שיחת משתמש:אליבאבא/ארכיון5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שמתי לב שאתה מבצע שחזור ידני כאשר המשחית ביצע מספר עריכות ברצף. אין בכך צורך - שחזור יבטל את כל העריכות הרצופות האחרונות של המשחית, לגרסה האחרונה שלפניהן. odedee שיחה‏ 12:19, 7 מאי 2006 (IDT)

וואלה ? איך הוא "יודע" כמה אחורה ללכת ? הוא מבטל את כל העריכות האחרונות מאותו IP ? אליבאבא
כן. לכן, יש להיזהר לא לעשות שיחזור גורף כי לעתים המשתמש תיקן משהו וחירבש משהו אחר. השיחזור האוטומטי ישחזר גם את כל העריכות של משתמש רשום. גילגמש שיחה 21:33, 7 מאי 2006 (IDT)

אין לי מושג איך לפנות אליך, אז אני פונה ככה. "קו כתום" כזה זה מספיק ניטרלי מבחינה פוליטית? אם כן, תוכל לפרסם?

קו כתום- שם בלתי רשמי שניתן על ידי אמצעי תקשורת מסוימים בישראל לגבול מדינת ישראל אחרי יישום תוכנית ההתנתקות בקיץ 2005, על ידי ראש הממשלה אריאל שרון, כדי לנסות לפתוח פתח לשלום עם הפלסטינים, וכדי לצאת מאיזור רווי מלחמות, כפי שיצאו 5 שנים לפני זה מדרום לבנון.

שלום. פנית בדרך הנכונה.
לגבי הערך - קודם כל הוא קצר ביותר ולא מסביר מי טבע את הביטוי (שאגב, מעולם לא שמעתי עליו...), מדוע דוקא כתום ? בנוסף, כל המילים שלאחר "2005" הן דעה פוליטית ואינן נייטרליות. לא הייתי מעלה ערך שכזה. אליבאבא 21:35, 7 מאי 2006 (IDT)

דעה פוליטית? טוב, כנראה זה תלוי בנקודת המבט.

שלום אליבאבא, משתמש אחד המליץ לי עליך ואמר שאתה יכול לעזור לי הרבה. נרשמתי לויקיפדיה רק היום, והתחלתי לעבוד על הערך על טבעי (סדרה). האם תוכל לעבור עליו ולהגיד לי מה המחשבות שלך עליו. בלינק

הערותי בדף השיחה של הערך. אליבאבא 21:35, 7 מאי 2006 (IDT)

למה מוחקים לי??[עריכת קוד מקור]

אני לא מבין למה מחקת לי ערך שהכנסתי, במי הוא פוגע בדיוק??

על איזה ערך מדובר ? שבט הצופים ? ערך זה אינו במידת חשיבות מספקת כדי להכלל באנציקלופדיה. הוא גם קצר מאוד. אליבאבא 14:24, 8 מאי 2006 (IDT)

הרב לוינגר[עריכת קוד מקור]

לגבי הערך על הרב לוינגר אני סבור שהוא צריך לעבור שינויי ניסוח. כך למשל צריך להזכיר את התאריך העברי של לידתו. וכן להזכיר את היותו רב רק לאחר שמביאים את במקומות בהם למד. לצערי הרב, השיחזור בגורף שלך ביטל את כל התיקונים שעשיתי, וחבל.

אשר להשגתך העיקרית, והיא שלא הזכרתי בעריכתי שמדובר ברב המשוייך לימין הקיצוני - אני סבור שאנציקלופדיה אמורה להביא נתונים אוביקטיביים ולא לעסוק בהשמצות. אדם רשאי לכתוב על עצמו שהוא קיצוני, אך לא על אחרים. אני מניח שהרב לוינגר אינו חושב שהוא קיצוני, וגם אני איני סבור כך. העיסוק של אדם ביישוב ארץ ישראל אינה הופכת אותו להיות קיצוני, אלא להיפך, מי שמחבל ביישוב ארץ ישראל הוא קיצוני שבקיצונים. אולם כמובן שדברים אלו קשורים להשקפת עולם. לכן אני סבור שבערך זה יש להביא את העובדות האוביקטיביות לגבי פעולותיו של הרב לוינגר, ולהשאיר לקורא ולהשקפת עולמו להחליט האם מדובר באדם קיצוני או להיפך.

