השמיניסטית

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
השמיניסטית
Senior Year
בימוי Alex Hardcastle עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים רבל וילסון
Tiffany Denise Hobbs
Lucy Taylor
Ruby Frankel
Jade Bender
Zaire Adams
Ana Yi Puig
סטיב איוקי
John Crow
Vance Kanell
James Millar
Mimi Gould
Leonard R. Butler
Joel Ray Ishman
Vee Bhakta
Darrell Snedeger
Merrick McCartha
Lauren Halperin
סם ריצ'רדסון
זואי צ'או
ג'סטין הארטלי
Molly Brown
אנגאורי רייס
מרי הולנד
אלישה סילברסטון
טיילר ברנהרדט
Avantika Vandanapu
Brandon Scott Jones
כריס פרנל
מייקל צ'ימינו
ג'ושוע קולי
ג'רמי ריי טיילור
Alyssa Mae Clark עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 13 במאי 2022 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 111 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט קומדיה עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

השמיניסטיתאנגלית: Senior Year) הוא סרט קומדיה אמריקאי משנת 2022 בבימויו של אלכס הארדקאסל עם תסריט של אנדרו קנאואר, ארתור פיילי וברנדון סקוט ג'ונס.[1][2] בסרט מככבת רבל וילסון (שגם הפיקה אותו) כאישה בת 37 שמתעוררת מתרדמת של 20 שנה ומחליטה לחזור לתיכון כדי לקבל את תעודת הבגרות שלה. את הגרסה הצעירה שלה מגלמת אנגאורי רייס. עוד מככבים בסרט: מרי הולנד, סם ריצ'רדסון, זואי צ'או, ג'סטין הארטלי וכריס פרנל. הסרט שודר ב-13 במאי 2022 בנטפליקס.[3]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1999, לאחר מסיבת יום הולדת נוראית במקום ה"מגניב" המקומי, Rock N' Bowl, עם חבריה סת' ומרתה, האוסטרלית לשעבר, בת ה-14, סטפני קונווי, מחליטה להפוך לאחת הבנות ה"פופולריות". היא מבלה את השנים הבאות במהפך לעצמה, הופכת לקפטנית קבוצת העידוד, יוצאת עם הבחור הפופולרי בליין, והופכת לאחת הבנות הפופולריות ביותר בשנה האחרונה לתיכון.

בשנת 2002, סטפני מתכננת להיות מלכת הנשף בתקווה להיות כמו דיאנה רוסו, בוגרת בית הספר התיכון שלה שנישאה לאחר סיום הלימודים, וכעת מתגוררת באחוזה. היא גרה עם אביה האלמן ועדיין חברה של מרתה וסת', שבסתר מאוהב בה. סטפני מתווכחת בקביעות על הכנות לנשף עם חברתו לשעבר של בליין טיפאני, שחוששת שסטפני עשויה לזכות בתואר מלכת הנשף. בהופעת עידוד, טיפאני משכנעת חברים לחבל בנחיתה של סטפני, מה שמכניס אותה לתרדמת.

בשנת 2022 סטפני, כיום בת 37, מתעוררת מהתרדמת. אביה ומרתה, כיום מנהלת בית הספר ומאמנת קבוצת המעודדות לוקחים אותה הביתה. בדרך, היא עוצרת בביתה הישן של דיאנה רוסו, סטפני רואה את טיפאני ובליין הנשואים כעת מתגוררים שם.

עם תמיכה בעל כורחו מאביה וממרתה, סטפני חוזרת לסיים את השנה האחרונה שלה בתיכון. שם היא מגלה שסת' הוא כעת הספרן, והתפקידים של מלך הנשף והמלכה בוטלו. בנוסף, בתם של טיפאני ובליין ברי היא הילדה הפופולרית ביותר בבית הספר עם מספר עוקבים עצום ברשתות החברתיות. המעודדות הן כבר לא התלמידות הפופולריות וכל מה שהתרגלה אליו בתיכון השתנה.

