משתמש:יואב גרוס/יואב גרוס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יואב גרוס הוא מפיק ישראלי בעל חברת הפקה "יואב גרוס הפקות" המתמחה בייצור סדרות, פיתוח והפקת תוכן מקורי, כמו גם פורמטים מצליחים בינלאומיים, בעלי השפעה רבה בתעשיית המדיה.

יואב פעיל בענף מאז 1993 ועד היום, יואב גרוס הפקות מפיקה בכל הז'אנרים, דרמה לכל סוגיה , סיטקום, סאטירה, סדרות נוער, דוקו, דוקו ראלטי, ראלטי, אירוח, שעשועון ועובדת עם כל ערוצי השידור בארץ.

בנוסף יואב גרוס בעל חברה נוספות בשותפות עם אורון כלפון "גאגא בוקינג" חברת ייצוג אומנים, ובוקינג המובילה בישראל.

החברה מעניקה ללקוחותיה פתרונות תוכן לכל אירוע בהתאמה אישית ומקצועית ע"י אמני בידור, סטאנד אפ, זמרים ומרצים .

בשנת 2018 חתמה החברה עם איש העסקים הישראלי אמריקאי חיים סבן על עסקה של הצמד המוזיקאלי המצליח ביותר סטטיק ובן אל על חוזה בינלאומי, במסגרתו יוציאו הצמד שבעה אלבומים בינלאומיים.*

הפקות טלווזיה יואב גרוס הפקות:

חברות- סיטקום בו כל הגיבורות הן נשים, הסדרה זכתה בפרס הקומדיה הטובה ביותר בטקס היוקרתי "ורד הזהב" כמו כן נמכרה הסדרה לערוץ TF1 של צרפת, מדובר בפורמט הישראלי המתוסרט הראשון שיעלה בפריים טיים הצרפתי.

שנות ה80-קומדיית מצבים ישראלית, מספרת על חייהם של הקומיקאי, שלום אסייג ומשפחתו בשנות השמונים המוקדמות בישוב טירת כרמל, הסדרה הפכה לסדרת קאלט פופולארית ומדוברת שהגיגים ומטבעות לשון מתוכה מדוקלמים בפי כל.

השוטר הטוב-סדרה קומית שמתמקדת בשוטר לא שגרתי (יובל סמו) עם בעיית עצבים ופתיל קצר מצד אחד, אך אידיאליסט ורודף צדק מצד שני. נטפליקס הפיקה 15 פרקים מתורגמים לסדרה,בנוסף הפיקה רימייק אמריקאי לסדרה של 10 פרקים בהשקעה של 50 מיליון דולר,ובכיכובם של טוני דנזה וגוש גרובן .


אורי ואלה- הם אב ובתו אשר הפכו לסוג של זוג מאז שתמי האמא נפטרה. הסדרה נמכרה כאופציה למארק ווב להפיק ולביים רימייק לסדרה בארה"ב, בנוסף הסדרה זכתה בשלל פרסים של סדרת הדרמה הטובה ביותר.

צחוק מעבודה- פורמט בידור מובחר המשלב סטנד-אפ עם נושאים מציאותיים. בכל שבוע, נצפה 2 קומיקאים יוצאים למקומות עבודה שונים וניסיון לעבוד שם ליום. הסדרה זכתה להצלחה בין לאומית בארצות-קולומביה, גרמניה, נורווגיה, רוסיה וצרפת.

היהודים באים- סדרה סאטירית הכוללת מערכונים אודות ההיסטוריה של העם היהודי ומדינת ישראל החל מתקופת התנ"ך ועד היום. בשנת 2014 זכתה הסדרה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, בתואר סדרת הבידור הטובה ביותר.

ערב אדיר- תכנית בידור ישראלית בהנחיית אדיר מילר , התוכנית נבנתה כתוכנית אירוח הומוריסטית בה מתארחות דמויות שונות, מהן פיקטיביות ומהן חיקויים של אישים מוכרים.

שידורי המהפכה- תכנית טלוויזיה ישראלית קומית-סאטירית בכיכובם של אסי כהן וגורי אלפי אשר כתבו את התוכנית, התוכנית נבנתה כלוח שידורים אלטרנטיבי של זכיינית שידור פיקטיבית בשם "שידורי המהפכה".

