שיחת משתמש:Y.B/ארכיון 9

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Y.B בנושא כוכב מגן בשבילך!

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

מחיקת דף.[עריכת קוד מקור]

אהלן ידידי, הייתי מעוניין לדעת למה מחקת לי את הדף, התוכן שפרסמתי הוא ממש לא פרסומת אלא ביוגרפיה, הוא עדיין בתהליכי שכתוב טקסט ולכן הוא טיפה ריק, אך זה ממש לא פרסומת. הייתי שמח אם היית יכול לשחזר את הערך. תודה.

שלום וערב טוב. ראשית, אנא חתום על הודעותיך בארבעה תווי טילדה: "~~~~", שיהפכו, עם השמירה, לשם המשתמש שלך, לשעה ולתאריך. תשובתי נמצאת בדף השיחה שלך. עצם הביוגרפיה מהווה פרסומת. כבודך במקומו מונח, אבל אינך זכאי לעניות דעתי לערך באנציקלופדיה. אני ממליץ שתקרא גם את ויקיפדיה:אוטוביוגרפיה. תודה, יניב שיחה 17:51, 3 בספטמבר 2011 (IDT)

אתה אולי גנבת לי את השחזור...[עריכת קוד מקור]

אבל אני גנבתי לך את ההודעה למשתמש חחח Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 18:02, 3 בספטמבר 2011 (IDT)

אין ספק, הראית לי מה זה (; יניב שיחה 18:05, 3 בספטמבר 2011 (IDT)

...[עריכת קוד מקור]

עדיין אתה מוכן להסביר לי למה לא מגיע לי ערך בויקיפדיה? זהו לא תוכן פרסומי, במקום שאסביר לבן-אדם מי אני - אני פשוט אשלח אותו לפה, זה הכי נוח. למה לחברים שלי כן מגיע ערך ולי לא? למה לג'סטין ביבר מגיע ערך ולי לא? אשמח לקבל הסבר מפורט.

Mati Menkes - שיחה 18:07, 3 בספטמבר 2011 (IDT)

אין צורך לפתוח פסקה חדשה. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. לשאלתך - כי ויקיפדיה איננה במה לפרסום ולקידום עצמי. שנית, אינני יודע מי הם החברים שלך וג'סטין ביבר הוא כוכב בסדר גודל בינלאומי, שעומד בהחלט בקריטריונים שלנו לערכי אישים. יניב שיחה 18:12, 3 בספטמבר 2011 (IDT)

כדורקרב[עריכת קוד מקור]

יניב, לידעתך כדורקרב הוא משחק מהנה וכיפי וזה לא אמור להיות לך אכפת כי מזה. נימוקים:

  • אתה מוחק הרבה ערכים שלא שווים את זה
  • אתה מוחק ערכים וזה פוגע בבני אדם אחרים.
  • גם אם ערך לא נחוץ לויקיפדיה אין מספר מוגבל של ערכים לכן אם הערך לא מהווה פרסומת אין בעיה להשאירו באתר.

תודה, אנטוניו. נ.ב אל תכתוב על התווי טליטה האלה.

לידיעתך, אתה טועה. ראשית, ליניב יוצא למחוק הרבה היות והוא מהיר ומגיע מהר לערכים, אך גם מפעילים ומפעילות אחרים מוחקים. שנית, אתה מוזמן לקרוא במה ויקיפדיה איננה ולהיווכח כי יש נהלים ברורים. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, לכן לא כל דמות, פעילות וכו.. אמורים להמצא בה. הדרך בה פעלת לא מקובלת, בלשון המעטה. ואיומים ממש לא נחוצים. אלה הנהלים ויניב מיישמם נאמנה, תוך שמירה על המיזם כמקור מידע אמין וניטראלי עבור כל המשתמשים בה. אתה גם מוזמן להעמיק בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים כדי להבין לעומק את הדברים. תודה. Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 19:48, 3 בספטמבר 2011 (IDT)
עיצובית - אני מודה לך מעומק לבי. אני מעריך את זה מאוד. תודה גם ל-Botend. ערב טוב ושבוע נעים, יניב שיחה 20:10, 3 בספטמבר 2011 (IDT)
יניב, זה מתבקש. אני רואה לעתים בדף השיחה שלך התפרצויות כאלה ואחרות, שכמובן גם מפעילים ומפעילות אחרים חווים, אבל בגלל שאתה באמת עושה המון עבודה בתחום, יוצא שאתה גם מוחק יותר. אני יודעת שאתה בעל אופי חזק, אבל גם לחזקים זה לא נעים, במיוחד כשאתה משקיע כל כך הרבה מהאנרגיה שלך במטרה נעלה. חיוך אדום. אהמממ Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 11:57, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
אין ספק, את בהחלט ליידי עיצובית, הדיים הוורודה (על שום האצילות שאת תמיד מפגינה) (-: דבריך נגעו ללבי ואני מודה לך מאוד עליהם. יניב שיחה 12:14, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

היי[עריכת קוד מקור]

התפלאתי יניב, שמתי על זה בקשה בוק:במ, אתה פה אפשר ללכת לישון... קריצהחיים 7לכתוב לי • ה' באלול ה'תשע"א • 11:51, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

אני יודע, פעלתי על פי בקשתך בדף... יניב שיחה 11:52, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
הבנתי, לא הבנתי למה שיחזרת. לא משנה, מוטי 'תקע' אותי באמצע והלך , ראית את הבקשות העברה? • חיים 7לכתוב לי • ה' באלול ה'תשע"א • 12:11, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

שחזור[עריכת קוד מקור]

שחזור זה, על שום מה ולמה? שיא העולם אכן נשבר היום פעם נוספת. Botend - שיחה 15:48, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

לא ידעתי את זה... הוא לא שינה את המקום, רק את התוצאה. בדקתי מה הייתה התוצאה בבייג'ינג ולפיכך ביטלתי את העריכה. אתה מוזמן לשחזר אותי. תודה רבה והמשך יום נעים, יניב שיחה 15:50, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
בוצע. . יום טוב Botend - שיחה 16:55, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה רבה, יניב שיחה 17:00, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

מלון מטיילים[עריכת קוד מקור]

מלון מטיילים הוא מושג חדש בתיירות הישראלית והוא מציין קונספט מלונאי המשלב מערך לינה עם מערך מידע איזורי עשיר וחינמי המתעדכן יום יום על ידי יזמי האזור. מטרת הערך בויקיפדייה היא לעזור בהבנת הערך ומה הוא מייצג.

