משתמש:אליהו בן אשר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תיבת כישורי שפה
he משתמש זה דובר עברית כשפת אם.
ru Русский родной язык этого участника. (רוסית)
en-4 This user speaks English at a near-native level. (אנגלית)
ar-2 هذا المستخدم يستطيع المساهمة بالعربية بمستوى متوسط. (ערבית)
תיבות משתמש
משתמש זה הוא בעל ידע בהיסטוריה
משתמש זה הוא בעל ידע בנושאי יהדות


תמצית קורות חיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עוסק, לעת מצוא, בשירה. בשנת 5768 הוצאתי חוברת שירים בשם "הטור השמיני" - תמצית השירים המתפרסמים במסגרת טור בשם זה במסגרת שבועית.

גישה לויקיפדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

היות ואני מעריץ את מפעל הויקיפדיה, אני מאמין באמונה שלמה, שכל נסיון להקים מסגרות מתחרות המבוססות על תפיסה ערכית מגזרית הוא טעות מרה, שמבזבזת לריק זמן וכוח אדם, מכיוון שאין תחליף לדינמיות ולאנרגיה של יצירה כלל לאומית כויקיפדיה המרכזית. על־כן, נראה לי מהותי שביצירתה של הויקיפדיה ייקחו חלק אנשים מכל הגישות, ומן הסתם גם מהגישה שלי. אני מאמין שאדם צריך להיות גלוי עם אחרים באשר לגישה ממנה הוא מגיע לעריכת ערכים, ולכן כתבתי את העובדות הרלוונטיות לגבי השקפתי בקורות החיים.

נכון להיום המצב המצער הוא שערכים רבים בנושאי יהדות נכתבו על־ידי אנשים אינטרסנטיים לכיוון האנטי יהדותי, ומנגד ערכים אחרים בנושאי יהדות נכתבו על־ידי עורכים מגזריים שלא טרחו להופכם לשימושיים עבור כלל ישראל. אלה גם אלה פוגעים בעם ישראל, שכן הראשונים מעוותים את התמונה, והשניים לא מיישרים אותה. ברוך ה' יש גם רבים מאוד מכל הגישות שכותבים ועורכים ערכים מצויינים, גם בנושאים שמעסיקים אותי יותר, ומטרתי היא לעזור להם כמיטב יכולתי (ובעיקר כמיטב זמני). על־כן, רוב העריכות שלי הן נקודתיות ונובעות מדילוג בין ערכים שונים בנושאי יהדות, ומציאת "באגים" בהם, לטעמי לפחות.