אחד העם 1- קומדית מצבים ישראלית, העלילה מציגה את קורות החיים של דיירי בניין שיכון ברחוב " אחד העם 1 " ברמת גן, כאשר כל אחד מהדיירים הינו קריקטורה של דמויות שוליים ישראליות. הסדרה הפכה לקאלט ומשודרת בהקנות ושידורים חוזרים שהפכו את משפטי הסדרה לסלנג בבתי ישראל.

צפוף- סיטקום לילדים, משפחה מרובת ילדים שמגלה שכשחיים של שבעה אנשים ביחד, תמיד יש מי שיריב עם מי, מי שיצעק על מי, מי שישחק עם מי, ותמיד ותמיד צפוף. ההורים במשפחה הם אלי פיניש ויעל שרוני.

כפולה-סדרת נוער-מתח מוזיקלית ישראלית המספרת על חייה של הכוכבת הפופ הגדולה בישראל נועה קירל.

אלישע-קומדיית מצבים ישראלית, בכיכובו של יובל סמו, הסדרה זכתה 3 פעמים ברצף בין השנים 2015-2017 בפרס האקדמיה הישראלית בקטגוריה "הסדרה הקומית הטובה ביותר לילדים ונוער" ובשנת 2016 זכתה בטקס נבחרי הילדים בקטגוריית "סיטקום השנה"

הסטאנדפסטים-. היוצר והסטנדאפיסט רשף לוי מלווה בכל פרק את אחד הקומיקאים הגדולים של ישראל למופע שלו.

נחמה- דרמה העוסקת בגבר בן ארבעים שעובד בהייטק, מאבד את אשתו ומחליט שזה הזמן האחרון שנשאר לו להגשים את החלום הגדול שלו לעשות סטנד אפ ולהפוך לאומן גדול ומפורסם הבעיה – יש לו חמישה ילדים לטפל בהם- יוצר ושחקן הסדרה הוא רשף לוי.

פאנץ- הסדרה עוסקת בעלייתה המטאורית של סצנת הסטנד-אפ הישראלית בשנות התשעים שהיוותה חלק ממהפכה תרבותית שמורגשת היטב עד היום, עולם של כסף גדול, פרסום פתאומי, "סקס, סמים ורוקנרול", בכיכובם של עוז זהבי, דר זוזובסקי

הכל זז עם דודו טופז- תכנית אירוח בידור, דודו טופז ז"ל מראיין סלבריטאים ומחלק פרסים למשתתפים בתחרויות.

הכל 10 דודו טופז- תכנית בידור העוסקת בסיפורים על אנשים, משימות מותחות ואירוח של צעירים מעולם הסטנד-אפ, כמו גם של ידוענים.

תולדות הסטאנדאפ- סדרה דוקומנטרית אשר סורקת 3 עשורים בסצנת הסטאדנאפ בישראל, ותראיין את הסטאנדאפסטים המשפיעים לדורותיהם ואת מקימי הסצנה.

מלחמת המינים- תכנית בידור תוססת וסוחפת העוסקת בדרך קומית במאבק ההיסטורי והעיקש בין המין הגברי והנשי, בהבדלים בין המינים, בתפיסות העולם המנוגדות, בפרספקטיבות השונות ואיך כל אלה משפיעים על הזוגיות, בהנחיית שלום אסייג וליטל שוורץ.

להיות אבא-סדרה תיעודית דוקומנטרית בהובלת טל פרידמן שיוצא למסע מרגש ומטלטל על היחסים של אבות עם הילדים שלהם.

החברים של נאור- קומדית מצבים, יוצר הסדרה, אשר כתב גם את כל פרקי הסדרה, ביים אותם וכיכב בהם הוא נאור ציון, סדרה מתמקדת בארבעה חברים טובים, רווקים בשנות השלושים לחייהם, אשר גרים בלב תל אביב .

שישי עם ברובינסקי- תכנית אירוח- ירון ברובינסקי, מארח את האנשים הכי בולטים ומעניינים מעולמות האקטואליה, הבידור והמוזיקה הישראליים, לשיחה אישית וחברית "בגובה העיניים", על החיים, הקריירה וגם קצת על אירועי השבוע החולף בישראל.