שלום רב. ראשית, אנא חתמי על הודעותייך בארבעה תווי טילדה: "~~~~", שיהפכו, עם השמירה, לשם המשתמש שלך, לשעה ולתאריך. שנית, אם מדובר במושג חדש, מהי חשיבותו האנציקלופדית? בנוסף, נראה שמטרתו הייתה לא רק לעזור בהבנתו, אלא גם לקדם את המלונות ואת החברה. מומלץ לקרוא את ויקיפדיה:אוטוביוגרפיה. תודה, יניב שיחה 19:06, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

הרשל ג'ונסון[עריכת קוד מקור]

היי, זה בעבודה שלא ערכת זמן רב. מגיע לו יותר! :) ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:22, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

ערב טוב אופק. רציתי לתרגם מאנגלית, אבל בהיעדר אסמכתאות שם, ויתרתי. הסרתי עתה את התבנית. תודה רבה לך, יניב שיחה 19:29, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

האם אתה מחקת את ערך כמוני שאני מנסה להעלות?[עריכת קוד מקור]

אני מנסה להעלות ערך חדש - כמוני, רשת בריאות חברתית, הראשונה בישראל שהוקמה במכון גרטנר, תה"ש ולכאורה עשיתי כל מה שצריך אבל משום מה הוא לא מקבל את הקישורים הפנימיים לערכי ויקפדיה ולא את הקישורים החיצוניים למרות שסימנתי אותם בשניים ]] או באחד ] על פי ההוראות. האם תוכל לעזור לי להבין מה אני עושה לא נכון. תודה, דינה

שלום דינה וערב טוב. עניתי לך בדף השיחה. נמשיך שם. תודה רבה, יניב שיחה 19:53, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

קיבלת כוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב המפעילים
מוגש לך בזאת אות כוכב המפעילים. על ההשקעה הרבה והמסורה מזמנך היקר לטובת טיפול בעניני ויקיפדיה. אבגד - שיחה 21:15, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה רבה! יניב שיחה 22:45, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

שלום יניב, האם תהיה מוכן להוסיף את שמך בויקיפדיה:כתיבה בוויקיפדיה כמטלה אקדמית/מדעי הרוח באוניברסיטת חיפה#משתתפים. תודה חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 01:20, 5 בספטמבר 2011 (IDT)

לילה טוב. תודה על ההזמנה. קודם כול, יישר כוח על המיזם ועל היוזמה. כמה שאלות: מה זה בדיוק אומר להיות משתתף? (אין לי ידע בנושא); האם מספר רב של משתתפים לא ירתיע את הסטודנטים מלפנות להם? והאם לא עדיף לעזור במהלך פעילות שוטפת, כמו ש-Neukoln עזר ל-Ronbarak? תודה רבה, יניב שיחה 01:32, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
זו בדיוק המטרה, כמו ש-Neukoln עזר ל-Ronbarak. אני מעוניינת שאלה שמוכנים לסייע יהיו רשומים בדף. כשאציג את הנושא למרצים (ב- 22 בספטמבר) אני מעוניינת להראות להם שיש ויקיפדים רבים שמוכנים לסייע. בנוסף אציג את הדף גם בפני הסטודנטים, והם ירגישו יותר בנוח לפנות לויקיפדים האלה. זו מעין חממה ספציפית קטנה למיזם הזה. אתה לא צריך ידע ספציפי בנושאים עצמם, אבל יש לך ידע רב בכתיבה בויקפדיה, ואם הצלחת לעזור לההוא עם האוטובוסים , אז בטח תצליח לעזור לסטודנטים. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 01:38, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
הבנתי, אירשם. לצערי הרב, לא הצלחתי לעזור ל-Tom, אבל אם אצליח לעזור, ולו במידת מה, למי מהסטודנטים - אשמח עד מאוד. תודה רבה, יניב שיחה 01:49, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה שנרשמת, אתה עזרת לטום מאד, הוא רק לא רצה כל כך ללמוד. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 04:34, 5 בספטמבר 2011 (IDT)

שלום רב ,[עריכת קוד מקור]

הערך : המרכז לבריאות הנפש טירת הכרמל , מאוד קצר וחסר מאוד , בנוסף קיימים בו אזכורים שאינם נכונים ולא הוכחו ושאינם מתאימים לרוח החדשה הקיימת בבית החולים.

ערכתי את הערך (ניתן לראות בגרסאות הקודמות ) , ולקחתי את החומר כפי שהוא מופיע באתר הבית הרשמי של בית החולים.

יש לציין שאני הנני מנהל האתר הנ"ל , ושכל מטרתו הינה לספק מידע חיוני עבור אוכולסיית המטופלים המקבלת את שירותיה מבית החולים שהינו ממשלתי כמובן.

שאלתי הינה כדלקמן : 1. מדוע העריכה שלי נמחקה והוחזרה לגרסה הקודמת ? 2. כיצד עליי לבצע זאת נכון על מנת שהערך ישמר.

תודה מראש.

יניב. המרכז לבריאות הנפש טירת הכרמל.

שלום וברכה. התוספת שלך נלקחה, כדבריך, מהאתר הרשמי של המרכז. כמובן שלא יכולתי לדעת שאתה מנהל האתר ולכן היה עליי להניח שמדובר בהפרת זכויות יוצרים, שאסורה מכול וכול בוויקיפדיה ולכן הערך הוחזר על ידי לגרסה שקדמה לשלך. אני מציע לך לפעול כך: להירשם לוויקיפדיה (ראה ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?), לשלוח אישור שאתה בעל זכויות היוצרים ומתיר לעשות שימוש בחומר (הנחיות מפורטות בוויקיפדיה:OTRS), לפתוח 'ארגז חול' (ראה ויקיפדיה:דף משנה) ולהעלות את התוספת לשם. ולבסוף - לבקש חוות דעתם של עורכים נוספים על מידת החשיבות והרלוונטיות האנציקלופדית של הפרטים והשינויים הללו. תודה רבה והמשך יום נעים, יניב שיחה 14:49, 5 בספטמבר 2011 (IDT)

מה עשית?[עריכת קוד מקור]

בשביל מה מחקת את מה שכתבתי בדף של דורית? Yaron Shahrabaniדיון • ו' באלול ה'תשע"א • 17:05, 5 בספטמבר 2011 (IDT)

מן הסתם, כי זה נראה כמו השחתה. אבקש שלא תבצע את העריכה שוב לפני שנשמע ממנה. תודה, יניב שיחה 17:07, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה רבה שאתה מנהל לי את הקשרים החברתיים, תעשה לי טובה ותעזוב לה את הדף, אם היא תרצה היא יכולה למחוק בעצמה, תודה! Yaron Shahrabaniדיון • ו' באלול ה'תשע"א • 17:09, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
אינני מבקש לנהל לך את הקשרים החברתיים. העריכה שלך נראתה כהשחתה בעיני המתבונן או לכל הפחות לא הולמת בהתחשב בכך שלא רק אתה כותב שם. כל שביקשתי הוא שנמתין לתגובתה. תודה רבה, יניב שיחה 17:13, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
הייתי מתווכח אתך אם הייתי מאמין שאתה טיפוס רציונלי אז בוא נשאיר את זה כך, המון בריאות. Yaron Shahrabaniדיון • ו' באלול ה'תשע"א • 17:15, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
אני מתנצל אם פגעתי בך. יניב שיחה 17:17, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: כדאי שתקרא טוב את ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. בהצלחה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:17, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
אין התנגשות, דרכינו נפרדות כידידים, תודה על ההתראה. Yaron Shahrabaniדיון • ו' באלול ה'תשע"א • 17:19, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
אני שב ומתנצל אם פגעתי בך. אין צורך בהפניה שאופק נתן, אבל אשמח אם תנסה לראות את זה מנקודת המבט שלי, כמנטר. תודה, יניב שיחה 17:25, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
הוא קצת חוצפן לפעמים :) אבל הוא בסדר, זו לא הייתה השחתה. אם כי ירון - ליב יניב אלון, הוא רציונלי יותר מדי, לא פחות מדי. דורית 17:44, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
אני מתנצל אם פגעתי בך, ירון, ועל כך שחשדתי בכשרים. אני מקווה שתוכל להבין למה העריכה עוררה בי חשד. בברכה, יניב שיחה 17:54, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
קבל את התנצלותי על שמיהרתי לשפוט אותך, אתה עושה את עבודתך נאמנה, יישר כוח ☺ Yaron Shahrabaniדיון • ו' באלול ה'תשע"א • 17:59, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה רבה :) אני שמח שהכול נפתר על הצד הטוב ביותר. שא ברכה. ערב טוב והמשך יום נעים, יניב שיחה 18:05, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
לו כך היו נפתרות כל הבעיות בוויקי חיוך אדום דורית 18:09, 5 בספטמבר 2011 (IDT)