סטפני פועלת כדי להחזיר את הפופולריות שלה באמצעות מדיה חברתית. היא מצליחה לאחר ריקוד של המעודדות שהיא הכוריאוגרפית שלו, שנעשה ללא רשותה של מרתה, והופך ויראלי. למחרת, מרתה מתעמתת איתה ואומרת לה שהיא וסת' חשו נטושים כשסטפני הפכה פופולרית בתיכון.

סטפני הולכת יחד עם סת' לסרט פגיעה קטלנית, והם מתקרבים לאחר שגרמה לטיפאני להיות מסולקת מהקולנוע בגלל הפרעה. לאחר מכן, הם שותים ב-Rock N' Bowl וסטפני מתוודה שהיא כל כך רוצה להיבחר למלכת הנשף כדי לגרום לאמה המנוחה להיות גאה.

טיפאני משתמשת בהשפעה של ברי כדי להחזיר את תחרות המלך והמלכה לנשף ומזמינה את כולם בבית הספר מלבד סטפני לאפטר פארטי לנשף בביתם. סטפני מארחת את שלה בבית האגם של מרתה ללא ידיעתה. סת הולך לנשף עם סטפני אך נפגע כשהוא רואה את בליין מנסה לנשק אותה, מבלי לדעת שבליין היה שיכור וניסה לכפות את עצמו. החבר של ברי, לאנס, הופך למלך הנשף, ולמרות שטיפני מסדרת את ההצבעה כדי שברי תנצח, ברי נושרת אז סטפני היא המלכה. כשסטפני ולאנס חולקים את ריקוד המלך ומלכת הנשף, בית הספר מצטופף סביבה. ברי אומרת לכולם להשתתף באפטר פארטי של סטפני, שמצליח עד שטיפני סוגרת אותו. מרתה מתעמתת בכעס עם סטפני על שהשתמשה בביתה באגם בלי רשות.

בדרך הביתה, סטפני מבינה שהנהג שלה בליפט הוא דיאנה רוסו בגיל העמידה. דיאנה מגלה שלפני שמלאו לה 30, בעלה התגרש ממנה בגלל ילדה בת 21. מכיוון שלא הייתה לה תואר אקדמי, היא לא הייתה מסוגלת לבנות לעצמה חיים וכעת היא עובדת במספר משרות חלקיות תוך שהיא נאבקת לשלם עבור מכללה קהילתית. דיאנה דוחקת בסטפני לא לחזור על הטעויות שלה.

ברי מגיעה הביתה, כועסת על כך שטיפני סגרה את המסיבה של סטפני, ומציינת שהיא אפילו לא שאלה אם היא בסדר. היא מציינת ששני הוריה אומללים יחד ומאלצת אותה להתנצל בפני סטפני. סטפני מקבלת את התנצלותה של טיפאני ומעודדת אותה להתמקד יותר בבתה במקום לשמור על מראה חיצוני.

