שיחת ויקיפדיה:יצירת קשר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה מיועד לדיונים על דף יצירת הקשר עצמו ולא מהווה כתובת לפניות אחרות. נא לא לכתוב כאן הערות שלא נוגעות לנושא, אלא לפנות לדף המתאים כמפורט בדף יצירת הקשר
דף זה מיועד לדיונים על דף יצירת הקשר עצמו ולא מהווה כתובת לפניות אחרות. נא לא לכתוב כאן הערות שלא נוגעות לנושא, אלא לפנות לדף המתאים כמפורט בדף יצירת הקשר


אתר מידע למטיילים[עריכת קוד מקור]

שלום לכם, פתחתי אתר חדש למטיילים הייתי רוצה לשים מידע מתוך ויקיפדיה . תוך ציוטוט בתחתית שהמאמר נלקח מן ויקיפדיה עם קישור האם זה חוקי? האם יש דרכים להכניס מידע מבלי לפגוע בזכויות יוצרים [ http://www.addyourpoint.com]

נפתח פורום חדש לויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום לכולם, פתחתי פורום חדש לויקיפדיה באתר ההייד פארק במטרה למשוך קוראים וכותבים. אתם מוזמנים להגיב. אתר הפורום - http://www.hydepark.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=10361

גילגמש 17:58, 30 יוני 2004 (UTC)

באשכול "ויקיפדיה - האנציקלופדיה החופשית" כדאי לשים קישור לדף הבית של האנציקלופדיה (he.wikipedia.org). כך נחסוך תגובות תמהות כמו זו שהובעה שם. נפתלי 13:17, 1 יולי 2004 (UTC)
שמתי את הקישור ב"אתר הפורום", אך אשים אותו גם באשקול הרלוונטי גילגמש 13:41, 1 יולי 2004 (UTC)

צר לי להיות הורס שמחות אבל זו היתה טעות לפתוח פורום ויקיפדיה בהיידפארק. ראשית, אני מתקשה להאמין שקיים צורך בפורום כאשר כל הצרכים הנ"ל מבוטאים על ידי המזנון ושיחות המשתמש. דבר שני, מנסיון - הייד פארק שורצת מזיקים לרוב, במקרה הרע, ואנשים חסרי השכלה בסיסית (בניסוח עדין),במקרה הטוב, שללא יספק יראו שעשוע בהתעללות באתר הויקיפדיה. אמנם היידפארק היא המקור הכי קל לפתיחת פורום חדש שימשוך קהל, אולם אני חושב שאם כבר מדברים על פתיחת פורום חיצוני לויקיפדיה, כדאי לעשות זאת ב"תפוז" או "וואלה" (לי אישית יש העדפה לתפוז), אם כי זה דורש אישור מיוחד מהנהלות הפורומים. GNU 01:20, 4 יולי 2004 (UTC)

הפורום בהייד פארק נסגר ובמקומו יש קמונה בתפוז. טרול רפאים 22:25, 26 פברואר 2006 (UTC)

פורום בתפוז[עריכת קוד מקור]

הדיון הועתק משיחת המשתמש של דוד שי:

הממשק של דפי השיחה הוא לא הכי מוצלח לניהול שיחות. יש לו יתרון עצום לגבי דיון בערכים ספציפיים גם בגלל שיש דף שיחה לכל ערך וגם בגלל שסימון פשוט של סוגריים מרובעות מסביב למילה נותן לה קישור ויקיפדי. אבל דפי שיחות לא בנויים לדיונים כלליים ארוכים, שנותנים תחושה מבולגנת מדי וקשה לעקוב אחריהם.

חוץ מזה, יש עוד יתרון לפורום בתפוז. יש שם אופציה זמינה של צ'אט. אולי שיחה ישירה תעזור יותר בפתרון "מלחמות עריכה".

