שיחת משתמש:דוד שי/ארכיון3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום דוד, לפני מספר דקות הצעת לי להצטרף כמשתמש רשום לויקיפדיה. אני מקבל את ההצעה. מלבד זאת, רציתי שתדע שקראתי הרבה מהערכים שכתבת, ולמדתי בהם הרבה. אני גם משוטט הרבה (וכבר זמן רב) באתר הפרטי שלך, והבדיחות על המתמטיקאים שימשו אותי רבות.

בתודה, 192.114.47.54 (בקרוב: "חגי הלמן")

--- למה מחקת את הערך אטלנטיס ?

כתבתי בהודעת המחיקה: הערך מועתק בשלמותו מאתר שנמצא ב-geocities. בויקיפדיה אנו מקפידים על זכויות יוצרים. מלבד זאת, אשמח אם תחדל להיות אנונימי, זה קצת לא נעים לשוחח עם אלמוני. דוד שי 21:33, 3 פבר' 2004 (UTC)

אני סבור שהוספת רשימה "מומלצת" ברשימות אינה ידידותית לעין. אל תיקח זאת באופן עוין. זו רק ביקורת למען ויקיפדיה ראויה יותר. עבודה יפה אתה עושה במתמטיקה, באמת. בן הטבע 10:26, 4 פבר' 2004 (UTC)

שמח שקיבלת זאת. אני עומד לגייס חברים חדשים בנושא המיתולוגיה והפולקלור ומקווה שהם יצטרפו לעשייה ויתרמו ככל יכולתם. בן הטבע 10:49, 4 פבר' 2004 (UTC)

דוד שי, אני מוצא עצמי לא פעם מתפלא לנוכח עריכתך. הרי לא נראה לך לא תקין שבערך כלשהו מוזכר שמו של פרופסור כלשהו, שסתם הוזכר באיזו כתבה עיתונאית נידחת ואין לו שום קשר לערך עצמו, והנה, כל המעיין בערך, יתהה אם מדובר באיינשטיין חדש, מה גם שמדובר בפרופסור מפוקפק. אני מצפה ממך לבדוק מול הפירסומים בעיתונות את התוספות בויקיפדיה. אנציקלופדיה היא לא ארכיון עיתונים. התחל לשים לב לכך. יום יפה לך, ידידי. בן הטבע 08:11, 5 פבר' 2004 (UTC)


לדוד שי הנכבד , נחסמתי על לא עוול בכפי בנסיון לשחזר את העמוד הראשי שגרם "המשחית" , אנא בטל את החסימה !


בנושא הלוגו העברי ראה את שיחה:עמוד ראשי, כעת יש שתי הצעות... (ראיתי שהגבת במטהויקי)


נחשפתי!

עכשיו אצטרך להרוג אותך...

אלון 20:47, 6 פבר' 2004 (UTC)


שלום דוד,
אבקש התייחסותך להמשך הדיון בשיחה:חקיקה:חוק חופש המידע.
אני מעוניין לדעת אם יש לי סיבה להשאר כאן או לא.
בברכה, Fuzzy

פרויקט בן-יהודה[עריכת קוד מקור]

נא התייחסותך ל"דילמה" ב-שיחה:פרויקט בן-יהודה ^^ דוד1 13:25, 13 פבר' 2004 (UTC)


ברוך החוזר!

(טוב להכיר כאן את החיים האמיתיים של מישהו)

תוכל להתייחס להגדרת מדעי הרוח בדף השיחה?

אלון 16:00, 13 פבר' 2004 (UTC)


דוד שי!

אני מתנצל על הבלאגן שעוררתי בערכי סרבנות השונים. תודה על התיקון, אולם בכל מקרה הקרדיט אינו חשוב לי במיוחד, מספיק שהמאמר כתוב.

אלון 17:12, 14 פבר' 2004 (UTC)


הרב-שיח עם "מנושל" הועבר לשיחה:זכות השיבה


שאלה מאבי בליזובסקי[עריכת קוד מקור]

לפני שאתה מוחק כל מיני מאמרים שיש בהם זבל, האם בדקת שאין גרסה המכילה משהו אמיתי? לא יכול להיות שערך כמו לוחות טקטוניים לא היה בו דבר. אבי בליזובסקי Avibliz 20:54, 16 פבר' 2004 (UTC)

לפני כל מחיקה אני מקפיד הקפדה יתרה לוודא שאיני גורם נזק. אני בודק את הגרסאות הקודמות ובודק שאין קישורים לערך זה. גם הערך "לוחות הטקטוניים" נבדק ונמצא ראוי לזריקה. דוד שי 21:06, 16 פבר' 2004 (UTC)

