שיחת משתמש:Eitheladar/ארכיון4

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מהו דף משתמש[עריכת קוד מקור]

ידידי. אני יחסית טרי בעולם הויקי, לכן לא כל כך הבנתי את הערתך. מהו "דף משתמש"? ומדוע מחקת אותו? פטר רחם 10:48, 1 דצמ' 2004 (UTC)

שמע אין לי באנגלית, אתה יכול לחפש באחד מהאתרים, אני נעזרתי בספר 1000 האישים הגדולים ביותר- בעברית. אשמח עם תוכל להרחיב עליו ערך שלם,
תודה מראש,
Resist wiki 12:23, 1 דצמ' 2004 (UTC)

תודה על השבחים אני שמח שיש עין רואה[עריכת קוד מקור]

תודה על העידוד בעניין המשוררים העבריים. כן, זה נושא קרוב ללבי, והוא משום מה תמיד מוזנח באנציקלופדיות למיניהן. מנסיוני ברשת, והוא די גדול, בלשון המעטה, ראיתי שלמעיין המזדמן, תלמיד, סטודנט, חובב וכו' - חשובה מאד הפנייה מרוכזת אל כל יצירות המשורר/ת. בית הספרים הלאומי העלה לרשת לפני כמה שנים קטלוג מקוון מעולה - ואני מאד מעוניין שערכיו יגיעו לידי המעיין. אני שונא את החומרים התחליפיים, תקצירים למיניהם, עיבודים, שיעורים מוכנים וכיוב. תן למעיין את המקור! והוא כבר יבחר את הדרוש לו. ועוד משהו - אני תמה על קרובי המשוררים האדישים - כגון קרוביו של אברהם חלפי, כגון קרוביה של חמוטל בר יוסף, כגון קרוביו של אבא קובנר - שמשום מה לא טורחים למלא את החסר, ולהשלים את ערכי קרוביהם. ממש בושה... אני, כמי שכבוד השירה העברית חשוב לו, מנסה מדי פעם, בכוחותיי הדלים, להשלים מה שאני יודע ומה שאני יכול. ולבסוף אם אתה/ת מהוגי יוזמי ומעלי הויקיפדיה לרשת - תבורכו!!! מפעל נהדר! אין לנו רבים כמותו, אולי פרוייקט בן יהודה ואולי עוד משהו פה ושם. אתם עושים - אם באמת אתה בין העושים - עבודת קודש תרבותית!

ישרואל ברוכין

תשים לב בבקשה להערותיו של שימי בשיחה:כפייה דתית. גילגמש 17:52, 6 דצמ' 2004 (UTC)

פיתוח שיטת הצבעות המחיקה[עריכת קוד מקור]

שלום אייתלאדאר,

שיניתי קצת את הדרך בה יוצרים את דף ה־VFDpage. אני מאמין שזה יחסוך לפחות חלק מן הטרחה. ויקיפדיה:מדיניות המחיקה#התחלת דיון מחיקה. בברכה, [[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 06:11, 12 דצמ' 2004 (UTC)

עזוב אותו, חבל על המאמץ. נמחק בעוד כמה שעות. גילגמש


היי. אין טעם למחוק ברגע זה את כל הטרוליאדה. מה שאני עושה זה ליחד חלק בדף המשתשמ שלי בו אני רושם את כל מה שדורש טיפול, ואז לאחר מספר שעות הולך ומטפל בהכל. גילגמש נוכח, בפעם הקודמת שהותקפנו על ידי החכם, לראות שזו אכן דרך פעולה שעובדת, שכן הטרול ניזון מהרדיפה אחריו שמספקת לו את תשומת הלב שלה הוא מייחל. בכל מקרה, קצת חומר קריאה על טרולים: [1]. בברכה, ערןב 11:23, 12 דצמ' 2004 (UTC)

טודה לשניכם - קיבלתי ואימצתי בחום. אייתלאדאר (שיחה)

מדוע מחקת את השינויים האחרונים בערך הלל עומר? מנצ'קין 10:38, 13 דצמ' 2004 (UTC)

משום שהעורך האלמוני פשוט שיכפל את הפיסקה על מקור שם העט של ע. הלל. אייתלאדאר (שיחה) 10:57, 13 דצמ' 2004 (UTC)