שלום.[עריכת קוד מקור]

אני כתבתי משהו בארגז החול. פשוט ניסיתי רק לסגנן את מה שאני רוצה לומר. יצאתי לדקה אחת ואני רואה שמחקתה לי את הערך שעבדתי עליו זמן לא מבוטל! באיזה זכות?? אני אפילו לא פרסמתי את זה לרבים. דבר שני הפרסום שלי נועד לרווחת הרבים. אני ישמח לדון איתך בעניין אם תפנה אלי למייל. אני פשוט לא כלכך מסתדר פה בויקי. תודה!

שלום ולילה טוב. ראשית, אנא חתום על הודעותיך בארבעה תווי טילדה: "~~~~", שיהפכו, עם השמירה, לשם המשתמש שלך, לשעה ולתאריך. שנית, לא כתבת בארגז החול וכן פרסמת אותו ברבים. הוא היה, לזמן קצר, ערך לכל דבר ועניין. אשמח לעזור לך ולהדריך אותך ברזי הוויקיפדיה בדף השיחה שלך או כאן. תוכל גם לפנות לעורכים אחרים דרך ויקיפדיה:חממה. תודה, יניב שיחה 21:59, 5 בספטמבר 2011 (IDT)

חברנו?[עריכת קוד מקור]

[1]Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!22:01, 5 בספטמבר 2011 (IDT)

אני רואה שהקדימו אותי. יניב שיחה 22:45, 5 בספטמבר 2011 (IDT)

לא יפה[עריכת קוד מקור]

יניב לא יפה לשחזר לי עריכות כעס קריצה
לא תמיד לי חשק לכתוב מילים מה לעשות? אם זה משתמש תורם אני מתאמץ, אם זה לא, אני פחות מתאמץ מה לעשות... אבל למה לא כתבת משהו אתה? עכשיו היא נשארה קירחת • חיים 7לכתוב לי • ז' באלול ה'תשע"א • 11:15, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

צריך להיזהר בכבודם של התורמים. אפשר גם להשתמש בסימני שאלה. הכול בסדר? הסתבכת במשהו? אפשר לעזור? וכו'. תבנית זו הדרך הקלה יותר. תודה לך על הניטור, יניב שיחה 11:20, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
אז מה מטרת התבניות בעצם?! בכייף, חכה לאמבוש שמכינים לך .... חחחחיים 7לכתוב לי • ז' באלול ה'תשע"א • 11:26, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
התבניות מייצגות נוסח מוסכם ומקובל לפנייה לאנונימים ולמשתמשים חדשים (והכוונה בכך למשתמשים שהעריכה הראשונה שלהם היא השחתה, ניסויים [מחיקת פסקה, או קטגוריות], משפט לא אנציקלופדי [במקרה הזה, בוטל] וכהנה וכהנה). במקרה של משתמש תורם, ראוי, לדעתי, לתת קצת יחס אישי. יניב שיחה 11:31, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
אוקיי, אבל אני לא מקבל את מה שעשית. עריכות כאלו מקומם בארגז חול ולא במרחב הראשי. ועכשיו משהו אחר, הייתי רוצה לשמוע את דעתך כאןחיים 7לכתוב לי • ז' באלול ה'תשע"א • 11:36, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
אני מצטער, אין לי דעה בעניין התבנית הזו. בוקר טוב והמשך יום נעים, יניב שיחה 11:42, 6 בספטמבר 2011 (IDT)


שיפורים[עריכת קוד מקור]

שלום יניב,

אני זקוקה לעזרתך.

בפורטל:תולדות עם ישראל במסגרת משאבים - בהמשך לשיכלולים מלפני יומיים - כמו בארכיונים - כך גם במחקרים,

יש לשנות/להעביר את גלריית ספר היום --> גלריית מחקרים.

וב-ספרות יפה ו-מקורות יש להקים גלריות, גם כן, כמו בארכיונים.

תודה רבה ויום נעים, יעל י 12:39, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

אעשה ככל יכולתי. כמה שאלות:
לא הבנתי את הנקודה הראשונה.
תוכלי לתת לי קישור לגלריית ספר היום?
מה הכוונה ב"להקים גלריות"? יניב שיחה 12:45, 6 בספטמבר 2011 (IDT)


קודם כל, תתכבד בבקשה חיוך אדום, יעל י 12:58, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה מקרב לב :) יניב שיחה 13:02, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
עוגת גזר היא מהאהובות עלי, מקווה שגם לטעמך...יעל י 13:03, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
תקוותי היא להכיר יותר - אבל, טרם הספיקותי.
אני מבקשת כי אם

כאן

כתוב "גלריית ארכיונים"

ואילו

כאן

נשאר הכיתוב הישן : "גלריית ספר היום" - וצריך להיות: "גלריית מחקרים".

ויש עוד... יעל י 13:06, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

שיניתי לגלריית מחקרים בקישור הזה. תוכלי בבקשה להפנות אותי לשאר המקומות? תודה רבה, יניב שיחה 13:10, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

וכמו

שכאן

כתוב "גלריית ארכיונים" וניתן להזין -

כך גם צריך להיות בחלון ספרות יפה

ובחלון ארכיונים

שאותם הזנתי הבוקר באופן שגוי.

