משתמש:מרקו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף משתמש:אתר-פד)
תיבות משתמש/ת
משתמש זה כתב ערך על היסטוריה של מדינה במסגרת מיזם ההיסטוריה של המדינות
למשתמש זה יש דף משתמש גם בוויקישיתוף.
נופה של ריו. צילמתי ביום מעונן בדצמבר 1997 מהר הקורקובדו. התמונה מופיעה בחלק הגיאוגרפיה בערך ברזיל (גילוי נאות - אני עצמי הוספתי אותה לערך).

בויקיפדיה מאמצע שנת 2007. כשזמני בידי, עוסק כאן בעיקר בתרגום של ערכים מהויקיפדיות בפורטוגזית, באנגלית ובספרדית. משתדל למזג בערכים הגדולים תוכן מתורגם וערוך מיותר מאחת מהשפות האלה, אם לדעתי יש צורך. גם משתדל לערוך ,להגיה ולהתאימם לקורא העברי במידה סבירה. לעתים גם מבצע בערכים אחרים תיקוני תעתיק, משכתב או מוסיף מידע. בעתיד, בכוונתי להתחיל לתרגם מכאן ערכים גם לוויקיפדיות בפורטוגזית ובאנגלית. נכון להיום, אפילו העבודה שאני עושה כאן נעשית בעצלתיים.


כמה עניינים


ניווט במרחב המשתמש שלי

אני <==> כתבתי\תרגמתי <==> התמונות שלי <==> משנה ויקיפדית <==> מחסן <==> חדר עבודה


ערכים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערכים גדולים שכתבתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערכים גדולים בעבודה (בעצלתיים בימים אלה)[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • היסטוריה של פורטוגל (תרגמתי מספרדית)
  • סאו פאולו (הערך בעבודה מתמשכת. מצב הערך לפני שהתחלתי לעבוד עליו - [1].)
  • ברזיליה (הערך בעבודה מתמשכת. גרסת הערך לפני שהתחלתי את העבודה - [2].)
  • שיפורים שאני מבצע, יחד עם כמה חברים, בערך ספרד. עד כה הרחבתי במידה משמעותית, על סמך הערך המקביל בספרדית, את הפרק הכלכלה.

ערכים קטנים או בינוניים שכתבתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הארצה, לואיש דה קמואש, פאולו מנדס דה רושה, מריו שונברג, פרו דה קוויליאן, ז'ואו השני, מלך פורטוגל, רוק ברזילאי, בטר פלייס, אמבראר, אנטארקטיקה הברזילאית, שדרות פאוליסטה, קתדרלת ברזיליה, סזריה אבורה, אוניברסיטת סאו פאולו, מעיינה זץ, עייפתי מלהיות סקסית, הרכבת התחתית של סאו פאולו, הנשף באי הפיסקאלי, בית הודו, נתיב הכף, פרננדה טאקאי, בורסת סאו פאולו, מרסלו גלייזר, הספירה הארמילרית, פייטוריה, המפה הוורודה, מלחמת הולנד-פורטוגל, אינטגרליזם ברזילאי, רוק ברזיליאנו, קרלוס גוהן, פאטו פו, ז'ואו השלישי, מלך פורטוגל, דז'וואן, אניטה נובינסקי, Novos baianos, פדרו נונש, אזול נתיבי אוויר ברזילאיים, דיוויד נילמן, שאטל אמריקה