בכבוד רב--בי 23:23, 8 מאי 2006 (IDT)

חשבתי שהסכמת שלגבי רבנים יש להביא תחילה את התאריך העברי, ואפילו אפשרת לי לתקן ערכים של רבנים אחרים? לא כן?!--בי 01:07, 24 מאי 2006 (IDT)

פספסתי איכשהו את פנייתך עד עכשיו, מצטער. אני לא בר סמכא בעניינים אלו ולכן איני רוצה להתערב בעבודתך על ערכי רבנים שבהם אתה ודאי מבין טוב ממני. שא ברכה! אליבאבא 16:43, 30 מאי 2006 (IDT)

תודה, לא רציתי לשנות לפני שווידיתי שזה בסדר מצדך.--בי 00:41, 31 מאי 2006 (IDT)

שלום,
ראה בבקשה את הערתי בשיחה:איוואן קוז'דוב#האמנם?. תודה, גילגמש שיחה 15:24, 11 מאי 2006 (IDT)

אוקיי, בוא נדון על זה. אני מעביר את הדיון לדף שיחת הערך. אליבאבא 09:28, 9 מאי 2006 (IDT)

בקשר לבורדן[עריכת קוד מקור]

אחד הדברים שמפריעים לי במיוחד הוא הצגת הפעלולן בתור ספורטאי. אין משמעות מעשית ל"תואר אליפות" במופע זה ואין גם משמעות מעשית ל"קרבות". הערך לא מדגיש את זה בצורה מספיק טובה. רובו ככולו מוקדש לתיאורי קרבות ומיני חוויות שועברות על הדמות, כאילו שהייתה אדם אמיתי. אם זה כבר הולך להישאר, צריך לתקן את זה. גילגמש שיחה 07:20, 12 מאי 2006 (IDT)

OK, יטופל. אליבאבא 11:24, 12 מאי 2006 (IDT)

אלמוני העלה את זה, וזה מה שקרוי too good to be true. אתה יכול לזהות מקור? עמית 08:42, 14 מאי 2006 (IDT)

מסתבר שיש מתרגמים סבירים בין גולשינו האנונימיים, זה תרגום ישיר מהערך המקביל באנגלית. אני אערוך אותו מעט כדי לסדרו. אליבאבא 09:57, 14 מאי 2006 (IDT)

אתה לא יכול לעלות ערכים שהוחלט למחוק. אתה יכול לבקש דיון שיחזור אבל אפשר לעשות את זה רק בעוד חודשיים. גילגמש שיחה 13:09, 14 מאי 2006 (IDT)

אוקיי, אני מוחק את הערך. אליבאבא 13:26, 14 מאי 2006 (IDT)
אני רואה שהקדמת אותי :)... בסדר, ניתן לבורדן לנוח בארגז החול כמה חודשים מתלאות ההיאבקות. אליבאבא 13:28, 14 מאי 2006 (IDT)
אני לא קראתי את הערך, אבל אם הוא טוב כמו כל הערכים שלך, לא אהסס לתמוך בהחזרתו. אני לא מתנגד לאיזוטריה שכתובה בצורה טובה. רק לאיזוטריה שכתובה בצורה לא טובה. גילגמש שיחה 13:29, 14 מאי 2006 (IDT)
השתדלתי ככל שיכולתי לעשות מזה משהו שראוי לויקיפדיה. אני אישית מתעב היאבקות מקצוענית אבל לקחתי לי את זה כפרוייקט קטן. דרך אגב, לא מצאתי רפרנס לאיסור יצירה מחדש של ערך שנמחק במסגרת זמן מסויימת. שים לב שהקשר בין הגרסה שעליה היתה הצבעת המחיקה לבין הגרסה שהעליתי קלוש למדי. אליבאבא 13:36, 14 מאי 2006 (IDT)
מה גם שרוב (או חלק ניכר, לפחות) מהתומכים במחיקה אמרו 'אנחנו לא נגד ערך על סטיב בורדן, אנחנו נגד הערך הזה". נדב 13:37, 14 מאי 2006 (IDT)
אני חושב שלאור זה שהערך הזה עבר נסיונות שכתוב רבים ובכל זאת הוחלט למחוק אותו, זה מאוד לא ראוי להעלות אותו מחדש על אותו בסיס ותוך המשך שכתוב. odedee שיחה‏ 19:23, 14 מאי 2006 (IDT)
שלום odedee. זה לא כבר לא אותו הערך שהוחלט למוחקו. הוא קוצץ עד מאוד ולמעשה נכתב מחדש. אתה יכול להתרשם ממנו במשתמש:אליבאבא/המחצבה/סטיב בורדן ואשמח לקרוא את חוות דעתך וביקורת בונה. אליבאבא 22:12, 14 מאי 2006 (IDT)

שלום אליבאבא.

קראתי את הערך המשופץ שבנית בארגז החול שלך עבור מיודעינו זה מכבר. אני מבקש למסור בזאת ברכת כל הכבוד וישר כוח.
הערות קלות ביותר: עד היום אני לא מבין מדוע ההערה על בעלותו על השם "סטינג" חשובה לערך; אני מאמין שאין לה ערך מוסף כלשהו ויש להסירה. כמו כן, בשורה האחרונה המתארת את הופעתו האחרונה חסרה הדגשה שלא באמת הכה ולא באמת נכנע, אותו הדבר לגבי השורה האחרונה תחת נושא דמות "העורב". דבר דומה קורה בעניין הפרישה לפני הופעתו מחדש כ"סטינג האפל": בשורה המתארת את פרישתו לא מצוין שזו מדומה ולפי התסריט. לאחר מכן אתה מתייחס לפרישה כ"מדומה", אך הדבר נראה כאילו הוא ללא ביסוס. אם תרשה לי, הצעתי לניסוח: "בתסריט למופע "מצעד על החוף" 1996 מתחזה לסטינג (כריס האריס מ-TNA) גרם לקהל להאמין שסטינג עזב את WCW. בהתאם לתסריט סטינג "כעס" על הקהל שהאמין למתחזה והכריז על פרישתו, אך זו הייתה, למעשה, הכנת הקרקע לדמותו הבאה של סטינג."