תודה רבה לך, יעל י 13:13, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

רק כדי להיות בטוח - את רוצה שזה יהיה - "פורטל:תולדות עם ישראל/ארכיונים/ספרות יפה"? יניב שיחה 13:15, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
בחלון "ספרות יפה" כמו - באחרים: "ארכיונים" ו"מחקרים" - צריך להיות "פורטל:תולדות עם ישראל/ספרות יפה/רשימה" - ותחתיה גלריה כפי שבהם - שאותה אפשר יהיה להזין.
כך גם בחלון "מקורות" - צריך להיות "פורטל:תולדות עם ישראל/מקורות/רשימה" - וכנ"ל :) יעל י 13:27, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
הזנתי לפני כמה דקות פריט ברשימה של "ספרות יפה" - אולם לא לא רואים גלריה!
וב"מקורות" - אין רשימה/ גלרייה כלל.
ואני מסירה עתה את שהוספתי בשגוי. יעל י 13:40, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
צהריים טובים. אני מתנצל על העיכוב. אני חושב שהבנתי כעת, אבל לצערי, אינני יודע כיצד להציג או להקים גלריה. כדאי להמתין לתגובתו של אמיר. מצטער שלא יכולתי להיות לעזר רב. תודה, יניב שיחה 14:56, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
היית והינך לעזר רב - קח משהו לדרך... יעל י 15:01, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

דפני ליף[עריכת קוד מקור]

לא ברור לי למה שוב ושוב מבטלים עריכות שלי בערך הזה. למשל: הוחלט לכנות את המחאה מחאת האוהלים, ושם הערך שונה בהתאם. ועל כן, עדיף להשתמש בקישור זה, במקום במחאת הדיור (2011). קולנואני - שיחה 13:09, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

שום דבר אישי, חלילה. הפעלתי הגנה בשל מלחמות העריכה הרבות. עמך הסליחה. ביצעתי את השינוי הזה. תודה והמשך יום נעים, יניב שיחה 13:14, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

נבחרת ארץ ישראל בכדורגל[עריכת קוד מקור]

היי,

יצרתי את הערך מחדש כמו שצריך. ההפניה עצמה הייתה שגויה וחבל ששרדה כל כך הרבה זמן. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:15, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

צהריים טובים. יישר כוח! נראה מעניין מאוד. יניב שיחה 13:18, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה. חפרתי עליו קשות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:24, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

דפני ליף 2[עריכת קוד מקור]

היי. אני מבקש שתסיר גם את המשפט "היא הייתה בין קבוצת המוחים שגירשו מהמאהל את חברת הכנסת מירי רגב". המשפט הזה שקרי, חסר כל בסיס ותימוכין, וכבר התקיים דיון בנושא זה בדף השיחה של הערך. קולנואני - שיחה 17:11, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

הסרתי את המשפט. להבא עדיף לפנות לבקשות ממפעילים לשם כך ולקשר לדיון ולהסכמה. תודה, יניב שיחה 17:18, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
במסגרת השחזור הגורף שלך שחזרת לגרסה זמנית בה היה קישור לבלוג של ישראל שלי, קישור שהוסר בעריכות מאוחרות יותר. לדעתי אין לקשר לבלוגים אבל זה לא פרט שאלחם עליו. Orenky - שיחה 19:11, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

היי יניב, תודה על המייל[עריכת קוד מקור]

רק לא הבנתי מדוע השמטת פרטים שציינתי בערך?

שלום רב וברוך בואך לוויקיפדיה. אשמח לדון אתך על הערך, אם כאן, בדף השיחה שלך, או בדף השיחה של הערך. תודה רבה על תרומתך! יניב שיחה 12:02, 7 בספטמבר 2011 (IDT)

ליף[עריכת קוד מקור]

היי יניב. היכן בדף השיחה הוסכם להסיר את ההתייחסות למירי רגב? אם מעלים את רמת ההגנה כך שרק אנחנו יכולים לערוך צריך להקפיד על השבה לגירסה יציבה. לל"ט. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 00:33, 7 בספטמבר 2011 (IDT)

הבנתי שפרשת להיום, ולכן תיקנתי בינתיים. החזרתי לגירסה של עידו מ-2 בספטמבר בשעה 15:00 פרט לשינוי הסמנטי שערכת והתיקון שהוסכם עליו בדף השיחה לגבי שלי יחימוביץ'. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 00:50, 7 בספטמבר 2011 (IDT)
היי חיפה. צהריים טובים. מתנצל על העיכוב. Eddau הוסיף את ההתייחסות הזאת, והוא הודה שהיה זה "על סמך זכרונו". בדיון שהתפתח אחר כך נרשמה התנגדות למשפט על ידי Eman, עידו, מתן, Mr. Kate וקולנואני. לא מצאתי דיונים אחרים. תודה רבה והמשך יום נעים, יניב שיחה 12:01, 7 בספטמבר 2011 (IDT)
למיטב הבנתי (זה מה שעולה מדף השיחה) הוא התייחס לשלי יחימוביץ. הייתה לגבי זה הסכמה פה אחד בדף השיחה ולכן הטענה לגבי יחימוביץ נותרה מחוץ לערך. לגבי רגב יש מחלוקת ולכן גוברת הגירסה היציבה של עידו מ-2 בספטמבר בשעה 15:00. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 16:27, 7 בספטמבר 2011 (IDT)
הדיון המשיך גם בסוגיית רגב. לא ראיתי מישהו שתמך בהשארת המשפט פרט ל-Eddau שהוסיף אותו מלכתחילה וללא מקור. הוא טען ש"ליף פשוט צעקה על רגב", אבל משתמשים אחרים סיפקו קישורים שמראים שדווקא להפך - רגב צעקה על ליף. אבל אין לזה קשר לגירושה מהמאהל, שלא ניתן לכך, ככל שראיתי, מקור. בברכה, יניב שיחה 16:46, 7 בספטמבר 2011 (IDT)

איפה אתה?[עריכת קוד מקור]

{קריצה}} תנער בבקשה את וק:במ, המון בקשות לטיפול • חיים 7לכתוב לי • ח' באלול ה'תשע"א • 14:39, 7 בספטמבר 2011 (IDT)

יש גם מפעילים אחרים.... תודה והמשך יום נעים, יניב שיחה 15:38, 7 בספטמבר 2011 (IDT)
ואם אני רוצה שדווקא אתה? חיים 7לכתוב לי • ח' באלול ה'תשע"א • 15:48, 7 בספטמבר 2011 (IDT)
(קיבלתי). חס וחלילה, הכול ברוח טובה. בידידות, יניב שיחה 15:51, 7 בספטמבר 2011 (IDT)

שימוש בתבנית בוטל[עריכת קוד מקור]

יניב - לתשומת לבך, שימוש בתבנית בוטל על דף שיחה, לא עובדת כראוי, כי יש בתבנית הפנייה לדף השיחה של הערך, ומכיון שלדף שיחה אין דף שיחה ההפנייה יוצאת קצת מבולבלת ראה כאן, בברכה קיפוד מקופד - שיחה 19:10, 7 בספטמבר 2011 (IDT)

ערב טוב. תודה רבה. זו בעיה ידועה... אבל אילתרתי משהו... יניב שיחה 19:13, 7 בספטמבר 2011 (IDT)
ניתן לעשות שאם לא קיים דף השיחה, הוא פשוט לא יכתוב אותו, אבל אז הוא ישמיט גם מקרים בהם דף השיחה עוד לא נכתב. כדאי? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:16, 7 בספטמבר 2011 (IDT)
לא כדאי לדעתי. עדיף להשאיר את האופציה לקישור נוח לאלו שאינם מתמצאים במערכת הוויקי. Botend - שיחה 19:18, 7 בספטמבר 2011 (IDT)
כן, עדיף פתרון נקודתי. יניב שיחה 19:19, 7 בספטמבר 2011 (IDT)

סבבה[עריכת קוד מקור]

מחקת את הערך UPIM . סתם רציתי לראות את המערכת ... תוכל להביא לי עוד מדריכים שיעזרו לי , נגיד אני לא יודע איך ליצור תיבת מידע בצד .