ובנוסף, פורום בתפוז מושך תשומת לב, ולהערכתי דווקא בו יש פוטנציאל למשוך כוחות איכותיים לרעיון של ויקיפדיה. בסך הכול יש כאן קצת יותר מעשרים כותבים קבועים שצריכים להקדיש גם זמן רב לעריכה ונושאים על גבם פרויקט עם אמביציות ענק. שן שש זעם 15:15, 1 ספט' 2004 (UTC)

נשמע מעניין, אני בעד! אבל, תטעה אותי אם אני צודק, דבריך נראים כמו תגובה או המשך של דיון שכבר החל - אם כך, היכן? (או שאני טועה, כמובן - זה כבר קרה לי פעם או פעמיים בעבר.) --אייתלאדאר 18:08, 1 ספט' 2004 (UTC)
אופס, אלפי סליחות... חשבתי שאני במזנון. קבלו את התנצלותי, שן6 ודוד...
לאייתלאדאר, ברוך בואך לצל קורתי. הדיון החל במקום אחר אבל החלק המעניין שלו נמצא כאן. דבריו של שן שש שיכנעו גם אותי.דוד שי 18:15, 1 ספט' 2004 (UTC)
אפשר גם להכנס תחת צל קורתך? :-) אם אני לא טועה, פורום כזה כבר קיים. כל מה שצריך זה רק להתחיל להשתמש בו.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 18:18, 1 ספט' 2004 (UTC)
ברשות בעל הבית (או 'צל הקורה') וברשותכם, אצטרף אף אני. ולרועי- איזה פורום? איפה פורום? אריה א 18:29, 1 ספט' 2004 (UTC)
אענה על כך במזנון כדי לא להטריד את בעל הבית בדיון זה, שאינו נוגע דווקא לו באופן אישי.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 18:34, 1 ספט' 2004 (UTC)

ובכן תשובתי לאריה ולכל השאר:

פורום שכזה נפתח באתר "הייד פארק", כאן: [1].ההודעה על כך ניתנה במזנון בעבר, כאן: [2]. באותו דיון, אתם גם יכולים לראות השגות בעניין הפורום, שהועלו ע"י GNU, ושתמציתן בעיית האוכלוסייה המשתתפת בדיונים ב"הייד פארק", ורצון רובם להשחית את ויקיפדיה ולאו דווקא לתרום בה. כך שאולי בכל זאת כדאי לפתוח פורום חדש (בתפוז).--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 18:34, 1 ספט' 2004 (UTC)

הפורום, תגובה[עריכת קוד מקור]

אני פתחתי את הפורום בהייד פארק ואף הודעתי על כך במזנון. הפורום נכשל כשלון חרוץ. לאור פניתו של שן שש זעם בדף שיחה של אחד הערכים פניתי לתפוז בבקשה לפתוח פורום באתרם. אני מקווה שהוא יעלה תוך שבוע ושהוא יחיה טיפה יותר מהפורום הראשון. גילגמש 19:30, 1 ספט' 2004 (UTC)

