לדלג לתוכן

שיחה:חטיפת שלושת החיילים ממת"ק עזה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 23 שעות מאת Eldad
אנו דנים כעת בשאלה האם ערך זה עומד בקריטריונים להיכלל בוויקיפדיה. אתם מוזמנים לשפר ולהרחיב את הערך על מנת להסיר את הספקות, וכן להשתתף בדיון בדף השיחה של הערך.
הדיון אורך שבוע, וניתנת בו הזדמנות להביע תמיכה מנומקת בהשארת הערך. הערך יימחק בתום שבוע ימים, אלא אם כן הובעה תמיכה שכזו בידי עורך או עורכת בעלי זכות הצבעה מלבד יוצר או יוצרת הערך. (התבנית הוצבה בתאריך 19.06.2024).
אנו דנים כעת בשאלה האם ערך זה עומד בקריטריונים להיכלל בוויקיפדיה. אתם מוזמנים לשפר ולהרחיב את הערך על מנת להסיר את הספקות, וכן להשתתף בדיון בדף השיחה של הערך.
הדיון אורך שבוע, וניתנת בו הזדמנות להביע תמיכה מנומקת בהשארת הערך. הערך יימחק בתום שבוע ימים, אלא אם כן הובעה תמיכה שכזו בידי עורך או עורכת בעלי זכות הצבעה מלבד יוצר או יוצרת הערך. (התבנית הוצבה בתאריך 19.06.2024). עריכה - שיחה

למה נדרש ערך נפרד? גילגמש שיחה 19:16, 19 ביוני 2024 (IDT)תגובה

הבהרה לחשיבות:כמו שיש ערך על נושא של חטיפת חיילים בשנת 2000 הר דב יש עניין לערך הזה. למה? כי זה נכון שחטיפה זאת היא חלק ממה אנחנו קוראים מתקפה 7 באוקטובר אבל מה למה לחטיפה בודדה לא חלק ממלחמה יש ערך ולזה לא. אה וחוץ מזה נזכרתי עכשיו שיש ערך על חטיפה של גולדווסר וחייל נוסף שהיא פתח מלחמת לבנון השנייה.
ייתכן ששם הערך מצריך שינוי. אבל הפרשייה של נסיבות מותם של השלושה כן נדונה באריכות בתקשורת. הנה משפט מתוך הערך שממצה את העניין:
בהמשך הודיע צה"ל שהוא לא מכחיש שרון, ניק ואליה, שהיו חטופים יחד, נהרגו בפעולה צבאית. דובר צה"ל דניאל הגרי הגיע לביתם של רון וניק והודיע שככל הנראה מדובר בשאיפת גזים שנפלטו כתוצאה מנזק משני של הפצצת צה"ל, כלומר, הרעלת CO.
המקרה הנוכחי הוא חלק מאותם מקרים שנדונו באריכות בתקשורת, כמקרים טראגיים של חטופים שנספו בקשר עם פעילות צה"ל. לכן נראה שיש לו מקום בוויקיפדיה.
בנוסף, המקרה ראוי לערך בפני עצמו גם בתור פעולת חילוץ של צה"ל:
הנה, מתוך הערך: ב-14 בדצמבר 2023 חולצו גופותיהם של רון, ניק ואליה טולדנו ממנהרת חמאס בעיר ג'באליה לשטח ישראל בפעילות של לוחמי חטיבה 551 ויחידה 504 מאגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162. אלדדשיחה 08:34, 20 ביוני 2024 (IDT)תגובה