ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/קטגוריה:מתמודדים עם מגבלה נפשית

הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<קטגוריה:מתמודדים עם מגבלה נפשית

תאריך תחילת הדיון:00:09, 13 באפריל 2007 (IDT)

הקדמה

הפשרה המוצעת: לקטגוריה זו יכנסו "אנשים שחלק מרכזי ומשפיע מפעילותם האישית והציבורית נעשה בעקבות מגבלה נפשית שאיתה התמודדו ושסיפור התמודדות זה הוא לבדו שפרסמם ברבים, או שהיה לו מרכיב מכריע בפרסום זה". כמו כן, יכנסו אנשים פעילים נגד הסטיגמה וכאלה שזכו להתפרסם גם בזכות מחלתם הנפשית: לדוגמא ג'ון נאש או ואן גוך.

ההצבעה היא על קבלת הפשרה. המצב הקיים הוא - כל אדם שסבל ממחלה נפשית כלשהי יכול להכנס לקט'. לדוגמה - צ'רצ'יל שמופיע בה כרגע. גילגמש שיחה 00:09, 13 באפריל 2007 (IDT)

דיונים קודמים

דיון קודם התקיים בדף שיחת הקטגוריה. גילגמש שיחה 00:09, 13 באפריל 2007 (IDT)

המשך הדיון

אני מבקשת להסיר את ההקפאה מההצבעה המקורית. נעשה פה מחטף כוחני ולא אסתטי (בלשון המעטה). ההקפדה על פרטים ביורוקרטיים, שאין להם שום משמעות מלבד עצם היותם, נועדה בעיקר להכפפת סוג של משמעת, ולהסחת הדיון מעניינים משמעותיים יותר. פנייה למשתמש:דוד שי, אם כבר ביורוקרטיה - אני עותרת אליך כדי שתשמש בורר בעניין זה. אני מטילה את יהבי על יושרתך. תודה מראש. בכבוד רב, דליה וירצברג-רופא וירצישיחה 00:14, 13 באפריל 2007 (IDT)