דוד שי, אני מוצא עצמי לא פעם מתפלא לנוכח עריכתך. הרי לא נראה לך לא תקין שבערך כלשהו מוזכר שמו של פרופסור כלשהו, שסתם הוזכר באיזו כתבה עיתונאית נידחת ואין לו שום קשר לערך עצמו, והנה, כל המעיין בערך, יתהה אם מדובר באיינשטיין חדש, מה גם שמדובר בפרופסור מפוקפק. אני מצפה ממך לבדוק מול הפירסומים בעיתונות את התוספות בויקיפדיה. אנציקלופדיה היא לא ארכיון עיתונים. התחל לשים לב לכך. יום יפה לך, ידידי. בן הטבע 08:11, 5 פבר' 2004 (UTC)


דוד,
שני עניינים:

1. בקשר לתיקוני הטעויות של בוט ישובים. סיימתי לכתוב את הבוט שמתקן ועכשיו רק נותר להחליט אילו תיקונים לעשות.
ברור לי שלגבי ערים צריך להסיר את שנת היסוד כי כל עיר היתה קודם מועצה מקומית. כמובן, יש לעשות זאת רק במקרים שבהם המאמר לא נערך לאחר העלאתו באמצעות הבוט.
לגבי מועצות מקומיות זה לא כל-כך ברור. יש מועצות שמתהדרות בשנת יסוד ששונה משנת ההכרה. ההבדל הזה נובע בעיקר מכך שהן היו שכונות לא מוכרות לפני כן. במקומות כאלה, בדרך כלל, יש כמה תאריכי יסוד. מסיבות אלו נראה לי להשאיר את המצב כמו שהוא עבור מועצות מקומית.
מה דעתך?
דרך אגב, ניתן לעשות שימוש בבוט הזה גם לצרכים אחרים. לדוגמא: תיקוני איות.
2. הייתי רוצה לקבל הרשאה מפעיל מערכת. אני יודע שבריון הוא היחיד שיכול להעניק אותה אבל, הייתי שמח אם אתה יכול לצרף אותי לרשימה (הדף נעול כרגע) ו/או לשלוח e-mail לבריון.
יש כמה הצדקות להוסת מפעילים. דבר ראשון ויקיפדיה הישראלית גדלה מאוד. דבר שני חלק מהמפעילים כדוגמת "רותם דן" לא פעילים מזה זמן. ניתן לראות את הפעילות (או העדרה) של כל משתמש ב: http://www.wikipedia.org/wikistats/EN/TablesWikipediaHE.htm.
אני מתכוון להשלים את תרגום ההודעות ולעזור באחזקה השוטפת.
          בתודה,
             מאיר :->
הוספתי אותך לרשימה, אלא שבריון עסוק מאוד בכיוונון השרתים החדשים, ולא ברור לי מתי יתפנה. כאשר תרגיש שהוא פנוי, תוכל גם אתה להסב את תשומת לבו לרשימה.
מועצה מקומית היתה קודם לכן בסטטוס מוכר מאוד של מושבה, כפר וכדומה. ברור ששנת היסוד היא שנת העלייה על הקרקע, וזו קדמה בשנים רבות לשנה של קבלת סטטוס של מועצה מקומית. דוד שי 13:08, 18 פבר' 2004 (UTC)

אני מסכים לציטוט דברי, כמובן, ומזוהה עם האמירה, אם כי אני לא זוכר אם, מתי ואיפה כתבתי אותם. לכבוד הוא לי להופיע בהודעה לעיתונות. אלון 23:06, 19 פבר' 2004 (UTC)

מה דעתך שנחגוג את סיום מלחמת המתמטיקה ע"י ניקוי שדה הקרב? אני מתכוון שכל אחד ימחק את אותם חלקים בתגובות שלו בדף שיחה, שאין להם קשר לערך הנדון. בברכה, מקסים.

Iorsh 10:08, 20 פבר' 2004 (UTC)


הדיון בנושא יציאת מצרים הועבר לשיחה:מסורות כתבי הקודש - מיתוס או היסטוריה?.


חסימת דף ראשי[עריכת קוד מקור]

אולי כדאי לחסום זמנית את הדף הראשי? פורסמה כתבה ב-YNET, והאתר נתון במתקפת זבל קטנה.