עזוב אותו. גילגמש


פניה לנט ויז'ן[עריכת קוד מקור]

אשמח מאוד אם תפנה אליהם. אראה בפניה זו טובה אישית. אני לא מבין בכל הדברים האלה, אחרת היתי שמח לעשות זאת בעצמי. גילגמש 17:31, 13 דצמ' 2004 (UTC)

אנא, אל תמחק את ממציא ואת סוציולוג. נכון שצריך ערך שמתאר כל עיסוק, אבל עד שיהיה ערך, נסתפק בהפניה לקטגוריה. דוד שי 19:51, 18 דצמ' 2004 (UTC)

אבל ההפנייה לקטגוריה לא עבדה. זה היה יותר גרוע מכלום - זה היה "ערך זבל". אייתלאדאר (שיחה) 07:40, 19 דצמ' 2004 (UTC)

הראל סקעת[עריכת קוד מקור]

באופן עקרוני אני בעד ערכים כדוגמת הנדון, אבל אאל"ט הדיון בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים קבע אחרת. יתר על-כן, אזא"מ הערך הקודם שהועלה על הדמות המיתית סקעת גם כן נמחק, מאותו טיעון. Amitayk 10:19, 19 דצמ' 2004 (UTC)

אני מקווה שהערך לא יימחק, אבל אם יעלה לדיון על מחיקה, אנמק מדוע הוא צריך להישאר לדעתי. אין לי כוח לפתוח מחדש את הדיון שהזכרת, אבל אני די מתנגד למסקנה שלו. אייתלאדאר (שיחה) 10:34, 19 דצמ' 2004 (UTC)
לתשומת לבך, הערך אכן עלה שוב לדיון למחיקה. יכול להיות לאור השתתפות ויקיפדים חדשים בדיון שם על פתיחת העקרונות והקווים מנחים ליצירת ערכי אישים לדיון נוסף. Amitayk 08:16, 21 דצמ' 2004 (UTC)

מה קרה עם הפניה שלך למחלקת ההשחתה של נט ויז'ן? גילגמש 12:46, 22 דצמ' 2004 (UTC)

לא זכיתי לתגובה. אייתלאדאר (שיחה) 13:00, 22 דצמ' 2004 (UTC)
מה דעתך לפנות למשטרה? גילגמש 13:02, 22 דצמ' 2004 (UTC)
לונירלי. אתה צריך משהו הרבה יותר ונדליסטי מזה, לדעתי, בשביל שזה יזיז למישהו במשטרה. פניתי שוב לנטוויז'ן, בתקווה שמחלקת התלונות שלהם אינה מחוברת ל- dev/null/ ... אייתלאדאר (שיחה) 13:12, 22 דצמ' 2004 (UTC)


למה שחזרת את הערך "המפלגה הנאצית"? צלב הקרס הוא לא סמל המפלגה הנאצית? גילגמש 10:48, 27 דצמ' 2004 (UTC)

חכם חנוכה. אייתלאדאר (שיחה) 10:51, 27 דצמ' 2004 (UTC)
בסדר. אגב מה בדבר הפניה לנט ויז'ן? ללא הצלחה? גילגמש 10:54, 27 דצמ' 2004 (UTC)
צפה דוא"ל בקרוב.

שלום, ראה בבקשה את הערתי בויקיפדיה:מזנון#לא תעשה לך קצרמר פרק ב' בדבר מחיקת האולטרה קצרמרים.
גילגמש 19:23, 27 דצמ' 2004 (UTC)