אחד העם 101-קומדיית מצבים ישראלית וספין-אוף לסדרה "אחד העם 1" , עוקבת אחרי דמותה של מירי פסקל- אילן פלד

המאסטרו- תכנית מציאות העוקבת אחרי חייו של כוכב הפופ הגדול של כל הזמנים, צביקה פיק.

קצר משפחתי- תכנית פנאל של מפורסמים, שדן בבעיות נישואים, מנתח את הסיטואציה בהומור ומכריע את המחלוקת בין בני הזוג למשפחות שביקשו עזרה בפתרון בעיה כלשהיא,

שותפים-סיטקום, עוקב אחר חן מזרחי, סטנדאפיסט צעיר שסוף סוף עוזב את בית הוריו ועובר לעיר הגדולה רק כדי לגלות שלא קל למצוא שותף טוב, במיוחד שהחבר הכי טוב שלך הוא גדי וילצ'רסקי ששורץ רוב הזמן אצלך בדירה

כשרון או כשלון-תכנית בידור שמגדירה מחדש את ז'אנר הריאלטי ותכניות הטאלנט שואו: 6 מתמודדים בעלי כשרון מיוחד או שריטה ביזארית ניצבים בפני פאנל שופטים מכובד ומתחרים על מקום בגמר הגדול כשהמנצח הוא זה שמצליח להרשים את השופטים ואת הקהל באולפן.

וייפ אווט- שעשועון טלוויזיה קומי אמריקני בו המשתתפים מתחרים במסלול מים ומכשולים הגדול ביותר שנוצר אי פעם במטרה לזכות בכסף.

שישי עד הגג- תכנית אירוח קיצית של 3 בנות (אילנית לוי, אילנה ברקוביץ' וימית סול) אשר מקבלות את השבת בשישי בערב על הגג, מארחות מפורסמים.

מי נתן לך רישיון- קומדיה נשית פרועה ובמרכזה תאונת שרשרת אחת מטלטלת את חייהן ומוציאה אותן למסע.

הרווק-תכנית מציאות ישראלית, התוכנית מבוססת על הפורמט האמריקאי של "הרווק" ,הרווק היה דודו אהרון.

מצב כפית-תכנית מערכונים בוטה עם שירים ומערכונים בסגנונות שונים.

הכלום הגדול- הסדרה מדברת על המציאות הבדיונית הבין-גלקטית הראשונה.

שבוע סוף-תוכנית בידור סאטירית ישראלית הכוללת התייחסויות סאטיריות והומוריסטיות לאירועי השבוע החולף, בעיקר באמצעות חיקויים, מערכונים, בדיחות וחידודים על כותרות השבוע.

תנ"ך בחרוזים-אפרים סידון (סופר) לוקח את הילדים למסע מופלא להכרת הספר החשוב ביותר בתולדות האנושות-

נשות הכדורגלנים- תוכנית דוקו ריאלטי , על הנשים של הכדורגלנים הישראלים. התוכנית עוקבת ומראה את חייהן של נשות הכדורגלנים באופן קומי .

המופע המרכזי- תכנית מערכונים שהם סצנות קומיות ומערכונים. בין המשתתפים בתוכנית: מיקי גבע, רותם אבוהב, רועי בר-נתן, אודי ואביעד ושלישיית פרוזאק.

שוורץ- תוכנית מערכונים על חיה של ליטל שוורץ בהשתתפות: קרן מור, אורנה בנאי, עדי אשכנזי, גיא לואל מיכאל הנגבי ועוד.

  • גאגא בוקינג ייצוג אומנים:

סטטיק ובן אל תבורי

שלום אסייג

יובל סמו

לינור אברג'יל

סטפן לגר

מרגי

חן מזרחי

נאור ציון

ג'ורדי

רועי לוי

רון שובל

ארז שלם

שאול בדישי

דניאל אסייג

ענת מגן שבו

אורי גלר

דידי הררי

סטלוס ואורן חן

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • יואב גרוס הפקות-[1] אתר האינרטנט הרשמי של יואב גרוס הפקות
  • גאגא בוקינג-[2] אתר האינטרנט הרשמי של גאגא בוקינג