מועדון 33

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מועדון 33אנגלית: Club 33) הוא מועדון חברים אקסקלוסיבי, אשר שלא ידוע רבות אודותיו, הממוקם בכיכר ניו אורלינס בפארק השעשועים דיסנילנד שבקליפורניה. המועדון הוא מתקן "סודי" של הפארק, ואינו מופיע במפות הפארק ובתאוריו הרשמיים. הכניסה למועדון נמצאת ליד מסעדת הלאגונה הכחולה ב"רחוב רויאל 33". על הכניסה למועדון כתוב המספר "33" אולם לא מצוין מה יש בתוכו. המועדון מציע לחבריו מסעדה יוקרתית שבה נמכרים בירה ומשקאות אלכוהוליים. זה המקום היחיד בפארק השעשועים המוכר משקאות אלכוהוליים.

חברי המועדון יכולים להיכנס לפארק 365 ימים בשנה - היינו גם בימים שהפארק סגור לצורך אירועים מיוחדים.

עלות החברות במועדון היא בין $2,000 ל-$10,000 לשנה (לא כולל את מחיר הארוחה), כתלות ברמת החברות.

תיאור המבנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המועדון כולל לובי מפואר, ממנו ניתן לעלות למסעדה במעלית זכוכית עתיקה. באולם האוכל נמצא אוסף הרהיטים העתיקים של ליליאן דיסני, וכן רהיטים שונים שנעשה בהם שימוש בסרטי דיסני ובהם - תא הטלפון שנעשה בו שימוש בסרט "המיליונר השמח ביותר", וכן שולחן עץ אגוז מצופה שנעשה בו שימוש בסרט "מרי פופינס".

וולט דיסני תכנן שהמועדון יופעל על ידי אודיו אנימטרוניקס שישמעו את מה שהמבקרים במקום אומרים להם באמצעות רמקולים המותקנים במנורות ואז מפעילים שישמעו את השיחות יפעילו את הרובוטים בהתאם - המערכת לא הותקנה במלואה, אף שב"חדר הגביעים" (Trophy Room) ישנו קונדור שהיו רובוט אודיו אנימטרוניקס.

בדיסנילנד שבטוקיו ממוקם המועדון במרכז הרחוב המרכזי החוצה את הרחוב הראשי של ארצות הברית.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מועדון 33 בוויקישיתוף