משתמשת:Zipig/מיס מוסלינה ארה"ב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שלום לך, Zipig/מיס מוסלינה ארה"ב.

ראשית, אני מודה לך מאוד על תרומתך לערך מיס מוסלינה ארה"ב.
שמתי לב שערכת את הערך, אך בראשו מוצבת תבנית בעבודה.
בוויקיפדיה, נהוג שלא לערוך ערכים שבראשם מוצבת תבנית זו, מכמה סיבות:

  1. הערך נמצא בעבודה של משתמש מסוים, ולכן, מירב הסיכויים שהמידע שייתווסף על ידך יחפוף מידע אחר שהמשתמש יוסיף.
  2. שנית, אם הערך יעבור עריכה על ידך, הסיכויים שתתרחש התנגשות עריכה גבוהים.
  3. שלישית, יכול להיות שהמשתמש הציב את התבנית הזו עובד לפי תוכנית עבודה. הוספת המידע שלך, תקטע אותו, ותגרום לו להתעסק בלבדוק היכן המידע צריך להיות, במקום בלהמשיך ולכתוב את הערך.
  4. בנוסף, ישנו סיכוי שעורך הערך הציב את התבנית הזו, וכרגע הוא עובד עליה בארגז חול פרטי. ברגע שיסיים את עבודתו, הוא יעביר את כל תוכן ארגז החול לערך, אך בלי להוסיף את השינויים שלך. אם כך, זוהי עבודה לשווא.

אם ברצונך לבצע שינוי מהותי בערך, תוכל לפנות אל המשתמש שהניח את התבנית הזו, או לחלופין, לכתוב בדף השיחה של הערך.
בברכה,

תחרות מיס מוסלינה ארה"ב מקיימת מפגש בין הזהות התרבותית האמריקאית ובין חירות דתית של נשים מוסלמיות, בפרט חיג'אביות (נשים העוטות חג'אב), ומעניקה הזדמנות להשתתף בטקס אמריקאי בתנאים שמתאימים להן, בלי שיצטרכו להתפשר על אמונתן הדתית. המוטו של התחרות הוא "טיפוח צניעות ויופי פנימי" [1].

התחרות נוסדה על ידי מגריב שהיד, מוסלמית שחורה בת 39 שעוטה חג'אב, מעצבת בגדים צנועים מקולומבוס, אוהיו שחשה שהיא ונשים אחרות כמותה סובלות מהאפליה כלפי מוסלמים בארה"ב "רציתי לתת לנשים מוסלמיות הזדמנות לשנות את הדעות הקדומות בנוגע לעצמן".

כדי להשתתף בתחרות מיס מוסלימה ארה"ב, מועמדות צריכות להיות מוסלמיות אדוקות בגילים 17–30. התחרות מתקיימת בחמש קטגוריות: עבאיה שמלה חופשית דמויית גלימה, בורקיני בגד ים שמחסה את כל הגוף ולהתמודד על השאלה אם תזכה בתואר איך תשמש בו לשינוי דעות קדומות על נשים מוסלמיות בעולם .המתמודדות מדקלמות את הנאומים שהכינו המתייחסים לנושאים כמו איסלאמופוביה, פמיניזם אסלאמי, טיפוח עצמי ורצון להיראות כבן אנוש בחברה האמריקאית. עדן, דוגמנית אמריקאית ממוצא סומלי היתה המתמודדת הראשונה שעטתה חיג'אב בתחרות מיס מינסוטה ב–2016, והאשה הראשונה שהופיעה בחיג'אב ובורקיני ב"ספורטס אילוסטרייטד" ב–2019 [2].


הזוכה נושאת את התואר מיס מוסלימה ארה"ב למשך שנה, חותמת על חוזה המחייב אותה לציית לקוד התנהגות מסוים, מנוהלת על ידי הארגון, וצועדת בתצוגת אופנה שנתית בחסות מותג אופנה Perfect for Her, ומקבלת סיוע איך לנווט את דרכה בין החסויות והמחויבויות השונות בתחום האופנה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מלכת יופי מוסלמית, סרטון באתר יוטיוב (אורך: 3:04 דקות)