שיחת משתמש:Drall/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Drall בנושא העשירון הנאור

בנוגע לערך אלף אפל[עריכת קוד מקור]

יש דיון בנוגע למחיקת רשימת הספרים, אל תמחק את הרשימה שוב. אם יש לך הערה - תגיד בדיון.

הערתך בדף השיחה שלי[עריכת קוד מקור]

שלום. נדמה לי שהתבלבלת ביני לבין משתמש:ערן. ערןב 20:02, 2 אפריל 2006 (UTC)

אולי תכתוב[עריכת קוד מקור]

ערך על שיטת החושך שהזכרת באושו ובמדטיציה? זה נשמע מעניין. --חאקויאק 22:37, 26 מאי 2006 (IDT)

יגאל אמיר[עריכת קוד מקור]

כמדומני הוא לא היה חרדי. הייתי זוכר דבר כזה. Yonidebest Ω Talk 22:31, 21 יוני 2006 (IDT)

לא משנה, אני רואה שפתחת דיון בדף שיחה, נתדיין שם. Yonidebest Ω Talk 22:32, 21 יוני 2006 (IDT)

דף המשתמש[עריכת קוד מקור]

יחסית לאדם המקדיש זמנו לעניינים רוחניים ומבין בטיוהר ובמדיטציה טרנסנדנטלית, דף המשתמש שלך אלים למדי, וכולל התייחסות למשתמשים אחרים כ"זבלים" ו"חולירות". אשמח אם תעדן את הניסוח. אלמוג 09:17, 1 יולי 2006 (IDT)

והקפד בבקשה על סגנון כתיבה נייטרלי. גילגמש שיחה 09:28, 1 יולי 2006 (IDT)
מה זה האמבוש הזה? חשבתי שדף משתמש הוא עניין לעיצוב בטעם חופשי. --Drall 09:53, 1 יולי 2006 (IDT)
לא, הוא לא. דף המשתמש שלך כרגע עובר על ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. אתה נדרש למחוק ממנו את ההתבטאויות הפוגעניות. אם לא תעשה כן יהיו לכך תוצאות מאוד לא נעימות מבחינתך. odedee שיחה‏ 21:04, 5 יולי 2006 (IDT)

הערך מעניין מאד אבל לוקה בחסר, הוא מציג כרגע רק פן אחד (הטכניקה של אושו) וחסר בערך רקע המקשר אותו לטכניקות מדיטציה נוספות, בברכה motyka שיחה 21:20, 1 יולי 2006 (IDT)

קיבלתי.
לא כ"כ הבנתי איזה קישור לטכניקות אחרות את צריכה. טכניקת החושך עומדת בפני עצמה . אני מקווה להכניס בקרוב את אפליקציה שהיא לא של אושו , אם כי מבחינה מעשית הטכניקה הראשונה של אושו מהווה את הבסיס העיקרי לכל עבודת החושך--Drall 21:24, 1 יולי 2006 (IDT)
הערך נמצא כרגע בסכנת מחיקה, כי גילגמש הוסיף לו תבנית הבהרת חשיבות.
במצבו הנוכחי קשה להגן עליו. motyka שיחה 21:28, 1 יולי 2006 (IDT)
הדיון הזה אמור להתבצע בדף השיחה של הערך.--Drall 23:45, 1 יולי 2006 (IDT)
אז תעביר אותו motyka שיחה 23:47, 1 יולי 2006 (IDT)

התנגשות עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי שהייתה לנו "תאונה" והתנגשנו בעריכה. רק רציתי להגיד לך שאם אתה באמצע כתיבה של ערך תוסיף תבנית "בעבודה" בראש הערך ואז אף אחד לא יגע בו בזמן שאתה עובד עליו. בברכה, אייל - שיחה 22:46, 2 יולי 2006 (IDT)

שלום לך. בכתיבת ערכים, אנא הימנע מהכנסת רווחים לפני פסיקים. זו אינה דרך כתיבה מקובלת, ועל הפסיק להיצמד למילה שלפניו. זה יחסוך לאחרים הרבה עבודת ניקיון אחריך. תודה. מגיסטר 23:27, 2 יולי 2006 (IDT)


משום שאין לך כל ידע על טכניקה זו, אבקשך, בכל לשון של בקשה, לא להתערב בעידכון הערך הזה וערכים מתלווים אליו.
תודה.

שמת לב לתנאי הכתיבה בויקיפדיה? "אם אינכם רוצים שעבודתכם תהיה זמינה לעריכה על־ידי אחרים, שתופץ לעיני כל, ושאחרים יוכלו להעתיק ממנה בציון המקור - אל תפרסמו אותה פה." --Drall 14:15, 3 יולי 2006 (IDT)


אתה יכול לכתוב על כל ערך ככל העולה על דעתך.
לא נכון יהיה לכתוב דברים מסולפים, כמו שאתה מתעקש לעשות בנושא TM בו אין לך מושג וחצי מושג.

דני , נראה שאין אתה מסוגל להבין את העקרונות העומדים מאחורי הויקיפדיה העיברית. אני גם לא חושב שתוכל להבין אותם אי פעם. בכל מקרה , די בכך שאבהיר לך שלא יתנו לך לנהל את התעמולה הזולה , השיטחית והשיקרית שלך על הבמה הזו. זה לא תלוי בי , זה אופי המקום.--Drall 22:31, 3 יולי 2006 (IDT)

תבנית:בעבודה[עריכת קוד מקור]

{{בעבודה}} אייל - שיחה 23:50, 4 יולי 2006 (IDT)

יש לך חוש הומור מעניין[עריכת קוד מקור]

מעלה תמונה ומסמן אותה כחשודה. DGtal 22:47, 5 יולי 2006 (IDT)

התמונות שהעלית נמחקו. השימוש שלהן הוא פוגעני, ואחת אף העלאת עם תבנית של תמונה חשודה. אם קו פוגעני זה ימשך, תחסם לאלתר. דורית 02:18, 6 יולי 2006 (IDT)

כנראה שלא הבנת מה קורה כאן[עריכת קוד מקור]

איני מכיר קהילות אחרות בהן אתה פעיל, לא את הייד פארק ולא את במה חדשה. כאן לא נהוג לפגוע באנשים סתם לשם הפגיעה בהם. דף המשתמש שכלל כינויים בוטים, ו"תיבות" "משתמש הומופוב" ו"מאמין בעליונות הגזע הלבן" הם פגיעה כזאת. איני מבין בנושאי המדיטציה והבנייה עליהם אתה כותב, ואני נותן לך את האשראי שכתיבתך שם מועילה ומוסיפה. עד עכשיו הרושם שלי הוא שהגעת לכאן, עשית לא הרבה מאוד בכתיבת ערכים, אבל הצלחת להתעמת ולהעליב אנשים רבים, ביניהם אותי. אם אתה רוצה להמשיך להיות חבר מועיל בקהילה שלנו, לא זו הדרך. אם אתה רוצה ללכת במסלול בו הלכו לפניך אחרים, להמשיך בעימותים ופגיעות מילוליות, להתווכח על שטויות, לעשות פרובוקציות, להחסם לצמיתות, ולייחס את הכל ל"נמיכות הראש והברוטליות של המשתמשים הותיקים" או כל ניסוח אחר מעין זה, בבקשה. יש אנשים שמוצאים בזו הנאה פרברטית לפרק הזמן הקצר שזה נמשך, ולא אשלול ממך הנאה זו. אלמוג 07:39, 6 יולי 2006 (IDT)