האם תסכים לפשרה שהעאלתי במזנון תחת הכותרת "תגובה" - לתת לאולטרה קצרמרים שהות של שבוע ימים, על מנת שישמשו טריגר לכתיבת הערך ואם זה לא נתן את הדחיפה, למחוק. הסיבה היא - אם איש לא הרחיבם תוך שבוע הסיכוי שזה יקרה הוא נמוך ביותר והם רק יעלו אבק ברשימה הבלתי נגמרת של הקצרמרים. תודה גילגמש 10:42, 28 דצמ' 2004 (UTC)
אמרת שאתה בעד מחיקת של אולטרה קצרמרים, אך לא הצבעת בהתאם. לא הצעתי למחוק קצרמר סביר. נתתי הערה של 10 שורות, אך זה יכול להיות גם פחות מזה. זאת סמנטיקה. כמו כן הצעתי פשרה - המתנה בת שבוע שבמהלכו תיהיה שהות להרחיב את הקצרמר, אם מישהו חפץ בכך. אם אף אחד לא ירחיב את השורה המסכנה תוך שבוע, סביר להניח שלעולם לא נזכה לעדנה זו. גילגמש 12:09, 28 דצמ' 2004 (UTC)
הסברתי את עמדתי במזנון. הבעיה עם מדיניות מוצהרת היא שאם נאמר "כן" למחיקת אולטרה-קצרמרים, יתחיל ויכוח על ההגדרה. לכן, כמדיניות, אני בעד לא למחוק כלל. בפועל, ובמקרים חריגים, אני בעד מחיקה - ואהיה מוכן לדון בכל מקרה חריג (או קטגוריה של מקרים חריגים) לגופו, אם וכאשר נגיע לגשר.
ספציפית, הייתי שמח אם מישהו היה מרכז דף של "מדעי הטבע - מונחים", ומוחק את האולטרה-קצרמרים בנושא, אבל יש לי הרגשה שאי-רצון להתעמת עם בן הטבע מונע צעד זה. אייתלאדאר (שיחה) 12:17, 28 דצמ' 2004 (UTC)
אם תכנס לדף שיחתו, תראה שאין לו התנגדות עקרונית. למדתי שאם מדברים אליו בהגיון, הוא מוכן לקבל את דעתו של הזולת. בקשר להצבעתך - הצבעת בעד השארת המצב הנוכחי, ללא אפשרות לשנות מצב זה. אני לא מתנגד לכל פשרה הגיונית, אשר תמסד את הענין, לכן אני מבקש ממך לשנות את הצבעתך על מנת שנוכל להתחיל לפעול בכיוון כלשהו. במצב הנוכחי מספר הקצרמרים רק הולך וגדל. בסוף נאלץ לעשות משהו, רק שהמספר יהיה גדול אף יותר. תזכור איזו צרה צרורה היתה עם הקט' - הינו צריכים לתת קט' ל-10,000 ערכים, דבר שלקח זמן רב וגזל משאבים רבים. כעת כל ערך חדש מתווסף באופן אוטומטי לקט'. גילגמש 12:34, 28 דצמ' 2004 (UTC)
אני חוזר ואומר, אני מתנגד למחיקת קצרמרים, למעט במקרים חריגים. לפיכך אינני מעוניין לשנות את הצבעתי. אייתלאדאר (שיחה) 12:38, 28 דצמ' 2004 (UTC)


שלום אייתלאדאר, אנא שים לב למיזם החדש שאני מנסה להרים. אשמח אם תוכל לתרום בו. תודה, APH 06:13, 3 ינו' 2005 (UTC)

היי,
יש חדש בקשר למר חכם וחסימתו? גילגמש 08:20, 6 ינו' 2005 (UTC)

נטוויז'ן השיבו לי שלא מספיק להם הלוג של ויקיפדיה, הם רוצים את הלוג של שרת ה-HTTP עצמו, או של ה-חומת אש (Firewall), שיראה שאמנם כתובת ה-IP הזו ניגשה לויקיפדיה בשעות האלה. בקיצור, כאילו מנסים להגן על עצמם ממקרה שמישהו יזייף לוגים או משהו כזה, ורוצים לוג אותנטי. אבל לא נראה לי שהשרתים של ויקיפדיה בקליפורניה ישמרו לוג כל-כך הרבה זמן אחורנית, מה גם שבד"כ אלה לוגים גדולים מאד.
לא תמיד יש לי הזמן להשקיע במרדף שכזה, לכן בינתיים אני מרים ידיים. מה שכן, לדעתי, כל עוד ההפרעה של הטרול מתבטאת ביצירת ערכים שאינם מקובלים עלינו, זה אולי בלבול מוח אבל זו לא השחתה. צריך לחכות עד שיתחיל שוב לפגוע ממש בויקיפדיה - כמו לפגוע בדפים של משתמשים, או במזנון או בדף "ציבורי" חשוב אחר, ואז לנסות לפעול מהר ולבקש מהאחראים על שרתי ויקיפדיה את הלוגים של אותן שעות.
אייתלאדאר (שיחה) 08:34, 6 ינו' 2005 (UTC)
הוא פגע במזנון היום כשהציע את ענין כוכבות הפורנו לדיון ופגע בדף השיחה שלי אתמול והיום כששם בו מאמר על כוכבת פורנו (אתה יכול לראות בגרסאות קודמות). גילגמש 10:39, 6 ינו' 2005 (UTC)