העיקר לא לבקש לפתוח את הפורום ב-YNET, כי נראה לי, משום מה, שהם לא יאירו לנו פנים... שן שש זעם 19:24, 1 ספט' 2004 (UTC)
יש בזה משהו :)
גילגמש 19:30, 1 ספט' 2004 (UTC)
הרשו לי להעלות נקודה כואבת: האם אנחנו באמת רוצים פורום כזה? בניגוד לרושם שאולי עולה מדברי הקודמים, אני לא תומך נלהב של הרעיון: לאף ויקי אחרת אין פורום חיצוני כזה, ועושה רושם שהם מסתדרים די טוב. חבל ליצור תקדימים כאלה (אם כי אני יודע שקיים לויקיפדיה חדר IRC, אבל זה רק באופן תיאורטי ולא באופן מעשי, למיטב הבנתי). אני לא חושב שכדאי שנתחיל להוציא דיוני ויקי החוצה - החלטות, דיונים, וקביעות זמניות צריכות להיערך במקום הרשמי (כאן), ככה שכל מי שמגיע לכאן יוכל לראות אותם. כל שינוי וכל דיון נרשמיםם ב"שינויים אחרונים", ואם נתחיל להוציא דיונים החוצה ולקבל שם החלטות, מי יוכל לעקוב אחרי זה? ומה באשר למשתמשים חדשים שנרצה להפנות אותם להחלטות קודמות? נתחיל להוציא אותם לאתרים חיצוניים? עדיף להשאיר את הדיונים כאן, גם אם זה לא הכי נוח.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 19:34, 1 ספט' 2004 (UTC)
הפורום לא נועד לפתיחת דיונים פנימיים אלא למשיכת קהל. גם הצ'ט ישמש לאותו הדבר. אפשר לפתוח חדר בצ'ט של תפוז ולדבר שם און ליין. השיחות הן אישיות ולכן זה לא ידלוף החוצה. המשתמשים יכולים להרשם וכך אין בעיה של התחזות. גילגמש 19:37, 1 ספט' 2004 (UTC)
האמת שבמחשבה שנייה דעתי כדעת רועי. כלומר, פורום לפטפטת ומשיכת קהל יהיה נהדר, אבל לצורך דיונים יותר רציניים כמו "ויקיפדיה לאן" או "כיצד נשמור על נקודת מבט נייטרלית בערכים הקשורים לסכסוך הישראלי-ערבי", למשל, או דיונים כמו "איך ליישב את המחלוקת בנושא הקראים" - דיונים אלה חייבים להיערך כאן בויקיפדיה, כדי שכל הויקיפדים יוכלו לעקוב אחריהם אם רצונם בכך.
אבל, וזה האבל הגדול, כדי למשוך קהל לא צריך למשוך אותו לפורום מסוים: צריך למשוך את הקהל לכאן. השיטה? קחו פורום או פורומים שאתם פעילים בהם ממילא, ונסו לעשות שם נפשות לויקיפדיה. אני הצלחתי "לגייס" כך שני חברים לויקיפדיה העברית, למשל, ואני שמח מאד על הצטרפותם ופעילותם.
בקיצור, לויודע אם יש טעם בפורום חיצוני. --אייתלאדאר 20:10, 1 ספט' 2004 (UTC)
אני מניח שהוא ימשוך קהל. אפשר גם לארגן שיחות ועידה עם המשתמשים הרשומים בצ'ט של תפוז, על מנת להגיע להסכמות לגבי ערכים. חדר הIRC לא ממש עובד הרי... התוצאה העגומה של קשר פגום היא מלחמת עריכה ארוכה ומייגעת בערך על הקראים. גילגמש 20:13, 1 ספט' 2004 (UTC)
אני לא פוסל את האפשרות לנהל דיונים בפורום חיצוני על נושאים כלליים לויקיפדיה, להבדיל מנושאים ספציפיים הקשורים לערך מסוים.
בכל מקרה למה להתרגש. זה לא עולה כסף לפתוח פורום בתפוז. צריך רק לשכנע אותם בנחיצותו. אם לא ילך ונגלה שהפורום מיותר, לא נורא. אם ילך, מה טוב. שן שש זעם
הצדק עם שן שש. זאת הסיבה, שבגינה ביקשתי מהם רשות לפתוח אותו. גילגמש 20:21, 1 ספט' 2004 (UTC)
שתי הערות נוספות - אם יהיה פורום. אני לא רואה בעיה לקיים בו דיונים כלליים, ואם תהיה החלטה מסכמת לפרסם אותה במזנון עם קישור לאשכול הדיון.
דבר שני - הייתי מציע ששם הפורום לא יהיה "ויקיפדיה" אלא "האנציקלופדיה העברית החופשית", מה שנשמע יותר אטרקטיבי. שן שש זעם 20:35, 1 ספט' 2004 (UTC)

הפורום - פרסום[עריכת קוד מקור]

נראה לי שמי שמסתובב בפורומים הללו, יכול לפרסם את ויקי בצורה הכי טובה ע"י הוספת קישור לויקי בחתימתו הקבועה באתר הפורומים. היה פה ויקיפד שראיתי שעשה את זה בתפוז, משהו בסגנון: חולקים ידע בויקיפדיה (או באנציקלופדיה העברית החופשית).F16

זאת אכן אחת המטרות הראשיות של הפורום. גילגמש 06:15, 2 ספט' 2004 (UTC)


מה על שימוש ברשימת דיוור? להבדיל מפורום, השיטה נמצאת בשימוש בהרבה ויקיפדיות, ונתמכת בתשתית של ויקיפדיה...