אין שום צורך להחזיר את ההצבעה הישנה אחרי שהתגבשה פשרה סבירה בדף השיחה. אם הפשרה לא מוצאת חן בעיניך, את יכולה להתנגד לה. גילגמש שיחה 00:17, 13 באפריל 2007 (IDT)
אני טוענת שזו איננה פשרה כלל. זו זריית חול בעיניים; עבודה בעיניים (בלשון העם). וירצישיחה 00:25, 13 באפריל 2007 (IDT)
לא נכון. אני מתפלא. היה דיון רציני וארוך שנמשך ימים רבים שבמהלכם סירבת לכל פשרה שהוצעה לך. אחר כך, הקט' עברה להצבעת מחיקה. אחרי שהצעתי לשקול פשרה, ההצבעה הוקפאה ועכשיו, בגלל ההתנגדות הגורפת שלך לכל פתרון הפשרה עומדת להצבעה. אין פה שום עבודה בעיניים. הכל גלוי בדף שיחת הקטגוריה. גילגמש שיחה 00:30, 13 באפריל 2007 (IDT)
גילגמש, אתה מעמיד את סבלנותי ואת מזגי הטוב במבחן קשה מאוד ומוציא שם רע לערך דמגוגיה. הפעם אסטה ממנהגי הנלוז להגיב לכל פיפס שמישהו כותב לי. אולי מחר, אם יעלה הצורך ואם עוד ייוותר בי כוח לאחר כל מלחמת ההתשה שאתה מנהל נגדי (נו טוב, לא נגדי אישית, אלא נגד הקטגוריה העוכרת את שלוותכם, ובן הטבע אולי היה מוסיף: הבורגנית והמדושנת מעצמה, אבל חלילה לי מלהידמות למי ש"מגחיך עצמו"), אכתוש לאבק דק את כל מסכת הנחות היסוד שהערמת לעיל. אין לי כל ברירה: "עם חסיד - תתחסד, עם עיקש - תתפתל".
זהו. עכשיו לישון (אומרת לעצמה) וירצישיחה 00:44, 13 באפריל 2007 (IDT)
את מטיחה בי האשמות קשות ואני נמנע מלהגיב רק מתוך חיבתי אליך ויחסי הרעות התקינים שצריכים להיות בקהילה. אציין שאין לנסיונות שלי להגיע לפשרה שום מניע אישי לא נגדך ולא נגד אף אחד ולא נאה להציג את זה באור כזה או לרמוז לזה. בנוסף לכך, אין לי בעיה עם הקט' הזאת. אף פעם לא הצבעתי בעד מחיקתה ומוזר שאת מאשימה אותי במשהו שלא עישיתי. לא צריך כמובן לכתוש את טענותי לאבק דק. אנחנו לא באנו לפה לנהל ויכוחים ולכתוש לאבק את הדעות של הזולת. דעתך יקרה לי ואני לא מבקש לכתוש אותה לאבק. למה שתבקשי לכתוש לאבק את דעתי? התעקשת לחינם וגררת את כולם להצבעה וכעת מתנהלת לה ההצבעה המדוברת. אם יש לך טיעונים יפים שיתמכו בעמדתך, את יכולה לכתוב אותם כאן, בדיון, אם אין לך, לא צריך לטחון ולכתוש לאבק את הדעות של האנשים האחרים. זאת ממש לא המטרה. גילגמש שיחה 00:51, 13 באפריל 2007 (IDT)
ראה, גילגמש, צר לי אם אתה חווה את דבריי כפגיעה אישית. אני מנסה להתעלות פה מעל הקטע הזה. אבל אם כבר עברת לפסים האלה, אני חייבת להודות שהמוניטין שלך הגיע לאוזניי עוד לפני שהצטרפתי לוויקיפדיה, בכל מיני כתבות וטוקבקים (הכי נגעה ללבי היא גילגמשית, שתמיד התייצבה לצדך והגנה בעוז על שמך המותקף). לי יש מוניטין (מוצדק) של אדם רך ושקט. דעת הבריות תמיד הייתה נוחה ממני. ואם נגררתי בעל כורחי לשימוש בביטוי הנורא "לכתוש", הדבר קרה רק משום שחרף רכותי הנשית, האנושית (ו"הקלינית"), אינני מוכנה להתקפל ולהיכנע מול שררה. וירצישיחה 00:59, 13 באפריל 2007 (IDT)
איזו שררה? אני ירדתי לפסים אישיים? מה פתאום. היתי פועל בצורה שבה פעלתי גם אילו היה מדובר במישהו אחר. ומה קשור המוניטין שיצא לי או לא יצא לי? איך זה קשור להצבעה הנוכחית ועוד אחרי ההערה הזאת אני יורד לפסים אישיים?! אין לך נימוק אחד שלא נשען על רגש וזעקות שבר. אם יש לך משהו ענייני להוסיף לדיון מלבד להזכיר לי את המוניטין או לא יודע מה, הוסיפי נא ואשמח לשמוע. גילגמש שיחה 01:05, 13 באפריל 2007 (IDT)
אני נאלץ להסכים עם גילגמש. ורצי, כולם מכירים את המוניטין שלי, אז אין לך צורך להזכיר אותו. עלק "אדם רך ושקט". התגובות שלך כבר בתחילת הדיון אומרות הכל. ‏Yonidebest Ω Talk 01:15, 13 באפריל 2007 (IDT)
"רגש וזעקות שבר"? איפה דורית כשצריך אותה. ראי נא את המשחק בסטראוטיפים הנשיים. כרגיל אינך מבין אותי. הירידה לפסים אישיים היא מסקנה של המשפט: "את מטיחה בי האשמות קשות", כאילו שיש לי עניין לרדת עליך באופן אישי. שררה? ועוד איך, ואתה מנצל את כל הכלים האפשריים לכפות אותה. אגב, ספרתי. בהודעתך הקודמת, הלא ארוכה, כתבת חמש פעמים לכתוש, כאילו זו מין מנטרה. ממש עטת עליה כמוצא שלל רב. יש לך הגדרה טובה יותר מזו לשימוש דמגוגי בשפה? אתה מוזמן להכניס לדף הזה את המילה האחרונה. אגב, יוני הטוב מכולם, אתה מתייצב לימינו של גילגמש דווקא? אני בשוק טוטלי...:-) זהו, כיבוי אורות להיום! לא אגיב עוד עד מחר!!! וירצישיחה 01:22, 13 באפריל 2007 (IDT)
אין לי אלא להצטער על מה שכתבת. אני סולח לך על הפגיעה, אף שהיא קשה, אך בהתחשב במצב אין בי כעס על הדברים שכתבת. גילגמש שיחה 01:23, 13 באפריל 2007 (IDT)
דליה, נכנסתי לדיון זה מתוך כוונה לעמוד לצידך כי את ויקיפדית מעולה ונחמדה, אבל הפשרה שהוצעה היא באמת הוגנת, בראייתי. כשהרוב אינו מסכים איתך, אין מה לעשות. אני למשל חושבת שחזבאללה וחמא"ס הם ארגוני טרור, אבל הרוב הכריע שהניסוח יהיה הרבה יותר רך. מה לעשות? אליזבט •• שיחה 02:25, 13 באפריל 2007 (IDT)
תודה, אליזבט. דעי לך רק שאני מעריצה את תחום ההתמחות שלך. כל הערבית שלי מסתכמת בכמה קללות רחוב, וחשוב מאוד לדעתי שיהיו רבים כמוך, אם רצוננו להשתלב פה במרחב (לא הווירטואלי, לשם שינוי). וירצישיחה 08:45, 13 באפריל 2007 (IDT)