בברכה, זהר דרוקמן 19:55, 21 מאי 2006 (IDT)

תודה רבה על הביקורת הבונה. לעניין השם סטינג - לדעתי זוהי עובדה מעניינת, מעט פיקנטית, שכן השם "סטינג" מתקשר בתודעת רוב האנשים למר סאמנר הזמר, אלא מסתבר שדווקא בורדן הוא ה"סטינג" המקורי.
לגבי יתר הנקודות - אשפץ בהתאם להמלצותיך. שוב תודה וכל טוב. אליבאבא 21:58, 21 מאי 2006 (IDT)

שלום,

אולי תשקול מחדש את ההימנעות שלך בהצבעה על ויקיפדיה:ביטול הרשאה/מלח השמים?

להימנעות אין תוקף והיא לא בעד ולא נגד.

תודה וסליחה על ההטרדה. --אמיר א. אהרוני 08:07, 23 מאי 2006 (IDT)

איני רוצה ליטול חלק במלחמות היהודים, היה לי די והותר מזה. זה מרוקן אותי מכל רצון לכתוב בויקי.
אם אסור להמנע אזי לא אצביע כלל בהצבעה הזו. אליבאבא 11:44, 23 מאי 2006 (IDT)
בוא עדיף תעזור להקים את האסם החדש. גילגמש שיחה 11:48, 23 מאי 2006 (IDT)
ועוד הצעה מעניינת: אולי תגאל את הקצרמר הזה מיסוריו? גילגמש שיחה 14:15, 23 מאי 2006 (IDT)

שלום, למה ביצעת את השחזור הזה? תרומות האנונימי נראות מועילות. לאחר השחזור שלך הוא הוסיפן מחדש, ואני לא רואה סיבה להוריד אותן. בברכה, Pacman 18:14, 23 מאי 2006 (IDT)

הייתי פזיז מדי עם השחזור האוטומטי, ושכחתי לבדוק את היסטוריית כל השינויים. מה שקרה הוא ששוחזרו כל תרומות האנונימי בטעות - ונמצאתי ממית "צדיק" עם "רשע", והרי לך כלי שנזקו מרובה מתועלתו - אני חוזר לשחזר רק ידנית... אליבאבא 18:17, 23 מאי 2006 (IDT)
לא נורא, העיקר שהמידע הוחזר. Pacman 18:18, 23 מאי 2006 (IDT)

סרטן או טרול פנימי[עריכת קוד מקור]

העתק זה נשלח למפעילי מערכת, עקב מחיקות מיידיות מדף מזנון.

אני הבעלים של אחת מסוכנויות הפרסום הגדולות בארץ. לדעתי ויקיפדיה הוא אחד המיזמים הנהדרים שיש ברשת וכמעט מאז שעלתה לאויר, כשלוש שנים, גם אני שותף לכתיבתה. הבעיה היא שיש משחיתים שאינם מבינים את חשיבות האנציקלופדיה השיתופית, והם הורסים ופוגעים. אפשר בשפה רפואית לכנות את התופעה כזיהום חיצוני שצריך אנטיביוטיקה ולשם כך יש למפעילי מערכת את האפשרות לחסום אותם.

הבעיה קשה הרבה יותר כשמתפתחת מחלה ממקור פנימי. מעין גידול סרטני. וכאן הבעיה של ויקיפדיה.

יש כאן בחור בשם גילגמש שתרם בעבר לויקיפדיה בכתיבה ועריכה, אולם בזמן האחרון הוא הפך לשוטר שמוחק ללא הרף והורס את האפשרות לתרום לאנציקלופדיה. סרטן ממש. לא פעם קרה שטרחתי במשך שעות לכתוב או לערוך ערך כלשהו והבחור בא, מחק ולפעמים גם חסם אותי.

בזמן האחרון אני ממעט לכתוב בגללו, או כותב רק קצרמרים מפני שאין לי חשק ורצון לבזבז שעתיים או שלוש כדי שמישהו כמו גילגמש יבוא וימחק את עמלי ביד זדונית. אני מניח שרבים אחרים נמנעים מתרומה לויקיפדיה רק בגלל אדם זה.

לדוגמא: הערך תומס סזאס שגילגמש מבקש למחוק, איננו מתייחס למה שכתבתי בדף שיחה ואח"כ חסם אותי בכתובת IP 85.250.162.236.