הפורום - התקדמות עד כה[עריכת קוד מקור]

מערכת תפוז חזרה אלי ואמרה שכרגע הם לא רוצים לפתוח פורום לויקידפיה כי הנושא מצוצמם מדי. אני חושב שפורום כזה יכול לעזור לנו מאד. אם מספר אנשים יכתבו למערכת תפוז בדבר נחיצותו של הפורום, יש סיכוי טוב יותר שהם יסכימו לפתוח אותו. גילגמש 16:16, 2 ספט' 2004 (UTC)

לתפוז יש נהלי פתיחת פורומים חדשים מעצבנים מאד. הם נורא עקשנים ואינטרסנטים. אני לא יודע אם המאבק שווה את זה כרגע. GNU 11:45, 8 ספט' 2004 (UTC)

אני רוצה שנקבל החלטה בענין הפורום. פניתי לתפוז והם מאפשרים לפתוח קהילה ובשלב מאוחר יותר, במידה והיא תצליח - פורום. יתרונות הפורופ הזה הם רבים. אפשר למשוך קהל לויקיפדיה. מספר המשחיתים שיגיע הוא זניח ובד"כ המשחיתים לא חוזרים להשחית אחרי כמה התפרעויות. בנוסף לכך, באתר של תפוז יש אפשרות לצ'ט וניתן להכנס אליו עם כינוי רשום. הרישום ידידותי מאד ולא מסובך. בגלל הרישום סכנת ההתחזות יורדת ל-0. הצ'ט יכול לפתור בעיות רבות בערכים הדורשים התיחסות מיוחדת כמו נניח ערך של הקראים. בנוסף, בצ'ט ניתן לפתוח חדר שיכול למשוך קוראים.
גילגמש 06:25, 6 ספט' 2004 (UTC)

להלן חסרונות בפורום חיצוני: לא ניתן לעקוב אחרי שינויים בפורום דרך "שינויים אחרונים"

המטרה היא למשוך קוראים וכותבים לויקיפדיה, לא לפורום של הויקיפדיה

יש ערוץ צ'ט בIRC של ויקיפדיה האנגלית ובו נמצאים כל העת עשרות אנשים לכל הפחות. הם יכולים לספק עזרה טכנית כל הזמן. אפשר להשתמש בצ'ט הזה.

החלטות שיתקבלו במקום אחר לא יהיו מתועדות

נוסף לכך יכול להיות שהאינטרסים של תפוז יהיו אחרים מהאינטרסים של ויקיפדיה, בעבר בן הטבע הקים פורום עבור הויקיפדיה, אפשר לשאול אותו בנושא.

אני סקפטי, אבל בעד לנסות. כמו שאומרים: אם לא יזיק, גם לא יועיל. ;-) --אייתלאדאר 06:52, 6 ספט' 2004 (UTC)
נ.ב. המשפטים מעלי אינם שלי אלא של מישהו אנונימי.
גם אני כבר אמרתי את דעתי בעד. שן שש זעם
גילגמש, אם כוונתך לכך שהם מציעים שנפתח "קומונה", אני לא בעד. היא גם לא בולטת (יש 4,000 כאלו), גם אין בה צ'אט מובנה, גם מסורבלת לניהול ואין לה שום יתרון על הפורום בהייד פארק שנכשל בזמנו. שן שש זעם

גילגמש, מאז עלה הנושא בפעם האחרונה חשבתי על זה קצת, והגעתי למסקנ שאני נאלץ להתנגד בכל תוקף. פורום כזה הוא אחד הדברים הנוראיים ביותר שיכולים לקרות לויקיפדיה (אולי חוץ מבוט שמטרתו ריקון ערכים מתוכן...). אחד מאבני הבסיס והדברים הכי חשובים של ויקיפדיה הוא שעל כל ערך אפשר לדון בו במקום. יש לעובדה הזו יתרונות רבים, ואם תשים לב, מציינים זאת כמעט בכל כתבה שסוקרת את ויקיפדיה. אם תתחיל להוציא דיונים החוצה, תאבד דיונים שחשובים לערכים. נתת כדוגמא את נושא הקראים - בעתיד, אם יהיה מישהו שירצה לערוך נקודות מסוימות בערך של הקראים, כשהוא יודע שעל דברים מסוימים היו מחלוקות בעבר, יש לו אפשרות לראות מה בדיוק הייתה ההחלטה, ולפעול על פיה. אם נתחיל להחליט החלטות, לקבוע תקדימים, ולערוך דיונים במקום חיצוני, כל האפשרות הזו תלך לאיבוד. דווקא הדוגמא שנתת - פתרון סכסוכים שלא בדפי השיחה - היא זו שגורמת לרוב הבעיה. לאחר שהפתרון נפתר בדפי השיחה, תמיד ניתן לעיין בכך שוב ומיד, ולבצע החלטות עתידיות לפיכך.