אלמוג שלום. אנני מעורב בקהילה בבמה חדשה למרות שבהחלט יש כזוץ אני מזמין אותך להתנסות בפעילות הקהילתית ב"הייד פארק" שם תוכל לקבל מושג לגבי מעורבות במסגרת ללא צנזורה , מחיקות או חסימות.--וDrall ¤ שיחה 11:42, 17 יולי 2006 (IDT)

החסימה שלי[עריכת קוד מקור]

נעשתה שלא בצדק. אבקש לבטלה.--Drall 17:38, 7 יולי 2006 (IDT)

היי דרול, בבקשה שים לב לתגובתי בשיחה:מדיטציה טרנסצנדנטלית. בברכה, נרקיסוס 18:00, 12 יולי 2006 (IDT)

--Drall 20:00, 12 יולי 2006 (IDT)


נסה את זה - Drall * שיחה וỹelloωblộớd ¤ שיחה 20:02, 12 יולי 2006 (IDT)


--וDrall ¤ שיחה (IDT) 20:07, 12 יולי 2006 (IDT)

העליתי הצעה במזנון לחסום אותך לשבוע. הנך מוזמן להשתתף בדיון. אלמוג 15:34, 14 יולי 2006 (IDT)

משעברו שלוש שעות וטרם הגבת, ולאור כמעט קונסנזוס שהועלה כי פעולותיך עד עתה מצדיקות חסימה, חסמתי אותך לשבוע. אקווה שתחזור לכאן עם תובנה יותר טובה של האופן בו יש להתנהג בקהילה זו. אלמוג 18:30, 14 יולי 2006 (IDT)
כמו שתארתי לעצמי חסמת אותי בלי לתת לי יכולת להתגונן וזאת אחרי שציינתי בפניך שייקח לי זמן עד שאוכל להשיב. לדעתי גם חרגת מתקנות החסימה של ויקיפדיה. אין לי מה להגיד לך חוץ משעשית לי עוול.--וDrall ¤ שיחה 18:44, 14 יולי 2006 (IDT)
ראשית, הייתי יכול לחסום אותך מיידית, גם בלי שום אזהרה או דיון, שכן פעולותיך הצדיקו זאת, לטעמי. שנית, אם היו מעלים כנגדי האשמות מסוג אלו שהעליתי כנגדך במזנון, הייתי מגיב מייד. לך ניתנו שלוש שעות. יכלתי לחכות, אך אתה מסכים איתי כי כאן יש סכנה של איזה "מכה אחרונה וגמרנו" לפני החסימה. שלוש שעות זה זמן סביר להגיב. לא ניצלת אותו. גם עכשיו לא הגבת בדף השיחה שלך, מקום בו אתה יכול להמשיך ולכתוב. אני מבקש ממך לנסות וללמוד את הלקחים ולשוב אלינו כשאתה רוצה להיות חבר מועיל בקהילה, לא להעליב אחרים, לא להכנס למלחמות עריכה מיותרות, ולא להפגין את ההתנהגות שהפגנת עד עתה. מדף המשתמש שלך נראה כי אתה אדם בוגר ובעל משפחה, ונראה לי שאתה מסוגל לתרום לנו, אם רק תבין את הכללים הבסיסיים של ההתנהגות כאן. החסימה לזמן קצוב היא בסופו של דבר לטובתך. היית על המסלול המוביל לחסימה לצמיתות. שני חברים מועילים וותיקים ממך נחסמו לצמיתות בשבוע האחרון בדיוק בשל הנושא שהביא את פעילותך לתשומת לבי - התבטאויות מכוערות בדף המשתמש. אם תיקח את הנושא לתשומת לבך, תעשה יו טרן, ותפעל בצורה מתונה, נוכל להמשיך ולהנות מחברתך. אם תמשיך כך - חסימה לצמיתות היא השלב המתבקש הבא. זה לא איום, אלא תחזית. אלמוג 08:36, 15 יולי 2006 (IDT)
אתה טוען ששלוש שעות זה זמן סביר להגיב ויכול להיות שבנסיבות רגילות אתה צודק ,וגם נימקת למה לא רצית ללחכות עם זה יותר זמן. אני חושב שאמרת דברים של טעם אלא שבמקרה דנן גם שש שעות לא הספיקו לי ולא תשע ולא עשרים. לא הספקתי לכתוב שום דבר עד שחסמת אותי חוץ ,מאותן הודעות אצלך בדף ובאותו הערב ,אחרי שראיתי את החסימה ,גם כן לא הספקתי לכתוב דבר מעבר למה שכתבתי למעלה ולכתוב אימייל קצרצר לדויד כי הלוא לך אין כתובת דוא"ל שמישה.
אני מבין ממה שאתה כתבת וממה שדויד השיב לי שאתם מצפים שאני אתייחס לכל הנושא בדף השיחה שלי שהוא כרגע פתוח בשבילי לצורך תגובה.
הטעות הגדולה שעשיתי היא שלא פניתי ישר אליך אחרי שראיתי את הבעיה בערך מדיטציה טרנסטנדלית. מי שערך שם לא פגע בעריכות שלי ,היו שם משתמשים אחרים ,בעיקר חנה ומוטי שעמלו כדי להביא את הערך למצב סביר ,עד שנרקיסוס החליט שהוא רוצה למחוק את כל הערך ולהביא תרגום מויקי האנגלית. אני גם לא הראשון שהערתי לו על זה. אתה יכול לבדוק את זה בדף השיחה שם ואתה יכול לראות גם בדף השיחה שלי שנרקיסוס פנה אלי כדי שאני אחווה דעה לגבי מה שהוא מתכוון לעשות שם. מה שהייתי צריך לעשות זה לפנות אליך ואם באמת היית אומר לי את מה שאמרת במזנון ,כלומר שאני סתם מציק לנרקיסוס ושאני כוחני כלפיו וכן הלאה ,הייתי אומר "בסדר, לא רוצה להתערב במ"ט. זה לא שווה את זה." מה שאני חושב ,זה שאם היו שם התבטאויות כוחניות ,הן דווקא לא היו שלי לדוגמא,האיום של נרקיסוס במלחמת עריכה. בכל אופן, לא הייתי צריך להתערב שם מלכתחילה, מדיטציה טרנסטנדלית ,היא לא דבר שאני רוצה להתייחס אליו.
חוץ מהעניין הזה ,אני מצהיר שאני לא טרול בהתהוות ולא בהתרחבות ולא בכלל.במקום שיש חוקים ברורים אני מסתדר יופי. כאן ,כמו שאמר טרולר ,ישנם חוקים אבל לא מקיימים אותם. אולי אתה חושב שמה שאמר גילגמש בדף המשתמש שלו נכון. הוא (או אתה) ויקיפדיה, ומי שהוא ויקיפדיה יקבע את מי יחסמו או את מה ימחקו וזה בלי להתייחס לחוקים, או לפחות ,עם חריגות מהחוקים במקרה הצורך. אם זה המצב ,אזי השאלה היא לא אם דרול מציית לחוקים, אלא האם דרול מסתדר עם אלמוג או עם שכמותו. כמו שאמרתי,עם חוקים אני מסתדר. אני מקווה גם שאני אוכל להסתדר איתך,אבל אני לא יכול להיות בטוח. אחרי שבדקתי את תקנות החסימה ,ברור לי שההתנהגות שלי בנושא מ"ט לא הצדיקה חסימה רגילה או מיוחדת. כנ"ל מה שאמרתי במזנון. לגבי אלמנטים שהיו אצלי בדף המשתמש ,הסרתי אותם אחרי התרעה ,כמו שאתה יודע ,לכן נראה לי שהחסימה המיוחדת שלי הייתה מיותרת ואני מבקש ממך לבטל אותה. אם יש לך עוד סעיפים שאתה זוקף לחובתי, מעבר לאלו שהתייחסתי אליהם ,אנא פרט אותם ואני אעמוד לשרותך.--וDrall ¤ שיחה 09:56, 16 יולי 2006 (IDT)
איני מכיר אותך, ואין לי איתך שום בעייה אישית. לכן השאלה אם אתה "מסתדר" איתי או לא היא חסרת משמעות. מתחילת פעילותך נראה היה לי שאינך מבין את החוקים המאוד ברורים שחלים כאן, שהעיקרי ביניהם הוא "אל תעשה לחברך את השנוא עליך". בנושא המ"ט היו כמה דעות של ויקיפדים מוערכים שהתנהגותך שם לא הייתה תקינה, ואיני נכנס לפרטי פרטים של אותה תקרית, הם הרי מנויים בדף השיחה. החסימה לשבוע מטרתה לאפשר לך להרגע, לחשוב, ולקרוא דפי עריכה ושיחות משתמש כדי לראות איך להתנהג בויכוחים עתידיים. אני תקווה שלאחר השבוע תשוב לכאן רגוע ומפויס ותוכל להמשיך ולתרום באופן בו תורמים אחרים. הערות כמו "בוא אלינו לבמה חדשה / הייד פארק ותראה איך שם פועלים ללא מחיקות וצנזורה" אינן מועילות. פה לא במה חדשה ולא הייד פארק, כאן כותבים אנציקלופדיה ולא בוחנים את גבולות חופש הדיבור. עם רוב המשתמשים אין בעייה. אתך הייתה בעייה ואני מקווה שלאחר תום השבוע היא תהייה לנחלת העבר. אני מוכן לסייע לך בהתאקלמות, להסביר כל כלל וכלל, אם אקבל יחס נאות - לא הטפות מוסר, לא איומים, ואל תקרא לי או למשתמשים אחרים חולירות וזבלים. וכן, אם אתה הומופוב וגזען, אנא שמור זאת לעצמך. בכאלה אין צורך כאן. אגב, אני בטוח שאינך כזה, אלא שזו הייתה מעין בדיקה הומוריסטית של הגבולות כאן. אז בדקת, נחסמת, הסק את המסקנות ושוב אלינו לאחר השבוע כחבר ראוי ומועיל, הפועל מבלי לפגוע באחרים. אלמוג 13:01, 17 יולי 2006 (IDT)
אני כאן בשביל האנציקלופדיה , לא בשביל לריב. אני מקבל את ההצעה שלך ואני שמח עליה. לא זכור לי שכיניתי אותך בכינויי גנאי כלשהם ,אלא אם כן אתה מתכוון לזבלים והחולירות שזה באמת אידיוטי. אני מתנצל על ההתבטאות הטיפשית הזו. בכל מקרה , לא חשבתי לקבל כאן סדרת חינוך אבל אולי זה לא כזה רעיון רע. גם התבניות שהעליתי לא הועלו כדי לפגוע במישהו. זהו פחות או יותר , אני באמת רוצה להתנצל גם על כל הטורח שגרמתי . כל טוב.--וDrall ¤ שיחה 22:14, 17 יולי 2006 (IDT)
פה היו תמונות שלא מקובלות בקהילה, שנמחקו, הערותיי לגביהן נשארו :
אני לא יודעת מה עם אלמוג, אבל אני לא אוכל לחיות איתה בשלום. מוכר מדי, ברור מדי מה יש בתמונה. דורית 22:28, 17 יולי 2006 (IDT)
די. אתה מתחכם. דורית 22:53, 17 יולי 2006 (IDT)