שלום,
תשים לב בבקשה להצעתי במזנון בקשר לעיטורי ויקי. הרעיון הוא להעניק עיטורים על תרומה יוצאת מגדר הרגיל לויקי, בדומה לויקיפדיה האנגלית שממנה שאבתי את הרעיון.
תודה,
גילגמש 12:38, 7 ינו' 2005 (UTC)

גילגמש, מחמיא לי שאתה מחשיב אותי בין הויקיפדים שאת דעתם אתה רוצה לשמוע בנושאים החשובים לך, גם במקרים שברור לך שאיני מסכים איתך (לא במקרה זה, אולי, אבל היו דברים מעולם). אני מבקר במזנון של ויקיפדיה כמעט בכל פעם שאני נכנס לאתר, אם יש לי זמן לכך. אין צורך להפנות את תשומת לבי לדיונים במזנון, אלא במקרים חריגים בהם אני מעורב אישית (אם יש כאלה).
תודה! אייתלאדאר (שיחה)
בעת פתיחת דיוני מדיניות במזנון אני נוהג לשלוח הודעה על הדיון לכל הויקיפדים שאני מאתר בסטטיסטיקה מתוך הנחה שמי שמשתתף אכפת לו מהמדניות. אני עושה את זה על מנת שלא יגידו אחר כך "היה מחטף", "לא ידענו", "לא שמענו" וכו'. אם תשים לב, כולם קיבלו הודעה בנוסח זהה לנוסח שאתה קיבלת. אני חושב שכדאי לתכנן הודעה אוטומטית למקרים אלו. בכל אופן, תודה שהערת את תשומת לבי ולא אשלח לך יותר הודעות כאלה. גילגמש 08:45, 9 ינו' 2005 (UTC)
אני יודע שזו דרכך, ואני מבטיח לא לבוא לעולם בטענת "מחטף". אני חושב שמי שאכפת לו באמת, כמוני, צריך לעקוב אחרי המזנון בעצמו. :-) אייתלאדאר (שיחה) 08:50, 9 ינו' 2005 (UTC)

אל שטחי הכינוס![עריכת קוד מקור]

היי,

נתקלתי היום בערך לגולס, ואחר כך בערך הוביט, ואז חשבתי לעצמי - אולי כדאי גם במקרה של שר הטבעות ונגזרותיו לכנס את הערכים העוסקים בהיבטים שונים של הספרים, הגזעים, הדמויות, המקומות והעלילה לכדי כמה ערכים ראשיים, כמו שהתבצע עבור הארי פוטר? אין לי בעיה עם זה שהערך לגולס יהפול להפנייה ל-שר הטבעות - דמויות#לגולס. אני יודע שאני מציע כאן לפתור בעיה שעדיין לא קיימת, אבל מי שטרח בלילה בין שישי לשבת, בשעה שלוש וחצי בערך, יאכל אותה בשבת. אתה, כמחזיק תיק שר הטבעות בוויקיפדיה, נראה לי כמו האדם הנכון למשימה.

על החתול,

ערןב 01:23, 8 ינו' 2005 (UTC)