דפי השיחות והדיונים במזנון נשארים כאן לעד, ותמיד ניתן להשתמש בהם כתקדימים וקבל בהם החלטות שתמיד ניתן יהיה לפעול לפיהם. הוצאה של דברים כאלה החוצה תגרום לנזק רציני מהבחינה הזו.

כמו שאני רואה את זה, כל היתרון של הפורום הוא בכך שהוא ימשוך אנשים. ראשית, אני לא בטוח אם זה יתרון, ואם לא עדיף שויקיפדיה תעבור מפה לאוזן בין אנשים הגונים שיתרמו ולא ישחיתו. שנית - גם אם זה יתרון, זה לא שווה את הנזק העקרוני זה גורם.

למרות שבהרבה נושאים אני תומך בך ויש ביננו הסכמה, לצערי אני נאלץ להביע התנגדות נחרצת לעניין. אי הנוחות של דפי השיחה אינה מצדיקה פורום חיצוני.

[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 12:21, 6 ספט' 2004 (UTC)

אני תומך ברועי בנקודה הזו. אולי לא בכזה להט, אבל עדיין תומך. חוץ מזה, ככה אפשר לעקוב אחרי הכל בעזרת "הודעות אחרונות". לעקוב גם אחרי זה וגם אחרי פורום זה כבר יותר מידי מסובך. eman
לאור ההתנגדות העזה, אני מוריד את הרעיון מסדר היום (וכן, הם מאפשרים רק קהילה). גילגמש 17:39, 6 ספט' 2004 (UTC)

צ'ט לויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

מעניין אותי לדעת למה אף אחד לא משתמש בחדר הצ'ט שיש לויקיפדיה העיברית. האם זה בגלל קושי להיכנס אליו, אין זמן, אין סיבה, או בגלל שהוא תמיד ריק?

אם חדר הצ'ט יהיה פעיל, יהיו לו שימושים, כך שזו לא בעיה. אם קשה להיכנס אליו, יש אלפי דרכים להיכנס לחדרי צ'ט ב-IRC ואפשר למצוא דרך שתהיה פשוטה למי שמתקשה. אם לא נכנסים אליו בגלל שהוא תמיד ריק, יש לנו פה מעגל קסם: אנשים לא נכנסים אליו, אז הוא ריק - הוא ריק, אז אנשים לא נכנסים אליו, וכן הלאה. אם הבעיה היא זמן, לזה כמובן אין פיתרון פשוט, אבל למי שיש זמן לכתוב בויקיפדיה יש גם זמן להיות נוכח בצ'ט. אין צורך להיות שם יומם וליל, אבל להיות נוכח בזמן שכותבים בויקיפדיה יכול להועיל. SaintNuclear 00:17, 12 ספט' 2004 (UTC)