תודה .

שלום. ראשית, אנא חתמי על הודעותייך בארבעה תווי טילדה: "~~~~", שיהפכו, עם השמירה, לשם המשתמש שלך, לשעה ולתאריך. להבא ניסויים כאלה יש לבצע בארגז החול או במרחב המשתמש שלך (ראי ויקיפדיה:דף משנה). תוכלי למצוא מדריכים נוספים כאן. לילה טוב, יניב שיחה 23:21, 7 בספטמבר 2011 (IDT)

מחאת האוהלים[עריכת קוד מקור]

נדמה לי על פי השינויים האחרונים שאתה עדיין ער. אודה אם תבחן את מחיקת המידע והוספת מידע אחר למרות התנגדות של שלושה ויקיפדים בדף השיחה ובגרסאות האחרונות בדף הערך הנ"ל, אשר לדעתי גובל במלחמת עריכה מצד עמנואל, ותפעל על פי שיקול דעתך להחזרת גרסה יציבה והגנה על דף הערך או אזהרה או חסימה. בברכה. ALC • ט' באלול ה'תשע"א • 01:31, 8 בספטמבר 2011 (IDT)

אני רואה שתומר טיפל בעניינים. שבת שלום, יניב שיחה 15:03, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
כן כמובן, ותודה בכל מקרה. ALC • ט"ו באלול ה'תשע"א • 00:47, 14 בספטמבר 2011 (IDT)

שבת שלום, יניב. מה שלומך?[עריכת קוד מקור]

ברצוני להתנצל בפניך על כל הדברים הקשים שהטחתי בפני כמה משתמשים בויקיפדיה ועל ההשחתות שביצעתי בכמה ערכים. אני מבקש ממך, נא הסר את חסימת שם המשתמש שלי מויקיפדיה. אני מבטיח שדברים אלו לא יישנו בעתיד. אני מאמין שעוד ביכולתי לתרום רבות למיזם המבורך של ויקיפדיה. שבת שלום ומבורך. 79.177.192.28 15:50, 9 בספטמבר 2011 (IDT)

לא בפניי אתה צריך להתנצל. צר לי, אבל אינני מאמין לך. מה שהיה הוא שיהיה וגו'. עם זאת, באפשרותך להגיש {{בקשת שחרור חסימה}} או לפנות לבקשות ממפעילים כדי לבקש שם את שחרורך. יניב שיחה 15:57, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
האם אני יכול לערוך בויקיפדיה כמשתמש לא רשום מבלי שאיחסם? 79.177.192.28 16:06, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
עכשיו אתה עוקף למעשה את החסימה, אז, כן, הסבירות שתיחסם גבוהה. עדיף לך לפעול בדרכים שהצעתי. אולי אחד המפעילים יחלוק עליי. יניב שיחה 16:14, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
אתה לא יכול לשחרר לי את החסימה, יניב? מי המפעילים שאוכל לפנות אליהם כדי שישחררו לי את החסימה? 79.177.192.28 16:20, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
תוכל לפנות לבקשות ממפעילים, בסעיף "בקשות חסימה / הסרת חסימה". ממליץ שתקשר לדף המשתמש של צהוב כחול ושל האוהד הצהוב ותצרף את ההתנצלות לעיל. יניב שיחה 16:25, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
באיזה דף אני אמור לרשום את בקשתי לשחרור החסימה? 79.177.192.28 16:33, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
לחץ על הקישור ב"בקשות ממפעילים" בתגובה הקודמת שלי ותגיע לדף. יניב שיחה 16:35, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
אני אמור להיכנס לדף "משתמשים המבקשים שחרור חסימה" ולכתוב שם את בקשתי? 79.177.192.28 16:39, 9 בספטמבר 2011 (IDT)

אסביר: הדרך הטובה ביותר היא להיכנס לחשבונך, "האוהד הצהוב", ולהניח בדף השיחה שלך את התבנית {{בקשת שחרור חסימה}}. לחלופין, תוכל לערוך את הפסקה "בבקשות ממפעילים". יניב שיחה 16:43, 9 בספטמבר 2011 (IDT)

כבר ערכתי את בקשתי בדף "משתמשים המבקשים שחרור חסימה". זה בסדר, יניב? הבקשה שלי תטופל? 79.177.192.28 16:45, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
סליחה על ההתערבות, אבל ערכת את הדף קטגוריה:משתמשים המבקשים שחרור חסימה. זה לא המקום, העברתי את זה לויקיפדיה:בקשות ממפעילים. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:47, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
יתייחסו אל הבקשה בוודאי. יניב שיחה 16:48, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
שוב, יניב, באמת שצר לי מאוד על מה שהיה עם כל ההשחתות ושאר הדברים הלא נעימים. זה פשוט לא מתאים לי כל הדברים האלה. זה ההפך ממני כל הקללות והגידופים. 79.177.192.28 16:54, 9 בספטמבר 2011 (IDT)

המלצות לערכים חדשים לקריאה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Y.B. בהנאה, ערן בוט - שיחה 19:23, 10 בספטמבר 2011 (IDT)

שבוע טוב[עריכת קוד מקור]

אז עדיין שם המשתמש שלי חסום, אה? אני מבין שבקשתי לשחרור החסימה נדחתה. 79.177.192.28 20:40, 10 בספטמבר 2011 (IDT)

אני מציע לך לפנות ל-DMY, שהתייחס לבקשתך. יניב שיחה 20:42, 10 בספטמבר 2011 (IDT)
אני מרגיש מאוד לא נוח עם זה שאף ויקיפד כבר לא מאמין לי שהשתניתי לטובה. אתה לא מאמין לי, יניב? 79.177.192.28 20:51, 10 בספטמבר 2011 (IDT)

דף נחיתה[עריכת קוד מקור]

יניב שלום רב. אשמח לדעת למה מחקת את הקישור. יש שם המון מידע אמיתי וערכי. וזהו אינו אתר פרסומי. אפילו מייל שלי אין שם

תודה שביט

שביט נחמן - שיחה 23:27, 10 בספטמבר 2011 (IDT)

שלום וברכה וברוך בואך לוויקיפדיה. לדעתי הקישור לא הוסיף על הערך וגם, כבלוג, אין הוא מקצועי דיו. עם זאת, אתה מוזמן לפנות לדף השיחה של הערך - שיחה:דף נחיתה - לפתוח שם דיון ואולי ויקיפדים (משתמשים) אחרים יסכימו אתך. תודה ושבוע טוב, יניב שיחה 23:44, 10 בספטמבר 2011 (IDT)

לכבוד יניב[עריכת קוד מקור]

שלום קוראים לי yanki780 (שם משתמש), ואני לא מבין כלל וכלל מה הסיבה שמחקת לי את הכותרת שהוספתי "עט זרם" הרי זהו דבר נכון, אמנם כתבתי שם ממש בקצרה אבל במקום למחוק היית יכול להוסיף!!!


