קאמק

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קאמק (באנגלית Kamek) היא דמות בדיונית המופיעה בסדרת מריו, קאמק הוא המטפל של בייבי באוסר. קאמק הוא גם חבר בדרגים גבוהים של קוופה טרורופ כשהשתלט על צבא של בוזר שלו עד שהתבגר מספיק. קאמק הופיע לראשונה ב- Super Mario World 2: Yoshi's Island . Kamek נלחם בתור הבוס בסדרת Yoshi's Island וב- Mario Party DS . קאמק קיבל את שמו מהתרגום ליפנית של Magikoopa. הוא וקאמי קופה, איש סודו של באוסר בסדרת Paper Mario, מתבלבלים לעיתים קרובות זה עם זה, למרות שקאמי מבוסס על קאמק.

קאמק
カメック
הופעה ראשונה Super Mario World 2: Yoshi's Island (1995)
הופעה אחרונה Super Mario Bros Wonder(2023)
מידע
סטטוס בחיים
מקום לידה ממלכת קופה
מין זכר
נטייה רוע חוקי
דמויות קשורות
משפחה

באוזר (בן מאומץ, בעל ברית),

באוזר ג'וניור (נכד מאומץ)
אויבים יושי,מריו,לואיג'י

פרופיל[עריכת קוד מקור | עריכה]

כוחות ויכולות

כמנהיג ה-Magikoopas, לקאמק יש כוחות קסם עצומים (ואולי שאין שני להם), אותם הפגין בכמה משחקים. הוא יכול להשתמש בקסם שלו למספר רב של אפקטים שונים, כמו בריח הקסם הרגיל שבו משתמשים בני הזוג Magikoopas, להיות מסוגל להפוך הריסות לאויבים חיים, לפגוע באויביו וכו'.

אִישִׁי[עריכת קוד מקור | עריכה]

קאמק
מופיע ב" Super Mario RPG ". כחבר בצבא של באוזר, הוא עובד עם באוזר עד מחצית הדרך, אך עוזב באמצע הדרך ומגיע לטירה של באוזר בכוחות עצמו. עם זאת, הוא עובר שטיפת מוח על ידי צבא קאציו, מופיע כבוס בינוני, ובסופו של דבר חושף את ניבים בפני אדונו, באוזר. צבע הבגדים שלו כחול, אבל כשהוא עובר שטיפת מוח, הוא משתנה לאדום. בנוסף לכוח התקפת הקסם השני בגובהו בסדרה, הוא מזמן מפלצות כמו קינג בומב וג'קי המזויף, ומגן על עצמו בכך שהוא מסתתר מאחוריהן. כאשר תובס על ידי מריו והאחרים, שטיפת המוח שלך תוסר, ותוכל להשתמש בקסם כדי לשחזר את הכוח הפיזי שלך במלואו ולחשוף תיבת אוצר שנותנת לך כמות אינסופית של מטבעות.
כשאתה קורא את מחשבותיו של מאלו ב-``מה אתה חושב?'', תשמע את השורה ``Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeess תינוקות!?'', מה שמרמז על קשר לקאמק, שהופיע כעוזר ב-``האי של יושי''.

סרט[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך זה הוא קצרמר בנושא משחקים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.