שיחת משתמשת:Lana

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת Danny Gershoni בנושא משתמשת:Lana/ג'ולס קוברניק
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Lana, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה ק. - שיחה 00:01, 18 ביולי 2008 (IDT)תגובה

משתמשת:Lana/ג'ולס קוברניק[עריכת קוד מקור]

שלום לנה,
הדף שיצרת כערך אודות אביך הועבר ממרחב הערכים למרחב האישי שלך ומקומו כעת מופיע בכותרת פנייה זו אלייך. לצערי הדף אינו נראה עדיין כערך אנציקלופדי, ומשאינו בשל לכך, אין לו מקום בין ערכי ויקיפדיה העברית. לערך יש מבנה מסויים והוא כולל, בין היתר, קישורים חיצוניים וסימוכין למידע. אלו נעדרו מהטקסט שהכנסת ואני מניח שיכולת להבחין גם בשינוי הצורני בין הדף, כפי שהוא כעת, לצורתו של כל ערך אחר בוויקיפדיה. הבשורות הטובות הן שתוכלי לשפר את המצב וכאשר הדף יראה כערך אנציקלופדי, נוכל לשקול את העברתו למרחב הערכים.
לפני שתמשיכי במלאכה, הייתי מציע לך לקרוא את הכתוב בדף "ויקיפדיה:הבהרת חשיבות". ויקיפדיה אינה אתר הנצחה. זוהי אנציקלופדיה. משום כך, על כל הערכים הכתובים בה להיות בעלי מה שאנו קוראים "חשיבות אנציקלופדית". מהמעט שקראתי ב"ערך-לעתיד" שכתבת, סיפור חייו של אביך מרתק, אולם עלייך לשקול האם, מעבר לחיבה שאת וודאי רוחשת לו, ניתן להגדירו כבעל חשיבות אנציקלופדית. אם תחליטי שאכן הוא ראוי לערך אנציקלופדי, מאוד יתכן שתצטרכי לסנגר על החלטה זו במה שאנו מכנים "דיון חשיבות" בו ישתתפו עורכי ויקיפדיה העברית.
בברכת הצלחה בהמשך תרומתך לוויקיפדיה, Ldorfmanשיחה 02:13, 4 ביולי 2014 (IDT)תגובה

הי לנה. הערך עבר שיפור ושיפוץ והוחזר למרחב הציבורי. יש לך כעת הבסיס להשקיע ולהעשיר אותו במידע (בית ההורים, ילדותו, משימות משמעותיות במלחמת העולם ה 2, תפקידים משמעותיים ומשימות משמעותיות שעשה במלחמת העצמאות, האם היתה לו דרגה בחיל האויר (האמריקאי והישראלי) ?) וכמובן אפשר להעלות תמונות שלו (אחרי שהן עוברות תהליך שמירת זכויות). Danny Gershoni - שיחה 09:20, 3 בינואר 2015 (IST)תגובה