פיטר ג'וראסיק – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
יצירה באמצעות תרגום הדף "Peter Jurasik"
 
השלמת התרגום (דברים שעוד אי־אפשר לבצע עם כלי התרגום)
שורה 1: שורה 1:
'''פיטר ג'וראסיק''' (נולד ב-[[25 באפריל]] [[1950]]) הוא [[שחקן]] [[אמריקאי]] הידוע בעיקר בגילום דמותו של [[לונדו מולארי]] בסדרת ה[[מדע בדיוני]] "[[בבילון 5]]" מ[[שנות ה-90 של המאה ה-20]].
'''פיטר ג'וראסיק''' (נולד ב-[[25 באפריל]] [[1950]]) הוא [[שחקן]] [[ארצות הברית|אמריקאי]] הידוע בעיקר בגילום דמותו של [[לונדו מולארי]] בסדרת ה[[מדע בדיוני]] "[[בבילון 5]]" מ[[שנות ה-90 של המאה ה-20]].


== קריירה ==
== קריירה ==
ג'וראסיק ממעט להופיע ב[[סרטי קולנוע]], ומשתתף בעיקר ב[[סדרות טלוויזיה]] בתפקידים ראשיים ובתפקידי אורח. בתחילת דרכו, הופיע ג'וראסיק בסרט "[[טרון]]" ([[1982]]) יחד עם [[ברוס בוקסלייטנר]], איתו יככב בהמשך בסדרה "[[בבילון 5]]". כמו כן, הופיע בדמות האב המושלם בסרט "[[מותק, הילד השתגע]]''"'' ([[1990]]).
ג'וראסיק ממעט להופיע ב[[סרט קולנוע|סרטי קולנוע]], ומשתתף בעיקר ב[[סדרת טלוויזיה|סדרות טלוויזיה]] בתפקידים ראשיים ובתפקידי אורח. בתחילת דרכו, הופיע ג'וראסיק בסרט "[[טרון (סרט)|טרון]]" ([[1982]]) יחד עם [[ברוס בוקסלייטנר]], איתו יככב בהמשך בסדרה "[[בבילון 5]]". כמו כן, הופיע בדמות האב המושלם בסרט "[[מותק, הילד השתגע]]''"'' ([[1990]]).


ב-[[1998]], כתב ג'וראסיק יחד עם [[ויליאם ה. קית' הבן]] [[רומן]] [[מדע בדיוני]] בשם "Diplomatic Act". הדמות הראשית ברומן היא שחקן בסדרת מדע בדיוני, ש[[חטיפה בידי חוצנים|נחטף על ידי חייזרים]], ומאמין שהוא הדמות שהוא משחק בסדרה. הספר דומה באווירתו ובעלילתו לסרט "[[כיבוש הגלקסיה]]" ("Galaxy Quest") שעלה לאקרנים שנה לאחר מכן.
ב-[[1998]], כתב ג'וראסיק יחד עם [[ויליאם ה. קית' הבן]] [[רומן]] [[מדע בדיוני]] בשם "Diplomatic Act". הדמות הראשית ברומן היא שחקן בסדרת מדע בדיוני, ש[[חטיפה בידי חוצנים|נחטף על ידי חייזרים]], ומאמין שהוא הדמות שהוא משחק בסדרה. הספר דומה באווירתו ובעלילתו לסרט "[[כיבוש הגלקסיה]]" {{אנ|Galaxy Quest}} שעלה לאקרנים שנה לאחר מכן.


== קישורים חיצוניים ==
== קישורים חיצוניים ==
* {{IMDb name|id=0432867}}

{{בבילון 5}}

{{קצרמר|אישים}}

[[קטגוריה:שחקני קולנוע וטלוויזיה אמריקאים]]
[[קטגוריה:ניו יורק: אישים]]
[[קטגוריה:בבילון 5]]

גרסה מ־14:10, 16 באוקטובר 2015

פיטר ג'וראסיק (נולד ב-25 באפריל 1950) הוא שחקן אמריקאי הידוע בעיקר בגילום דמותו של לונדו מולארי בסדרת המדע בדיוני "בבילון 5" משנות ה-90 של המאה ה-20.

קריירה

ג'וראסיק ממעט להופיע בסרטי קולנוע, ומשתתף בעיקר בסדרות טלוויזיה בתפקידים ראשיים ובתפקידי אורח. בתחילת דרכו, הופיע ג'וראסיק בסרט "טרון" (1982) יחד עם ברוס בוקסלייטנר, איתו יככב בהמשך בסדרה "בבילון 5". כמו כן, הופיע בדמות האב המושלם בסרט "מותק, הילד השתגע" (1990).

ב-1998, כתב ג'וראסיק יחד עם ויליאם ה. קית' הבן רומן מדע בדיוני בשם "Diplomatic Act". הדמות הראשית ברומן היא שחקן בסדרת מדע בדיוני, שנחטף על ידי חייזרים, ומאמין שהוא הדמות שהוא משחק בסדרה. הספר דומה באווירתו ובעלילתו לסרט "כיבוש הגלקסיה" (אנ') שעלה לאקרנים שנה לאחר מכן.

קישורים חיצוניים


ערך זה הוא קצרמר בנושא אישים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.