סיפור סינדרלה: היה היה שיר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סיפור סינדרלה היה היה שיר
A cinderella story: once upon a song
בימוי דיימון סנטוסטפנו
הופק בידי כריס פוס, מיצ'ל ג'ונסון עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט אריק פטרסון עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה טוני לומברדו עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים לוסי הייל
פרדי סטרומה
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה האחים וורנר עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה האחים וורנר
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה, direct-to-video עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 6 בספטמבר 2011
משך הקרנה שעה ו-28 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה סרט נעורים, סרט קומדיה, סרט רומנטי, סרט מוזיקלי עריכת הנתון בוויקינתונים
סרט קודם עוד סיפור סינדרלה
סרט הבא סיפור סינדרלה: אם הנעל מתאימה
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סיפור סינדרלה: היה היה שיר (ידוע גם כ"סיפור סינדרלה 3" וכ"סיפור סינדרלה: עד עצם השיר הזה") הוא קומדיה רומנטית משנת 2011 , המבוסס על הדמויות של לי דנלאפ. הסרט בויים על ידי דיימון סנטוסטפנו ונכתב על ידי לוסי הייל, פרדי סטרומה, מיסי פייל, ומייגן פארק. הסרט יצא לאור ב-DVD ישיר והופץ על ידי האחים וורנר. הקרנת הבכורה התקיימה ב-6 בספטמבר 2011.[1] הועלה על ידי חברת הטלוויזיה ABC Family ב-22 בינואר 2012.[2] זהו סרט המשך לסרט הנושאי מ-2004 סיפור סינדרלה עם הילרי דאף ועוד סיפור סינדרלה בכיכובה של סלינה גומז מ-2008, עם אותו הקונספט של דיסני.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לקייטי גבס בת ה-17 (לוסי הייל) יש אמא חורגת ומרושעת בשם גייל. יש לה גם אח קטן ומרושע שכל הזמן מותח אותה, ויקטור, ואחות בערך בגילה שלא מסוגלת לשיר, בוורלי (בוו).

הסצנה הראשונה בסרט מתחילה בחלום שבו היא מצלמת קליפ עבור הלהיט שלה "Run This Town". ויקטור מעיר אותה והיא מכינה ארוחת בוקר. גאי מורגן, בעלים ונשיא חברת תקליטים גדולה רושם את בנו לבית הספר אותו גייל מנהלת. קייטי מגניבה את הקלטת עם השיר שלה לילקוט של גאי.

בוו, אחותה חורגת של קייטי, מתחילה להתאמן בשירה כדי לזכות בחוזה הקלטות בחברה של גאי, אבל מבינה שהיא זמרת נוראית. גייל מקבלת שיחת טלפון מגאי ונדהמת לשמוע שהוא אוהב את תקליטור ההדגמה של קייטי. גייל משקרת ואומרת שזה היה תקליטור ההדגמה של בוו ושקייטי גנבה אותו.

בינתיים, ויקטור, אחיה החורג של קייטי, גונב את הבגדים של קייטי בזמן שהיא מתקלחת, לוקח את המגבת שלה ונועל אותה מחוץ לבית ערומה. קייטי מנסה את כל הדרכים להיכנס הביתה אך נכשלת. בסופו של דבר היא לובשת את שטיחון הכניסה של הבית.

בעת שממתינה בחוץ, לוק, שמגיע לפגוש את בוו, רואה את קייטי, ונותן לה את מעילו. בוו פותחת את הדלת ומזמינה את לוק להיכנס, בעוד גייל הולכת לחדר של קייטי ומכריחה אותה לשיר.

גייל מוציאה את לוק מהבית ומתחילה להשתמש בקול של קייטי כדי שבוו תקבל חוזה הקלטות בחברה של גאי מורגן. בוו, מסרבת בהתחלה, אך מסכימה כדי לזכות בחיבתו של לוק. בבית הספר, קייטי וחברתה הטובה אנג'לה שומעות את לוק שר את השיר וקייטי מהופנטת. קייטי כותבת שיר בתגובה לשיר שלו ומודה שהיא אוהבת את הסוג שלו. אנג'לה אומרת לה לשיר אותו אליו בנשף בוליווד באותו הלילה ונותנת לקייטי תחפושת ללבוש. גייל שומעת את הצעקות מבחוץ ואנג'לה מסתתרת בדיוק כשגייל פותחת את הדלת. כשגייל רואה את התחפושת של קייטי, גייל גורמת לה להישאר בביתה ולעשות בייביסיטר על ויקטור ללילה. לגייל יש גורו בשם ראבי וקייטי מגלה שהוא לא ממש גורו אלא שחקן מניו ג'רזי, בשם טוני, שלא יכל לסרב לכסף של גייל ורק בעצם חצי הודי.

במסיבה, קייטי מובילה את לוק החוצה ושרה, מה שגורם ללוק להתאהב בה. בינתיים אנג'לה מסיחה את דעתה של גייל על ידי שהיא מאתגרת אותה לריקוד. לאחר קרב הריקוד, גייל מרגישה חולה וחוזרת הביתה. בדיוק כשקייטי מתכוונת להוריד את התחפושת ולהראות ללוק מי היא, אנג'לה לוקחת את קייטי הביתה, רק כדי למצוא את גייל כבר מחכה לה. גייל מאיימת לגרש את אנג'לה מבית הספר כדי שהיא לא תתקבל לג'וליארד, אם קייטי לא תשיר במקום בוו, וקייטי מסכימה להציל את אנג'לה. לוק מנסה למצוא את "הילדה עם הקול היפה," אבל מוצא את בוו עושה תנועות שפתיים לשיר של קייטי. לוק מתאהב בבוו ומזמין אותה לכתוב שיר איתו.