תיבות משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום. אני מבקשת שתסיר את תיבות המתשמש שבדף השיחה שלך. תודה סקרלט 09:34, 18 יולי 2006 (IDT)

הבחור חסום כרגע (לא שזה יפריע לו להוריד את התיבות), וממילא אם לא יוריד מן הסתם לא יהיה איתנו יותר גם לאחר תום תקופת החסימה. אז אין מה להזהיר או להפציר. עמית 09:39, 18 יולי 2006 (IDT)
נו טוב סקרלט 09:42, 18 יולי 2006 (IDT)
ירד הכל--וDrall ¤ שיחה 09:50, 18 יולי 2006 (IDT)
רק שנוצרה כאן מסגרת מסביב למה שכתבה דורית ואין לי מושג איך מורידים אותה.--וDrall ¤ שיחה 09:52, 18 יולי 2006 (IDT)
תוקן. דורית 15:30, 18 יולי 2006 (IDT)

תצוגה מקדימה[עריכת קוד מקור]

אנא השתמש בתצוגה מקדימה כדי לראות את השפעת השינויים שאתה מבצע, במקום ללחוץ על "שמור" פעמיים בדקה - זה מאריך את הסטוריית השינויים בערך בלי סיבה ומפריע לניטור ההשחתות בדף שינויים אחרונים. תודה, odedee שיחה‏ 12:31, 23 יולי 2006 (IDT)

מצטער , ליקוי מאורות--Drall 10:29, 24 יולי 2006 (IDT)


פנטזיה[עריכת קוד מקור]

אני מת על ספרות פנטזיה:) אילו ספרים כתבת? H2O 21:47, 11 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

פארק באקפנהיים[עריכת קוד מקור]

אתה לא חושב שזה קצת לא מתאים שאתה כותב ערך על ספר שאתה עצמך כתבת, שלאור מספר התוצאות להן הוא זוכה בחיפוש בגוגל (13) לא ברור אם יצא לחנויות כלל, ועוד מקשר בערך לערך שאתה חושב שצריך שיהיה אודותיך? ‏pacmanשיחה 22:02, 17 בפברואר 2007 (IST)תגובה

אל תצטער על הערך של הספר. עוד יגיע מקומו. H2O 22:50, 18 בפברואר 2007 (IST)תגובה
זכית בעותק חינם. שלח לי את הכתובת שלך איכשהו--Drall 22:51, 18 בפברואר 2007 (IST)תגובה
הערך הועבר למשתמש:Drall/פארק באקפנהיים מכיוון שבינתיים הוא לא צריך להיות במרחב הערכים. בעוד כמה חודשים נראה מה קורה עם הספר. מכיוון שלפי מיטב הבנתי מדובר בחוסר הבנה לא יינקטו צעדים נוספים על ההפרה של ויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה. טרול רפאים 22:53, 18 בפברואר 2007 (IST)תגובה

וואו.. תודה (-: יש לך מסנג'ר? H2O 22:55, 18 בפברואר 2007 (IST)תגובה

שלח לי למייל davnon@gmail.com --Drall 22:57, 18 בפברואר 2007 (IST)תגובה

מצטער שרק עכשיו נקריתי לדף שלך וטיילתי...נפלא שכתבת ספר ועמלת להוציא אותו לאור! אני מאוד מעריך כוחות נפשיים כאלה של יצירה וביטוי. יש בן-של-שכן שמאוד אוהב פנטזיה וקורא רק עברית- אספר לו על זה. גם רבים ממקורביי אוהבים פנטזיה (אני יותר במד"ב, רק יש לי מעט פנאי לזה). אולי כשנפגש בגן הוורדים (או בהזדמנות אחרת) אשמח לשוחח אתך על כתיבתך. בהצלחה! שילוני 10:55, 1 במרץ 2007 (IST)תגובה

חן חן על האיחולים. הדבר הבא שצריך לעשות הוא להכניס ערך על הספר בויקיפדיה העברית. דבר שניסיתי לעשות אבל , כמו שאתה יכול לראות , נבלמתי. אני אבקש את התמיכה הבאה בפעם הבאה שאנסה להכניס אותו למרחב הערכים.
כרגע הוא נמצא אצלי בארגז החול או משהו ואתה מוזמן להציץ ולהנות.--Drall * שיחה ו 11:36, 1 במרץ 2007 (IST)תגובה

חתימה[עריכת קוד מקור]

--Drall * שיחה ו 00:07, 19 בפברואר 2007 (IST)תגובה

תמונות שלך בוויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

בקשר לImage:Runic letter uruz2.PNG תהיתי אם שמת לב שהאות קצת משוננת. אינני יודע אם זה בכוונה או לא אך אם לא חשבתי שכדאי שתדע. אני מניח שאתה העלית את כל התמונות שנמצאות בערך רונות ושאתה גם הכנת אותם אז אם תוכל להבא להכין אותם בפורמט SVG בשימוש בתוכנה כגון en:Inkscape.

