שיחת ויקיפדיה:רשימת הערכים החיוניים/הרשימה המורחבת/היסטוריה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


האם ישנם ערכים חיוניים בולטים בנושא היסטוריה שכדאי להוסיף לרשימה?[עריכת קוד מקור]

נכון לעתה אני מאוד קרוב לסיים את הרשימות הללו ולכן אשמח אם עורכים נוספים יוכלו לעבור על הרשימה ולספק הצעות לערכים בולטים בנושא היסטוריה שכדאי להוסיף (אם מדובר אכן בנושא חשוב, אמצא איך לשלב אותו במקום ערך בנושא פחות חשוב). אנא ציינו בדיון זה את הצעותיכם או כל משוב אחר שיש לכם על הרשימה.

רק לשם הבהרה, הרשימה נוצרה בראש ובראשונה במטרה לסייע לעורכים למקד את המאמצים בשיפור התוכן החיוני ביותר בוויקיפדיה העברית על פי הקונצנזוס בקהילה. עם הרשימות הללו אני סבור שנוכל למשל (1) להשיק מיזם מיוחד שיתמקד בהרחבת ושיפור הערכים ברשימות, תוך כדי שימוש חכם בסטטיסטיקת הצפיה בערכים על מנת לאתר את הערכים שבהם המאמצים הם נחוצים או לחלופין לבצע בדיקות אחרות, כמו לבדוק איפה יש את הפער הגדול ביותר בגודל הערכים בהשוואה לוויקיפדיה האנגלית, או איפה יש את הפער הגדול ביותר מבחינת כמות צפיות בהשוואה לוויקיפדיה האנגלית, וכו'. (2) אני מעוניין בסופו של דבר לגרום לכך שכל 10,000 הערכים ברשימה יהיו בקובץ אחד זמין להורדה אשר ניתן לקרוא בטאבלטים, בסמארטפונים ומחשבים ללא חיבור לאינטרנט (רשימת 10,000 הערכים החיוניים בוויקיפדיה האנגלית זמינה להורדה באפליקציית Kiwix, ואני מקווה שנוכל לעשות זאת גם עם הרשימה זו).

מתייג את דבירותם, אמרי אביטן, קובץ על יד, האלקושי, בראנד, saifunny, H. sapiens, אריה ענבר, על הטוב, Kippi70, איש שלום, Jakednb, Shaun The Sheep, פיטר פן, Ewan2, david7031, HaShumai, דזרט, מי-נהר, Polskivinnik, ‏biegel, ‏Alon112, ‏יודוקוליס, צורייה בן הראש, מגבל, NilsHolgersson2, Eldad, HanochP,איתמראשפר, נרשמתי כמה פעמים!!, פעמי-עליון ‏, פיינרמןבעלי הידע בהיסטוריה + Reuveny, biegel, AviStav, פעמי-עליון, איתמראשפר, נרשמתי כמה פעמים!!, Asaf Mבעלי הידע בארכאולוגיה + דבירותם איש שלום Ijon Shaun The Sheep בראנד פיטר פן, HaShumai, biegel Anatisr, קפקא, AviStav, צורייה בן הראש, פעמי-עליון, איתמראשפר, נרשמתי כמה פעמים!!בעלי הידע בעת העתיקה + על הטוב, Damzow, saifunny, Gbenny, איש שלום, Infidel, Jakednb, Ofek j, Shaun The Sheep, יאיר הנווט, YoavR, Shayshal2, פיטר פן, יודוקוליס, biegel, Alon112,DimaLevin, ספסף, דזרט, ‏ בעלי הידע במלחמות העולם WikiJunkie - שיחה 23:06, 22 במאי 2019 (IDT)[תגובה]