ראשית, אני אולי "הכי טולקינאי" בין הויקיפדים כיום, אבל תרומתי לערכי טולקין ושרה צנועה למדי עד כה. וזאת, אגב, גם בגלל המדיניות שננקטה בנושא הארי פוטר, אשר אינה לרוחי כלל וכלל. אני חושב שאין כל פסול אם לגולס, פרודו, אראגורן ואפילו ארקנבראנד יזכו לערך משלהם בויקיפדיה, כל אחד לחוד. הואיל ואין לי הזמן והמרץ, כרגע, להשקיע בשכנוע הויקיפדים לשנות את המדיניות, בפרט כאשר הן דוד שי והן בן הטבע מתנגדים לשינוי, אני מוותר מראש.
אם וכאשר יוצע שינוי מדיניות שכזה, אביע את דעתי בנושא בקול רם. בינתיים אין לי כוונה להיות פעיל בעניין, לא בזמן הקרוב בכולופן.
תודה על הפנייה, בכל מקרה! -- אייתלאדאר (שיחה) 07:10, 9 ינו' 2005 (UTC)
סליחה על הבורות, אבל מי זה ארקנבראנד לכל הרוחות?
בנוסף לכך, אני חושב שכינוס הנושאים במאמרים גדולים מקל מאד על ההבנה. מי שלא קרא את הספר יתקשה לעקוב אחרי הדמויות הפזורות על פני עשרות אם לא מאות מאמרים. גילגמש 10:35, 9 ינו' 2005 (UTC)
ארקנבראנד הוא אחד משרי-האלף של תיאודן מלך רוהאן בזמן מלחמת הטבעת. הוא המופיע יחד עם גנדלף ומכריע את הכף באופן סופי בקרב מצד הקרןמצולת הלם).
על כל פנים, אין בכוונתי לפתוח שוב את הדיון בנושא כינוס או פיזור הערכים, ודאי שלא כאן בדף השיחה שלי. אתה צודק, גילגמש, שמי שלא קרא את הספר יתקשה לעקוב, ולשם כך יהיו כמובן מאמרים מרכזיים ומרוכזים. מאידך, מי שקרא את הספר ובקי מעט יותר ישמח, לדעתי, לאפשרות להקדיש לכל דמות ומקום ערך מפורט משלהם. זו תמצית דעתי, אבל אני באמת מבקש שלא לדון בנושא כאן. אם זה יבער למישהי, היא כבר תעלה את זה לדיון במזנון או במקום מתאים יותר. אייתלאדאר (שיחה) 11:29, 9 ינו' 2005 (UTC)

ובאותו ענין[עריכת קוד מקור]

בודאי תשמח לראות את הערך ווארג שנתרם היום ע"י משתמש:Jtmjtm. כן ירבו!. גילגמש 19:48, 9 ינו' 2005 (UTC)

זמן מינימלי לדיון[עריכת קוד מקור]

אנא ראה את הצעתי בנוגע לקביעת זמן מינימלי לדיון במזנון. בתודה אמיתי 13:55, 10 ינו' 2005 (UTC)

גופות ושות'[עריכת קוד מקור]

בעקבות דבריך בדיון אודות צילומי חלקי גופות, אני מזמין אותך להתרשם מהתמונה, המופיעה בלינק מהמזנון. גילגמש 21:04, 11 ינו' 2005 (UTC)

שלום,
בעקבות ההתקדמות עם כתיבת עקרנות הפרלמנט ביצעתי פיילוט במסגרתו קיבלת הודעה לתיבת הדואר. הפיילוט אמור לבדוק את ההענות להצעה שהעלתי לפני אפי - כל מי שרוצה לעלות לדיון הצעה לשינוי מדניות חייב להודיע על כך לויקיפדים, שיסכימו מראש להכלל ברשימת תפוצה (ע"י חתימה בדף מתאים). משיקבל הויקיפד את התשובות, ידע אם להצעתו יש סיכוי לעבור. ההצעה הזאת תמנע כמעט לחלוטין דיוני סרק.
נ.ב. אין צורך להודיע במכתב על הצבעת מחיקה היות ומדובר בענין שולי.
תודה על ההשתפות,
גילגמש שיחה 23:01, 21 ינו' 2005 (UTC)

טולקינאים, צעד קדימה[עריכת קוד מקור]