אני מחכה לתשובה!

בתודה yanki780.

לכבוד יניב[עריכת קוד מקור]

ב"ה

יניב עוד לא ענית לי תשובה ואני מחכה לה!!!!!!!!!!!!!

בתודה, yanki780

אנא חתום על הודעותיך בארבעה תווי טילדה: "~~~~", שיהפכו, עם השמירה, לשם המשתמש שלך, לשעה ולתאריך. התוספת שלך לא הייתה מנוסחת באופן אנציקלופדי ולוותה בקישור פרסומי, כפי שאמרתי בדף השיחה שלך. וכיצד תסביר את ערך ההבל שהעלית? יניב שיחה 09:51, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

לא הבנתי[עריכת קוד מקור]

איך עושים שאחרי כל שיחה יירשם לי את התאריך והשעה ומי כתב את זה ו"שיחה"?

yanki780

בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. יניב כבר הסביר לך, אולי פעם שניה זה "ילך" • חיים 7לכתוב לי • י"ב באלול ה'תשע"א • 12:27, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה חיים. בנוסף, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. יניב שיחה 12:28, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
והכי חשוב חברים, לגלות אורך רוח, וסבר פנים יפות. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 15:19, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

בקשה[עריכת קוד מקור]

אתה יכול להפסיק למחוק לי את הנושאים?

לפחות תגיד לי 5 דקות לפני! חוץ מזה,זה עדיין לא גמור! אני לא מבין איך מישהו עשה כן נושא כשאתה לא נותן לכתוב קודם!

שלום. אנא חתום על הודעותיך בארבעה תווי טילדה: "~~~~", שיהפכו, עם השמירה, לשם המשתמש שלך, לשעה ולתאריך. לבקשתך - צר לי, אבל הערכים שהעלית אינם אנציקלופדיים או קצרים מדי. אני ממליץ שתעיין במדריך הכתיבה שהפניתי אותך אליו בדף השיחה שלך. תודה, יניב שיחה 15:18, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

לא הבנתי (2)[עריכת קוד מקור]

את ה-Ori282 - שיחה 15:21, 11 בספטמבר 2011 (IDT) ואתה נמצא כל היום על האתר?

חתמת יפה. לא, אינני נמצא כל היום באתר. יניב שיחה 15:24, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

אבל למה זה עוזר שאני חותם את זה?

כך נהוג וכך רואים מי כתב מה ומתי. בנוסף, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. תודה, יניב שיחה 15:32, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

תירגום טקסטים וקישורים[עריכת קוד מקור]

יניב שלום רב הייתי רוצה לדעת אם תוכל לעזור לי בשתי שאלות.

1. האם מותר לי לתרגם טקסטים משפה זרה - מויקי לויקי?

2. אני יודעת שהורדת את הקישור ששמת (ואני מכבדת את זה) אבל מאחר והמידע שם הוא אמיתי, שימושי וחינמי, אני לא סגורה על זה שאני מבינה למה? האם בגלל שהקישור הוא שלי? כי התוכן איכותי ואני לא רואה סיבה לעשות העתק הדבק, במיוחד לאור העובדה שגוגל לא אוהבים שעושים דברים כאלו. וכן, אני יודעת שכולם משכפלים תכנים, אבל זה לא אומר שזה בסדר.

לסיום. יצא לי לראות כמה אתה עוזר לאנשים בזמן כה קצר ורציתי לאמר - כל הכבוד. בתור משתמשת חדשה, אני מאוד מעריכה את הנכונות שלך לעזור. בתור גולשת, אני מניחה שאנשים כמוך הם אלו ששומרים על איכות הויקי.

תודה על העזרה שביט נחמן שביט נחמן - שיחה 16:02, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

שלום וברכה. ראשית, הרשי לי להודות לך על תרומתך ולברך אותך בברכת "ברוך בואך לוויקיפדיה". לשאלותייך:
1. אכן מותר לתרגם מוויקיפדיה אחת לשנייה (לדוגמה - מוויקיפדיה האנגלית לוויקיפדיה העברית), אבל כדאי לציין בדף השיחה של הערך שמדובר בתרגום.
2. חס וחלילה. לדעתי הקישור לא מוסיף על הערך, אבל זו דעתי ואם אחרים יחלקו עליי ויסכימו אתך הקישור יוחזר. לכן הדיון. אבל לרוב לא נהוג לקשר לבלוגים (יש יוצאים מן הכלל, ודאי). ראי גם ויקיפדיה:קישורים חיצוניים.
אני מודה לך מאוד ואת יותר ממוזמנת לפנות אליי לכל שאלה שיש לך. יישר כוח! המשך יום נעים, יניב שיחה 16:14, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
הי יניב. אני אדם עקשן. אבל אוהבת לעשות את זה בנימוס.
איזה כיף, הגעתי למקום הנכון.
סליחה על החוסר נימוס. אבל קראת את החומר שבקישור?
דף נחיתה – פחות זה יותר – סוד הגדלת אחוזי ההמרה
מדובר ברצף של שלושה מאמרים, שמניסיון מאוד עזרו לאנשים.
אנשים אחרים לוקחים מאות שקלים ויותר על המידע הזה בכנס של יום אחד (משהוא בין 500+ ל1200 ש"ח)
בסדרה יש שלושה מאמרים והוא חינמי לחלוטין, בלי טריקים.
הסיבה שלא שמתי שלושה קישורים לשלושת המאמרים היא שהם ברצף. ומי שירצה את המשך המידע ימשיך לקרוא, מי שלא - לא צריך להעמיס עליו קישורים.
קראתי את הקישור שנתת לי - ואני לא מוצאת התנגשות.
לגבי האנגלית (ציון תרגום) אשמח לדוגמא.
תודה רבה
שביט נחמן - שיחה 16:34, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
אכן קראתי, ואינני בטוח שזה מתאים. אבקש חוות דעת נוספת מעורך אחר. אשר לציון התרגום - ראי למשל שיחה:נייג'ל הות'ורן. תודה, יניב שיחה 16:43, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
ערב טוב. ברוכה הבאה לוויקיפדיה. בראשית דבריי אציין שגם אם ניוותר חלוקים בדעתנו, אין בכך בכדי להביע חוסר הערכה לעריכתך או לבלוג. איננו נוטים להסתמך על בלוגים ובוודאי לא כשהם בעלי הקשר מסחרי מסוים ראי כאן:[2], ציטוט: "ומי שנירשם אלי מקבל הודעה ישירות למייל בכל פעם שהבלוג מתעדכן, ובנוסף דברים ייחודים למנויי הבלוג והנחות לכנסים ומוצרים שלי". גם אם אין בנמצא חומר בעברית, עדיף ל"חרוש" את ה-google books למשל, לנסות לאתר ספרים רלוונטיים, מהם ניתן לדלות מידע ולספק אותו לקורא העברי בצירוף הערת שוליים תואמת (אסמכתא). יכול להיות ש[3] או [[4] יכולים להיות לעזר. בברכה --Assayas שיחה 20:36, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
ליניב ומוטי ערב טוב (לילה טוב?).
שניים נגד אחד - ניצחתם ;-)
האמת ששוכנעתי, לאור הציטוטים האלו.
שכחתי שהדברים רשומים כך ולא יחסתי לזה חשיבות.
האמת שאני לא מוכרת דבר דרך הבלוג הזה.
יש לי את הלקוחות שלי והבלוג הוא יותר כדי לשמור אותי ערנית.
אני יכולה לשנות את טקסט ההרשמה אם זה יאפשר לי להשאיר את הקישור -
...או... "לזרוק את המגבת".
ושוב תודה על היחס האישי וכל הכבוד על ההשקעה זה מרשים.
שביט נחמן - שיחה 23:19, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
ועוד שאלה - האם אני יכולה להוסיף את זה בהערות שוליים או משהו כזה?
או...מגבת?
תודה
שביט נחמן - שיחה 23:34, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