ויקיפדיה כאנציקלופדיה חופשית ושיתופית איננה יכולה להרשות לעצמה התנהגות של אנשים מסוגו של גילגמש. האיש הזה איננו תורם כיום דבר לאנציקלופדיה מלבד מחיקות. יש אנשים שאינם רוצים מסיבות שונות להירשם בשמם או בכינוי ומבקשים להישאר אנונימיים. זו זכותם. אני למשל, בכתובות IP שונות תורם לעריכה וכתיבת ערכים חדשים פי כמה יותר מגילגמש, אולם צריך להיות חרד כל הזמן שהבחור יפעיל את הגיליוטינה. צריך לעשות סוף לתופעה הלא בריאה הזאת.

12:01, 28 מאי 2006 (IDT)

המשך'

כל מה שנכתב למעלה נמחק ע"י גילגמש בתוך דקה אחת. לא ברור כיצד הוא מרשה לעצמו לעשות זאת שהרי זה המזנון(!) כמובן שבתוך כך הוא הפעיל את החסימה, בניגוד גמור לתקנון שהרי זו היתה הודעתי היחידה באותו IP וכמובן שלא השחתתי דבר. ז"א שהבחור לא מוכן לקבל ביקורת. אגב, את הערך תומס סזאס הוא הפך ל- תומש סאס, מסיבות לא מובנות.

בקיצור, גילגמש הפך לטרול גרוע בהרבה מאלה שבהם הוא נלחם לכאורה. התופעה הזו איננה יכולה להתקבל על הדעת. ויקיפדיה איננה של אבא שלו. מפעילי המערכת חייבים לעשות משהו בנידון שהרי אי אפשר לתת בידי מטורף את הכלים להיות שוטר, שופט ותליין ולמנוע מגולשים טובים להוסיף ולערוך ערכים. מכיוון שגילגמש יבקש למחוק גם את ההודעה הזו, נשלח העתק למפעילי מערכת.

14:58, 28 מאי 2006 (IDT)

שלום אליבאבא,
אתה כותב תאריכים בצורה שגויה. הכתיבה שלך מהוצרה של "4 במרץ, 1900" שגויה. הצורה הנכונה: 4 במרץ 1900. שים לב בבקשה להעדר הפסיק.

אוקיי, ואני דווקא השתדלתי כן לכתוב את הפסיק... נו - ממילא יותר קל בלי. אליבאבא 16:41, 30 מאי 2006 (IDT)

שותא רוסתוולי[עריכת קוד מקור]

שלום אליבאבא, מתוך רצון להוסיף מידע על מנזרים נוצריים נתקלתי בספר "אל גן נעול" בטענה כי שותא רוסתוולי הגיע למנזר עמק המצלבה ב 1185 לאחר שנאלץ לעזוב את גאורגיה אחרי "ענינים רומנטיים" עם המלכה תמר, אני לא יודע האם מה אמינות המידע, או הרלוונטיות שלו לערכים הקשורים.מה דעתך? Sir kiss 16:55, 31 מאי 2006 (IDT)

ניתן לכתוב "לדברי פלוני אלמוני בספרו "אל גן נעול", נאלץ רוסטבלי לעזוב את גאורגיה בשנת 1185 לאחר שהואשם בפרשית אהבים עם המלכה תמר". אליבאבא 18:15, 31 מאי 2006 (IDT)


לעיונך, שותא רוסתוולי. תודה! Sir kiss 15:10, 4 יוני 2006 (IDT)

טעמים טרוליים?[עריכת קוד מקור]

שלום רב, רשמת בשיחת המשתמש שלי שאתה מקווה שלא בחרתי את הכינוי מטעמים טרוליים? מה זאת אומרת? הכינוי שלי הוא חיבור השם הפרטי וחצי מהשם משפחה שלי - גיל משולם - גילמש.

אם כך, סליחה מראש :) יש לנו כאן מפעיל מערכת אהוד בשם גילגמש, שעל כמה הוא אהוד פחות, ולכ ן עיני פקוחה לנסיון התחזות לו. סליחה אם הוצאתי דיבתך אליבאבא 17:04, 3 יוני 2006 (IDT)

מתאבקנים[עריכת קוד מקור]

שלום רב אליבאבא. יתכן ותמצא עניין בדיון שהתפתח ביני לבין עודדי בדף השיחה שלי ואף בדיונים האחרים שהזכרתי שם בתגובתי הראשונה. בברכה, זהר דרוקמן 22:44, 8 יוני 2006 (IDT)

ובאותו נושא:

