שיחה:המעמד האזרחי-משפטי של יהודי רומניה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הצעת הוספה למומלצים/הסרה מהמומלצים [מחקו את המיותר][עריכת קוד מקור]

ערך זה מועמד להמלצה או להסרת המלצה. מומלץ להיעזר בקריטריונים כדי לבחון את הערך. הנכם מוזמנים להעיר ולהגיב בדיון זה ולבקר מועמדים נוספים.

דיון[עריכת קוד מקור]

אני מציעה את הערך המעמד האזרחי-משפטי של יהודי רומניה כערך מומלץ. מדובר בערך של משתמש:אריה ענבר, מקיף, מעמיק, שופע מקורות ומתועד היטב.שלומית קדם - שיחה 17:55, 7 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

ערך יפה מאוד. אני מציע לעשות שינוי במבנה שלו:
  • פרקים 1 (הכרזת איסלאז), 2 (הסכמת פריז (1856) והשלכותיה), 3 (הנוכחות היהודית בנסיכויות הרומניות) ו-5 (החוקה העות'מאנית) יקבלו כותרת דרגה 3 ולפניהם תבוא כותרת "רקע היסטורי" בדרגה 2. פרק 3 (הנוכחות היהודית בנסיכויות הרומניות) ישנה את מיקומו ויהיה ראשון ברשימה כדי לשמור על סדר כרונולוגי.
  • פרק 4 (החוקה הרומנית הראשונה), פרק 6 (חוזה סאן סטפנו וקונגרס ברלין) ופרק 6.1 (פרשת סטרוסברג ויהודי רומניה) ירדו דרגה לכותרת 3 ו-4 בהתאמה ולפניהם תבוא כותרת חדשה בדרגה 2 עם השם "לקראת עצמאות רומניה".
בנוסף, במפה המצורפת מופיעה המילה "גוברניה" הוחלט בעבר שאין להשתמש במונח זה, שלא מובן לקורא העברי, ולהשתמש במקום בתרגום "מחוז".
שמתי לב גם לכמה פרקים קצרים מאוד שכוללים פסקה בודדת אחת. כדאי לשקול את הרחבת הפרקים או איחודם. קביעת כותרת לתוכן קצר כל כך נראית לי מיותרת ולא נכונה מבחינה תחבירית. גילגמש שיחה 13:34, 10 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

למישהו יש הערות נוספות? גילגמש שיחה 06:51, 26 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

עברתי על הערך ואתמוך בהמלצה. ייתכן ויש צורך לבצע שינויים קוסמטיים בסגנון איחוד פרקים כמו שהצעת, כדי לתת לקורא חווייה זורמת יותר, שלא ירגיש לקראת סוף הערך שהוא עובר על פני רשימת נושאים הנוגעים למעמד האזרחי-משפטי של יהודי רומניה, אבל שום דבר מזה לא קריטי. תודה אריה, על הערך, כמו שאר ערכיך - מפרה ומעשיר. ביקורת - שיחה 21:28, 8 בספטמבר 2015 (IDT)[תגובה]

ממליץ בחום על הערך. כתוב בצורה רהוטה ומקצועית. כמו"כ הנושא חשוב!.Galititalia - שיחה 22:14, 30 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בהמעמד האזרחי-משפטי של יהודי רומניה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 21:40, 23 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במעמד האזרחי-משפטי של יהודי רומניה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 15:34, 12 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]