בלי קשר (או: עם קשר, רק בלי קשר לדיון הלא קשור לעיל)

האופציה השלישית: ההצבעה הזו העלימה (בטעות) את האופציה המעודפת עליי אישית: מחיקת הקטגוריה כולה. דעתי כפי שהובעה בדיון מבוססת על זה שזה רחב מידי ומערבב נושאים מגוונים מידי. אני לא מתנגד ליצירת קטגוריות ספציפיות (כמו מתמודדים עם פיצול אישיות en:Category:People with bipolar disorder; קטגוריה:אנשי קשת אוטיסטית וכו') אבל המצב הנוכחי לא מתאים. אבקש להוסיף אופציה שלישית: פיצול לקטגוריות משנה. ‏DGtal01:05, 13 באפריל 2007 (IDT)
זה לא קשור לדיון הנוכחי. אפשר להוסיף את הקט' האלה ללא קשר לקיום או אי קיום הקט' הנוכחית. גילגמש שיחה 01:09, 13 באפריל 2007 (IDT)
זה מאוד קשור. אני טוען שקטגוריה המוצעת צריכה להיות ריקה מערכים. אפילו בויקיאנגלית המרחיבה הקטגוריה היא en:Category:People by medical or psychological condition ואין בה ערכים אלא רק קטגוריות משנה. לא איכפת לי שתהיה קטגוריה בלי ערכים שתאגד מגבלות נפשיות או פיזיות או שניהם יחד. אני מתנגד לערבוב הנוכחי של מחלות/תופעות/מגבלות/מה-שתרצו שהקשר היחיד שלהם הוא מיקומם באיבר המוח שבגוף האדם. ‏DGtal01:16, 13 באפריל 2007 (IDT)
בוויקי האנגלית יש להם עשרות ומאות ערכים. פה זה יהיה די ריק. די לנו כרגע בקט' אחת. אם יהיה צורך, נפצל בעתיד. אין כרגע מספיק ערכים שיכולים להחזיק את כל הקט' שמנית. גילגמש שיחה 01:17, 13 באפריל 2007 (IDT)
לא הבנת אותי. מבחינתי הקטגוריה הנוכחית לגיטימית בדיוק כמו קטגוריה:אישים לפי מקצוע או קטגוריה:אישים לפי מאות - היא יכולה לשמש כקטגוריית גג, אבל לא אמור לכלול אף ערך. יש משותף לכל המגבלות הנפשיות, אבל המפריד מספיק משמעותי כדי לא לכלול אותם יחד. ‏DGtal01:25, 13 באפריל 2007 (IDT)
בסדר, כשיהיו מספיק ערכים אפשר יהיה לחשוב על הפיצול. גילגמש שיחה 01:25, 13 באפריל 2007 (IDT)
אם אחזור לדוגמה שנתתי (קטגוריה:אישים לפי מקצוע), אין קשר בין מי שנמצא בקטגוריה:קוסמים למי שבקטגוריה:ביבליוגרפים מלבד היותם בעלי מקצוע ולא מובטלים. כנ"ל פה, אין שום הצדקה בעיניי להכניס את כולם לסל אחד. אני מבין שאתה לא מסכים, אבל צריך לתת אופציה כזו. במצב של קטגוריות משנה, דומני שהדיון על הכללת אדם מסויים תהיה הרבה פחות מסובכת. ‏DGtal01:34, 13 באפריל 2007 (IDT)
זה לא העניין. העניין הוא שכרגע יש שם מעט ערכים. אם הצעת הפשרה תעבור, מספר הערכים יקטן עוד יותר ולא יהיה כל כך מה לפצל. כשהמספר יגדל, יהיה טעם בפיצול. גילגמש שיחה 01:37, 13 באפריל 2007 (IDT)
לדעתי לא זה הפרמטר החשוב לדיון, אלא האם אנחנו רוצים להכניס לכאן רק "מי שהתמודדותו עם מחלת הנפש שלו בנתה את פרסומו ברבים" או כל מיני כאלה מתחומים אחרים שיש עדות כזו או אחרת שסבלו פעם ממחלת נפש. זה אותו הדיון כמו על הצמחונים וההומואים. ‏Harel‏ • שיחה 01:38, 13 באפריל 2007 (IDT)
נכון. גילגמש שיחה 01:40, 13 באפריל 2007 (IDT)