  1. ברכותי על סטיב בורדן.
  2. עבודה נהדרת על ריק פלייר.
  3. אשמח אם תחווה דעתך על הרעיון החדש לצמצום העבודה וניטור הערכים שמתבשל בארגז החול שלי. מטרת הערך הראשי היא להחליף את הערכים הרבים הקיימים שעוסקים במתאבקי ה-WWE (על כן סטיב בורדן, שלא היה מעולם ב-WWE, לא יהיה בו). הרעיון הוא להביא למצב בו אנו לא צריכים להתאמץ לשכתב , לעבור הצבעות מחיקה ולשמור מפני השחתות עבור כמה וכמה ערכים. יש גם לזכור את הפוטנציאל העתידי של הערכים שיכול אף להגיע לעשרות. ברצוני לאחד את כולם תחת קורת גג אחת כל שיהיה קל יותר לנטר את ההשחתות ולשכתב את הניסוחים הבעייתים. הרעיון עדיין בגדר טיוטא ראשונית, אך אשמח לתגובתך. זהר דרוקמן 19:17, 10 יוני 2006 (IDT)
תודה על הברכות. הרעיון שלך הוא מצויין, פשוט כך. הוא מרכז לתוך ערך אחד מידע שאין צורך שיהיה פרוס בערכים רבים (והרי ממילא אין הרבה מה לכתוב על כל פעלולן כזה), ויותר קל לתחזק ככה ולהתמודד עם תוספות עילגות. אני מאוד בעד. אליבאבא 20:46, 10 יוני 2006 (IDT)
אני שמח. אני במהלכם של גישושים נוספים לראות האם יש לצעד זה תמיכה ואם כן - אעלה את הערכים להצעת איחוד. זהר דרוקמן 20:55, 10 יוני 2006 (IDT)
אל תציע איחוד - אפשר לאחד ודי. זו פעולת עריכה. עוזי ו. 20:57, 10 יוני 2006 (IDT)
עוזי, טעות בידך. מטרת תבנית:איחוד היא ליצור דיון קודם לכן בערכים בהם סביר שלא כולם יסכימו עם הצעד. אני מבטיח לך שזה יהיה המקרה. זהר דרוקמן 21:02, 10 יוני 2006 (IDT)

ריק פלייר[עריכת קוד מקור]

מוזר שאתה קורה ל 15 שורות על המתאבק השני בחשיבותו בהיסטוריה, כפרוט יתר, אם הייתי רוצה לפרט באמת היתי כותב פה טקסט שיספיק לשני ספרים. ראיתי פה ערכים שעוסקים בדמויות טלויזיה או בדמויות שוליות הרבה יותר שקיבלו יותר מידע. מה שכן הערך אליו אתה שיחזרת חסר הבנה וגם מלא בטעויות. אם היו שגיעות כתיב או טעויות עריכה אני מתנצל אבל אין זה מצריך שחזור.

בקשר למושגים שציינת אם תלך לערך היאבקות מקצועית תמצא הסבר מפורט על כך אחד ואחד מהמושגים האלו כך שמי שלא מבין אותם יכול להגיע לערך שלהם ולקרוא. חוץ מזה שקשה לי להאמין שמי שלא מכיר את המשוגים האלו יחפש בכללל את הערך ריק פלייר באנציקלופדיה.

גם שאני קורא ערכים על ביולוגיה אני לא תמיד מבין כל מושג שמופיע שם ואני מחפש את המושג עצמו באנציקלופדיה, הרי לא בשביל כך המציאו אנציקלופדיות מקוונות כדי שיהיה קל יותר למצוא מידע. --The Prince 18:04, 11 יוני 2006 (IDT)

אתה יורה לכיוון הלא נכון, הרבה פה ישמחו למחוק את הערך כליל במקום להשקיע ולערוך אותו. אני את שלי אמרתי - תעשה מכאן מה שאתה רוצה. ולגבי המושגים - הנה אני לא מכיר אף אחד מהם ובכל זאת מספיק התעניינתי בריק כדי לקרוא אודותיו ואפילו לערוך. אליבאבא 18:44, 11 יוני 2006 (IDT)

אני מצטרף לדעתך שהערכים המדוברים לא אוכלים ולא שותים, או יותר נכון אוכלים ושותים ממש מעט ואפשר (וצריך) לחיות איתם. אבל לא הבנתי דבר אחד: האם בשיחת התבנית הבאת את איירטון סנה כדוגמא לחשיבות או לחשיבות בלשון סגינהור? צביקה 23:10, 11 יוני 2006 (IDT)

הבאתי אותו כדמות שבעיני שולית באותה מידה כמו ריק פלייר, ואף מוכרת לפחות בני אדם כנראה, אלא שמשום מה אף אחד לא מתנגד לערך ארכני על מר סנה (ושלא תבין לא נכון, אני חובב מוטוריקה דווקא). אליבאבא 08:56, 12 יוני 2006 (IDT)
חוששני אם כן שהדוגמא שהבאת תעמוד ביננו לנצח. מאחר ופורמולה 1 היא אירוע הספורט הפופולרי והנצפה ביותר בעולם (פעם בשבועיים, ולא פעם בארבע שנים כמו אותו גביע שולי שמשוחק עכשיו באשכנז) הרי לראות בסנה דמות שולית, זו עמדה שאין להגן עליה. צביקה 09:21, 12 יוני 2006 (IDT)
בשבילי ובשבילך סנה הוא לא שולי - ממש כמו גרונהולם, שומי, סבסטיאן לואב ואחרים, אבל להמון אנשים אחרים שמו לא אומר שום דבר והוא גם בכלל לא מעניין אותם - כולה נהג מרוצים, למה צריך עליו ערך ?
רציתי להדגים שהוא בדיוק באותה מעלה של ריק פלייר, שגם הוא מוכר ואהוד על ידי מיליונים (אם כי הוא לא ממש ספורטאי...) אליבאבא 09:38, 12 יוני 2006 (IDT)