אני לא רואה את הצורך המעשי בחדר צ'ט. זה לא שמדובר פה בפרויקט קוד פתוח גרידא, שבמקרים כאלה שיחות IRC נועדו להעלות נושאים דחופים ותיקונים או הצעות מרחיקות לכת בפורום גדול. כיוון שבויקיפדיה השליטה שלנו על המערכת מוגבלת, ועיקר פועלינו הוא להוסיף ולעדכן ערכים, חדר צ'ט מאבד את חשיבותו ונשאר בעיקר לשיחות פנאי.
בכלל, כדי "לעורר" אותו יש לארגן שעות התחברות קבועות - אני בטוח שיהיו הרבה אנשים שיתחברו אם ידעו שזו השעה שכולם מתחברים. GNU
אני מסכים שאנחנו לא 'צריכים' חדר צ'ט, אבל זה לא אומר שחדר צ'ט לא יועיל לנו (ולו רק בתור פנאי כמו שציינת). נגיד שאתה כותב ערך, ויש משהו מסוים שאתה לא בטוח לגביו, או שאתה לא יודע את השם שלו בעיברית. כרגע יש לך כמה אפשרויות: לא לכתוב אותו, לכתוב אותו בתקווה שאם הוא שגוי הוא יתוקן, או להזכיר את זה בדף השיחה כדי שמבין בדבר יבוא לעזרה. כל האפשרויות האלה לא ממש עוזרות. מילה שמשולבת בחלק גדול מהערך אבל אינך בטוח איך היא נקראת בעיברית יכולה להקשות מאוד על כתיבתו בניסיון להשמיט אותה. אם אתה כותב אותה בצורה שלדעתך נכונה, אתה לוקח סיכון שזו לא הצורה הנכונה לכתוב אותה, והאדם שיתקן אותה יהיה צריך לעבוד עבודה כפולה ומכופלת לתיקון הערך. מה שנשאר לך זה לכתוב על הבעיה בדף השיחה של הערך, הבעיה היא שיכול להיות שעד שמישהו יקרא את דף השיחה יעברו כמה חודשים. הכי נכון זה לשאול על הבעיה בחדר הצ'ט. כמובן שבשביל זה צריך שבחדר הצ'ט תהיה נוכחות.
עוד דבר שצ'ט יכול לעזור בו הוא שיחות פרטיות, דבר שקשה (אם בכלל אפשרי) לעשות דרך ויקיפדיה. ואפשר לחשוב על עוד הרבה דברים שצ'ט יעזור בהם.
אני מסכים שיתחברו יותר אנשים אם הם ידעו על שעה ספציפית שבה יש אנשים בצ'ט. מן הסתם השעה הכי נכונה תהיה שעה שבה יש הכי הרבה אנשים בויקיפדיה, לדעתי זה בסביבות הערב, אבל כפי שכבר אמרתי, נכון יהיה אם כל אחד יתחבר בזמן שהוא בויקיפדיה, ואז נוכל גם להחליט באיזה שעות יש הכי הרבה אנשים. SaintNuclear 10:25, 12 ספט' 2004 (UTC)
אולי יש יתרונות בחדר צ'ט, אך הדוגמא הספיציפית שנתת אינה נכונה כלל. אם אינך יודע כיצד לאיית מילה, לתרגם מילה, או שבכלל יש לך איזושהי שאלה, יש הרבה מקומות שבהם ניתן להעלות את הדבר. המקום הראשון הוא המזנון, אך עדיף בדלפק היעוץ, שאותו הקמנו בדיוק למטרה הזו. יתרון מובהק של דלפק היעוץ הוא העובדה שברגע שתעלה את שאלתך, כולם ישימו לכך לב (בעזרת דף ה"שינויים אחרונים"). גם אם כרגע אין אנשים רבים בשרת, או שאף אחד לא יודע לענות, רבים מאיתנו מבקרים לעיתים תכופות בדלפק היעוץ כדי לבדוק אם יש שאלות חדשות. בחדר צ'ט, יכול להיות שאף אחד לא ידע שבכלל שאלת משהו.
מקום נוסף לשאלות הוא בדפי השיחה של ויקיפדים המכירים את התחום שבו אתה מתלבט. יש מקומות רבים שבהם אפשר להתייעץ - לא צריך בשביל זה חדר צ'ט.
לצ'ט חסרונות רבים נוספים, ואלה הם אותם חסרונות שקיימים בפורום. את החסרונות הרבים מאוד שבשימוש בפורום/צ'ט העליתי בדיון שנפתח בעניין הפורום בתפוז. אתה יכול לעיין בהם בארכיון האחרון.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 12:37, 12 ספט' 2004 (UTC)

רשימת תפוצה[עריכת קוד מקור]

אם כבר מתחילים לטפל בנושא הזה, אולי הגיע הזמן שנפתח לעצמנו mailing-list? גם ככה חלק גדול מהפעילות בוויקיפדיה מתקיים במייל. רועי | שיחה | 06:56, 28 יוני 2005 (UTC)

אפשר ליצור רשימת דיוור חדשה כאן ערן 11:49, 28 יוני 2005 (UTC)
כן, זה רעיון מצוין. גילגמש שיחה 11:51, 28 יוני 2005 (UTC)
לפי מה שאני רואה שם צריך List creator's password. למי יש סיסמה כזאת? לבריון? רועי | שיחה | 07:01, 29 יוני 2005 (UTC)

יכול להיות שיש כבר רשימת דיוור ואף אחד לא הודיע על זה? אם זו שלנו אז מי מנהל אותה? ערן 16:19, 20 אוגוסט 2005 (UTC)