הפשרה המוצעת כאן סבירה ביותר, ולמעשה אינה יוצרת דבר חדש, אלא מפעילה את הקריטריונים המקובלים בערכי אישים. הוזכרה כאן פשרת הצמחונים והלהט"ב, אך אנן הולכים בדרך זו בכל ערכי האישים, בלי להרגיש בכך. ציפי לבני, למשל, איננה בקטגוריה:עורכי דין, אף שהערך מספר לנו כי עסקה עשר שנים במקצוע זה. מאות אישים בישראל ששירתו שירות סדיר בצה"ל ואחר-כך שירתו במילואים חודש בשנה במשך 30 שנה אינם נכללים בקטגוריה:חיילי צה"ל. כדי להיכלל בקטגוריה נדרשת זיקה מהותית יותר בין האדם ובין הקטגוריה, ולא די בכך שפרט מסוים נכלל בביוגרפיה שלו. הייתי מרחיב מעט את הקריטריון שבסוף המשפט הראשון ("התמודדות זה הוא לבדו שפרסמם ברבים, או שהיה לו מרכיב מכריע בפרסום זה"), כך שיכלול גם כאלה שההתמודדות היוותה מרכיב מהותי (ולא רק מכריע) בפרסומם, אך בשלב שבו אני מצטרף לדיון אסתפק בכך שהמשפט השני והדוגמאות שבאות לאחריו מאפשרים זאת. דוד שי 07:09, 13 באפריל 2007 (IDT)