Iorsh 18:25, 22 פבר' 2004 (UTC)


מכה ושמה PINI3 =[עריכת קוד מקור]

גם עליך הוא לא שם קצוץ והחזיר את הערך המופרע שלו על הבאבא סאלי. Avibliz 19:26, 23 פבר' 2004 (UTC)

ויותר גרוע, רוב, אם לא כל הערכים שלו התבררו כמועתקים. (ראה ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה). eman


לדוד שי הנכבד , נחסמתי על לא עוול בכפי בנסיון לשחזר את העמוד הראשי שגרם "המשחית" , אנא בטל את החסימה !

רפאל היקר, אינך חסום, עובדה שכתבת כאן. גולש חסום אינו יכול לכתוב. דוד שי 20:00, 23 פבר' 2004 (UTC)

דוד יקירי! איני גולש ממחשב אישי שלי בדירה , אלא בדרך כלל ממקום ציבורי? החסימה היא בכתובת בספריה , אחת משתי כתובות בדף השיחה , לעמוד הראשי, וכל זה בתום לב לשחזר את ההשחתה של העמוד הראשי. אנא בדוק זאת ובטל את החסימה. תודה

שיחררתי את כל החסימות. נסה שוב. דוד שי 20:13, 23 פבר' 2004 (UTC)

דוד , דומני שהכתובת של הספריה היא : 62.90.235.244" בעוד שהשנייה יכול להיות שהיא של המשחית. בכל מקרה מוטב שלא להעכנס לתוך לוע הארי הארי , כי במילא תמיד ניתן להציל את השה , וזה בחזקת "חוק פיזור האחריות"...


דוד, אני אשמח לראות את דעתך לגבי השאלות שהעלתי בויקיפדיה:מזנון#ערכים מדעיים. תודה, eman


כללים לשמות אישים וישובים[עריכת קוד מקור]

דוד, "חרשתי" קצת את ויקיפדיה:איך לתת שם למאמר ולא מצאתי הסבר מלא למתן שם לאדם ו/או ליישוב. איפה טעיתי? או אולי יש צורך בהשלמה (אז אני אשלים, על בסיס ההסכמות בויקי-EN ואתה תחווה דעתך). ^^ דוד1 12:10, 28 פבר' 2004 (UTC)

כללים למתן שם לאדם יש לא מעט שמות אישים. כללים למתן שם ליישוב - אין. השלם כל מה שמצא לנכון.דוד שי 14:17, 28 פבר' 2004 (UTC)
השלמתי את המשימה - נא עיונך והערותיך ויקיפדיה:איך לתת שם למאמר#שמות ערים / ישובים ^^ דוד1 03:02, 5 מרץ 2004 (UTC)

שלום דוד. היום המורה שלי לתנ"ך הביא לתשומת ליבנו שיש קישור מהוויקיפדיה לעמוד הסיכומים שלו באתר בית הספר. ראשית רציתי למסור לך שהוא הוחמא מהקישור, ושנית רציתי לדעת איך הגעת אליו? מקווה שתרווה את סקרנותי . SillyFly 18:22, 1 מרץ 2004 (UTC)

אינני יודע באיזה קישור בדיוק מדובר, אבל סביר שהגעתי אליו באמצעות Google, ואחרי שראיתי שהתוכן שלו ברמה טובה, הוספתי קישור. דוד שי 04:44, 2 מרץ 2004 (UTC)

MediaWiki:DisAmbiguationBefore / After[עריכת קוד מקור]

דוד שלום
מציע (ואני בטוח כי התפרצתי לדלת פתוחה) שתיישם את הקיצורים הנ"ל על אחד ה"פרושונים" הקיימים. לדעתי יש כאן בעייה, שאתה כנראה כבר הבחנת בה: סימנים מיוחדים כמו אלה שבונים TABLE או DIV והם חלקיים, לא עובדים (ראה הערתי בנושא BEFORELPIC לשיחת משתמש: מאיר מ).
במקרה של פירושונים, הפתרון להתחלת ה"קטע" הוא ליצור את התבנית שהכנת בזמנו, ולשלב אותה כ-subst. (למרות שעדיף תמיד להשתמש ב-msg אם זה אפשרי.)
נא התייחסותך. ^^ דוד1 01:11, 5 מרץ 2004 (UTC)


דוד שלום,
אני רואה שאתה עורך במרץ את הפירושונים. שמתי לב שהשיטה בויקי האנגלית היא יותר אינטואיטיבית. כאשר למילה מסוימת יש פרוש נפוץ אחד אזי פניה אליה תביא לערך, כאשר בתחילתו יש הפניה לדף פירושונים של יתרת הפירושים האפשריים. לדוגמה מי שמחפש "צורן" ב-99% מחפש את היסוד ולא את הישוב. כנ"ל נשר.