לפי הקישור הנ"ל, מישהו שכתובת המייל שלו היא ronny at kopfrechnung.de. למיטב הבנתי, מדובר ב-de:User:Fire. אם אני זוכר נכון, הראל אמר לא מזמן שהוא פנה ל-fire הנ"ל בבקשה שיפתח לנו רשימת דיוור, אך סוכם אז שגילגמש יהיה המנהל, ולא fire. ואגב, מישהו יכול למצוא את הדיון? אני מחפש כבר רבע שעה ולא מוצא. רועי | שיחה | 17:08, 20 אוגוסט 2005 (UTC)
ויקיפדיה:פיתוח התשתית/הצעות#הידוק הקשר עם הגולשים ערן 18:40, 20 אוגוסט 2005 (UTC)

הוא תקין? מישהו בודק אותו? ואם לא אולי אפשר למחוק אותו מהעמוד?

התנשאות. לעוזי (???)[עריכת קוד מקור]

קיבלתי את תשובתך בעניין הספר "שיר על הקיר".

אנא עיין בערך " התנשאות " במילון כל שהוא לבחירתך !!!!

נראה לי שכדאי להסיר מהדף ומהתבנית את הקישור לקומונה בתפוז, שכן היא למעשה נטושה. נתנאל 08:13, 24 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

כן. לא משתמשים בזה בכלל. גילגמש שיחה 08:15, 24 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
הסרתי. ‏– rotemlissשיחה 13:09, 24 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

הוספת חומר[עריכת קוד מקור]

שלום רב, ברצוננו להוסיף חומר על היסטוריית חברת המים הלאומית "מקורות". עם מי ניתן ליצור קשר? בברכה לשכת הדוברות של "מקורות" 03-6230705

אתם מוזמנים להכנס לערך מקורות ולהוסיף את המידע, כמובן אין להכניס מידע פרסומי. אליזבט •• שיחה 15:54, 16 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

למי מתלוננים בגין הפרה של זכויות יוצרים?

שמתי לב שאתר אינטרנט מסויים "גנב" תמונה המתפרסמת בויקיפדיה ולא נשמע רישיון השימוש בזכויות יוצרים. הנה התמונה המתפרסמת באתר של רדיו קול רגע: http://www.kol-rega.co.il/news_b.phtml?n_id=9950

והנה העמוד בויקיפדיה שממנו היא נלקחה: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%9E%D7%99%D7%9D

אני במקרה קצת מבין בזכויות יוצרים ותדעו לכם שויקיפדיה צריכה לקבל על זה פיצויים בסך של 20 אלף ש"ח, ללא כל צורך בהוכחת נזק. אז... תקחו את הכסף הזה בבקשה כי הוא מגיע לכם. (ויקיעפולה).

ריי רומנו[עריכת קוד מקור]

הייתי רוצה שתכנסו לערך ריי רומנו ותגידו לי אם אהבת אותו(את הערך) וגם אם מישהו יכול להסביר לי איך שמים תמונה כי עשיתי את כל הכיתוב ורשמתי את שם התמונה .JPG ורשמתי את שם התמונה שנמצאת המחשב אבל זה לא עבד, מה צריך לעשות?

פתיחת סניף לאוניברסיטת הרוואד בישראל[עריכת קוד מקור]

אני זועבי פאדי מעוניין להשקיע בעסק חינוכי ברמת אוניברסיטה אמרקאנית בישראל אם אפשר לצור קשר איתי כמה שיותר מהיר נא לשלוח ל אימיל fadi2y@hotmail.com או להתקשר 0526646964


אפשר לדעת מי יכול לעזור לי בנושא הזה אם אפשר

_____________________________________________________________________

איך מוסיפים ערך לויקיפדיה?

קיבוץ עין צורים ein-tzurim[עריכת קוד מקור]

מפעל המזגנים בקיבוץ עין צורים - נסגר. יש בקיבוץ אירוח כפרי guest house כמו כן, מפעל "עץ הבקבוקים" Bottle-Tree המייצר בשמים להבדלה בריח לימון.מתאים כמזכרות לארועים.

לא הייתה לי כוונה לפגוע בך אישית,אך עליך להבין שזה נבע מתוך התפרצות רגעית ולא משהו שכוון אליך אלא למי שזלזל בדברים שלי.אשמך ותקבל את התנצלותי על כך.