רוצה רק להוסיף שההסבר הנ"ל נכון ברמה העקרונית, אבל לאור ההיעדר המוחלט של הנושא אצלנו מול הקלסיפיקציה המפורטת בוויקיפדיה האנגלית, למשל (כפי שראינו בקישורים שהביא בטובו GDtal) - דרושה הייתה בעניין דנן גישה מיוחדת. כשאני קוראת את דבריך, דוד: "הייתי מרחיב מעט את הקריטריון שבסוף המשפט הראשון ("התמודדות זה הוא לבדו שפרסמם ברבים, או שהיה לו מרכיב מכריע בפרסום זה"), כך שיכלול גם כאלה שההתמודדות היוותה מרכיב מהותי (ולא רק מכריע) בפרסומם" (ההדגשה שלי, וירצי) - אני מגיעה למסקנה שאין בינינו שום מחלוקת, וכל הדיון הזה היה מיותר לכל אורכו. הרי לא הכנסתי לקטגוריה הזאת מי שאינו עולה על התנאים האלה. ייתכן שבמקרה של צ'רציל, היה צורך לדון - לגופו של עניין - ואולי אף להסירו מהקטיגורה, כי אינני יודעת עד כמה מהותי היה "הכלב השחור שלו" במסכת חייו. וירצישיחה 08:28, 13 באפריל 2007 (IDT)
מרבית האנשים לא צריכים להכנס לקט' זו. רבים סובלים מצורות קלות של דכאון ומחלות נפשיות אחרות. גילגמש שיחה 08:32, 13 באפריל 2007 (IDT)
נכון מאוד. איני מבינה מדוע אתה טורח לציין זאת. כאמור - במקרה שההתמודדות עם המגבלה הייתה מ ה ו ת י ת בחייהם. זריזות מקלדת במהירות האור, ואילו אני שחקנית טניס זקנה, שאינה בנויה לפינג-פונג שולחן...:-) וירצישיחה 08:38, 13 באפריל 2007 (IDT)
זאת הפשרה המוצעת - מי שההתמודדות היא חלק מהותי מחייו ולא מי שלקה אי פעם במחלה נפשית כלשהי ונרפא ממנה. או שמחלתו היתה קלה והשפעתה על חייו היתה זניחה.

גילגמש שיחה 08:41, 13 באפריל 2007 (IDT)

מה? זה לא היה ברור מראש? תמהתני. וירצישיחה 08:55, 13 באפריל 2007 (IDT)


וירצי, למרות שהוויקיפדיה אינה באה לשרת מטרות אומר כך, פשרה זו תקדם את מטרתך בהכרה בנושא. להערכתי אינך מעונינת לקבל שיטפון של ערכים הנכללים בקטגוריה (כל שחקן כדורגל או שחקנית קולנוע שקיבלו פעם מרשם לפרוזאק מפסיכיאטור או הלכו לקב"ן בצבא). שנילישיחה 08:48, 13 באפריל 2007 (IDT)
נכון.גילגמש שיחה
אלמנטרי, ווטסון. וירצישיחה 08:55, 13 באפריל 2007 (IDT)
ועל משפט זה ראי תבנית:הידעת? 29 באפריל - סדרה 2... חגי אדלר 09:10, 13 באפריל 2007 (IDT)

מן ההליך המתנהל כאן עולה ריח ביאושים עז של סתימת פיות, המעורר שאלות קשות באשר לאופיים של ההליכים כאן. האם כל מפעיל יכול להקפיא הצבעת מחיקה שעה לאחר שהחלה? האם כל חבר קהילה יכול לטעון, בלשון רבים, "כי הגענו לפשרה סבירה". מי זה הגענו? כמה צריכים להגיע כדי למנוע את הבעת הדיעה של חברי קהילה? תשעה חברים, למיטב זכרוני, הצביעו בעד מחיקת הקטגוריה, בדקות שההצבעה הייתה פתוחה. מדוע אין כאן אפשרות שלישית, מחיקת הערך? אני קורא לחברים שלא להצביע בהצבעה זו, עד אשר תינתן אפשרות גם למי שחושב שיש למחוק הערך, להביע את דעתו.--‏Golf Bravo09:20, 13 באפריל 2007 (IDT)

לא קשור למפעיל. כל מעלה ההצבעה יכול לסגת ממנה. יוני פתח את ההצבעה ויוני הוא זה שחזר בו מההצבעה. גילגמש שיחה 09:39, 13 באפריל 2007 (IDT)
אני יוצא מן ההנחה שהדברים שאתה קובע, לפיהם מי כל מי שמעלה הצבעת מחיקה יכול לחזור ממנה בכל עת, מעוגנים היכן שהוא. אחרת, נפלא הדבר בעיני. משמצאו כ-15 חברים מקום להצביע בהצבעת מחיקה, ולא הסתמנה ביניהם כל תמימות דעים (להבדיל ממצב שבו כולם היו תמימי דעים שאין למחוק את הערך), אין כל זכות למי שהעלה את העניין להצבעה לבוא ולבטלה באופן חד-צדדי. צעד כזה עומד בסתירה למאפיינים המהותיים של הויקיפדיה, כפי שאני מבין אותה.--‏Golf Bravo09:49, 13 באפריל 2007 (IDT)