שלום אליבאבא, תוכל בבקשה להעתיק את תוכן הערך שנמחק לתוך משתמש:חפרפר/ארגז חולי, כדי שאוכל לראות את הערך הנמחק. בתודה מראש, חפרפר 20:03, 16 יוני 2006 (IDT)

בקשה זו לא מקובלת. מה שנמחק נועד להימחק ולא לעבור לארגזי חול. גילגמש שיחה 20:07, 16 יוני 2006 (IDT)
לא יצא לי לראות את הערך שנמחק, אולי אוכל לשפר אותו?, אם לא הוא יימחק שוב. חפרפר 20:46, 16 יוני 2006 (IDT)
מותר לך לעשות את זה חודשיים אחרי המחיקה ורק אחרי דיון שיחזור מסודר. אם זה יקרה לפני חודשיים אמחק אותו מיד ללא קשר לרמת כתיבתו. גילגמש שיחה 20:48, 16 יוני 2006 (IDT)
למה אתה תוקף אותי ואת הערך הזה כל כך, רק רציתי לראות את הערך המדובר. לא התכוונתי לעלות את הערך שוב למרחב הערכים אלא רק להסתכל בו. אודה לך אם תניח לדף השיחה הזה ותאפשר לאליבאבא לענות לי שהוא יתחבר. חפרפר 20:52, 16 יוני 2006 (IDT)
אני לא תוקף איש. אם כל רצונך הוא התבוננות בערך, אפשר לשחזר אותו לפרק זמן קצר ולמחוק שוב. אני לא תוקף את הערך הזה או אותך. מה שכן, אין בשום פנים ואופן לשחזר ערכים שהוחלט למחוק בלי שהתקיימו התנאים המפורטים לגבי פגרה בין הצבעות. גילגמש שיחה 20:55, 16 יוני 2006 (IDT)
קיבלת עותק של הגרסה האחרונה שארגז החול שלך. אל תיצור את הערך מחדש על בסיס גרסה זו, שכן הקהילה הצביעה בעד מחיקתו. אם אתה רוצה ליצור ערך אחר וטוב יותר - אני חושב שזה בסדר. אליבאבא 22:04, 16 יוני 2006 (IDT)
תודה רבה. חפרפר 13:53, 18 יוני 2006 (IDT)
לא, זה ממש לא בסדר. הוחלט למחוק, סימן שיש למחוק. אם מישהו יכתוב את הערך לפני שחלפו חודשיים, אמחק אותו. כמו כן, אם יכתב הערך ללא דיון שחזור מסודר, אמחק אותו לאלתר. גילגמש שיחה 14:03, 18 יוני 2006 (IDT)
אני אשמח אם תפנה אותי לדף מדיניות הגורס כי לא ניתן לכתוב מחדש תוכן לערך שנמחק . שים לב, מדובר בערך שיהיה בנוסח שונה, לא שחזור אותו הנוסח שנמחק בהצבעה. אם אין דף כזה אל תפעל בבקשה בשרירותיות. אליבאבא 22:03, 18 יוני 2006 (IDT)
יש כמה הוראות כלליות שמתייחסות לנושא: הערך ימחק אחרי X זמן וברוב Y. יש כלל נוסף: דיון נוסף על אותו נושא יערך חודשיים אחרי תום הדיון הראשון. לכן, אם אתה מבקש להצביע על אותו הדבר (במקרה שלנו הערך) הרי שחל פה חוק ההתיישנות של חודשיים. לתוכן אין משמעות כי לא הוחלט על עריכת התוכן והחלפתו בתוכן אחר, אלא הוחלט על מחיקת הערך. ובנוסף לכך, לא בסדר שאתה משחזר ערכים שהוחלט למחוק. יש לצמצם את כמות הזבל בוויקיפדיה, לא להגדיל אותו. גילגמש שיחה 22:05, 18 יוני 2006 (IDT)
מה שאתה עושה כרגע הוא חוצפה ממדרגה ראשונה. מי שמך לגעת במרחב משתמש של ויקיפד ובתוכן שבו ? הוא יכול לשים שם גם את כל הערכים שנמחקו אם ירצה, זה לא פוגע באף אחד ולא סותר שום כלל. אני משחזר כעת. אנא אל תגע להבא במרחבי משתמש שאינם שלך. הפתעת אותי לרעה. אליבאבא 22:12, 18 יוני 2006 (IDT)
מי אמר לך שזה לא פוגע באף אחד? זה פוגע בי למשל. מרחי המשתמש אינם רכושו הפרטי של הוויקיפד. הם חייבים לענות על הכללים שחלים על דפי משתמש. הם מפורטים בויקיפדיה:דף משתמש. אחד הכללים: דף המשתמש ישמש את הוויקיפד אך ורק לפעילותו בוויקי. ערך שנמחק לא ישמש את הוויקיפד לעבודתו בוויקי ולכן פסול. גילגמש שיחה 22:14, 18 יוני 2006 (IDT)
נו באמת!
פשוט נשבר הזין מהדיקטטורה שלך, והשימוש הנלוז שלך בנהלים (קיימים ומדומיינים)!
הרי כשיימחק הערך באר אברהם, שכאמור אין בו שום דבר להציל, אם יבוא מישהו ויכתוב ערך טוב על הנושא הזה, אתה תמחק אותו? יש גבול להיטמטמות הפרוצדורלית שלך! די! נמאס!
emanשיחה 22:15, 18 יוני 2006 (IDT)
חוק הוא חוק. אתה מציע שאפשר לוותר על החוקים ואיש כישר בעיניו יעשה? גילגמש שיחה 22:16, 18 יוני 2006 (IDT)
למה ? אולי הוא רוצה (כמוני) לעבוד עליו בצד בנחת חודשיים ואז להעלות אותו בגרסה משופרת? מי שמך לבוחן כליות ולב ? אתה מגזים, גילגמש, וזה חבל מאוד כי פועלך הוא מבורך בד"כ. הנח לרונה לי שמעון ואני בטוח שויקיפדיה לא תתפורר. אליבאבא 22:18, 18 יוני 2006 (IDT)
טוב, נמאס לי להתווכח. אני מכבד מאוד את פועלך הוויקיפדי וכרגיל, קשה לי לסרב לבקשתך, אבל מעשה זה לא תקין בעיני. גילגמש שיחה 22:20, 18 יוני 2006 (IDT)
קודם כל תודה על ההתחשבות, שנית, אולי כדאי לפתוח דיון מדיניות מסודר בנושא הזה - האם מותר לכתוב ערך טוב במקום ערך שנמחק בתוך החודשיים מהמחיקה ? אליבאבא 22:23, 18 יוני 2006 (IDT)
האמת העלתי הצעה ברוח זו במזנון: הפרדת הצבעות מחיקה לשניים. אחת - ערכים שלא ראויים להופיע פה, ללא קשר לרמת כתיבתם. האופציה השנייה - הערך ראוי, אך לא במצבו הנוכחי. לדעתי, אין ליישם את הכלל של חודשיים במקרה השני. שכחתי לציין שהדיון התפתח והתברר שיש סעיף במדיניות המחיקה - אפשר להפוך ערך לא ראוי לקצרמר בלי הצבעה. גילגמש שיחה 22:26, 18 יוני 2006 (IDT)

