ג'סטין הנרי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מהאנגלית
 
מ עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''ג'סטין הנרי''' (ב[[אנגלית]]: '''Justin Henry'''; נולד ב-[[25 במאי]] [[1971]]) הוא [[שחקן קולנוע]] ו[[טלוויזיה]] [[אמריקאי]]. ידוע בעיקר בשל משחקו בסרט "[[קרמר נגד קרמר]]" משנת [[1979]] עליו גם קיבל מועמדות ל[[פרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר]], והיה השחקן הצעיר ביותר בכל תולדות הפרס המועמד אליו.
'''ג'סטין הנרי''' (ב[[אנגלית]]: '''Justin Henry'''; נולד ב-[[25 במאי]] [[1971]]) הוא [[שחקן קולנוע]] ו[[טלוויזיה]] [[אמריקאי]]. ידוע בעיקר בשל משחקו בסרט "[[קרמר נגד קרמר]]" משנת [[1979]] עליו גם היה מועמד ל[[פרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר]], ובכך היה השחקן הצעיר ביותר המועמד לפרס זה בתולדותיו.


==ביוגרפיה==
==ביוגרפיה==

גרסה מ־02:01, 1 באוקטובר 2010

ג'סטין הנריאנגלית: Justin Henry; נולד ב-25 במאי 1971) הוא שחקן קולנוע וטלוויזיה אמריקאי. ידוע בעיקר בשל משחקו בסרט "קרמר נגד קרמר" משנת 1979 עליו גם היה מועמד לפרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר, ובכך היה השחקן הצעיר ביותר המועמד לפרס זה בתולדותיו.

ביוגרפיה

הנרי נולד בעיר ריי שבמדינת ניו יורק.

לאחר הופעת הבכורה שלו בסרט "קרמר נגד קרמר", הופיע הנרי בשנת 1983 בפרק בסדרת הטלוויזיה "אי החלומות".

בשנת 1984 חזר למסך הגדול בהופעה בסרט "בת 16 הייתי" בבימויו של ג'ון יוז. בסרט גילם הנרי את אחיה הצעיר של הפרוטגוניסט - מולי רינגוולד.

בשנת 1988 שיחק בסרט "Sweet Hearts Dance" בו גילם בנם של זוג נשוי.

לאחר מכן החל הנרי ללמוד באוניברסיטת סקידמור, וב-1993 קיבל תואר ראשון בפסיכולוגיה.

בשנת 1998 היה הנרי שותף בהקמת פסטיבל הסרטים סלמדאנק שהיה בפארק סיטי, יוטה, ונערך במקביל לפסטיבל סאנדנס מ-1998 ועד 2003. לפני כן נערכו במסגרתו הקרנת סרטים בקאן ובטורונטו, במקביל לפסטיבלי הסרטים שם (פסטיבל קאן ופסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו).

ההופעה הנחשבת הבאה שלו על המסך הייתה בעונה הרביעית של סדרת הטלוויזיה "ER", בה הופיע לשני פרקים בתפקיד של סטודנט לרפואה.

בשנת 2007 הופיע בסרט המוקומנטרי "The Junior Defenders" אשר יצא ישירות ל-DVD.

קישורים חיצוניים