משתמש:Gilgamesh/דף משתמש חגיגי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מטח כבוד לרגל עשור לפעילותי בוויקיפדיה
תופים לרגל ציון העשור לפעילותי בוויקיפדיה

היום אני מציין עשר שנים לפעילותי בוויקיפדיה. עריכתי הראשונה הייתה בתור אנונימי בערך אלכסנדר הגדול ([1]). במהלך פעילותי ביצעתי כ-150,000 עריכות וכתבתי ערכים רבים, חלקם הפכו למומלצים. כתיבתי מתרכזת בעיקר בהיסטוריה צבאית, בדגש על העולם העתיק, אם כי כתבתי גם ערכים בהיסטוריה צבאית של העת החדשה והמודרנית. דף זה מציג חלק קטן מהערכים המומלצים שכתבתי. הערך המרכזי מלחמת גאליה נכתב במיוחד לרגל עשור לפעילותי בוויקיפדיה והוא הערך הגדול והמקיף ביותר שכתבתי אי פעם. בנוסף לערך זה נכתבו עשרות ערכים נוספים לעיבוי הנושא. כמו כן היתי שותף פעיל בתחרויות הכתיבה, בדרך כלל כשופט ופעם אחת כמתמודד וזכיתי במקום הראשון בבית שלי עם כתיבת הערך קרב קרני חיטין.

מלבד כתיבת ערכים עסקתי רבות בצד המנהלי של ויקיפדיה והיתי שותף לכתיבתם של נהלים רבים, ביחד עם עורכים רבים אחרים. בין יוזמות החקיקה החשובות שהיתי שותף להן אפשר למנות את יסוד הויקיפדיה:פרלמנט, שינוי מדיניות המחיקה, הובלתי את מיזם היובל שהכין את ויקיפדיה לקראת ציון 100,000 ערכים בגרסה העברית, יזמתי והובלתי מבצעי שכתוב רבים, המוכרים אצלנו בשם "שבוע ללא ערכים". כיום אני אחראי על מדור דיווח על טעויות.

מלבד כתיבה והשתתפות בכתיבת נהלים, אני פעיל מאוד בניטור השינויים האחרונים, פעולה שמטרתה להבטיח את אמינות המידע בוויקיפדיה, הסרת פרטים שגויים, מניעת השחתה וסינון עריכות של טרולים. כן היתי פעיל במבצעי נקיון רחבי היקף שטיפלו בהפרות זכויות יוצרים שביצע מפעיל המערכת לשעבר שמעון שהעתיק ערכים רבים וטיפול בערכיו של מקסים.

תודתי נתונה לכל משתתפי הפרויקט העברי. נהנתי לעבוד עם כולכם. עם רבים מכם שיתפתי פעולה בכתיבת ערכים ואני שמח שהכרתי את האנשים שפועלים מאחורי הקלעים במיזם אינטרנטי זה. תודה מיוחדת נתונה לחברי היקר, Lirdon, שהכין עבורי את הדף החגיגי.

גילגמש שיחה