בקשר לImage:דרול.jpg, אם תוכל לבקש מיוצר התמונה לשלוח לך אימייל שמאשר שהוא נותן לכל שימוש להיעשות בתמונה (או לחילופין שהוא משחרר אותה תחת רישיון Creative Commons Attribution Sharealike 2.5 או ל-public domain) ואז להעביר את האימייל הלאה ל-permissions@wikimedia.org אחרת תמונה זו תצטרך להימחק מוויקישיתוף. תודה, Yonatanh 13:11, 26 בפברואר 2007 (IST)תגובה

המייל עם האישור צריך להישלח ל-permissions@wikimedia.org ובאותו אימייל צריכה להיכלל גם כתובת התמונה http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%9C.jpg אישור בעברית הוא בסדר אבל עדיף באנגלית כי בערך שני אנשים דוברי עברית שעובדים במערכת האישורים בעוד שיש הרבה יותר שדוברים אנגלית. Yonatanh 16:18, 26 בפברואר 2007 (IST)תגובה
דרך אגב, אני מקווה שהוספת {{subst:ncd}} לתמונות כשהעלית אותן לוויקישיתוף. Yonatanh 16:22, 26 בפברואר 2007 (IST)תגובה
תודה, הוסיפו את האישור לדף התמונה. :) Yonatanh 09:32, 27 בפברואר 2007 (IST)תגובה

מפגש[עריכת קוד מקור]

היי, מה קורה? אתה מגיע למפגש? H2O 21:39, 26 בפברואר 2007 (IST)תגובה

היי דרול, כדאי שתדע שאם מתחילים שיחה במקום מסויים ממשיכים אותה שם... כמו למשל עכשיו, התחלנו את השיחה שיחת המשתמש שלך לכן אתה לא צריך לפנות לדף המשתמש שלי.
דיברתי על המפגש הזה: ויקיפדיה:מפגשים/פיקניק פסח תשס"ז.
את כתובתי אני אמסור לך באימייל.

תודה,

21:53, 26 בפברואר 2007 (IST)

הבנתי , אני אסתכל בקישור--Drall * שיחה ו 22:10, 26 בפברואר 2007 (IST)תגובה
אגב, מה האימייל שלך? H2O 22:24, 26 בפברואר 2007 (IST)תגובה
לא נתתי לך? davnon@gmail.com --Drall * שיחה ו 22:25, 26 בפברואר 2007 (IST)תגובה
שלחתי לך אימייל. 22:33, 26 בפברואר 2007 (IST)
התקבל בברכה.--Drall * שיחה ו 22:35, 26 בפברואר 2007 (IST)תגובה

מספר עריכות[עריכת קוד מקור]

אהלן שי. שאלת לגבי מספר העריכות במזנון, אך במיקום שקצת נבלע ברקע הדיון, אז אענה לך כאן. יש שתי דרכים:

  1. סיזיפיה - לך ל"התרומות שלי" (מופיע ליד "רשימת המעקב שלי") ותתחיל לספור את כמות הפעמים שאתה לוחץ על "50 הקודמות". שים לב שלרוב בפעם האחרונה אין 50 ויש לספור ידנית.
  2. סופרי תרומות. ישנם שניים סבירים, אם כי מעט איטיים: editcount הוא הטוב יותר, לדעתי (אנחנו בלאג האמצעי, יחד עם ויקי הצרפתית) וWannabe Kate. תהנה. זהר דרוקמן - I♥Wiki19:11, 6 במרץ 2007 (IST)תגובה
רב תודות זוהר--Drall * שיחה ו 20:56, 6 במרץ 2007 (IST)תגובה
אהמ. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:01, 6 במרץ 2007 (IST)תגובה
אתה בטוח :-)--Drall * שיחה ו 21:04, 6 במרץ 2007 (IST)תגובה
כן. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:20, 6 במרץ 2007 (IST)תגובה
לא הבנתי אך נכנעתי. רב תודות זהר.--Drall * שיחה ו 16:06, 7 במרץ 2007 (IST)תגובה

גירוש שדים[עריכת קוד מקור]

שלום. אתה ממשיך עם הערך? ‏סקרלטשיחה 10:41, 8 במרץ 2007 (IST)תגובה

העברתי את הערך לארגז חול משתמש:Drall/ארגז חול גירוש שדים. קח ת'זמן ושיהיה לך יותר נוח. ‏סקרלטשיחה 10:58, 8 במרץ 2007 (IST)תגובה
אין בעיה. את רואה שיש לי המון דברים עכשיו אבל מכיוון שראיתי שהערך נדרש אז כתבתי התחלה.--Drall * שיחה ו 11:14, 8 במרץ 2007 (IST)תגובה

פשרה חדשה בנושא הפורנוגרפיה[עריכת קוד מקור]

במידה והדיפלומטיה תכשל, אני מתכוון להעלות את ההצעה הבאה משתמש:הנדב הנכון/ארגז חול2. לעיונך, הנדב הנכון 12:28, 12 במרץ 2007 (IST)תגובה

את דעתי כתבתי בדף השיחה.--Drall * שיחה ו 13:42, 12 במרץ 2007 (IST)תגובה

עולמו של יאקו[עריכת קוד מקור]

ההערה שלך בהצבעה משונה בעיני. אם אתה סבור שאין מקום לערך, מדוע הצבעת בעדו? "לא אוכל לא שותה" הוא רעיון כללי, לא דת עם איסורים פרטניים. קומולוסשיחה 11:19, 18 במרץ 2007 (IST)תגובה

אם אתה מצביע בהצבעות מחיקה בלי שיש לך מושג על מה מדובר (על פי הודאתך), יטב אם תמנע מלהשתתף בהצבעות כאלה (וכך תחסוך גם הליכים אחרים נגדך). ‏pacmanשיחה 13:12, 18 במרץ 2007 (IST)תגובה
לשניכם אני יכול להשיב שכלל "לא אוכל ולא שותה" בדיוק מתייחס למיקרים שבהם הערכים לא מוכרים לכולם וחשיבותם לא בדיוק ברורה ולכן באים ואומרים שהערך "לא אוכל ולא שותה" ולפיכך מן הראוי להשאיר אותו. אני לא מבין איזה צעדים יש לנקוט נגדי, יש לי זכות הצבעה בהצבעות מחיקה.--Drall * שיחה ו 20:16, 18 במרץ 2007 (IST)תגובה

סיפור עם מוסר השכל[עריכת קוד מקור]

