך אתה מתקדם. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 08:07, 11 ביוני 2017 (IDT)
גארפילד, לפי בדיקה, ישנן לפחות 11 טיוטות שביקשתי ממך ולא ענית. בנוסף, עוד מספר לא ידוע של טיוטות שביקשתי ממך במייל. בברכה, BDaniel - שיחה 15:22, 11 ביוני 2017 (IDT)
אתה בודק לא נכון. תבדוק כמה טיוטות כתבת עליהן עניתי לך, ואתה לא נגעת בהן מאז. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 15:30, 11 ביוני 2017 (IDT)
גארפילד, לצערי ראיתי שענית על הטיוטה טיוטה:תחליף גבינה רק אתמול, ואת השאר (איזה 3 בלבד) רמזת משהו ההפך, ולכן פעילותי הוקטנה ב-3 הטיוטות הללו מאחר שלא ממש הובנה משמעות תגובתך. בברכה, BDaniel - שיחה 15:42, 11 ביוני 2017 (IDT)
אם אתה לא מבין - תשאל "גארפילד, למה כוונתך כשאתה כותב "חסר רקע על פעילות האדם"". ואז אשמח לפרט ולהסביר את עצמי. תרכז בבקשה את כל הטיוטות הקיימות שיש לך היום, לרשימה אחת מסודרת כאן, ותמקם קודם את הטיוטות עליהן עניתי לך. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 15:47, 11 ביוני 2017 (IDT)
גארפילד, אתה אומר מה היא משמעות החיים או אדם, אבל כאן הכוונה להפך: אתה אומר קישור שבור שבעצם הוא קישור נכון או אתה אומר להקה לא קיימת והיא הייתה קיימת ועוד איך. בעצם, אתה עושה אירוניה קטנה בתגובתיך על הטיוטיות ולא עונה על רובן (אתה מתלונן בעצם לכאורה רק 4 טיוטות ולא את הרוב מאחר ושאלתי אותך לאחר מכן או ערכתי את הטיוטות). הנה שוב אני רב עם חונך (שכבר נראה לי שויקיפדיה כבר לא מתייחסת אליי בצורה שהם מתייחסים לאחרים ) בברכה, BDaniel - שיחה 15:51, 11 ביוני 2017 (IDT)
הי דניאל, לא הבנתי את הניסוח "אתה עושה אירוניה קטנה בתגובותיך על הטיוטות ולא עונה על רובן". במידה ואתה חושב שאני עונה לך באופן סרקסטי, או לגלגני - זה לא נכון בכלל. אני משתדל לענות לך בצורה עניינית, וברורה ככל שאני יכול. אין כאן שום ניסיון מצדי לריב איתך גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 16:25, 11 ביוני 2017 (IDT)
גארפילד, לדעתי יש לי רעיון אחר שקשור לנושא ה"קידום" ההמשכי שאתה מדבר: ערכים יבוצעו על ידי וישכתבו בעזרת המורה הפרטית שלי. ראה למשל כאן; כל הגרסאות שהיו עד כה: כאן. בנוסף, לצערי יש ערכי שירים, שאינך מאשר למרות עזרת שיכתובה של המורה הפרטית שלי. בברכה, BDaniel - שיחה 21:22, 11 ביוני 2017 (IDT)
גארפילד, אם באמת אתה רוצה שאעבוד על נושא אחד בלי שום דבר, אני עובד על הטיוטה טיוטה:בית ספר ש"י עגנון (נתניה). בברכה, BDaniel - שיחה 14:18, 12 ביוני 2017 (IDT)
היי דניאל. אני מצר על כך שאתה מתייאש מויקיפדיה (כך עולה מהדיונים האחרונים). אני רוצה לעזור לך בטיוטה:יחסי עיראק-מצרים. דבר שלמדתי בעת כביתה על יחסי מדינות זה להימנע מחמקמילים. לדוגמה- "עד לפני 1977, קשרי שתי המדינות היו טובים וחמים". טובים וחמים, באיזה אופן? היו טובים וחמים מבחינה כלכלית? מבחינה פוליטית? מבחינה תרבותית? מכיוון ששתיהן מדינות מוסלמיות? תצטרך לפרט על כך. אם אין לך איך לבסס את הטענה הזו עדיף שתמחק אותה. לילה טוב, ניב - שיחה 23:34, 17 ביוני 2017 (IDT)
אפרופו טיוטות משהו יודע איך אני מעביר טיוטא למרחבב הערכים --ישראל 058 - שיחה 18:49, 21 ביוני 2017 (IDT)
ישראל 058, יש במעלה הדף (כשיש לך ותק של 4 ימים את המילים "העברה" ושם את המרחב (את המרחב שנה ל-"{מרחב הערכים)". בברכה, BDaniel - שיחה 09:32, 22 ביוני 2017 (IDT)