מקווה שאני לא גורם לך לחזור על העבודה. אביהו 10:35, 5 מרץ 2004 (UTC)
אני ממש לא מתכוון לחזור על העבודה. בויקי האנגלית מקובלות שתי השיטות, וכך גם בויקי העברית. ההחלטה באיזה שיטה לבחור תלויה בתשובה לשאלה האם יש פירוש דומיננטי. כשמתקשים להחליט יוצרים דף פירושונים, וגם כשלא קשה להחליט אבל יש יותר משני פירושים. דוד שי 10:38, 5 מרץ 2004 (UTC)

מה דעתך על Template:DisamAll ושימוש שלו ב- substr ראה במשתמש:דוד1/ארגז חול ^^ דוד1 12:09, 5 מרץ 2004 (UTC)

לא ברור לי איך משתמשים ב- substr. האם תוכל ליצור ערך לדוגמה?דוד שי 12:29, 5 מרץ 2004 (UTC)
לדעתי, צריך למעט ככל הניתן להשתמש ב-subst מכיוון שכך הקישור הוא סטטי ולא דינמי ומשתמשים חדשים יראו את כל הזבל לאחר העריכה הראשונה.
בתמונות לא היתה לי ברירה אלא להשתמש בכך בגלל ה-Post-processor.
מאיר מ
בשמחה, רושמים: {{subst:DisamAll}} ומתקבל

האם התכוונתם ל...

  • ערך 1 - הסבר קצר על מהותו של ערך 1
  • ערך 2 - הסבר קצר על מהותו של ערך 2
  • ערך 3 - הסבר קצר על מהותו של ערך 3

ולאחר שמירה, ממשיכים בכוחות מחודשים לעריכה - ונהנים מ-2 העולמות: גם msg וגם subst מקווה שהסברתי. ^^ דוד1 16:07, 5 מרץ 2004 (UTC)

עכשיו הכל ברור. דוד שי 16:13, 5 מרץ 2004 (UTC)
מסכים! מאיר מ 17:32, 5 מרץ 2004 (UTC)

שלום דוד

מה עושים עם החזי הזה שמציף שוב ושוב את הויקיפדיה בקצרמרים במקרה הטוב ובשטויות או ערכים כפולים במקרה הרע? הבן אדם פשוט לא מבין איך הדבר הזה עובד, ולא מגלה שום רצון לנסות להבין. ניסינו בעדינות, ניסינו בפחות עדינות, אולי רק חסימה תעזור לו להבין את הרמז? eman

חסימה היא בעיני צעד קיצוני, שיש להשתמש בו רק כלפי משחית. אני לא מתלהב מהסגנון של חזי, ושם לב שהוא מתעקש ללכת בדרכו תוך התעלמות מיתר הויקיפדים, אך איני רוצה לחסום אותו. בשלב זה אני מנסה לסדר אחריו (פעולה שגוזלת לא מעט זמן), ולהפיק תועלת מדברים של טעם שבכל זאת יוצאים ממנו. דוד שי 23:33, 6 מרץ 2004 (UTC)
אני יודע שזה צעד קיצוני, ולא מציע לעשות אותו מיידית, אבל צריך לחשוב על זה. בניגוד לאנשים אחרים שסובלים מקשיי הסתגלות לויקיפדיה, במקרה של חזי אני מתקשה למצוא איזשהו דבש שמצדיק את העוקץ. eman



ראיתי שהוספת תבניות לקישורים של רשימות מונחים ({{msg:TermLaw}} וכו'), אבל אינני מבין בשביל מה זה נחוץ. נראה לי יותר אינטואיטיבי להקליד את הקישור בעצמו מאשר תרגום מעורפל שלו לאנגלית.

האם נראה לך לענין שאצור תבנית {{msg:Shalom}} שתוכנה יהיה שלום ובה נשתמש בכל פעם שנרצה לכתוב "שלום"?

אני סקרן לדעת מה הביא אותך ליצור את התבניות החדשות האלו, ובשביל מה זה טוב.

Naftali 00:00, 10 מרץ 2004 (UTC)

היתרון של הדרך המוזרה שבה הלכתי הוא הגמישות לשינויים. לא הייתי בטוח אם יש לשים בתחתית כל ערך את הטקסט "משפטים - מונחים", "משפט - מונחים", "מונחי משפט", או משהו אחר שמישהו אחר יחשוב עליו, ולכן החלטתי לנצל את היתרון של {{msg:TermLaw}}, שיאפשר תוך דקה לשנות את התוכן המוצג בכל הערכים. דוד שי 08:43, 10 מרץ 2004 (UTC)

אשמח אם תיתן לי הסבר, או יותר טוב, תיצור הפנייה ברורה לדף שמסביר כיצד להכין תבניות חדשות (ולהשתמש בהן). בהקשר הנוכחי, נראה לי שצריך תבנית של הודעה שמושארת אצל ויקיפד חדש, שמבהירה לו שלא צריך לשמור את הדף אחרי שינוי כל פסיק שהוא עושה בו, אלא רק בסוף העריכה, ושעד אז ישתמש ב"הראה תצוגה מקדימה". מבט אחד בדף השינויים האחרונים של היום מבהיר בדיוק למה זה רצוי.


