חיים ביחד (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חיים ביחד
Life
כרזת הסדרה
כרזת הסדרה
שיר הנושא "My Angel" מאת גאי גארווי
סוגה דרמה
כותבים מייק ברטלט
בימוי בן גוסלינג-פולר
שחקנים אליסון סטדמן
פיטר דייוויסון
אדריאן לסטר
רייצ'ל סטירלינג
סאירה קאודרי
ויקטוריה המילטון
ארין קלימן
מליסה ג'ונס
קלווין דמבה
ג'ושואה ג'יימס
ג'פרי סטרטפילד
קייט אשפילד
באפי דייוויס
קרל תאובלד
דייוויד טרוטון
קיקה מרקהם
ארץ מקור הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית
מספר עונות 1
מספר פרקים 6
הפקה
מפיק קייט קרות'ר
מפיקים בפועל מייק ברטלט
רואנה בן
אתר צילומים מנצ'סטר
אורך פרק 60 דקות
שידור
רשת שידור BBC One
רשת שידור בישראל HOT
yes הטלוויזיה בלוויין
תקופת שידור מקורית 29 בספטמבר 2020 – הווה
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

חיים ביחדאנגלית: Life; חיים) היא סדרת דרמה בריטית של ה-BBC מאת מייקל ברטלט. הסדרה שודרה לראשונה ב-29 בספטמבר 2020. הסדרה עוקבת אחר ארבעה דיירים בבית ויקטוריאני במנצ'סטר, שהוסב לבית דירות. את אנסמבל השחקנים בסדרה מובילים אליסון סטדמן ופיטר דייוויסון.[1] עוד מככבים בסדרה מליסה ג'ונס ואדריאן לסטר, יחד עם ויקטוריה המילטון, שמגלמת את אנה בייקר, הדמות שגילמה בסדרה קודמת של ברטלט "דוקטור פוסטר". הפעם היא משתמשת בשם בל סטון.[2] הגרוש שלה ניל בייקר (בגילומו של אדם ג'יימס) מופיע בשלושה פרקים בסדרה.

צוות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' בסדרה מס' בעונה שם הפרק בימוי תסריט תאריך שידור מקורי
1 1 "תרגיש בבית" בן גוסלינג-פולר מייק ברטלט 29 בספטמבר 2020
הדיירים בבית אחד במנצ'סטר חיים בארבע דירות נפרדות, אבל לכל אחד מהם טרדות ודאגות. ערב יום הולדתה השבעים, פוגשת גייל ריינולדס חברה ותיקה, שדבריה מותירים אותה בספק בקשר לנישואיה להנרי, רופא בגמלאות שהתגלתה אצלו מחלת סרטן סופנית. האנה טיילור היא אישה בהריון, שנפגשת שוב עם אבי תינוקה, בעודה במערכת יחסים עם גבר אחר, ליאם. דייוויד טיילור הוא מרצה באוניברסיטה, שרואה בהזיותיו את אשתו המתה. הוא מוטרד ממערכת יחסים חדשה עם אחת מתלמידותיו, סאירה. בל סטון הגרושה מנסה לשקם את חייה, כאשר אחייניתה מאיה מגיעה לגור אצלה, אחרי שאמה, אחותה של בל מנסה להתאבד.
2 2 "נאמנות" בן גוסלינג-פולר מייק ברטלט 6 באוקטובר 2020
גייל כועסת על הנרי כשהוא מתוודה על פרשיית אהבים שהייתה לו בעבר, ובעיקר אחרי שנודע לה שילדיה כבר ידעו על כך. סאירה, שעובדת כמלצרית, מעודדת את דייוויד. הוא מתחיל לגלות שלאשתו קלי היו חיים כפולים. בל מנסה לוותר על שתיית אלכוהול. אחותה רות, שנמצאת בבית חולים לחולי נפש, מפצירה בה להיות חזקה כדי לטפל במאיה. ליאם משדל את אנדי להתרחק מהאנה ומהתינוקת שנולדה.
3 3 "הטבע האנושי" בן גוסלינג-פולר מייק ברטלט 13 באוקטובר 2020
דייוויד חוקר על חייה של קלי, ומגלה שהיה לה רומן. מפגש עם בעלה לשעבר מביא להרעה במצבה של בל, אבל היא מצליחה ליצור גשר עם מאיה בעת בילוי איתה ביום הולדתה ה-16. נישואיהם של גייל והנרי מגיעים לנקודת משבר, כשהוא מסרב להקשיב לתלונותיה, והיא עוזבת את הבית. האנה מבקשת מליאם להיפרד זמנית, אבל נפגשת עם אנדי בהיעדרו. דייוויד שוכב עם סאירה, ומגלה קשר סודי בין קלי וסאירה.
4 4 "הבלתי צפוי" קייט יואיט מייק ברטלט 20 באוקטובר 2020
השתייה של בל יוצאת משליטה, כשהיא מגלה שבעלה לשעבר מתחתן שוב. היא מתעמתת עם סאירה אודות הסוד שהיא שומרת מפני דייוויד. ליאם מזמין לארוחת ערב את אנדי ואת חברתו, והוא מגלה שאנדי והאנה נפגשו בחשאי. הנרי מתקשה להסתגל לחיים בלי גייל. הוא מקבל את עצתו של חברו רוברט, והולך לחפש את גייל. אבל הוא רואה אותה עם גבר אחר. בכעסו הוא מנסה לחדש את מערכת היחסים שלו עם הלן.
5 5 "השיבה הביתה" קייט יואיט מייק ברטלט 27 באוקטובר 2020
גייל חוזרת במפתיע הביתה מלאת שמחת חיים, אבל הנרי אינו מרוצה מהשינוי באופיה. דייוויד לוחץ על בל שתגלה לו את סיבת העימות שלה עם סאירה, אך היא מסרבת. מאיה אינה מקבלת יפה את אמה שמשתחררת מבית החולים, ובאה לגור איתם. ערב חתונתה לליאם, האנה מגלה שאנדי מתכנן לעבור לניו יורק כדי לעבוד שם.
6 6 "הצעד הבא" קייט יואיט מייק ברטלט 4 בנובמבר 2020
ביום חתונתה האנה מתמלאת ספקות של הרגע האחרון. בל משתתפת בפגישה של אלכוהוליסטים אנונימיים ופוגשת שם את דומינק, איתו יצאה פעם אחת לדייט. אנדי עוזב את החתונה לפני שהטקס מתחיל. מאיה מוטרדת מהמראה שלה בשמלת השושבינה, אבל רות וגייל מרגיעות אותה. דייוויד מתכנן להתנקם בסאירה, אבל הוא משנה את דעתו אחרי שהיא מראה לו סרטון בו קלי מביעה את אהבתה לשניהם. גייל, בל ומאיה עוזרות להאנה לבטל את הנישואים, והם יוצאות לחפש את אנדי. הנרי חוזר לכנסייה כדי לומר לגייל שהוא רוצה להתחיל מחדש. כולם פרט לליאם חוזרים לבית וחוגגים את ביטול החתונה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Life review – hopes and heartaches behind closed doors". the Guardian (באנגלית). 2020-09-29.
  2. ^ Sutton, Megan (7 בספטמבר 2020). "Everything you need to know about Doctor Foster spin-off 'LIFE'". Good Housekeeping. נבדק ב-3 באוקטובר 2020. {{cite web}}: (עזרה)