כשהייתי חייל בסדיר, לפני עשרים שנה בערך, יצאנו מהסוללה בבקעת הירדן לקורס מפקדים בשיבטה. כל אחד ואחד מאיתנו הצטייד במעטפה חומה שכללה את כל עלילותיו במהלך השנה שחלפה כחיילים בסוללה - משפטים, ריתוקים, וכיוצא בזה. אחד החיילים, שהמעטפה שלו הייתה קצת יותר עבה משל האחרים, השאיר אותה במקרה על אחד הספסלים לפני שעלינו על האוטובוס. ראיתי שנגד המשמעת של הבסיס קלט את זה, אבל לא עשה כל מאמץ לשוב ולחבר בין החייל ובין המעטפה. אזרתי אומץ, ניגשתי אליו ושאלתי אותו למה לא דאג לכך שה"רקורד" של אותו חייל ימשיך איתו גם למקום החדש. הוא השיב לי שלפי העובי של המעטפה הוא כבר סומך על החייל שתוך ימים ספורים יקלטו אותו בקורס, ולא יהיה להם צורך במעטפה כדי לעמוד על טיבו. אם תשאל מה הנמשל, ומה הקשר לדף השיחה שלך, אענה לך בשאלה, כדרכם של יהודים. איפה הארכיון של דף השיחה שלך מלפני ספטמבר 2006?אלמוג 14:22, 18 במרץ 2007 (IST)תגובה

ואני אענה לך בסיפור בלי מוסר השכל בכלל. קצת לפני שסיימתי את הסדיר בשנת 1996 שלחו אותי להתייצב במשרד מילואים של היחידה בה הייתי אמור לשרת בשמ"פ. הגעתי עם מעטפה ענקית ומסרתי אותה לקצין המילואים . הוא פתח את המעטפה אמר "מה זה השטויות האלו וזרק הכל לפח.
לשאלתך , אלמוג. אני ניסיתי לעשות ארכיון מדף השיחה שלי שהתארך והתארך והתארך ואפילו הכנסתי קישור לארכיון בדף השיחה הנוכחי אבל לא הלך לי והכל נמחק. פעם יהיה לי זמן וכוח ואני אשחזר אותו ואם אתה רוצה להיות מפעיל מערכת נחמד אתה מוזמן לעזור לי בזה , ואם אתה לא רוצה , גם כן לא נורא, אני אעשה את זה בעצמי , נראה לי יודע איך.--Drall * שיחה ו 20:21, 18 במרץ 2007 (IST)תגובה
פשוט שכחת להוסיף "משתמש:" בקישור למעלה. ולאלמוג טיפ קטן - בתיבת הכלים שמשמאל יש לינק בשם "דפי משנה". --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 20:23, 18 במרץ 2007 (IST)תגובה
איזו יופי, תודה רבה, הכל תוקן . --Drall * שיחה ו 20:27, 18 במרץ 2007 (IST)תגובה

פארק באקפנהיים[עריכת קוד מקור]

שלום דרול, כל הכבוד על הכתיבה של הספר, אני מקווה שהוא מצליח לך. רק שאלה, אתה לא מוצא טעם לפגם בכך שארגז החול נראה כמו ערך בוויקיפדיה, ואפילו קישרת אותו מעמוד הבית שלך [1] וקראת לקישור "פארק באקפנהיים בויקיפדיה"/"חדש בקישורים: ויקיפדיה"? צהוב עולה 00:42, 21 במרץ 2007 (IST)תגובה

הוא היה אמור להיות ערך בויקיפדיה , כמו שישנם עוד 50 ערכים על ספרי פנטזיה, בויקיפדיה. בינתיים לא נותנים לי להכניס אותו למרחב הערכים אז הוא אצלי בארגז החול ואם באמת נראה שתהודה הציבורית שלו גוברת אז אני אבקש מאחד מהמפעילים להעביר אותו למרחב. אתה יכול לראות את כל הדיון בעניין בשיחה של הערך , ואם יש לך הערות אני אשמח לשמוע--Drall * שיחה ו 10:28, 21 במרץ 2007 (IST)תגובה
שי, להערכתי מה שעשית עומד בסתירה לויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה. זה לא שרת ויקי חופשי, ואני מציע לך לשמור את הטקסט שבדף על מחשבך כי אני חושד שהוא עומד להמחק ממרחב המשתמש שלך בקרוב. ברגע שהוחלט לא לכלול את הערך בויקיפדיה כרגע, ואתה שם אותו במרחב המשתמש שלך ומקשר אליו מבחוץ, אתה מנצל את משאבי השרת למטרות שאינן קשורות לכתיבת האנציקלופדיה. קומולוסשיחה 11:06, 21 במרץ 2007 (IST)תגובה
קומולוס, טרול רפאים כבר התייחס לנושא הזה וזו ההחלטה שהגיעו אליה בזמנו. תסתכל בדף הזה , ישנו עוד נושא עם כותרות "פארק באקפנהיים".--Drall * שיחה ו 11:19, 21 במרץ 2007 (IST)תגובה
כן, אבל העובדה שאתה מפנה לדף הזה משנה את העניין. קומולוסשיחה 11:21, 21 במרץ 2007 (IST)תגובה
אז אני לא אפנה--Drall * שיחה ו 11:30, 21 במרץ 2007 (IST)תגובה

תודה[עריכת קוד מקור]

קיבלתי את הספר ששלחתי לי.

תודה רבה (-:

H2O‏ • שיחה 14:50, 8 באפריל 2007 (IDT)תגובה

לעונג לי.--Drall * שיחה ו 08:00, 10 באפריל 2007 (IDT)תגובה

מזל טוב[עריכת קוד מקור]

על הולדת הבן, צהוב עולה 15:07, 26 באפריל 2007 (IDT)תגובה

גם ממני. יונתן שיחה 15:08, 26 באפריל 2007 (IDT)תגובה
תודה רבה--Drall * שיחה ו 13:26, 29 באפריל 2007 (IDT)תגובה

הארי פוטר - שמות[עריכת קוד מקור]

בהצבעה על מחיקת הערך, הצבעת בעד וכתבת לאחד, בעיני הצבעתך סותרת את מה שכתבת, אשמח אם תחליף את דעתך ב - להשאיר את הערך ואז ניתן יהיה לאחד אותו עם ערכים אחרים. בברכה, ים - דף השיחה 17:22, 27 במאי 2007 (IDT)תגובה

הבנתי אותך . איך עושים את זה?--Drall * שיחה ו 22:08, 27 במאי 2007 (IDT)תגובה
איך עושים את מה? ים - דף השיחה 19:52, 28 במאי 2007 (IDT)תגובה
מה שהצעת לי נראה לי סביר , אבל אני לא יודע איך לשנות ההצבעה שלי.--Drall * שיחה ו 20:41, 28 במאי 2007 (IDT)תגובה
אתה צריך למחק בעזרת קו טקסט המסומן כמחוק את הצבעתך הקודמת ולהצביע שו בעמודה השניה. בברכה, ים - דף השיחה 21:41, 28 במאי 2007 (IDT)תגובה

דיוויד ליין[עריכת קוד מקור]

לא נגעתי בערך בגלל סימן העריכה, אבל יש בו הרבה שגיעות קטיו... אם תרשה - אתקן אותן. --Yoavd 10:28, 6 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אין בעיה. תודה.--Drall * שיחה ו 23:30, 6 ביוני 2007 (IDT)תגובה

משתמש:Drall/פארק באקפנהיים[עריכת קוד מקור]

