שיחת משתמשת:Maysam-Z

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Maysam-Z, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 22:49, 8 בנובמבר 2015 (IST)[תגובה]

שלום לך, בהמשך להדרכה היום

  1. בכותרת מופיע קישור לדף המיזם. הוספתי לשונית המקשרת מערכת זימון התורים להדרכה פרטנית בספרייה (אם יהיה צורך כמובן)
  2. להלן קישור לדף הטיוטה שעבדת עליו: משתמש:Maysam-Z/תרגול. אני מבקשת שתמשיכי לתרגל במשך השבוע וגם תתעברי שוב על הלומדה בנושא יצירה ועריכה של ערכים בוויקיפדיה - בעורך החזותי.
  3. את יכולה להגיע תמיד לדפים שערכת באמצעות הקישור "תרומה" בראש המסך מצד שמאל, מימין לקישור יציאה מהחשבון. מקישור זה אפשר להגיע לכל רשימת העריכות שלך.
  4. כדי להפעיל את "מודול התרגום" שהראיתי בכיתה, יש לגשת לקישור בטא הנמצא בראש המסך משמאל, ובמסך שיפתח יש לסמן את האפשרות תרגום תוכן, זאת האפשרות האחרונה למטה. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור השמירה למטה.
  5. אם את פונה אלי, אל תשכחי לתייג אותי כפי שהסברתי בכיתה על ידי הפנייה הבאה: -> קישור לשם המשתמש שלי משתמשת:Hanay, כתיבת הפנייה ולאחר מכן יש "לחתום" באמצעות הקלדת ארבעה סימני טילדה (~~~~). ללא חתימה התיוג לא יבוצע.
  6. אני מבקשת לערוך גם תגובות בדפי השיחה, כשאת בתוך החשבון
  7. באפשרותך לשנות את ההגדרות שלך למשתמשת. לשם כך עליך לגשת לקישור להיכנס לדף ההעדפות שלך (קיים קישור נוסף בראש הדף) ולבחור את המגדר הרצוי לך על ידי סימון "היא עורכת דפים בוויקי". אז, יש לשמור את השינוי על ידי לחיצה על כפתור שמירה במסך למטה.

שיהיה לך בהצלחה וכיף בווויקיפדיה פרח בשבילך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 16:25, 16 בנובמבר 2015 (IST)[תגובה]

שליחת הודעה[עריכת קוד מקור]

משתמשת:Hanay שלום רב לך אני שולחת את ההודעה כפי שביקשתMaysam-Z - שיחה 08:59, 21 בנובמבר 2015 (IST)[תגובה]

קיבלתי. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 17:02, 21 בנובמבר 2015 (IST)[תגובה]

הי מיסאם, שמחתי לראות שהתחלת לכתוב טיוטה. העברתי את שם הטיוטה לבקשתך. להסבר טכני ראי את הדף עזרה:שינוי שם דף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 09:14, 28 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

העלאה למרחב הערכים[עריכת קוד מקור]

משתמשת: Hanay שלום רב לך, קיבלתי אישור מיאיר על העלאת הערך למרחב הערכים יש לי כמה שאלות:

1- איך אני מעלה את הערך 2- איך אני יכולה להוסיף סרט כאשר הקישור של אותו סרט (youtube) הוא איתי תודה, מייסם Maysam-Z - שיחה 12:33, 26 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

הי מייסם, ערכתי קצת את הפרק השפעות מבחנת המבנה, היו יותר מידי תתי פרקים. לגבי העברת הערך תסתכלי בהנחיות בדף ויקיפדיה:שינוי שם ערך, לגבי קישור לסרטון יוטיוב, ראי הסבר בדף תבנית:יוטיוב. אפשר לקשר רק לסרטים שאינם מפרים זכויות יוצרים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 16:46, 26 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]
ראיתי שהעברת יפה, ועכשיו אולי הגיע הזמן להיות משתמשת

שלום,
ויקיפדיה מאפשרת לך לבחור אם המערכת תתייחס אליך כ"משתמש" או כ"משתמשת". ברירת המחדל של המערכת הוא פנייה בלשון זכר, אך באפשרותך לבחור האם להשאיר ברירת מחדל זו על כנה, או לשנותה. אם ברצונך לשנות את העדפות המגדר, יש להיכנס לדף ההעדפות שלך (קיים קישור נוסף בראש הדף) ולבחור את המגדר הרצוי לך על ידי סימון "היא עורכת דפים בוויקי". אז, יש לשמור את השינוי. שינוי זה ישפיע גם על האופן בו ייקרא הדף האישי שלך, קרי, האם יתחיל ב"משתמש" או "משתמשת", לפי בחירתך.

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 20:18, 26 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]