שיחה:הביץ' בויז

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

"נערי החוף" ל-"Beach Boys"[עריכת קוד מקור]

קוראים להם Beach Boys ולדעתי צריך לשנות את שם הערך ל- Beach Boys או ל"ביץ' בויז" ולא להמשיך לקרוא להם נערי החוף. זה כמו שיקראו לערך לד זפלין "הוביל צפלין" ולערך Queen יקראו "מלכה" - אי אפשר להגיד את זה כי זה נשמע נורא. יש ערכים בוויקיפדיה העברית שהשם שלהם באנגלית ואין עם זה שום בעיה. Nadcu42 15:35, 10 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

גם לדעתי. Superboi 23:12, 8 בינואר 2008 (IST)[תגובה]
מסכים, העברתי ל-The Beach Boys. השקמיסט 19:35, 12 בינואר 2008 (IST)[תגובה]

הערך הזה הוא קטסטרפה מוחלטת. לא קריא ורצוף שגיאות (בריאן וילסון פרש מהלהקה? הלהקה דעכה סופית קצת אחרי פט סאונדס? ברצינות??). אם חייבים ערך בעברית, עדיף לעשות גוגל טרנסלייט לערך האנגלי - המידע יהיה יותר מדויק ואין ספק שהשפה תהיא פחות עילגת.

לכותב האלמוני: תודה על המשוב! לידיעתך, ויקיפדיה נכתבת בהתנדבות על ידי אנשים פרטיים כמוני וכמוך. כל אחד יכול לערוך דף בוויקיפדיה על ידי לחיצה על הלשונית לשונית עריכה או על לשונית לשונית עריכת קוד מקור שבראש הדף בצד שמאל, אך רצוי להירשם לפני כן על מנת להגן על פרטיותך ולהקל על הדו-שיח עמך. אנו מזמינים אותך להצטרף לוויקיפדיה, להרחיב ולתקן את הערכים הקיימים וליצור ערכים חדשים. ויקיפדיה צריכה אותך!


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 09:26, 30 בדצמבר 2013 (IST)[תגובה]

להביץ' בויז. כאן זו ויקיפדיה העברית. YairMelamedשיחה 08:06, 13 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

בעד. תומר - שיחה 09:18, 14 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]
בעד PRIDE! - שיחה 00:04, 15 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

רוק פסיכודלי/רוק אנד רול לרוק מגוון.[עריכת קוד מקור]

לדעתי צריך לשנות את הגדרת הזאנר של הלהקה לרוק מגוון. אי אפשר באמת להגדיר את הסוגה בה הלהקה דבקה לאורך השנים, מכיוון שהיא פשוט לא דבקה בסוגה ספציפית. אומנם הם שרו מוזיקת גלישה בהתחלה והתפרסמו ממנה, אך כיום עיקר ההערכה אליהם הולכת לאלבומים מתקדמים יותר כגון פט סאונדס. זה גם לא שהיא שרה אחרי פט סאונדס רק רוק פסיכודלי, הלהקה הוציאה את wild honey שנה אחרי פט סאונדס, אלבום שהוא לגמרי רוק אנד רול וr&b. אשמח לשמוע את דעתכם. Darthbet - שיחה 15:49, 20 באוגוסט 2021 (IDT)[תגובה]