RK-Bro

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
RK-Bro
צמד
חברי הצמד רנדי אורטון
רידל
שם/שמות RK-Bro
רנדי אורטון ורידל
גבהים אורטון: 1.96 מטר
רידל: 1.88 מטר
משקל כולל 211 ק"ג
תאריך הקמה 26 באפריל 2021
תאריך פירוק 22 בספטמבר 2021
שנות פעילות 2021–2023

RK-Bro היו צמד מתאבקים, המורכב מהמתאבקים רנדי אורטון ורידל. השניים הופיעו בארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, כחלק מתוכנית הדגל של הארגון, Raw.

שם הצמד נגזר מהאותיות הראשוניות של שמו של אורטון "RKO" בשילוב עם כינויו של רידל "Bro". השניים הם פעמיים אלופי הזוגות של Raw.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-19 באפריל 2021 בפרק של התוכנית Raw, רידל הפריע במהלך ראיון מאחורי הקלעים לרנדי אורטון, כאשר הוא הציע להקים ביחד עם האחרון צמד. אורטון התייחס לכך בביטול בכך שהוא עזב את המקום. קרב בין אורטון לרידל נקבע מאוחר יותר באותו הערב, ובו רידל ניצח לאחר מהלך הצמדה פשוט.[1] שבוע לאחר מכן בתוכנית, אורטון היה מאחורי הקלעים עם רידל, כאשר האחרון התעקש לתת הזדמנות נוספת ליצירת הצמד. מאוחר יותר, השניים שנודעו ביחד בשם RK-Bro, גברו על סדריק אלכסנדר ושלטון בנג'מין. בראיון מאחורי הקלעים לאחר מכן, אורטון הציע לרידל לקחת באופן איטי את קיום הצמד. עצם יוזמתו של אורטון לאפשר את קיום הצמד הפכה את דמותו לטובה בפעם הראשונה מאז תחילת שנת 2020.

ב-3 במאי בפרק של התוכנית Raw, אורטון ורידל ניצחו את אליאס וג'קסון רייקר; ניצחון שהגדיל את מאזן הצמד ל-0–2. שבוע לאחר מכן בתוכנית, RK-Bro הצטוותו יחדיו עם צמד יותר מנוסה מהם בדמותם של הניו דיי (קופי קינגסטון ואקסבייר וודס) וביחד הארבעה גברו על AJ סטיילס, אומוס, אליאס ורייקר. ב-21 ביוני בפרק של התוכנית Raw, אורטון התמודד מול ג'ון מוריסון בקרב העפלה לקרב כסף בבנק של האירוע כסף בבנק, שבסופו הוא נחל הפסד. שבוע לאחר מכן בתוכנית, אורטון היה אמור להתמודד מול AJ סטיילס ודרו מקינטייר בקרב הזדמנות אחרונה להעפיל לקרב הכסף בבנק; לעומת זאת, אורטון לא היה כשיר להתחרות בקרב זה בשל סיבות אינן ידועות. לכן, קרב באטל רויאל התקיים ובו המנצח מילא את מקומו של אורטון בקרב המשולש. שותפו של אורטון לצמד RK-Bro, רידל, שיכנע את בכירי הנהלת ה-WWE, אדם פירס וסוניה דוויל, לאפשר לו להתחרות בקרב הבאטל רויאל, שבו אם ינצח, הוא ייצג את אורטון בקרב המשולש. אף על פי שרידל ניצח בקרב הבאטל רויאל, מקינטייר ניצח בקרב המשולש והשיג את המקום האחרון של המותג Raw בקרב הכסף בבנק של הגברים.

אלופי הזוגות של Raw‏ (2021–2022)[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שבעה שבועות של היעדרות, אורטון חזר ב-9 באוגוסט בפרק של התוכנית Raw, שבו הוא המשיך את הציוות עם רידל. מאוחר יותר באותו הערב, אורטון ניצח את AJ סטיילס לאחר עזרה מצד רידל. לאחר הקרב, רידל רצה לחבק את אורטון, מנגד, האחרון תקף את רידל בעזרת מהלך הסיום שלו, ה-RKO, צעד שהיה ונראה שמוביל למעבר של אורטון לדמות הרעה, אך זאת הייתה דרכו המוזרה של אורטון להכיר תודה. שבוע לאחר מכן בתוכנית, אורטון איחד את הצמד לאחר שרידל נחלץ לעזרתו מתקיפה מידי AJ סטיילס ואומוס. באירוע סאמרסלאם, RK-Bro ניצחו את סטיילס ואומוס וזכו באליפות הזוגות של Raw; ניצחון זה הנחיל לאומוס את הפסד הבכורה שלו, כאשר סטיילס היה זה שהוצמד.[2][3] ב-30 באוגוסט בפרק של התוכנית Raw, הם הגנו בהצלחה על חגורות האליפות נגד בובי לאשלי ו-MVP מ-The Hurt Business. באירוע היהלום שבכתר, RK-Bro שמרו על חגורות אליפות הזוגות בקרב החוזר מול האלופים לשעבר. באירוע סדרת ההישרדות, השניים ניצחו את אלופי הזוגות של סמאקדאון, האוסוס (ג'יי אוסו וג'ימי אוסו) בקרב אלופים נגד אלופים. אורטון ורידל רשמו הגנות מוצלחות על חגורות האליפות מול דולף זיגלר ורוברט רוד ב-29 בנובמבר בפרק של התוכנית Raw ונגד הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) באירוע Day 1. ב-10 בינואר בפרק של התוכנית Raw, השניים איבדו את חגורות האליפות לאחר שהפסידו לאקדמיית אלפא (צ'אד גייבל ואוטיס), הפסד שקטע תקופת כהונה של 142 ימים. לעומת זאת, ב-7 במרץ בפרק של התוכנית Raw, השניים זכו בפעם השנייה באליפות הזוגות לאחר שרידל הצמיד את צ'אד גייבל במהלך קרב זוגות משולש אשר כלל בנוסף את קווין אואנס וסת' "פריקין" רולינס. באירוע רסלמניה באקלאש, שנערך ב-8 במאי, השניים לצד דרו מקינטייר הפסידו לבלודליין (רומן ריינס והאוסוס (ג'יי אוסו וג'ימי אוסו)). השניים הפסידו את חגורות האליפות לאוסוס ב-20 במאי בפרק של התוכנית סמאקדאון כחלק מקרב איחוד אליפויות הזוגות.

ב2023 רדיל עזב את הWWE. ובכך פירק את הקבוצה

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]