מחיקה[עריכת קוד מקור]

יניב אתה משום מה בטוח שאתה חכם גדול ומוחק עקכים ללא הרף. אתה רק גורם נזקים לאומה. תתבייש לך. אנשים טורחים לתרום ואתה מוחק ללא ניד עף עף. בושה.

אני מתנצל אם נפגעת. הערכים נכתבו לדעתי בסגנון לא אנציקלופדי-סופרלטיבי ולפיכך מחקתי אותם. באפשרותך לפנות לבקשות ממפעילים ולבקש שם את שחזור הערך. ושוב - אני מתנצל אם נפגעת. ערב נעים ושבוע טוב, יניב שיחה 20:34, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
למשתמש האלמוני ערב טוב. ראשית אנא קרא את ההודעה שהותיר יניב בדף שיחתך. היא נפתחה ב"תודה על תרומתך לוויקיפדיה" והזמינה אותך לקרוא את המדריך לכתיבת ערכים. ההשתלחות מיותרת. לו היית משתמש רשום (ראה ויקיפדיה:למה ליצור חשבון), היינו מעבירים את הערך למרחב המשתמש שלך ומנחים אותך מתוך כוונה חיובית איך לשפר את הערך, לכתוב אותו בשפה אנציקלופדית ואחר כך להעבירו למרחב הערכים. אין בושה ללמוד וערך הכתוב היטב רק יוסיף לערכו של הנושא. לצערי, זה לא היה המצב במקרה דנן. שיהיה לך ערב טוב ואשמח אם תרשם --Assayas שיחה 20:44, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
אני קוראת את התשובה שלכם ותוהה?
מאחר ועדיין לא כתבתי ערך (אני חדשה). אם אכתוב ערך ותחשבו שהוא אינו טוב דיו - כמשתמשת רשומה הוא לא יעלם לי קליל ותוכלו להדריך אותי בו?
יותר ספציפי: ניכנסתי לערך של הרה ולדעתי הוא לוקה בחסר - עד כדי העלבת האלה (אני חובבת מושבעת של מיתולוגיות), אבל אני חוששת שאחרי שאתאמץ לכתוב בו התוספת שלי תמחק. מה שאני רוצה להוסיף הוא נכון ודאית (אני עצמי חקרתי את הנושא באקדמיה) אבל אני מדברת על סיגנון הגשה בויקי.
תודה.
ודרך אגב. למשתמש האנונימי, אפשר לשמור על תרבות ושפה נקייה. תסתכל שתי הערות מעליך, גם לי מחקו. ואני מודה שזה מציק באופן אישי, אבל ויקיפדיה היא לא בשבילי אישית אלא לטובת הכלל.
שביט נחמן - שיחה 23:32, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
שוב שלום :) אנחנו, כמפעילי מערכת, פועלים לפי מדיניות המחיקה ושום דבר לא נעלם - הכול ניתן לשחזור. וכמובן שנשמח להדריך אותך (-: לגבי סגנון הגשה בוויקי - ראי ויקיפדיה:עריכה טכנית. תוכלי למצוא עזרה נוספת במדריכי הכתיבה שקישורים אליהם מופיעים בהודעת "ברוך בואך" בדף השיחה שלך. אם את חוששת שהתוספת שלך תימחק, אפשר תמיד לכתוב תחילה במרחב המשתמש (ראי ויקיפדיה:דף משנה) ואז להזמין עורכים שיביעו דעתם על הכתוב. זה יקטין משמעותית את הסיכוי שמי מהמשתמשים יימחק את התוספת. אשמח כמובן לסייע בכל דבר ולענות על כל שאלה. תודה רבה ולילה טוב, יניב שיחה 23:49, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

בקשונת[עריכת קוד מקור]

ערב טוב. אני פורש להערב. אם אתה עדיין בסביבה ראה שיחת משתמש:אילילה. היא מעוניינת לשלוח לי חומר בדוא"ל ואם היא תסתבך, אשמח אם תדריך אותה. הילדים הולכים לישון והמחשב נסגר. תודה ולילה טוב. --Assayas שיחה 21:45, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

Will do, Chief. לילה טוב! יניב שיחה 21:48, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה רבה לך --Assayas שיחה 06:54, 12 בספטמבר 2011 (IDT)

אמרת שתישמח לעזור[עריכת קוד מקור]

סרטים המבוססים על סיפור אמיתי - חסר סרטים רבים שאני מכירה. דוגמת הסרט שמי אוקטובר. אבל כשניכנסתי לערוך את הערך גיליתי שהוא שונה מהצורה הרגילה של ערכים, ורשימת הסרטים עצמה לא מופיעה בעריכה. איך מוסיפים סרטים לרשימה? תודה שביט נחמן - שיחה 00:58, 12 בספטמבר 2011 (IDT)

אפשר ללמוד עוד על הוספת קטגוריות, בויקיפדיה:קטגוריה (במיוחד ראי "הכללת ערך בקטגוריה"). לאחר הוספת הקטגוריה בערך, רשימת הערכים בקטגוריה מתעדכנת. בברכה, דורית 01:04, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
כל שנייה התנגשות עריכה... (; יניב שיחה 01:04, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
מה שדורית אמרה. אם יש צורך בהסבר נוסף או אם יש לך שאלות אחרות, אל תהססי :) לילה טוב! יניב שיחה 01:06, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
והנה - דורית הוסיפה את הקטגוריה לערך. ראי כאן, בהשוואת גרסאות. ועכשיו הסרט מופיע בקטגוריה - קטגוריה:סרטים המבוססים על סיפור אמיתי. בברכה, יניב שיחה 01:14, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
הצלחתי להוסיף. תודה. איזה כיף. ועכשיו אני שמחה ורציתי סמיילי - אבל אין לי מושג איך לשים שמיילי :-) - הוספתי את המאמין (סרט, 2001) שביט נחמן - שיחה 01:50, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
נהדר. בוקר טוב והמשך יום נעים, יניב שיחה 11:44, 12 בספטמבר 2011 (IDT)

המשתמש האלמוני[עריכת קוד מקור]

צהריים טובים. 212.179.87.180 (שיחה | תרומות | מונה) חזר מחסימה של שלושה חודשים למלאכת ההשחתה ועל כן ברשותך, הארכתי את החסימה לחצי שנה.--Assayas שיחה 13:37, 12 בספטמבר 2011 (IDT)

