טיוטה:גיל חדש

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

גיל חדש (נולדה ב-10 בספטמבר 1995) השתתפה בתוכנית קדם האירווזיון הכוכב הבא לאירוויזיון היא זמרת וכותבת.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גיל חדש נולדה בכפר שמריהו, בלימודיה בתיכון הראשונים שבהרצליה למדה במגמת מוזיקה. הופיעה בפעם הראשונה בגיל 3, במהלך נעוריה השתתפה במספר תחרויות במסגרת בית הספר ובמסגרת העיר כמו בכיתה י"ב בערב "קווין", כשהיא שרה את "somebody to love" עם מקהלה שלמה. עזבה את הבית בגיל 18 מטעמים משפחתיים.

במרץ 2014, התגייסה לצה"ל בתור חיילת בודדה לתפקיד ראש לשכה בחיל הנדסה קרבית ושימשה כתומכת לחימה. ב-28 בדצמבר 2015 הופיעה לראשונה על המסך במסגרת תוכנית הטלוויזיה הכוכב הבא לאירוויזיון עם השיר "לא סתם" שאותו כתב והלחין היוצר אמיר דדון. התוכנית משודרת מטעם שידורי קשת בערוץ 22 במסגרת שיתוף פעולה עם רשות השידור, התוכנית נועדה לבחור את נציג ישראל לאירוויזיון 2016. גיל חדש הגיעה בתוכנית לשלב הדו-קרב בו התחרתה באופיר חיים, דו-קרב זה הסתיים על חודו של אחוז אחד במבחן המסך לרעת גיל ולכן היא הודחה מהתחרות. לאחר סיום שלב הדו-קרב השופטים החליטו לתת למתמודד אחד הזדמנות לחזור לתחרות (גלגל הצלה), בגלגל ההצלה גיל חזרה לתחרות ואחרי מספר שלבים הפכה לפיינליסטית בגמר.

ב-2 במרץ השתחחרה מצה"ל שזהו גם יום לפני הגמר הגדול. בכל הדרך שלה בתוכנית היא תמיד הייתה מה שנקרא, על הקשקש, ובכל זאת זכתה לפופולריות עצומה. לכל מתמודד היה שיר שהוא אמור לשיר באירווזייון ולפני כן בשלב השני של אירוע הגמר, השיר של גיל הוא Follow the sun שיצרו סתיו ברגר ותום גפן.

ב-3 במרץ התרחש אירוע הגמר בו גיל שרה את The show must go on של להקת Queen. בשלב הראשון בגמר היא התחרתה מול נופר סלמאן שזו השיגה יותר הצבעות במבחן המסך וכך גיל נשלחה להחלטת השופטים עם אלה דניאל שגם הפסידה במערכה מול חובי סטאר. לאחר מספר דקות כל שופט גיבש דעה והסביר את מניעיו, כל השופטים בחרו להציל את אלה דניאל וכך גיל חדש הודחה מהגמר במקום ה-4 והמכובד לפני העלייה לשלב ה-2 של הגמר. גיל הופיעה באירוע הגאווה של המכללה למנהל ובלבונטין 7.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

גיל חדש, ברשת החברתית פייסבוק