ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:ועדת השרים לעניין ההתמודדות עם משבר הקורונה והשלכותיו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<ועדת השרים לעניין ההתמודדות עם משבר הקורונה והשלכותיו

  • תאריך תחילת ההצבעה: 10:00, 16 בדצמבר 2020 (IST)
  • תאריך סיום ההצבעה: {{ס:#זמןמ:H:i, j xg Y|+6 days +23 hours +59 minutes}} (IDT)
  • האם לשנות את שם הערך לקבינט הקורונה בהתאם לועדת הקורונה. בה נבחר בהצבעה, השם הנפוץ בציבור ובתקשורת ולא השם הרשמי. או להשאירו בשמו הנוכחי.
עברו יומיים וחצי מפתיחת הדיון לשינוי שם, איך כבר הגענו להצבעת מחלוקת??? Eladti - שיחה 11:29, 9 בדצמבר 2020 (IST)
יש משתמש ותיק, עקשן, שלא מגיב לעניין בניגוד לתוצאות הצבעה דומה להפליא. לבלוב 🎧 • כ"ג בכסלו ה'תשפ"א • אשרי המאמין13:14, 9 בדצמבר 2020 (IST)
Eladti האם ניתן לפתוח כבר כעת (בעוד 3 ימים) בהצבעה, או שצריך להתייבש עד שיעבור שבוע? לבלוב 🎧 • כ"ג בכסלו ה'תשפ"א • אשרי המאמין14:05, 9 בדצמבר 2020 (IST)
הצבעת מחלוקת פותחים אחרי שהדיון מוצה עד סופו ולא נמצאה דרך להכריע. האם פרסמת את הדיון בלוח המודעות? תן לדיון גם זמן וגם פרסום - יכול להיות שתגלה שמספר המתנגדים גדל ויכול להיות שתגלה שמספר התומכים גדל. בכל מקרה, אם אחרי שבוע יש רוב בעד ורק אחד מתנגד, אפשר לבצע את ההעברה גם ללא הסכמתו. Eladti - שיחה 14:22, 9 בדצמבר 2020 (IST)
אני מסכים ואני מארכב את ההצבעה. פונים להצבעה כשאין הכרעה בדיון. במקרה הנוכחי יש מתנגד אחד וכמה שהביעו הסכמה עם השינוי המוצע. יש לתת לדיון למצות את עצמו קודם וייתכן שלא יהיה צורך בהצבעה. Dovno - שיחה 11:15, 13 בדצמבר 2020 (IST)

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

שם הערך יהיה קבינט הקורונה[עריכת קוד מקור]

לשנות את שם הערך לקבינט הקורונה בהתאם לועדת הקורונה. בה נבחר בהצבעה, השם הנפוץ בציבור ובתקשורת. אף שאינו השם הרשמי, זה השם שהשתרש לבלוב 🎧 • כ"ג בכסלו ה'תשפ"א • אשרי המאמין14:17, 9 בדצמבר 2020 (IST)

שם הערך יהיה ועדת השרים לעניין ההתמודדות עם משבר הקורונה והשלכותיו[עריכת קוד מקור]

---העברה מדף השיחה---

אני לא עף על לשנות את לשון המחוקק, ראה למשל את הערך שכתבתי לפני כמה דקות הוועדה המיוחדת לפרשת היעלמותם של ילדי תימן, מזרח והבלקן (שהייתי בזמנו בכנסת ואלו היו הימים הטובים לפני פרוץ המגפה וכאשר הייתי תיכוניסט נלהב שניסה לדבר עם חברי כנסת שהעבודה שלהם במשכן סיקרנה אותי הם תמיד קראו לזה ועדת השקיפות, ועדת פרשת ילדי תימן, ועדת החוקה אבל השמות האלה הם סלנג) לכן אני אישית נגד חלש כי זה לא מקומנו לשנות את לשון המחוקק (אין ערך חוק הלאום אלא חוק יסוד: ישראל – מדינת הלאום של העם היהודי, אין חוק ההסדרה אלא חוק להסדרת ההתיישבות ביהודה והשומרון וכן הלאה). בברכה TheDesertboy - יום טוב - שיחה 12:31, 28 ביולי 2020 (IDT)

נגד חזק. ולעדת השרים הזו יש שם, ויש להשתמש בו. ניתן וצריך להסתפק בהפניה מקבינט הקורונה לערך זה. יוניון ג'ק - שיחה 20:12, 29 ביולי 2020 (IDT)

---סוף העברה---

זכות הצבעה ישנה למשתמשים שנרשמו לפחות 30 ימים לפני פתיחת ההצבעה, ביצעו לפחות 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ואינם עורכים בתשלום.

אין להצביע לפני פתיחת ההצבעה ואין לפתוח את ההצבעה עד אשר חלפו 72 שעות מהצגת טיעוני הצדדים. בהתאם לוויקיפדיה:מלחמת עריכה אין להוסיף או לגרוע מאופציות ההצבעה שסוכמו על ידי הצדדים ללא הסכמתם, אלא אם כן הבורר אישר את השינוי.

אפשרות א' שם הערך יהיה קבינט הקורונה[עריכת קוד מקור]

נא לא להצביע עדיין

אפשרות ב' שם הערך יהיה ועדת השרים לעניין ההתמודדות עם משבר הקורונה והשלכותיו[עריכת קוד מקור]

תוצאות ההצבעה[עריכת קוד מקור]

יפורסמו בתום ההצבעה