בסדר גמור. תודה רבה והמשך יום נעים, יניב שיחה 13:39, 12 בספטמבר 2011 (IDT)

המרכז הרפואי קפלן[עריכת קוד מקור]

הי יניב, אני מנהלת התוכן ועורכת אתר האינטרנט של המרכז הרפואי קפלן. כל תוכן שהעליתי פה נעשה באישורו של מנהל בית החולים. כך גם אעשה בקרוב בערך באנגלית. תודה, הילה "הילה עצמון - שיחה 13:53, 12 בספטמבר 2011 (IDT)"

שלום הילה וצהריים טובים. אם כך, עלייך לשלוח אישור שלפיו מותר לנו לעשות שימוש בחומר. ראי הנחיות מפורטות בוויקיפדיה:OTRS. שימי לב שגם אחרי שיתקבל אישור התוכן יצטרך לעבור עריכה תוכנית ולשונית כדי להתאימו לסגנון הענייני והנייטרלי כנהוג באנציקלופדיה. לכן אני ממליץ שתעלי את התוספת שלך תחילה למרחב המשתמש (ראי ויקיפדיה:דף משנה), למשל: משתמש:הילה עצמון/קפלן ותזמיני עורכים אחרים להביע דעתם על הכתוב ורק אחר-כך לשלב אותה בערך הקיים. תודה רבה, יניב שיחה 14:34, 12 בספטמבר 2011 (IDT)

abercrombie and fitch[עריכת קוד מקור]

אהלן אני לא מבין למה אתה מוריד לי את הקישור לאתר שדרך אגב האתר הוא שלי. אני מייבא סחורה מארה"ב מקורית של המותג. הרבה אנשים מחפשים את המותג בישראל זה גם מוסיף לעסק וגם לערך. אז אשמח להבין מה הבעיה בתודה תומר

שלום תומר. אני מבין שהקישור מוסיף לעסק, אך אני לא רואה כיצד הוא מוסיף לערך. ראה גם ויקיפדיה:קישורים חיצוניים וויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה. תודה, יניב שיחה 18:07, 13 בספטמבר 2011 (IDT)

היי (2)[עריכת קוד מקור]

רבנן (שהוא כבר בדוק עריכות) פתח משתמש נוסף, רבנן שח (שיחה | תרומות | מונה) תוכל לסמן גם אותו כבדוק? טישיו - שיחה 01:29, 14 בספטמבר 2011 (IDT)

שלום ובוקר טוב. הוא ערך פעם אחת בינתיים. אני לא רואה צורך כעת. אם הוא יתחיל להשתמש בו יותר בקביעות - זה כבר דבר אחר. וכדאי לבקש בבקשות ממפעילים כדי שהראשון שייראה, יגיב. תודה והמשך יום נעים, יניב שיחה 08:28, 14 בספטמבר 2011 (IDT)
תתרגל לזה שאוהבים לפנות אליך ישירות ;) Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 10:52, 14 בספטמבר 2011 (IDT)
מה זה הוורוד הזה? זו הפרה בוטה של הסכם הכניעה מ-20 באוגוסט! יניב שיחה 13:32, 14 בספטמבר 2011 (IDT)
על איזה ורוד אתה מדבר? אהמממ Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 14:19, 14 בספטמבר 2011 (IDT)
אז עכשיו מדובר בניסיון לטייח את האמת! או כמו שאתם, אנשי הגרפיקה, תקראו לזה, "לשפר את המציאות".... יניב שיחה 15:28, 14 בספטמבר 2011 (IDT)
אני למדתי בבית ספר לאומנות, ולשם כך עברתי מבחן צבעים, לכן אני יודעת שאין פה ורוד, אלא כתום. במידה ואתה לא נאלצת לעבור מבחן כזה תוך ציור של קערת פירות... אני מציעה שתיתן למומחים לטפל בצבעים. Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 15:37, 14 בספטמבר 2011 (IDT)
יניב, שלח אותה למומחה ל"החלקה" הוא כבר יטפל בהכל • חיים 7לכתוב לי • ט"ו באלול ה'תשע"א • 15:40, 14 בספטמבר 2011 (IDT)
זה עוד יותר גרוע! היא מנסה לצייר אותי (ושימי לב למשחק המילים המתוחכם :)) כאיזה תמהוני שלא מסוגל להבחין בין כתום וורוד. זה ממש vast pink-wing conspiracy... יניב שיחה 15:44, 14 בספטמבר 2011 (IDT)
שהיא כישרונית כבר ידעתי כנראה שלא ידעתי עד כמה... • חיים 7לכתוב לי • ט"ו באלול ה'תשע"א • 15:48, 14 בספטמבר 2011 (IDT)
יניב וחיים אני מבקשת לא להיתמם! אני פעלתי במסגרת המדיניות בה חלק מהאוכלוסיה רואים את הצבע ורוד ככתום (סוג של עיוורון צבעים חלקי), אולם בהינתן ויניב לא עיוור צבעים, תיקנתי את העניין במסגרת האמנה ל"אנשים שהם לא עיוורי צבעים, אך נחשדים ככאלה, לאור העובדה שהם אינם אוהבים את הצבע ורוד". לפיכך, פעלתי הן בתום לב, והן במסגרת אמנת ז'נבה כמתחייב ממני לאור ההסכמים שנחתמו ב20 באוגוסט 2011. בברכה, Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 13:38, 15 בספטמבר 2011 (IDT)
Well, alright then. יניב שיחה 13:44, 15 בספטמבר 2011 (IDT)

מחיקת קטגוריה[עריכת קוד מקור]

לפני קצת יותר משבועיים מחקת את הקטגוריה "קטגוריה:מפות לתרגום: מלחמת העולם הראשונה" והייתי מעוניין לדעת למה. אני רואה שהיה את התבנית "מחק" על הדף, אבל אני יכול לדעת מי הניח אותה על מנת שאני אשאל אותו למה? היה מדובר בדף מועיל וחשוב לויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מלחמת העולם הראשונה ואני לא רואה סיבה למחוק את הדף הזה. המשך יום נעים, SharpImpact‏ • What's The Price of a Mile?‏ • 13:39, 15 בספטמבר 2011 (IDT)

צהריים טובים. את תבנית ה"מחק" הניח Ori ונימק באומרו: "זה לא מעניין אותנו הנושא, אלא סוג הקובץ". תודה, יניב שיחה 13:46, 15 בספטמבר 2011 (IDT)

כוכב מגן בשבילך![עריכת קוד מקור]

כוכב שומרי ההשחתה
כוכב לשומרי ההשחתה שמרימים תרומה רבה להגנה על ולביטול התקפות של ונדליזם בויקיפדיה.

שלא תקנא :) ובעיקר כי מגיע לך, (לכל הכוכבים ראה כאן) • חיים 7לכתוב לי • ט"ז באלול ה'תשע"א • 13:53, 15 בספטמבר 2011 (IDT)

תודה רבה! יניב שיחה 14:34, 15 בספטמבר 2011 (IDT)