The Hurt Business

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
The Hurt Business
קבוצה
חברי הקבוצה MVP (מנהיג)
בובי לאשלי
סדריק אלכסנדר
שלטון בנג'מין
שם/שמות The Hurt Business
גבהים בובי לאשלי: 1.91 מטר
MVP:‏ 1.91 מטר
בנג'מין: 1.88 מטר
אלכסנדר: 1.78 מטר
משקל כולל 447 ק"ג
תאריך הקמה 11 במאי 2020
שנות פעילות 2020–היום

The Hurt Business הם צמד היאבקות מקצועית, המופיע בארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE כחלק מתוכנית הדגל של הארגון, Raw. הקבוצה כוללת את בובי לאשלי, MVP, סדריק אלכסנדר ושלטון בנג'מין.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקמה (2020)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-11 במאי בפרק של התוכנית Raw,‏ MVP צירף לשורותיו את בובי לאשלי, מתוך הבטחה לקחת את לאשלי אל עבר תקופת כהונה כאלוף ה-WWE. באירוע באקלאש, שנערך ב-14 ביוני, לאשלי כשל בניסיונו לזכות בתואר מידי דרו מקינטייר, לאחר הסחת דעת מאשתו של לאשלי כחלק מהעלילה, לאנה.[1] לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, לאשלי האשים את לאנה בהפסדו באירוע באקלאש ודרש להתגרש ממנה, מה שסיים את העלילה הרומנטית ביניהם.

ב-15 ביוני בתוכנית Raw,‏ MVP ניגש אל אלוף ארצות הברית, אפולו קרוז, ואמר לו שהוא יצטרך מנג'ר כמוהו על מנת לשמור על התואר שלו. מנגד, קרוז סירב להצעתו של MVP. שבוע לאחר מכן, MVP החל ניסה לשכנע פעם נוספת את קרוז להצטרף לקבוצה, אך קרוז סירב פעם נוספת. ב-29 ביוני בתוכנית Raw,‏ MVP גבר על קרוז בקרב יחידים שאינו היה על התואר. לאחר הקרב, קרוז תקף את MVP, עד שבובי לאשלי נחלץ לעזרתו ובתגובה תקף אותו כשביצע עליו את אחיזת הפול נלסון. שבוע לאחר מכן, MVP חשף את העיצוב החדש של חגורת אליפות ארצות הברית והצהיר שהוא יתמודד מול קרוז על תואר זה באירוע The Horror Show at Extreme Rules. לעומת זאת, קרוז הוסר מקרב זה במועד קיום האירוע, כשהסיבה שניתנה על ידי ארגון ה-WWE הייתה שהוא לא היה כשיר להתחרות לאחר שכשל בבדיקת הכשירות לפני הקרב עקב התקיפה שספג מלאשלי שבוע קודם לכן. מנגד, דיווח של מגזין פורבס בישר על שמועות שקרוז נמצא חיובי לנגיף הקורונה.[2] כתוצאה מכך, MVP הכתיר את עצמו למנצח בקרב כתוצאה מפרישה ולאלוף ארצות הברית, אף על פי שהוא לא הוכר כאלוף על ידי ה-WWE.[3] קרוז חזר עם עיצוב חגורת האליפות המקורית ב-3 באוגוסט בפרק של התוכנית Raw, כשהוא גבר על MVP בקרב על התואר ואף שמר על חגורת האליפות החדשה שאותה MVP הציג. לאחר מכן, הקבוצה פתחה בפיוד מול חבריו של קרוז, ריקושט וסדריק אלכסנדר, כששתי הקבוצות נחלו ניצחונות וספגו תקיפות אחת מהשנייה במהלך השבועות שבאו לאחר מכן בתוכניות Raw. במהלך תקופתו בקבוצה, בנג'מין זכה באליפות 24/7 פעמיים נוספות, כששתי זכיותיו התרחשו ב-17 באוגוסט בפרק של התוכנית Raw.

הצלחה בהחזקת תארים והתרחבות (2020–2021)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעוד ש-MVP הפסיד בקרב נוסף על אליפות ארצות הברית נגד קרוז באירוע סאמרסלאם, שנערך ב-23 באוגוסט,[4] לאשלי ניצח את קרוז וזכה באליפות ארצות הברית שבוע לאחר מכן באירוע פייבאק לאחר שביצע עליו את אחיזת הפול נלסון.[5]

ב-7 בספטמבר בפרק של התוכנית Raw, במהלך קרב שלושה נגד שלושה בין קרוז, אלכסנדר וריקושט לקבוצת The Hurt Business, אלכסנדר בגד בקרוז ובריקושט, כשתקף אותם ועזר לקבוצה הנגדית לנצח. בעקבות זאת, אלכסנדר הצטרף לקבוצה תוך כדי שהוא ביצע את מעברו לדמות הרעה בפעם הראשונה בקריירה שלו ב-WWE. שבוע לאחר מכן בתוכנית, הקבוצה פתחה בפיוד נגד קבוצת רטרביושן, לאחר שהאחרונה המשיכה להטיל מורא ופחד על הארגון.

ב-2 בנובמבר בפרק של התוכנית Raw, אלכסנדר ובנג'מין ניצחו את הניו דיי (קופי קינגסטון ואקסבייר וודס) בקרב שאינו היה על חגורות האליפות של האחרונים. הם איתגרו את הניו דיי לקרב על אליפות הזוגות של Raw ב-16 וב-23 בנובמבר, אך ניסיונות אלה כשלו. לבסוף, הם ניצחו את הניו דיי וזכו באליפות הזוגות באירוע TLC: שולחנות, סולמות וכיסאות, שנערך ב-20 בדצמבר.

חברי הקבוצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חבר/ת הקבוצה תקופה
MVP (מנהיג) 11 במאי 2020–היום
בובי לאשלי (מנכ"ל) 11 במאי 2020–היום
שלטון בנג'מין 20 ביולי 2020–29 במרץ 2021
27 בספטמבר 2021–היום
סדריק אלכסנדר 7 בספטמבר 2020–29 במרץ 2021
27 בספטמבר 2021–היום

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים ברשת הטלוויזיה CBS Sports
    • קאמבק השנה של מתאבק (2020) – MVP
  • הישגים במגזין ההיאבקות Pro Wrestling Illustrated – PWI
    • קאמבק השנה (2020) – MVP

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא The Hurt Business בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]