שואומיז

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שואומיז

שואומיז כאלופי הזוגות המאוחדים של ה-WWE
ברסלמניה 26
צמד
חברי הצמד ביג שואו
המיז
שם/שמות שואומיז
גבהים ביג שואו: 2.13 מטר
המיז: 1.85 מטר
משקל כולל 300 ק"ג
תאריך הקמה 18 בינואר 2010
תאריך פירוק 26 באפריל 2010
שנות פעילות 2010

שואומיז היו צמד היאבקות מקצועית אשר הורכב מהמתאבקים ביג שואו והמיז והופיע בארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE.

השניים היו פעילים במהלך שנת 2010, כשהם זכו באליפות הזוגות המאוחדת של ה-WWE אשר נוצרה לאחר איחוד של אליפות הזוגות העולמית ואליפות הזוגות של ה-WWE. בזמן שהחזיקו באליפות זו, המיז החזיק גם באליפות ארצות הברית. השניים הופיעו במספר אירועי שלם וצפה של ה-WWE, כמו רסלמניה 26 וחוקי אקסטרים.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-18 בינואר 2010 בפרק של התוכנית Raw, לאחר שביג שואו עזר לאלוף ארצות הברית, המיז, לתקוף את יריבו של האחרון, מונטל וונטביוס פורטר (MVP), המנהל האורח של אותה התוכנית, ג'ון הדר, קבע קרב בין ביג שואו ומיז לצמד D-Generation X‏ (DX) (שון מייקלס וטריפל H). צעד זה גרם להקמתו של צמד חדש שנודע לאחר מכן בשם שואומיז.

ב-8 בפברואר בפרק של התוכנית Raw, ביג שואו והמיז, שגילמו את הדמויות הרעות, נטלו חלק בקרב זוגות הדחות משולש על אליפות הזוגות המאוחדת של ה-WWE נגד הסטרייט אדג' סוסייטי (CM פאנק ולוק גאלוס) ואלופי הזוגות באותה התקופה, DX, שבסופו ביג שואו ומיז ניצחו והפכו לאלופי הזוגות. באירוע תא ההדחות, שנערך ב-21 בפברואר, ביג שואו עזר למיז לשמור על תואר אליפות ארצות הברית נגד MVP. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, שואומיז הגנו בהצלחה על חגורות האליפות נגד MVP ומארק הנרי. הם רשמו הגנה מוצלחת נוספת בקרב החוזר נגד DX ב-1 במרץ בתוכנית Raw, זאת לאחר שדעתו של מייקלס הוסחה על ידי אנדרטייקר, בנוסף לתקיפתו של שיימוס על טריפל H.

ב-5 במרץ בפרק של התוכנית סמאקדאון, ג'ון מוריסון ו-R-טרות' ניצחו את קריים טיים (שאד גספארד ו-JTG), שושלת הארט (דייוויד הארט סמית' וטייסון קיד) כדי להפוך לטוענים לכתר לאליפות הזוגות המאוחדת של שואומיז ברסלמניה 26. בתוכנית השבועית העוקבת של Raw, המיז לעג לטוענים לכתר החדשים, כשהוא טען שאין צמד מספיק ראוי שיכול להתמודד מולו ומול ביג שואו על חגורות האליפות. בשבועות שבאו לאחר מכן, גם מוריסון וגם טרות' ניצחו את המיז במסגרת קרבות יחידים. לעומת זאת, באירוע רסלמניה 26, שנערך ב-28 במרץ, שואומיז הגנו בהצלחה על חגורות האליפות.

הצמד החל בפיוד עם שושלת הארט לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, כשהם הפריעו בנאומו של ברט הארט, מה שהוביל לכך ששושלת הארט יצאה לעזרת הארט. האחרון איתגר את שואומיז לקרב זוגות בשמם של שושלת הארט, אתגר שאליו המיז נענה בחיוב למרות שביג שואו חלק עליו. עם זאת, הקרב ביניהם הסתיים ללא הכרעה. באירוע חוקי אקסטרים, שנערך ב-25 באפריל, לאחר ששואומיז יצאו באמירות מתרברבות, הג'נרל מנג'ר של סמאקדאון, תאודור לונג, פסק שהם יצטרכו להתמודד מול שלושה צמדים בקרב גונטלט, והצמד אשר יצליח לנצח אותם יזכה בקרב אליפות לילה לאחר מכן בתוכנית Raw. שואומיז הצליחו לנצח את שני הצמדים הראשונים, כשבראשון ניצחו את ג'ון מוריסון ו-R-טרות' בפסילה ובשני את מארק הנרי ו-MVP. מנגד, הצמד השלישי שכלל את סמית' וקיד משושלת הארט, הצליח לנצח ולזכות בהזדמנות להתחרות נגדם על חגורות האליפות.

לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, שואומיז הפסידו את חגורות האליפות לשושלת הארט לאחר שהמיז נכנע למהלך השארפשוטר. מהלך זה התבצע לאחר שביגשואו תקף את המיז בעזרת אגרוף. צעד זה גם לביג שואו להפוך לאהוב הקהל ובפועל סיים את השותפות בין השניים.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]