סטפני מפרקת את לוח הפופולריות שלה ושוקלת לדלג על סיום הלימודים, אבל אביה משכנע אותה להשתתף. היא משדרת התנצלות לעוקבים ולחברים שלה, היא מבטיחה להיות האני האמיתי שלה מעתה ואילך. בסיום הלימודים, חבריה ומשפחתה מארגנים בסתר את שגרת העידוד של סטפני בשנה האחרונה. היא משלימה עם מרתה, לבסוף מנשקת את סת', ומקבלת את טיפאני בברכה להצטרף אליהן על הבמה כשהיא זוכה לבצע את המהלך שלא הצליחה לעשות עשרים שנה קודם לכן.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • רבל וילסון בתור סטפני "סטף" קונווי
  • מרי הולנד בתור מרתה "מארת" רייזר
    • מולי בראון בתור מרתה המתבגרת
  • סם ריצ'רדסון בתור סת' נובסליק
    • זאיר אדמס בתור סת' העשרה
  • זואי צ'או בתור טיפאני "טיף" בלאנשט-בלבו
    • אנה יי פוייג בתור טיפאני העשרה
  • ג'סטין הארטלי בתור בליין באלבו
  • כריס פרנל בתפקיד ג'ים קונווי
  • אונטיקה ונדנאפו בתור ג'נט סינג
  • ג'ושוע קולי בתפקיד יאז
  • ג'ייד בנדר בתור בריטני ג'ין "ברי" באלבו"
  • מייקל צ'ימינו בתור לאנס הריסון
  • ג'רמי ריי טיילור בתור ניל
  • ברנדון סקוט ג'ונס בתפקיד מר טי
  • וס ג'טון בתור המורה
הופעות קמע
  • אליסיה סילברסטון בתור דיאנה רוסו
  • לוסי טיילור בתור לידיה קונווי
  • מריק מקארתה בתור המנהל יאנג

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביוני 2021 הצטרפה אליסיה סילברסטון לצוות השחקנים.[5] ביולי 2021 נוספו לצוות ג'ייד בנדר, מייקל צ'ימינו, ג'רמי ריי טיילור, אוונטיקה, ג'ושוע קולי, אנה יי פויג, מולי בראון, זייר אדמס וטיילר ברנהרדט.[6]

הצילום העיקרי החל באטלנטה, ג'ורג'יה, ב-24 במאי 2021, במהלך מגפת הקורונה.[7] הצילומים הסתיימו ביולי 2021.[8]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Kroll, Justin (25 בפברואר 2021). "Rebel Wilson To Star in Paramount Players Comedy 'Senior Year'". Deadline Hollywood. נבדק ב-25 בפברואר 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Kroll, Justin (7 במאי 2021). "Justin Hartley, Angourie Rice, Sam Richardson, Others Join Rebel Wilson In Paramount Players' 'Senior Year'". Deadline Hollywood. נבדק ב-7 במאי 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ D'Alessandro, Anthony (3 בפברואר 2022). "Netflix 2022 Film Slate Touts 86 Titles Including Star-Studded Fare Knives Out 2, The Gray Man, The School For Good And Evil & More". Deadline Hollywood. נבדק ב-3 בפברואר 2022. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ Jackson, Angelique (16 ביולי 2021). "Jade Bender, Michael Cimino, Jeremy Ray Taylor and Avantika Join Paramount Players' 'Senior Year'(EXCLUSIVE)". {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ Kroll, Justin (1 ביוני 2021). "Alicia Silverstone Returns to High School Joining the Cast Of Paramount Players' Comedy 'Senior Year' Starring Rebel Wilson". Deadline Hollywood. Penske Media Corporation. {{cite web}}: (עזרה)
  6. ^ Jackson, Angelique (2021-07-16). "Jade Bender, Michael Cimino, Jeremy Ray Taylor and Avantika Join Paramount Players' 'Senior Year'(EXCLUSIVE)". Variety (באנגלית אמריקאית). נבדק ב-2022-01-21.
  7. ^ Ho, Rodney (25 במאי 2021). "New Georgia productions: Rebel Wilson's 'Senior Year' film, 'The Waltons' TV movie, Rosario Dawson HBO series 'DMZ'". Constitution. נבדק ב-22 ביולי 2021. {{cite news}}: (עזרה)
  8. ^ Lund, Anthony (15 ביולי 2021). "Rebel Wilson Shows Off Raunchy Cheerleader Dance and Bungled Tan Line on Senior Year Set". MovieWeb. נבדק ב-22 ביולי 2021. Appearing in full cheerleader garb, Wilson and her cheerleading posse celebrated the end of filming in Atlanta, Georgia with a quick and raunchy clip featuring a whole lot of booty shaking. {{cite web}}: (עזרה)