קרלי קולון ג'וניור

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קרלוס קולון ג'וניור
Carlito
קרליטו במופע של ארגון היאבקות עצמאי באוגוסט 2012
קרליטו במופע של ארגון היאבקות עצמאי באוגוסט 2012
לידה 21 בפברואר 1979 (בן 45)
סאן חואן, פוארטו ריקו
שם במה קרליטו
משקל 100 ק"ג
גובה 1.78 מטר
מקום מגורים יוסטון, טקסס, ארצות הברית
לאום פוארטו ריקני
קריירה מקצוענית נובמבר 1999 – הווה (כ־24 שנים)
מאמנים קרלי קולון
ליגות WWE
WWC
תרגילי סיום Backstabber

קרלוס אדוין "קרלי" קולון ג'וניורספרדית: Carlos Edwin "Carly" Colón, Jr; נולד ב-21 בפברואר 1979) הידוע גם בשם הבמה שלו קרליטו הוא מתאבק פוארטו ריקני. קולון הוא בנו של המתאבק המפורסם קרלי קולון, ממנו ירש גם את שמו. קולון מתאבק תחת שם הבמה "קרליטו קריביאן קול", כלומר: "קרליטו המגניב מהקריביים". דמותו של קרליטו היא של אדם שחצן וגס רוח, הנוהג לירוק שיירי תפוח בפני אנשים שכלפיהם הוא בז.

קריירה ב-WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

סמאקדאון[עריכת קוד מקור | עריכה]

בהופעת הבכורה של דמותו, קולון הוצב מול המתאבק הפופולרי ביותר בארגון, ג'ון סינה, בקרב מבוים במסגרת התוכנית סמאקדאון. קולון ניצח בקרב ודמותו נשלחה הישר לעלילות הראשיות ביותר במופעי הארגון. על פי העלילה, שומר ראשו של קולון דקר באותו ערב את סינה, והדבר תרם לטיפוח רגשות הנקם של הדמות המפסידה. העלילה הגיעה לשיאה כאשר סינה ניצח את קולון בקרב מבוים אחר, זמן מה לאחר הראשון.

דמותו של קולון זכתה לפופולריות רבה ומלבד סינה, הוא צוות עם מתאבקים פופולרים רבים, כגון קורט אנגל, אדי גאררו, ביג שואו ורוב ואן דאם. עלילותיו של קולון שולבו פעמים רבות עם דמות שומר ראשו, חסוס.

Raw[עריכת קוד מקור | עריכה]

קולון עבר לתוכנית Raw וגם שם שולב הישר בעלילות הראשיות. בתוכנית זו דמותו עומתה כבר בהופעתה הראשונה עם דמותו של המתאבק שלטון בנג'מין. בין העלילות הרבות בהן היה מעורב דמותו נכנסה לסכסוך עם דמויותיהם של ריק פלייר, מיק פולי, ואף חזרה לעימותים נגד ג'ון סינה, תוך שהיא מצוותת יחדיו עם דמות המתאבק של כריס ג'ריקו.

הדמות עימה היה מצוות קולון במשך מרבית התקופה היא דמותו של כריס מאסטרס. דמויות השניים פעלו יחדיו בקרבות רבי משתתפים, בין השאר במופעים הראשיים של ה-WWE, כגון רסלמניה 22 ורויאל ראמבל. כמובן, גם עלילה זו לא הייתה פשוטה והייתה סבוכה אף יותר, כאשר במהלכה דמותו של קולון "בגדה" מספר פעמים בדמותו של מאסטרס וגרמה להדחתו. מעשים אלו תרמו להיווצרות התדמית השלילית לה קיוו תסריטאי ה-WWE ונתנו להם מניע עבור קו העלילה החדש, במהלכו נאבקו שתי הדמויות ביניהן כיריבות.

בזמן זה זכה קולון בשיא הפופולריות בקריירה, כאשר דמותו נבחרה למופע ראשי במסגרת רשת השידור NBC, במסגרתו שולבה בקרב מבוים בין ארבעה מתאבקים ואף ניצחה בו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא קרלי קולון ג'וניור בוויקישיתוף