אבקש אותך למחוק את ארגז החול מכיוון שכרגע חיפוש "פארק באקפנהיים" בגוגל מפנה לוויקיפדיה וגורם לקורא להאמין שקיים ערך כזה בווקיפדיה. דניאל ב. 09:51, 24 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אני דוחה את בקשתך. הסיכום היה ועדנו להותיר את הערך בארגז החול עד שיוסף למרחב הערכים. אנא בדוק בדיון בערך.--Drall * שיחה ו 21:34, 24 ביוני 2007 (IDT)תגובה
דרול, שמור את הערך על המחשב שלך. הערך הזה לא עולה לויקיפדיה any time soon. קומולוסשיחה 21:49, 24 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אני מתפלא עליך קומולוס , כי אם זיכרוני אינו מטעני , זה היה הרעיון שלך מלכתחילה. חוץ מזה המכירות בעליה, הנוכחות בגוגל משתפרת בהתמדה וחתמתי חוזה על פירסום הספר השני אופק באקפנהיים בהוצאת ידיעות אחרונות.
הגיע הזמן להעביר את הערך למרחב!!--Drall * שיחה ו 22:07, 24 ביוני 2007 (IDT)תגובה
זה היה רעיון שלי? טוב נו. ויקיפדיה:אוטוביוגרפיה. אי אפשר להפריז בחשיבות של מה שכתוב שם. קומולוסשיחה 22:23, 24 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אני זוכר את הציטוט המפגר של אדמס והרמתי חצי גבה כששאלתי את עצמי אם אין הפרת זכויות יוצרים בפירסום שלו. בכל אופן , אם אתה כבר כאן אולי תספר מה זה המספרים האלו בירוק או אדום שמופיעים לפעמים ליד רשימת עריכות?--Drall * שיחה ו 23:19, 24 ביוני 2007 (IDT)תגובה
זה השינוי באורך הערך כתוצאה מהעריכה האחרונה. אדום זה התקצרות, ירוק זה התארכות. לשאלתך, אין הפרת זכויות יוצרים בציטוט של מספר משפטים. זה מותר. קומולוסשיחה 23:21, 24 ביוני 2007 (IDT)תגובה
בכל זאת, כל ערך שהוחלט שאין מקומו במרחב הערכים אין מקומו בשום מקום אחר בוויקיפדיה. בבוא הזמן הערך יעלה כרגע אסור שיופיע בוויקיפדיה. דניאל ב. 23:40, 24 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אני מסכים לזה שצריך להעביר אותו למרחב הערכים. ההחלטה לא להכניס אותו לשם הייתה ארעית ואינה תואמת את הנסיבות הנוכחיות. בברכה.--Drall * שיחה ו 23:48, 24 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אני חוזר, אנא הסר את התוכן. ולא אבקש מהמפעילים למחוק את הדף. דניאל ב. 00:04, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
ואני סבור שאמרתי די כדי להבהיר כי בקשתך אינה מוצדקת ואינה מקובלת ואני דוחה אותה. אני גם מוחה על צורת ההתנהגות הבלתי התרבותית שלך לפיה לא התיחסת לדברים כאן בעניין .--Drall * שיחה ו 03:35, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אם יותר לי להעיר, דניאל ב. מאוד צודק. כרגע ארגז החול הזה המושך את החיפוש של גוגל מהווה מעין פירסומת לספר, דבר הנוגד את המטרה שלנו כאן. אני כתבתי ארבעה ספרים, ועל אף אחד מהם אין כאן ערך. איני כותב על דברים הנוגעים לי ולפעילותי, על אף שיש מספר ערכים בוויקיפדיה הנוגעים בכך. דבר זה יש להשאיר לאחרים לעשות. אם אתה צריך את התוכן, בתקווה שיום אחד יעלה הערך למרחב הערכים - בבקשה. יש פיתרון. כתוב הערה כלשהי (לתוכן נא להציץ בגירסאות הקודמות) או משהו דומה, במקום התוכן הקיים של ארגז החול. כך יישמר התוכן הקודם בגירסאות הקודמות ויהיה זמין לשחזור שלך בכל רגע, וגם לא תהייה הפנייה מגוגל. אם לא תעשה זאת, אני סבור שיהיה ברור מהו ארגז חול זה ומהי מטרתו. קילגור טראוט 08:28, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה

סליחה עם פגעתי בכך, זו לא הייתה כוונתי. פשוט הדבר נוגד את מדיניות ויקיפדיה. הפשרה של אלמוג מקובלת עלי, כך המידע יישאר בוויקיפדיה ותוכל להפנות עליו מדף המשתמש, אבל הוא לא יופיע בחיפוש של גוגל. בברכה, דניאל ב. 11:07, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אני מציע לכולם לקרוא את דף הגרסאות הקודמות ואת דף השיחה של ארגז החול - מסתבר שפקמן פתח הצבעת מחיקה ואז טרול"ר ביטל אותה והעביר בעצמו את הערך לארגז חול, על דעת צ'ה וקומולוס. לטעמי לא הייתה לטרול"ר סמכות לבטל הצבעת מחיקה ולהעביר ערך ממרחב הערכים לארגז חול של שי. אני מציע להחזיר את הערך למרחב הערכים ולקיים את הצבעת המחיקה ההיא, בהנחה שזה מוסכם על שי. יחסיות האמת 18:30, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
מקבל בשמחה. זה מה שרציתי מלכתחילה , אבל כשהציעו פשרה קיבלתי אותה כי בהחלט אני מאמין בפשרות ומו"מ בכל עניין. מה שעושים עכשיו ממש לא מקובל עלי . אחרי שהושגה פשרה מתחילים לגלגל גוגליים. אני מצטער, לא כל עניין הוא נושא למבחני גוגל, כפי שכבר ראינו.--Drall * שיחה ו 20:16, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
בקשר לארגז החול אתה חייב לקבל את ההצעה של אלמוג או למחוק אותו, אין פה עניין של מקובל עליך או לא מקובל זו המדיניות. בקשר להצבעת המחיקה, אתה מוזמן לחדש אותה. דניאל ב. 22:21, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אה, אלמוג קורא לעצמו קילגור טראוט היום? כבר הייתה הצעת פשרה ואם היית טורח לקרוא את דף השיחה של ארגז החול היית מגלה שפעלתי לפיה. אני לא רואה סיבה לשנות משהו כזה או אחר רק בגלל שלך יש בעיה עם תוצאות החיפוש בגוגל. אם מישהו רוצה לחדש את הצבעת המחיקה עליו לעשות בנוהל הפשוט של העברת הערך למרחב הערכים ורק אז להוסיף תבנית למחיקה, דבר שבוודאי שאני לא מתכוון לעשות כיוון שאני חולק על ההנחה הבסיסית שלך שהערך לא אמור להיות בויקיפדיה. אני שוב מציע לך להתייחס למה שאומרים מי שחולקים עליך .--Drall * שיחה ו 22:45, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אני מוכן להעביר את הערך למרחב הערכים ולפתוח עליו הצבעת מחיקה אם אתה רוצה. אם לא אז אצטרך לבקש את מחיקתו. איש פה לא חולק עלי חוץ ממך. דניאל ב. 22:53, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
הייתי מציע לך לקרוא שוב מה שיחסיות כתב , אבל אין בעיה. מה שאתה מציע בהחלט מקובל עלי וכבר כתבתי את זה קודם. בבקשה.--Drall * שיחה ו 22:57, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
יחסיות כלל לא חלק עלי. אני פותח הצבעת מחיקה, אבל קודם אתה צריך להעביר את הערך למרחב הערכים (אלה עם אתה לא רוצה את הקרדיט עליו). דניאל ב. 22:59, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
זו תהיה הצבעת מחיקה מהמיותרות שיש. ואני מציעה לך להסכים למחיקה. כבר היו מספיק תקדימים למחיקה מסוג זה. אין שום צורך וטעם להעביר זאת למרחב הערכים. יש למחוק זאת. דורית 23:03, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אנא קבל את הצעתו של אלמוג. דניאל ב. 23:10, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
גם אני מפציר בך לקבל את הפשרה של אלמוג. רנדום 23:13, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אני צריכה ללכת עכשיו, אבל אני מצפה לתשובתך עד מחר כשאחזור. מחיקה או הפשרה של אלמוג. ניתנו לך מספיק הערות בנושא. לילה טוב לכולם, דורית 23:24, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה
בגלל הערכתי הרבה לרנדום אני מקבל את ה"פשרה" . כמובן שאין לי מושג איך לבצע אותה.--Drall * שיחה ו 00:56, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה
תודה שהסכמת לבסוף. יישמתי את הפשרה בשבילך, את הדף המקורי תוכל לראות כאן. דניאל ב. 01:11, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה
הנה למשל תקדים מעניין. יחסיות האמת 11:47, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אין לי הזדמנויות רבות לברך אנשים ב"ברוכים הבאים" לדף השיחה שלי , אז יופי (שוב ) שבאת , אין ספק שאתה אחד מהויקיפדים החרוצים והמקצועיים יותר שיש במיזם. תודה על ההערה היחידה הרלוונטית שנאמרה בדיון. --Drall * שיחה ו 21:38, 27 ביוני 2007 (IDT)תגובה