במקרה זה גילגמש צודק לגמרי. הערך המדובר נמחק לאו דווקא על איכותו, אלא על ערכו האנציקלופדי הלא קיים. על כן, עד אשר הגברת שמעון לא תעשה דבר מה שאכן יזכה אותה בערך - אין להעלות אותו מחדש ללא דיון מסודר; העלאה מחדש תהיה בעצם הפיכת החלטת הרוב בהצבעת המחיקה. אין צורך להזכיר שלא אותו הדין לגבי ערכים שנמחקו רק על איכות הכתיבה בהם ולא על הנושא בו עסקו. זהר דרוקמן 22:43, 18 יוני 2006 (IDT)

אבל לא התכוונתי לעלות את הערך הנמחק!!!, ואפשר לראות את זה כבר מהבקשה שלי. חפרפר 22:46, 18 יוני 2006 (IDT)
גם במקרה הזה אני לא רואה שום מניעה לאסור על משתמש לשמור את הערך במרחב המשתמש שלו, עד שאולי משהו ישתנה, והדמות כן תהיה ראויה לערך. למה שאז יהיה צריך להתחיל את הכל מהתחלה? כמובן שלא צריך לתת לזה לשמש כמקלט נניח לערכים פרסומיים שנמחק מסיבות כאלה. אבל למקרים כמו של רונה לי שמעון, או מיכאל פואה, זה פתרון בהחלט סביר. emanשיחה 22:48, 18 יוני 2006 (IDT)
לחפרפר: תקן אותי אם אני טועה, אבל רצית להעלות ערך על הגברת - בהצבעת המחיקה נקבע שאין מקום לערך עליה - מש"ל. לעמנואל: אתה צודק, אבל שים לב שגילגמש הודה בטעות זו וכעת ארגז החול במקומו מונח, אם כי אני לא מבין איזו תועלת תצא מקיומו. לטעמי, הוא בעיקר יהווה פיתוי להעלאת הערך מחדש בטרם עת. זהר דרוקמן 22:56, 18 יוני 2006 (IDT)

הצבעות מחיקה[עריכת קוד מקור]

היי,
אם אתה עובר כבר על ההצבעות, סגור בבקשה הצבעות שנמשכות שבוע. גילגמש שיחה 07:57, 19 יוני 2006 (IDT)