שלום,
מזה מספר שבועות אני משתעשע ברעיון ביטול המדניות לגבי הערכים האיזוטריים. נכנסתי אתמול לויקי האנגלית ויש להם קטגוריה שלמה למלחמת הכוכבים עם איזה 10-20 תתי קטגוריות. אחרי ההפסד הצורם בהצבעת מחיקה של פריס הילטון ושינוי הכללים לכתיבת ערכי אישים בהתאם לכך, הגעתי למסקנה שבעצם אין סיבה שלא יהיה ערך על פרודו בגינס והוא אכן נכתב היום ע"י אלמוני. אחת הסיבות שאצלנו, הנושא לא מפותח, היא ריכוזיות היתר. אני מניח שאם הינו מפצלים את ערכי הארי פוטר לתת פרקים עם קטגוריה מתאימה הנושא היה צומח עם הזמן. ולמה אני מספר לך את זה? כי בעוונותי גלשתי לאתר "נומנור" [2]. אתה בטח מכיר את האתר ורציתי לשאול אותך, האם אתה מכיר את החברה' שם והאם אפשר להתעיק מהם ללא בושה את מה שיש שם? יש שם כמה מאות מאמרים, ואם הם ירשו את זה, נעשה מהפכה בויקי. בתמורה תבטיח להם ששמם יוזכר לצידם של ענקי הרוח האנושית (טפיחה קלה על השכם) שתרמו לפתיחתו של האינרטנט לכל ועומדים לחסל את אנציקלופדיית וויינט, מעוז הרוע שמנסה לגבות תשלום על תוכן שאמור להינתן בחינם.
נ.ב. אל תשכח להצביע בויקיפדיה:פרלמנט.
בברכה,
גילגמש שיחה 08:48, 27 ינו' 2005 (UTC)

שלום גילגמש, לא ביקרתי כאן כבר כמה וכמה ימים, סליחה על זמן התגובה האיטי. כן, אני מכיר את רן בר-זיק שהוא בעליו של אתר "נומנור", ולא, אני לא חושב שהוא יהיה מוכן שהחומר שם יועתק לויקיפדיה - אבל אפשר לנסות לשכנע אותו. אני אצור איתו קשר מתישהו, לא יכול להבטיח מתי, ולא יודע אם זה יצליח... אבל שווה לנסות. אני, אישית, הייתי רוצה לראות את החומר שם מועתק לויקיפדיה, בהחלט. --אייתלאדאר (שיחה) 10:20, 30 ינו' 2005 (UTC)

תודה רבה. יהיה זה צעד מציל חיים, ספר לו על ילדים שכוססים ציפורניים, על מבוגרים שלא מצליחים להרדם, והכי חשוב, טולקינאים זוטרים, כמוני, שאוהבים את הספר אך אף פעם לא היה להם כח לכל הפסרות הענפה בנושא. גילגמש שיחה 10:24, 30 ינו' 2005 (UTC)

מכיוון שאני רואה שהתעסקת בערך, אבקשך להכנס לדף שהושחת ולשחזרו.--עמית אבידן 07:25, 16 פבר' 2005 (UTC)

פנייה לרן בר-זיק[עריכת קוד מקור]

אייתלאדאר שלום, שלחתי לפני למעלה משבוע דואל לאתר האינציקלופדיה של ארדה בנוגע לכך שאין אפשרות לבצע לאתרם קישורי עומק (לא בעייה טכנית, אלא "בעיה של כבוד". קישור עומק לא מאפשר לראות באיזה אתר מדובר). לצערי לא קיבלתי משם תשובה. אודה לך אם תוכל לבדוק עניין זה. כמו-כן, אני מקווה שתשוב בקרוב לפעילות סדירה. אמיתי 14:14, 16 מאי 2005 (UTC)

יש לי שאלה על החמצן .. מהו מקור השם ? נקודת התכה ? מצב צבירה בטמפרטורת החדר?\

הסרת הרשאות[עריכת קוד מקור]

לידיעתך בתאריך 14 ביוני 2005, הוסרו הרשאות המפעיל שלך בעקבות ההצבעה בויקיפדיה:ביטול הרשאה/Remove sysops. בתודה, טרול רפאים 16:41, 15 יוני 2005 (UTC)


שר הטבעות[עריכת קוד מקור]

ממה שהבנתי אתה מעריץ של הטרילוגיה, אם זה אכן המקרה אני מזמין אותך לקרוא את הערכים החדשים בקטגוריה:שר הטבעות. בברכה, צ'סשיחה 20:53, 25 יולי 2005 (UTC)

אני שמח על תוספת הערכים והיקפם, למרות שנדרשת עוד עבודת הגהה ותיקון רבה. אייתלאדאר (שיחה) 21:25, 25 יולי 2005 (UTC)