נדמה לי שגם אלה שמקבלים את הפשרה וגם אלה שדוחים אותה מתכוונים לאותו דבר, אז בשביל מה ההצבעה? רחל 09:16, 13 באפריל 2007 (IDT)

צודקת. אבל אולי כדאי לרדת כבר מהנושא. אטלפן אלייך עכשיו, כי לא דיברנו הרבה זמן.
וירצישיחה 09:23, 13 באפריל 2007 (IDT)

אני רק שאלה

מה אומרת הפשרה לגבי נלי בליי? לא היתה לא בעיה נפשית, אבל היא יצאה נגד סטיגמות בנושא (וגם בעתיד, אנשים דומים שפועלים נגד אשפוז בכפייה אבל לאו דווקא יש להם בעיה נפשית). האזרח דרור 11:31, 15 באפריל 2007 (IDT)

אם היא יצאה באופן פעיל נגד הסטיגמות, הרי שהיא "התמודדה עם מגבלה נפשית" לכן היא יכולה להכנס לקט' זו. גילגמש שיחה 11:35, 15 באפריל 2007 (IDT)
לא הגיוני בעיניי. ב"מתמודדים עם מגבלה נפשית" ביקשתי לנסח באופן נאור וניטרלי היות בעלי תיוג של אבחנה פסיכיאטרית כלשהי (מה שהחברה מכנה חולי נפש, נפגעי נפש או, בשימושים פחות פורמליים: משוגעים, פסיכים וכו'). נלי בליי צריכה להיכלל ב"זכויות אדם", לדעתי. דליהשיחה 12:55, 15 באפריל 2007 (IDT)

הדרך השלישית

אני מסכים אם דיגיטל, קטגוריה זו צריכה להיות תחת קטגוריה כללית של [[קטגוריה:מתמודדים עם מגבלה רפואית]], ובעתיד להיות מחולקת לתתי קטגוריות ע"פ המגבלות השונות (נראה לי שלהפרעה בי פולארית אוטוטו יש מקום לקטגוריה). בהצבעה זו אני נוטה להתנגד להצעת הפשרה, למרות שאני חושב כי היא עדיפה בהרבה על ההצעה הקודמת, כי לדעתי בהחלט ראוי לציין את צ'רצ'יל כאשיות דגולה שהתמודדה עם מגבלה נפשית! העובדה ההיסטורית הזו אינה גורעת מכבודו, להפך היא מוסיפה לו עשרות מונים. שלכם גלנוס 21:07, 16 באפריל 2007 (IDT)

יישר כוחך על הדגשת המשפט היפה הזה! הורדתי את הקטגוריה מצ'רצ'יל רק בגלל הלחץ שהופעל מסביב.דליהשיחה 21:50, 16 באפריל 2007 (IDT)
תומכת בדעתו של גלנוס, יש מקום לציין מגבלות אצל אנשים שזכו לערך. ויהיו אלו מגבלות רפואיות, נפשיות, או אנשים הנמצאים על הקשת האוטיסטית. גאלוס 13:32, 18 באפריל 2007 (IDT)
יש מקום לציין בגוף הערך. הפיכת הנתון הזה ל*קטגוריה* היא מעשה רכילותי. עוזי ו. 14:21, 18 באפריל 2007 (IDT)
אני לא חושב שהפיכת הנתון לקטגוריה היא מעשה רכילותי, נראה לי מוזר להכיל את המונח רכילות על אישיות כצ'רצ'יל. לגבי ידועונים שאינם מפסגת האולימפוס. אני מציע שאם הצעת הפשרה תיפול נקבע כי יש לבחון כל מקרה לגופו ובכל מקרה יהיה אסור להוציא בכח אנשים חיים או שנפטרו לאחרונה מהארון הנפשי באם ניסו להסתיר את מצבם בחייהם (לצ'רצ'יל היה הכלב השחור, הוא לא הסתיר דבר) גלנוס 20:51, 18 באפריל 2007 (IDT)

