משתמש:העיתונאי המנטר/ביכורים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הארי פוטר 73[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום! אני הארי פוטר 73 ואני עורך בויקיפדיה החל מ-2018.

איך הגעתי לויקיפדיה?[עריכת קוד מקור | עריכה]

נרשמתי לויקיפדיה לראשונה בשנת 2017, בתור אלברט2017 וביצעתי עריכות קטנות בערכים על סדרות טלוויזיה. רוב התרומה שלי לויקיפדיה באותה תקופה הייתה כתיבת ערך על מרכז מחוננים בצפון הארץ, אך זה נמחק בידי מפעילי מערכת. לאחר נסיונות כושלים להחזירו למרחב הערכים נטשתי את ויקיפדיה.

השיבה לויקיפדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר כמעט שנה מאז שנטשתי את ויקיפדיה, ב-13 בנובמבר 2018 החלטתי לחזור לויקיפדיה. ויתרתי על כתיבת הערך שרציתי לכתוב יותר מכל, והתחלתי בעריכות קטנות במרחב הערכים. אחר כך, כשנשאבתי בחזרה לרצון לכתוב ערך חדש משלי, כתבתי את הערך גלרט גרינדלוולד, שהתפלאתי שעוד לא היה קיים אז. אחריו עמלתי על כתיבת הערך ג'ייקוב קובלסקי, וסיימתי את העבודה עליו ב-2 במרץ 2019.

המשך דרכי בויקיפדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשלושת החודשים הבאים, הספקתי לכתוב שלושה ערכים ולפתוח מיזם. כל אותם ערכים עסקו בתחומי עניין שלי: קטאן, מיתולוגיה וספרי הארי פוטר. וכך המשכתי לכתוב עוד ערכים רבים אחריהם: דז'בוג, ויליה, לונה לאבגוד, מסדר עוף החול, קלאוס טויבר, גריפינדור, סלית'רין, רייבנקלו והפלפאף. בדרך החייתי עוד מיזם לא מוצלח. לאחר כתיבת הערכים התחלתי להתעניין בכתיבת פורטל חדש, וכך יצרתי את פורטל הקומיקס. אחריו יצרתי שני ערכים (בלטריקס לסטריינג', אוכלי מוות) ותבנית אחת. לאחר יצירת כל כך הרבה ערכים בשלושה תחומים עיקריים, התחלתי להיפתח לכתיבת ערכים אודות תחומים אחרים ורשמתי את הערך שירה לוי. בדיוק באותה התקופה התחילה תחרות כתיבת ערכים על אתרי מורשת ואני מייד התחלתי בעבודה על ערך לתחרות. בסופו של דבר, רשמתי שלושה ערכים: סי גארד, בית משכית ומלון רון. כרגע אני מחכה לתוצאות התחרות ומקווה שאזכה במסגרת עבודה בית ספרית על הטבלה המחזורית, הבחנתי בחוסר בערכים על קבוצות יסודות ואני התחלתי בעבודה על הערכים קבוצת יסודות 3 וקבוצת יסודות 4. בסוף חודש אוקטובר הכרתי לראשונה את מיזם יחסי החוץ והחלטתי להשתתף בו. תחילה תרגמתי את הערך יחסי רוסיה-ונצואלה מאנגלית. לאחר מכן עבדתי על הערך יחסי החוץ של איטליה שהוא ללא ספק אחד הערכים הקשים ביותר שכתבתי. באותה התקופה, נחשפתי לראשונה גם למיזם המקבץ השבועי והחלטתי להשתתף בו: כתבתי במסגרתו את הערכים מלחמת האזרחים במאלי והעיר העתיקה של קרקוב. הערך ה-29 שלי היה הערך הראשון שניסיתי לכתוב, מרכז מדע ודעת למחוננים ומצטיינים שלומי.

תוכניות לעתיד[עריכת קוד מקור | עריכה]

התוכניות שלי לעתיד הן להמשיך לכתוב עוד ערכים רבים, ולעזור למיזם הענק הזה! אני מקווה להתמנות למנטר ואולי יום אחד גם למפעיל מערכת.

תודות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ועכשיו, לשלב התודות: