שיחה:דריסת ילד בנסיעה לאחור/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת נרו יאיר בנושא המשך הדיון

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<:דריסת ילד בנסיעה לאחור

  • תאריך תחילת ההצבעה: ~~~~~
  • תאריך סיום ההצבעה: {{ס:#זמןמ:H:i, j xg Y|+6 days +23 hours +59 minutes}} (IDT)

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

אציע אופציה נוספת (שאינני בההכרח מצדד בה): שינוי הנושא לנושא המעט כללי היותר דריסה בנסיעה לאחור, כמובן תוך התייחסות לעובדה שרוב הנפגעים בתאונות מסוג זה הם ילדים. ראובן מ. - שיחה 11:58, 7 בדצמבר 2016 (IST)

עדיין, אין הצדקה לערך עצמאי. ראה תאונה בין כלי רכב להולך רגל. מהי דריסה, אם לא תאונה בין כלי רכב להולך רגל? יוניון ג'ק - שיחה 14:36, 7 בדצמבר 2016 (IST)
כמעט כל דבר הוא מקרה פרטי של דבר אחר... השאלה היא האם המקרה הפרטי הוא תופעה נבדלת, האם יש בו מאפיינים לא טריוויאליים שמייחדים אותו לעומת המקרה הכללי והופכים אותו לראוי לסקירה בזכות עצמו. ראובן מ. - שיחה 19:02, 7 בדצמבר 2016 (IST)
לפני שנכתב הערך דריסת ילד בנסיעה לאחור ולפני שייכתב הערך דריסה בנסיעה לאחור ראוי שייכתב הערך דריסה. לאחר שזה ייכתב, ניתן יהיה לדון בפיצול שני הערכים שהוצגו קודם. בר - שיחה 20:55, 7 בדצמבר 2016 (IST)
ראובן מ., לכן כתבתי "מקרה פרטי מדי". המילה "מדי" באה לרמוז שלא מדובר, לדעתי, בתופעה מספיק נבדלת, בעלת מאפיינים שמייחדים אותה מספיק לעומת המקרה הכללי. יוניון ג'ק - שיחה 00:50, 8 בדצמבר 2016 (IST)

גם כאן לא הבנתי מדוע נפתחה הצבעת מחלוקת. זה נראה כהצבעת מחיקה לכל דבר. נרו יאירשיחה • י"א בכסלו ה'תשע"ז • 14:18, 11 בדצמבר 2016 (IST)

מצטרף לתהייה. אעיר שמבחינה פרוצדורלית אי אפשר כמובן למחוק ערך בהצבעת מחלוקת. אני מניח שלאחד אפשר. ראובן מ. - שיחה 20:54, 11 בדצמבר 2016 (IST)
נכון, אבל כאמור בשביל זה צריך קודם לנסות לאחד בפועל, להיתקל בהתנגדות, לדון בדף השיחה ללא הכרעה, ואז לפתוח הצבעה שתעסוק בערך שלתוכו רוצים לאחד. נרו יאירשיחה • י"א בכסלו ה'תשע"ז • 21:30, 11 בדצמבר 2016 (IST)

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

עמדת הצד הראשון[עריכת קוד מקור]

עמדת הצד השני[עריכת קוד מקור]

זה לא סוג "רגיל" של תאונת דרכים. אמנם מעורבת מכונית בתאונה אך היא גם סוג של תאונה ביתית. זו כנראה תאונה שיש לה מאפיינים אחרים שיכולים להיות מעניינים לכשעצמם: מתרחשת בעיקר במגזרים מסויימים, בתנאים פיזיים מסויימים (סוג החניה) ובכלי רכב מסויימים (רכב מסחרי או כלי רכב גבוהים). אם הערך יורחב ויכלול את הסטטיסטיקות האלה הוא דוקא יכול להיות מוצלח. אייל ההמ - שיחה 08:35, 8 בדצמבר 2016 (IST)

סטטיסטיקות או לא, זה עדיין מקרה פרטי מדי, לטעמי. אם כבר, אפשר לדבר על ערך בשם תאונת חצר, שיכלול גם את המקרה הפרטי של דריסת ילד בנסיעה לאחור. יוניון ג'ק - שיחה 09:08, 8 בדצמבר 2016 (IST)

מדובר ב-30%(+-) ממקרי תאונות הדרכים בילדים, שהם, למיטב זכרוני, גורם המוות המוביל בילדים. כל עוד יש מספיק מה לפרט בערך, ואורכו אינו מאולץ - יש מקום לערך נפרד. • צִבְיָהשיחה • י"ג בכסלו ה'תשע"ז 18:59, 13 בדצמבר 2016 (IST)

זכות הצבעה ישנה למשתמשים שנרשמו לפחות 30 ימים לפני פתיחת ההצבעה, ביצעו לפחות 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ואינם עורכים בתשלום.

אין להצביע לפני פתיחת ההצבעה ואין לפתוח את ההצבעה עד אשר חלפו 72 שעות מהצגת טיעוני הצדדים. בהתאם לוויקיפדיה:מלחמת עריכה אין להוסיף או לגרוע מאופציות ההצבעה שסוכמו על ידי הצדדים ללא הסכמתם, אלא אם כן הבורר אישר את השינוי.

אפשרות ראשונה - תיאור תמציתי של אפשרות זו[עריכת קוד מקור]

אפשרות שנייה - תיאור תמציתי של אפשרות זו[עריכת קוד מקור]