אני תיכף יוצא, אבל אשתדל מאוחר יותר במהלך היום. אליבאבא 07:58, 19 יוני 2006 (IDT)

שלום, אני מנסה לשלב בתבנית זו תמונת סמל\דגל של כל אחת מהזרועות, הבעיה שבוויקיפדיה האנגלית והרוסית יש רק את דגלי הצבא האדום והצי הסובייטי ולא את אלה של הזרועות האחרות. אתה יודע אולי מאיפה אפשר למצוא את הדגלים הנותרים? בברכה, pacmanשיחה 12:52, 19 יוני 2006 (IDT)

גיגול זריז של הפה בה או (הנ"מ) הביא את זה [1], זהו לוגו ולדעתי ניתן לשימוש.
לגבי הטילים מצאתי את זה - [2], כנ"ל. אליבאבא 13:35, 19 יוני 2006 (IDT)
תודה. pacmanשיחה 13:43, 19 יוני 2006 (IDT)
שמתי לב עכשיו שמדובר בנ"מ הרוסי, לא הסובייטי. אני לא יודע כמה זה דומה. אליבאבא 13:47, 19 יוני 2006 (IDT)
אני מבין. אז להוריד את התמונה מהתבנית? pacmanשיחה 13:49, 19 יוני 2006 (IDT)
תשים לב שהלוגו של הטילים, הנשר הוא עם כתר על הראש. אני חותם לך ב-200% שזה עיטור של אחרי התקופה הסוביטית. כך גם עיטור הPVO. בברכה, לב - שיחה 13:51, 19 יוני 2006 (IDT)
נכון, כי הנשר הוא של בית רומנוף. מצאתי את הסמל הסובייטי של הנ"מ פה [3], אגב זה אתר עם המון תמונות ומידע בעניין ה PVO (אם כי הכל ברוסית) אליבאבא 13:55, 19 יוני 2006 (IDT)

המכתב שנישלח על מישתמש איתי10 בקשר לעמוד סיגלון חד עלים[עריכת קוד מקור]

היכן אני אמור לחתום על העמוד שיזמתי? מצפה לתשובה מישתמש:איתי10

שלום איתי, אין צורך לחתום על הערך בצורה מפורשת. זה נעשה עבורך אוטומטית, תוכל להביט בראש הדף בלשונית "גרסאות קודמות" ולראות את שמך ברשימת כותבי הערך. אליבאבא 10:03, 20 יוני 2006 (IDT

שלום אליבאבא בערך אבוקדו מוזכרת יוזמת העמוד מדוע?

איפה ? אני לא מצאתי (ולו הייתי מוצא, הייתי מוחק - כי זה לא מקובל). אליבאבא 15:23, 20 יוני 2006 (IDT)

כתוב שם "מיזמי קרן ויקימדיה" איתי10 24/6/2006 18:00

היי,
אני לא יודע עד כמה אתה עוקב אחרי הדיון במזנון, אבל ניסיתי לסכם את עמדתי עם כותרת חדשה. נראה לי שזה יחסוך לכולנו הרבה עוגמת נפש וזמן יקר. גילגמש שיחה 10:22, 20 יוני 2006 (IDT)

אני מסכים עם עמדתך, לא ברור לי למה חושבים שזה מנוף למחיקת ערכים כשלמעשה אני חושב בדיוק ההפך - צריך למחוק רק מה שבכלל לא צריך להיות פה, את היתר יש לשכתב. אליבאבא 10:25, 20 יוני 2006 (IDT)
זה מה שעומד פחות או יותר בבסיס ההצעה שלי. גילגמש שיחה 10:26, 20 יוני 2006 (IDT)

בדוק בבקשה את [4]. תודה - דודס 12:19, 21 יוני 2006 (IDT)

על פי המקורות שמצאתי מדובר ב 45-50 אלף, ולכן שיחזרתי חזרה. אליבאבא 12:22, 21 יוני 2006 (IDT)
תודה. 45 אלף, זה הכל ביחד? דודס 12:24, 21 יוני 2006 (IDT)

שלום אלי, התיקונים שלך בערך לעיל לא היו מנומקים והם רק הכבידו על הקוראים. שחזרתי. אם יש לך השגות, אפשר לדון בדף השיחה. בברכה. ליש 19:23, 23 יוני 2006 (IDT)

מרכאות סביב שם ? ממתי זה ציטוט ? ולמה הלועזית בלי סוגריים ? אליבאבא 22:18, 24 יוני 2006 (IDT)
לדעתי עדיפות מרכאות על הדגשה ואם לדעתך עדיף שהשם הלועזי יהיה בסוגרים (אינני רואה מדוע) אין לי התנגדות שתוסיף סוגרים, אך השם דרוש, כי השם העברי לא מסגיר איך מבטאים אותו. מכל מקום מדובר בשמות שצריך להזכיר, אך אינני חושב שיכתבו ערכים עליהם.ליש 22:31, 24 יוני 2006 (IDT)