אודה לך מאוד ותמשיך את מה שעמדת לחקור טרם "פגעתי" ברגשותיך" (שוב התנצלות...)

בתודה ולילה טוב.

ל.

איך אפשר לסמן קישור[עריכת קוד מקור]

איך אפשר לסמן קישור שמסומן כאילו אין דף שלו, לקישור לדף שלו?


איפה אני יכול לבקש ערך בויקיפדיה שאינו קיים ? (או ממי לחילופין)

מישהו??Rone 32 - שיחה 18:06, 8 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

ראה ויקיפדיה:בקשת ערך. ‏odedee שיחה 18:17, 8 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

שלום שי אני זקוקה לתמונת נוף של טבריה אולי אולי יש לך עוד תמונה (זו שמוצגת בויקי קצת אפורה ) תודה קרן .

I should like to close my account on this Wp.[עריכת קוד מקור]

Good evening, I should like to close my account on this Wp. This is one of the reasons:

כנראה נכנסנו למבוי סתום: אני כדובר סורבית שואל את עצמי כמה שפות סורביות ישנן. אני באמת לא יודע - אני משוכנע שיש רק שפה סורבית אחת, אחדים חושבים שיש שתי שפות סורביות. בסדר, זה מה שאני שואל את עצמי. אבל אנחנו כולנו מחפשים את המשמעות של המילה imen... הבנו כולנו? אני באמת לא הבנתי, למה לא ענית לי בעברית? Henriku - שיחה 01:16, 1 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]

הנה בעברית: אתה רוצה לעזוב אותי?Ori‏ • PTT01:20, 1 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]
שלום רב מאירופה. כן, אני רוצה לעזוב אותך. אבל לא הבנתי למה אתה כותב על דברים שאתה לא מבין בשפות שאתה לא יודע. אחרי התגובה שלך באמת לא בא לי לשוב הנה. איזו גסות-רוח... Henriku - שיחה 01:43, 1 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]

For more details please ask Arie Inbar, a serious Wikipedian, his Hebrew is better than mine.

Thank you for closing my account on Hebrew Wp. and good night. Henriku - שיחה 00:08, 12 במרץ 2010 (IST)[תגובה]

עזרה לירוקים מאוד מאוד כמוני[עריכת קוד מקור]

תשובה ניתנה בשיחת משתמשת:Amire80. שבוע טוב,Ldorfman‏ • שיחה 01:12, 17 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]

הערך 100 (מספר)[עריכת קוד מקור]

מישהו עשה עריכה וביטל מלא מושגים בערך 100 (מספר). מכיוון שמדובר במספר חשוב, נראה שחשוב להרחיב דווקא בהשלכות תרבותיות שלו ועוד דברים. --EldadHe - שיחה 22:09, 14 במרץ 2016 (IST)[תגובה]

רבי כוהן גדול סאמיאהו (yudos sarmiaos[עריכת קוד מקור]

סארמיאהו וירידת המדרגות סארמיאהו והשמרוני הטוב

ביטול עריכות[עריכת קוד מקור]

מדוע מתאפשרים ביטול/ הוספת עריכות באופן אוטונומי בהתאם לאידיאולוגיה של אדם מסוים ? Samizozo - שיחה 12:10, 10 במרץ 2020 (IST)[תגובה]

סוריה מתחננת לבנות פצצת אטום?[עריכת קוד מקור]

לפי המודיעין של הצבא הישראלי, סוריה בתכנונים לבניית פצצת אטום.

בשנת 2007 אחר מלחמת לבנון השנייה רוסיה  הייתה בקשרים חזקים עם מדענים גרעינים סינים.

בשנת 2009 סוריה והמדענים כינסו קבינט על מנת להבין את הכח של הצבא הישראלי. בקבינט המדענים הציעו לבנות נשק שיכול לעזור למטוסים mig21, לפי המודיעין הרוסי הם הרגישו שסוריה רוצה לבנות פצצת אטום למטוס (ה-mig21), שר החוץ של סוריה ביקש הממשלה הרוסית עזרה ואישור. הממשלה הרוסית אינה הסכימה לבניית פצצת אט, ובתאריך 14.1.2011 סוריה ביקשה את הבקשה שוב ורוסיה הסכימה.ום 2A02:6680:2106:E4A2:E496:96FF:FE84:6AB416:36, 8 בינואר 2024 (IST)[תגובה]