Teenage Mutant Ninja Turtles (משחק ארקייד)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Teenage Mutant Ninja Turtles
כללי
תאריך הוצאה 1989
סוגה משחק מכות
פיתוח קונאמי
הוצאה לאור Konami עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור יפן עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות יפנית עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה קונאמי
סדרה Teenage Mutant Ninja Turtles עריכת הנתון בוויקינתונים
דרישות תוכנה
מצבי משחק שחקן יחיד + עד ארבעה שחקנים בו זמנית
דירוג לכל הגילאים
פלטפורמות Famicom/NES, PlayChoice-10, Amiga, Amstrad CPC, Atari ST, Commodore 64, DOS, ZX Spectrum, PlayStation 2, Xbox, Nintendo GameCube, Xbox Live Arcade
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Teenage Mutant Ninja Turtles הוא משחק וידאו שפותח והופץ על ידי חברת קונאמי בשנת 1989. המשחק מבוסס על סדרת האנימציה צבי הנינג'ה אשר עלתה לשידור לראשונה שנתיים קודם לכן בחורף 1987. המשחק יצא במקור למכונות הארקייד ויצא בהמשך גם עבור פלטפורמות קונסולות משחק שונות.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחילה יש לבחור באחד מארבעת צבי הנינג'ה - לאונרדו, מיכלאנג'לו, דונטלו או רפאל. לאחר ששרדר חוטף את ידידת הצבים אפריל אוניל ואת ספלינטר, כעת הם חייבים להציל את חבריהם ולהביס את שרדר. עד ארבעה שחקנים (שני שחקנים בגרסאות מסוימות) יכולים לשחק בכל ארבעת הצבים בו זמנית. לדונאטלו יש התקפות איטית יותר אבל הוא מסוגל להתקיף לטווח ארוך יותר, למיכלאנג'לו ורפאל ישנם התקפות מהירות יותר אבל הם מסוגלים להגיע לטווח קצר יותר, וללאונרדו יש טווח התקפה ומהירות התקפה ממוצעים.

לאורך המשחק רוב האויבים שמולם מתמודדים הצבים הם חיילי הרגל של שרדר - צבעי הבגדים שלהם מציינים לרוב את דפוסי ההתקפה שלהם והנשקים שברשותם. לחלק מהאויבים במשחק, כגון חלק מחיילי הרגל, יש את היכולת לתפוס את הצבים באופן המסיר את האנרגיה שלהם ומאפשר לאויבים אחרים להתקיף אותם. הבוסים במשחק כוללים את רוקסטדי וביבופ (בתחילה נלחמים בהם בנפרד בשלבים שונים ובהמשך נלחמים בשניהם יחד), בקסטר סטוקמן, גרניטור, גנרל טראג, קראנג, ושרדר.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]


ערך זה הוא קצרמר בנושא משחקים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.