בוקר טוב מיאמי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בוקר טוב מיאמי
Good Morning, Miami
סוגה קומדיית מצבים
יוצרים פיטר בונרז
ג'יימס בוורוס
שחקנים מארק פוירשטיין
אשלי ויליאמס
מאט לטשר
קונסטאנס זימר
סוזן פלאשט
טסי סנטיאגו
ג'רי בורנס
טיפאני אמבר ת'יסן
ברוק דילמן
ארץ מקור ארצות הברית
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 2
מספר פרקים 40
הפקה
אורך פרק 30 דקות
שידור
רשת שידור NBC (ארצות הברית)
ערוץ 2 (ישראל)
תקופת שידור מקורית 26 בספטמבר 200215 בינואר 2004
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

בוקר טוב מיאמיאנגלית Good Morning, Miami) היא סדרת טלוויזיה קומית אמריקנית מבית היוצר של הסדרה ויל וגרייס. הסדרה שודרה בארצות הברית בין השנים 2002 ל–2004 אך עקב הנפילה באחוזי הרייטינג באמצע העונה השנייה הופסקה שידורה אף לפני סיום שידור כל העונה. בישראל שודרו כל 40 פרקי הסדרה בערוץ 2 בשנת 2004.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מפיק הטלוויזיה הצעיר והכישרוני, ג'ייק סילבר, מגיע למיאמי לביקור אצל סבתו, וכדי לבדוק הצעת עבודה בתחנת הטלוויזיה המקומית המפיקה את תוכנית הבוקר. הוא מגיע לביקור בתחנה, ומגלה כי זוהי תוכנית הבוקר הכי פחות נצפית במדינה. לנוכח המצב, וחוסר יכולתו לתאר את עצמו בעבודה כזו, הוא מחליט לסרב. אך אז הוא פוגש את מעצבת השיער של התוכנית, דילן מסינג'ר, ומתאהב בה נואשות. באופן מקרי היא גם חברתו של מגיש התוכנית גאווין סטון, אלכוהוליסט בגמילה. ג'ייק מחליט להישאר ולנסות לכבוש את ליבה של דילן למרות שהמצב כולו לרעתו, כאשר הוא מגלה כי היא חברתו של המנחה. לצוות מצטרפים, בנוסף לסבתו של ג'ייק המכורה להימורים, גם מנהל התחנה פרנק, שנוטה לפתח תכונות רגשיות שונות ומשונות, לוסיה המנחה הספרדייה של התוכנית לצידו של גאווין, האחות ברנדה החזאית, ופני, מזכירתו האישית של ג'ייק. בעונה השנייה של הסדרה התחנה נקנית על ידי החברה המתחרה, מופיעה מנהלת חדשה ונקמנית, והיחסית בין העובדים משתנים במהרה.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ג'ייק סילבר (מארק פוירשטיין): מפיק תוכנית הבוקר "בוקר טוב מיאמי" המאוהב נואשות במעצבת השיער של התוכנית דילן מסיינג'ר. בעונה הראשונה בסתר; בעונה השנייה הם הופכים לזוג רשמי. הוא נמצא ביריבות עם החבר שלה לכל אורך הסדרה, יריבות שלימים הפכה לידידות אמיצה.
  • דילן מסינג'ר (אשלי ויליאמס): מעצבת השיער של התוכנית. מושא אהבתו והערצתו של ג'ייק בעונה הראשונה. היא חברתו של גאווין, אך בסוף היא מגלה שהיא הייתה כל הזמן מאוהבת בג'ייק. בעונה השנייה הם הופכים לזוג.
  • גאווין סטון (מאט לטשר): מגיש התוכנית "בוקר טוב מיאמי". בעונה הראשונה הוא החבר של דילן, ובעונה השנייה יש לו רומן עם פני. כשהוא מגלה שג'ייק מאוהב בדילן הוא פותח ביריבות איתו.
  • פני ברנס בארינגטון (קונסטאנס זימר): מזכירת ההפקה. עובדת של ג'ייק ומאוהבת בו בסתר. לזמן מה הם הופכים לזוג. בסוף העונה הראשונה היא הופכת לבת הזוג של גאווין.
  • פרנק אלפאנו (ג'רי בורנס): מנהל התחנה. מעבר לעבודתו, הוא נוטה לעצב רב על עזיבתה של אשתו-לשעבר שרה, דבר שגורם לו לפתח תסביכים שונים ומשונים בנוגע לאישיותו שלו עצמו.
  • קלייר ארנולד (סוזן פלאשט): סבתו של ג'ייק. בתחילת העונה הראשונה נתנה לו עצות איך לכבוש את דילן, ונהגה לבקש ממנו כסף עבור ההתמכרות שלה להימורים. במהלך העונה הפכה גם למגישת התוכנית לצידו של גאווין.
  • לוסיה רוחס-קליין (טסי סנטיאגו): המגישה הספרדייה של תוכנית הבוקר, אשר עוזבת לקראת סוף העונה הראשונה.
  • האחות ברנדה טרוגמן (ברוק דילמן): החזאית הנזירה של התוכנית. ברנדה אובססיבית בנוגע לתחזית ולהפיכתה למעניינת, ובכך המציאה רעיונות בכל פעם. היא מגיעה למצב של פקפוק בהיותה נזירה, ונוטשת את הדת. היא עוזבת לקראת סוף העונה הראשונה.
  • ויקטוריה היל (טיפאני אמבר ת'יסן): בעונה השנייה התחנה נקנית על ידי הרשת הגדולה, וויקטוריה מתמנית לבוס החדש, מעל ג'ייק. היא יוצרת בעיות בין העובדים, ואפילו מנהלת רומן עם גאווין. היא מפוטרת לבסוף עקב ניהולה הלוקה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]