שם הקטגוריה

<הועבר לשיחת קטגוריה:מתמודדים עם מגבלה נפשית>. עוזי ו. 22:13, 21 באפריל 2007 (IDT)

הצבעה

רק משתמש רשום בעל ותק פעילות של חודש ו-100 עריכות במרחב הראשי (ערכים בלבד ולא דפי שיחה, תמונות וכד') הוא בעל זכות הצבעה בדיוני מחלוקת.

לקבל את הפשרה

  1. גילגמש שיחה 00:09, 13 באפריל 2007 (IDT)
  2. Odonian 00:19, 13 באפריל 2007 (IDT)
  3. Harel‏ • שיחה 00:20, 13 באפריל 2007 (IDT) או למחוק הכל. נימקתי חזור ונמק, חבל שהנימוקים לא מופיעים לעיל.
  4. Yonidebest Ω Talk 00:24, 13 באפריל 2007 (IDT) - לא אוהב הצבעות הכל או כלום
  5. חגי אדלר 02:41, 13 באפריל 2007 (IDT)
  6. דוד שי 06:54, 13 באפריל 2007 (IDT)
  7. יעקב135 07:13, 13 באפריל 2007 (IDT)
  8. הידרו 08:41, 13 באפריל 2007 (IDT) כמו הראל
  9. שנילישיחה 08:45, 13 באפריל 2007 (IDT) וראו גם טיעוני בדיונים השונים
  10. עוזי ו. 11:34, 13 באפריל 2007 (IDT). זה ההבדל בין חלוקה עניינית לבין רכילות מיותרת.
  11. כמו הראל ועוזי. ‏pacmanשיחה 13:51, 13 באפריל 2007 (IDT)
  12. סופר מריו 10:12, 14 באפריל 2007 (IDT) ועדיף למחוק בכלל את הקטגוריה השיפוטית הזו
  13. Maromn 03:47, 15 באפריל 2007 (IDT)
  14. כמו pacman. ‏ יוסאריאן‏ • שיחה 12:36, 15 באפריל 2007 (IDT)
  15. אביעד המקורישיחהבואו להתפעל 21:17, 16 באפריל 2007 (IDT)

לדחות את הפשרה ולהשאיר את המצב הקיים

  1. אלמוג 07:00, 13 באפריל 2007 (IDT)
  2. תומאס 07:18, 13 באפריל 2007 (IDT) ההצבעה הזאת היא בושה.
  3. odedee שיחה 07:20, 13 באפריל 2007 (IDT) בדיוק כמו שנאמר על קטגוריית "בוגדים בעמם", כבר נדע את מי יש לשייך לקטגוריה.
  4. וירצישיחה 08:10, 13 באפריל 2007 (IDT) עדיין חושבת כמו קודמיי, אבל ההבחנה שניסח עוזי ו. לעיל הניעה אותי קמעה מנחרצותי. וירצישיחה 15:40, 13 באפריל 2007 (IDT)
  5. Liransh 09:40, 13 באפריל 2007 (IDT)
  6. יחסיות האמת 10:52, 13 באפריל 2007 (IDT) יש להעביר לכאן את כל מתנגדי המחיקה מההצבעה השניה, לא ייתכן שהצבעות יועלו ויורדו כל כמה שעות. יחסיות האמת 10:52, 13 באפריל 2007 (IDT)
  7. גלנוס 07:20, 19 באפריל 2007 (IDT) באם הצבעתי כאן אינה סותרת את הצעתו של דיגיטל לרוקן (בבוא הזמן) את הקטגוריה מערכים ולחלקם לערכי משנה ספציפיים וכמו כן להכילה בקטגוריה כלית יותר של בעיות רפואיות.

תוצאה

הוחלט לקבל את הפשרה. גילגמש שיחה 19:09, 21 באפריל 2007 (IDT)