הצעה שלא תוכל לסרב לה![עריכת קוד מקור]

שלומות שלומוך לך, אני ראיתי את שמך מופיע בדפו של דוד והבנתי שאתה מנתגד להצעה שהועלתה בקשר לשינוי המדיניות, ובכן יש לי פשרה! היא מפורטת כאן ואני מקווה שתקרא תגיב, ותעשה כרצונך. שיהיה לך יום חופשי מיאפים נינצ'ה 03:38, 10 ביולי 2007 (IDT)תגובה

ראיתי שהכניסו אותי לרשימה בלי שבכלל שאלו אותו או דיברו איתי בעניין. אז קודם כל ממש לא אכפת לי. במקרה הזה שיוסיפו. מצד שני חבל על הזמן שלך, אני נגד כל פשרה בנושא הזה. משתמש רשום עם 100 עריכות ולו גם מתקופת המבול. מצד שלישי, הסיבה שמלכתחילה ההצעה הזו עלתה היא שהמחקנים הפסידו בכמה הצבעות מחיקה. סביר להניח שאם הם ימשיכו להפסיד בהצבעות כאלו, גם להם לא יהיה אכפת להשיב את המצב על כנו.--דרול * שיחה ו 10:08, 10 ביולי 2007 (IDT)תגובה
למה אתה נגד כל פשרה? אם הם ירצו להחזיר את המצב על כנו, אז הוא יחזור, אבל אם לא-האם אתה לא מעדיף את ההצעה שלי מאשר ההצעה שלהם? אנא קרא אותה וחשוב, האם זה לא מצב עדיף, איזשהו מצב ביניים? הזמן שלי לא כל כך יקר, אל תדאג לו :) בזה שאתה מתנגד לפשרה, אתה לא עוזר למצב, אם תלך אם הפשרה אתה עוד יכול לשפר את המצב קצת, לא עדיף? נינצ'ה 12:40, 10 ביולי 2007 (IDT)תגובה
אני מציע לכם לא לבזבז אנרגיה על העניין הזה. להערכתי מנגנון המחיקה ישתנה בקרוב לכזה שיהפוך את כל הסוגייה ללא רלוונטית. קומולוסשיחה 12:43, 10 ביולי 2007 (IDT)תגובה
ובכל זאת, למה שלא ננסה למצוא פשרה עד שהמנגנון ישתנה. חוץ מזה איך אתה יכול להיות בטוח במה שאתה אומר? אנא קפוץ גם אתה וקרא את ההצעה, מה רע?נינצ'ה 13:38, 10 ביולי 2007 (IDT)תגובה
קומולוס אומר דברים של טעם. המחקנים מטיבם לא נוטים לפשרות. אילו ההצעה לא הייתה מתקבלת אז היו מנסים להתפשר כדי להעלות את ההצעה שוב חודשיים אחר כך, אבל לצערנו ההצעה התקבלה ולדעתי אין עם מי לדבר וחבל על הזמן , חוץ מזה שאני מתנגד לכל פשרה בנושא.דרול * שיחה ו 13:54, 10 ביולי 2007 (IDT)תגובה

גיאומכניקה[עריכת קוד מקור]

הערך כרגע הוא הגדרה מילונאית ולכן יימחק, אנא הרחב אותו. טרול רפאים 20:47, 12 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אין בעיה--דרול * שיחה ו 21:05, 12 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אבן לבנייה[עריכת קוד מקור]

שלום Drall! שים לב גם לערכים הקיימים לבנה (בנייה), בנייה בלבנים ואבן ירושלמית. כדאי שיהיו קישורים מתאימים ואולי אף תוכל לשדרג גם אותם באותה הנשימה :-). הערת תוכן אחת: הבנייה באבן החלה משחר ההיסטוריה פחות או יותר, הרבה לפני המאה ה-5 לפנה"ס (זיקורתים במסופוטמיה ופירמידות במצרים...). תודה ובהצלחה! השמח בחלקו (-: 22:27, 25 ביולי 2007 (IDT)תגובה

תודה גם לך. על פניו נראה שהערך אבן ירושלמית מאוד לא מדוייק. לפי התב"ע הבניינים בירושלים צריכים להיות מחופים באבן מסותתת. --דרול * שיחה ו 22:01, 26 ביולי 2007 (IDT)תגובה

בורר[עריכת קוד מקור]

קודם שואלים את הצד השני אם הוא מסכים שרנדום ישמש כבורר. סקרלטשיחה 17:09, 30 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אין לי מושג אם רנדום יסכים. אם הוא לא יסכים אני אצטרך למצוא מישהו אחר. אני מעדיף שקודם יהיה לי מועמד ואחר כך אני אפנה לצד השני. חבל לפנות שוב ושוב , אלא אם כן זה ממש קריטי.--דרול * שיחה ו 17:14, 30 ביולי 2007 (IDT)תגובה
לא כך פועלים במלחמת עריכה. קודם מציעים כמה מגשרים ואחרי שמסכימים על מישהו פונים אליו. סקרלטשיחה 17:15, 30 ביולי 2007 (IDT)תגובה
טוב. תודה.--דרול * שיחה ו 17:27, 30 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אבן לבנייה[עריכת קוד מקור]

שלום Drall,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "אבן לבנייה" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, נטע - שיחה מפעילים - ראו נא! 10:38, 11 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

הא? בסדר.--דרול * שיחה ו 22:44, 11 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

Jerusalem Gold[עריכת קוד מקור]

דיון זה ראוי בעצם להעבירו לדף שיחה:שיש וברשותך כך אעשה. שנילישיחה 09:37, 24 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

אכן ראוי.--דרול * שיחה ו 22:24, 25 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

אייקון[עריכת קוד מקור]

נו, אז ניפגש באייקון? אביעד‏ • שיחה 19:59, 8 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

בטח! בשמחה!לא אמרת לי מה חשבת על הספר.--דרול * שיחה ו 08:09, 9 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה
אני עוד צריך לחשוב. קורא לאט P: אביעד‏ • שיחה 22:54, 15 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

יסודות (בנייה)[עריכת קוד מקור]

שלום.