בבית, לוק מתקבל בברכה על ידי ויקטור ונותן לו שיעור גיטרה. קייטי מתחברת מחדש עם לוק ויוצאת לזרוק את הדיוקן ההרוס של גייל לאחר שוויקטור חתך אותו. לוק אומר לקייטי שהוא לא אוהב אותה ונעלם. בוו סוחפת אותו ומסיטה את תשומת לבו מקייטי אליה במקום. קייטי ובוו עובדות על לוק בעזרתו של ויקטור, ונותן לבוו מכשיר שטן כדי שתוכל לשמוע את קייטי, כדי שהיא תוכל לעזור לה לכתוב עם לוק שיר. קייטי כותבת שיר באותו הרגע, וכשלוק שר את השיר של קייטי, בוו מתאהבת בו. בוו ולוק מתנשקים, ולקייטי נשבר הלב. ויקטור מנסה לעודד את קייטי. לוק מאמין שהוא מאוהב בבוו בגלל הקול והכישרון שלה לכתיבת שיר, שבעצם שייכות לקייטי.

במופע, ויקטור מחבל באמצע השיר של בוו בעזרתו של טוני, למרבה ההלם של קייטי, וגייל מאלצת לשיר את השיר מאחורי הקלעים. לוק רואה את קייטי נגררת על ידי גייל ושואל, ובסופו של דבר כשהבין שקייטי כל זמן עזרה לבוו. לוק גונב את המצלמה ומצלם את קייטי, ובוו נחשפת. גייל מנסה לסגור את המצלמה, אבל היא נעצרת על ידי טוני, שמחשמל אותה עם הכבלים. קייטי מופיעה עם להיטה "Bless Myself" ובסופו מתנשקת עם לוק. גאי אומר ללוק שהוא רוצה שהיא תעשה אלבום עם לוק. גייל בורחת ומנסה לשכנע את גאי, אבל נכשלת. הוא אומר שהם יראו מה אחראי בית הספר יחשבו כשהוא "ייתן להם טבעת". בוו אומרת לגייל ל"עזוב את זה" והולכת. אז רואים את גייל שרה בחווה של אבא שלה באופן מזעזע את השיר של קייטי "make you believe".

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • לוסי הייל כקייטי גיבס, דמות הסינדרלה בסיפור.(לא כפי שנכתב בתקציר לסרט בעברית 'לוסי דוונפורט')
  • פרדי סטרומה כלוק מורגן, דמות הנסיך בסיפור.
  • מיסי פייל כגייל ואן רבנסוויי, דמות האמא החורגת בסיפור.
  • מייגן פארקס כבברלי "בוו" ואן רבנסוויי, דמות האחות החורגת בסיפור.
  • ג'סלין וונלים כאנג'לה, החברה הכי טובה והיחידה של קייטי מאז שאבא ואמא שלה מתו, ודמות הפייה הטובה בסיפור.
  • מאט לינץ כוויקטור ואן רבנסוויי, דמות האח החורג בסיפור (האחות החורגת השנייה).
  • מנו נריין כטוני (רבי) גופטה - הגורו של גייל.
  • טיטוס מאקין ג'וניור כמיקי או מלי, דמות הדוכסית הסיפור.
  • דיקרן טוליין כגיא מורגן, דמות המלך בסיפור.
  • אונירה טרס כבחורה המשוגעת, המעריצה האובססיבית של לוק מורגן.

פסקול[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפסקול נכתב על ידי רוק מאפיה ושוחרר על ידי האחים וורנר רקורדס, הוא הגיע למקום #112 בבילבורד 200 ב-27 בדצמבר 2011. הוא גם הגיע למספר 7 בתרשים הפסקול של בילבורד.

רשימת שירים:

  1. "Run This Town" לוסי הייל (Lucy Hale))
  2. "Bless Myself" לוסי הייל (Lucy Hale)
  3. "Make You Believe" לוסי הייל (Lucy Hale)
  4. "Knockin" פרדי סטרומה (Freddie Stroma)
  5. "Extra Ordinary" לוסי הייל (Lucy Hale)
  6. "Oh Mere Dilruba" מאנו נאראיאן (Manu Narayan)
  7. "Possibilities" פרדי סטרומה (Freddie Stroma)
  8. "Twisted Serenade" "ביג פיין טיקט" (Big Pain Ticket)
  9. "Knockin" "אורל מג'וריטי" (Oral Majority)
  10. "Crazy Girl" "ה-קורייטס" (The Co-Writes)

רשימת שירים שלא מופיעים בפסקול:

  1. "Not My Color, Not My Size" ג'יימס רנלד (James Renald)
  2. "I Aint Gonna Leap" מיסי פייל (Missi Pyle)
  3. "She's Terrible" לוסי הייל (Lucy Hale)
  4. "Out Here" "אורל מג'וריטי" (Oral Majority)
  5. "Party All Night" פביו לגרדה (Fabio Legarda)
  6. "I Love the Way You Love Me" קרייזי גירל (Crazy Girl)
  7. "Ramon's Jam" "מנו נרויין" (Manu Narayan)
  8. "Caribbean Girl" פביו לגרדה (Fabio Legarda)
  9. "Make You Believe" מיסי פייל (Missi Pyle)

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ https://twitter.com/#!/teamlucyyhale/status/89728610134523904
  2. ^ "ABC Family - A Cinderella Story: Once Upon A Song - A Cinderella Story: Once Upon A Song". Abcfamily.go.com. נבדק ב-2012-01-19.