שים לה שהעברתי את הערך לארגז החול שלך משתמש:Drall/יסודות (בנייה). סקרלטשיחה הפתיעו אותי 01:26, 1 בדצמבר 2007 (IST)תגובה

אם אין לך מה לעשות.--דרול * שיחה ו 14:28, 10 בדצמבר 2007 (IST)תגובה

העין השלישית[עריכת קוד מקור]

שלום, אשמח אם תגיב בשיחה:העין השלישית. תודה, גברת תרדשיחה 12:26, 9 בדצמבר 2007 (IST)תגובה

העשירון הנאור[עריכת קוד מקור]

שלום. מחקתי את הערך, מכיוון שנושאשהוא לא עסק בנושא בעל משמעות אנציקלופדית. ‏pacman - שיחה 06:48, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה

לא בדיוק הבנתי מה שכתבת , פקמן , בכל מקרה החלטתך רחוקה מלהיות מקובלת עלי. אני מתכוון לפנות בעניין לויקי בירורים.--דרול * שיחה ו 07:01, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה
קדימה הפועל! בוא נכתוב ערך מתגרה, העוסק במושג המקובל בשיח הפוליטי של קבוצות ימין קיצוניות (כאן המקום להזכיר את תבניות המשתמש שדפך התהדר בהן 'מאמין בעליונות הגזע הלבן' ו'הומופוב', בטרם נמחקו, בניגוד לרצונך), נחכה שמפעיל מערכת תמים ימחק אותו, ואז נתחיל דיון של 3000 KB בדף הבירורים ובהצבעת מחיקה שתבוא בעקבות העלאת הערך מחדש, כאשר יימצאו התמימים שיתמכו בעמדתך, בו נטען לצנזורה פוליטית, לכוחניות של מפעילי מערכת, ולאבדן חופש הדיבור. הערך שכתבת על המונח "העשירון הנאור" הוא כל כך רחוק מערך אנציקלופדי, וכל כולו התגרות במי שדעתו שונה מדעתך. אז המקום לוויכוח הזה (ואולי גם לערך הזה) הוא "ויקימילון". אין כל דרך למנוע ממך להתחיל במהלך המיותר והמתסיס בו אתה עומד להתחיל, רק דע לך שזו אינה פעולה המקדמת כתיבת אנצקילופדיה שיתופית חופשית ומהימנה. אתה רוצה לשפוך את מררתך על השמאל השולט במדינה - הפורומים של ערוץ 7 ומנהיגות יהודית מחכים לך. הם רק במרחק קליק אחד של העכבר, שתי דלתות ימינה. כאן כותבים אנציקלופדיה. מצטער. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 07:22, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה
נכון שכאן כותבים אנציקלופדיה ולאנציקלופדיה ישנם כללים הנוגעים בין היתר למחיקה מהירה וחבל שבמקום לציית לכללים ולדאוג שאחרים יצייתו לכללים, בוחרים מפעילים מסויימים להטיל רפש בויקיפדים תורמים.--דרול * שיחה ו 07:26, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה
אם זו התרומה של "ויקפד תורם", אני מוותר עליה. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 07:27, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה
אני מתקשה להבין את דבריך. האם אתה תומך בהפרת כללי המחיקה המהירה שבוצעה ע"י פקמן?--דרול * שיחה ו 09:07, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה

ביטלתי את הודעתך בבירורים. נא פעל לפי הכלל הכתוב בו "ככלל, יש לפתוח תלונה רק לאחר שהאפשרויות האחרות (ובפרט פנייה למפעיל) מוצו". עידושיחה 07:43, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה

אני מתכווןו לציית לכללים. אני מוחה ודוחה את המילה "מתסיס" בה השתמש כאן אלמוג. אני רואה בה עלבון והוצאת דיבה והלכך חריגה מכללי ההתנהגות בין חברי הקהילה.--דרול * שיחה ו 09:07, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה
אם נפגעת מהשימוש במושג "מתסיס" אנא קבל את התנצלותי. עם זאת, אני קורא לך להתרכז בכתיבת ערכים על נושאים בהם אתה מבין ויכול לתרום כחמרי בנייה או ספרות פנטסיה, ולא להמשיך בכתיבת ערכים בעלי פוטנציאל לעימות פוליטי. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 09:11, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה
אני מקבל את התנצלותך ובגלל שהערך שולב בערך אחר, אני כרגע מקבל את עצתו של ערן ויורד מהעניין. המשך יום פורה לכולנו.--דרול * שיחה ו 09:49, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה
לדעתי יש מקום לערך בשם הציבור הנאור, זה מושג חשוב המהווה חלק מהשיח המשפטי בישראל. אולי בהזדמנות אכתוב את הערך. המחיקה של עידו בבירורים לא הייתה מקום משום שברור שלאחר חילופי הדברים עם אלמוג כאן, לפקמן לא הייתה שום כוונה לחזור בו מהצעד בו נקט ואני לא מאמין לרגע שעידו חשב אחרת. יחסיות האמת • כ"ט בטבת ה'תשס"ח 17:48:05
זה כבר הפך למונל מישפטי ובוודאי עניין לכתוב לו ערך ולא להכניס אותו לערך על כינויי גנאי. העשירון הנאור הוא ללא ספק כינוי גנאי , מה שלדעתילא מונע את הפיכתו לערך. בכל אופן בהצלחה עם יוזמתך החדשה, היא מבורכת.--דרול *' שיחה ו 18:15, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה

על מנת לחוות דיעה הצצתי בגוגל לגבי המושג "העשירון הנאור"; ואני ממליץ גם לשאר הגולשים להציץ. אני מחזק את ידיו של פקמן במחיקה זאת. אציין כי ישנם פורומים רבים בהם ניתן להביע דיעות בעד ונגד השלטון שנבחר באופן דמוקרטי. ויקיפדיה איננה אחד מהם :-) דני. ‏Danny-w19:30, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה

אני מתקשה להבין מה הקשר בין העבירה של פאקמן על כללי המחיקה המהירה לבין מבחן "גוגל" שנעשה בד"כ בדיון על הבהרת חשיבותם של ערכים, עם כל זה אני בעצמי הצעתי לפאקמן לעשות חיפוש כזה בגוגל כדי שיווכח בעצמו שהערך יעבור בקלות כל מבחן כזה. לגבי ההצהרה הפוליטית שאתה השמעת כאן, אני בהחלט מסכים שאין מקומה בויקיפדיה, או לפחות לא בדף השיחה שלי.צדקת כשאמרת שישנם הרבה פורומים מתאימים למטרה זו.--דרול * שיחה ו 23:28, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה
כידוע, שחזרתי את הערך, ונחפזתי לשנותו מן היסוד. כדי למנוע טעות, אציין שהערך אכן היה ראוי למחיקה מהירה, משום שהיה נגוע בפגמים רבים, כפי שיוכל לגלות כל מי שיקרא אותו בגרסתו הראשונה. דוד שי 23:47, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה
אני חולק עליך בצורה מוחלטת.הערך לא התאים לסעיף 4 בקטגוריה למחיקה מהירה והעובדה היא שלא פאקמן ולא אלמוג טענו את זה. בכל מקרה, את הדיון הזה כבר גמרנו, לא?--דרול * שיחה ו 00:13, 8 בינואר 2008 (IST)תגובה