ככל הנראה העברתי אותו לערך פמיניזם, או אחד מנספחיו, ובעווני לא הסברתי על כך. אחפש אותו כעת. אלון 00:17, 12 מרץ 2004 (UTC)


בויקיפדיה:מאמרים קצרים שלא ידעתי איך לקטלג אותם קיימים מאמרים רבים ראויים למחיקה, בשמות "יהודים ב___" (שם של מדינה). כולם ריקים ומיותרים.אלון 02:34, 12 מרץ 2004 (UTC)


דוד, למה מחקת את "ורדי" שהיה הפניה ל"ג'וספה ורדי"?
לדעתי, הפניות הם מאוד חשובות כדי שמי שמחפש בתיבת החיפוש יגיע למקום הנכון ולא יאלץ להגיע לגוגל. זכור שהחיפוש בתוך הכותרת בוטל (מסיבה לא ברורה) וש"ורדי" הוא קיצור ידוע של שמו של "ג'וספה ורדי".
מאיר מ 09:09, 12 מרץ 2004 (UTC)

יש לי נימוקים אחדים, אבל אני מתעצל לפרט אותם, לכן אחזיר את ורדי. דוד שי 12:15, 12 מרץ 2004 (UTC)
אני מוחה!!! ממה נפשך? אם הגעת למסקנה שיותר טוב לה לאנציקלופדיה החפשית העברית הראשונה בלעדי "ורדי" אז למה החזרת? אם שינת את טעמך - ניחא. אבל אם רק בגלל עצלות רגעית - אז תפרט אח"כ. לא? Plus200 20:50, 16 מרץ 2004 (UTC)
או.קיי, הנה נימוקי: איני אוהב ערכי הפנייה שבהם יש רק שם משפחה, שכל תפקידם לתת קיצור דרך לחיפוש. כאשר מישהו יחפש "ורדי" הוא יגיע לערך הנכון בעזרת גוגל, גם בלי שיהיה ערך "ורדי". לכל האישים שנוספו בחודשים האחרונים אין ערכים כאלה, אלא רק ערכים עם שמם המלא. הערך "ורדי", ועוד ערכים מסוגו, נוספו לויקיפדיה בחודשיה הראשונים, קודם שהתגבשו כללים ברורים. דוד שי 21:00, 16 מרץ 2004 (UTC)
תודה, בנימוקך זה הצלת אותנו מטרגדיה שרק המשפט של פרמה משתווה לה. ובהזדמנות זאת אני חונך את שם המשתמש החדש שלי בעברית שמחליף את plus200 גימפל תם 22:05, 16 מרץ 2004 (UTC)

הרשאת SYSOP+[עריכת קוד מקור]

מזל טוב! ערן 21:47, 12 מרץ 2004 (UTC)
בעברית פשוטה: יש לך הרשאה ל"הסמיך" SYSOPS בעצמך - ללא עזרה
ואם הבנתי נכון לכל המפעילים, יש יכולת לחסום גם משתמשים רשומים. כותבים משתמש:Ronytz (לדוגמא) בדף של חסימת משתמשים - וזה עובד (זה תיקון מיוחד שעשו עבורינו הלילה) ^^ דוד1 21:51, 12 מרץ 2004 (UTC)
אני מצטרף לברכות. מעבר לכך שאני שמח להיות מפעיל מערכת אני מאוד שמח שיש לנו כאן רשימה של מפעילים פעילים ורציניים.
קדימה לעבודה!
מאיר מ 17:58, 13 מרץ 2004 (UTC)
מצטרף גם כן לברכות לדוד, זהו צעד גדול לויקיפדיה העברית.
וכמובן, תודה על מינויי למפעיל (מבלי שאבקש, אפילו) - אני רואה בכך מחמאה גדולה.
Naftali 18:47, 13 מרץ 2004 (UTC)

שלום גם אני אצטרף לברכות, אבל מה שרציתי זה לשמוע את דעתך בדיון הזה: ויקיפדיה:מזנון#ערכים על מלכים אפיפיורים וכו. eman


נראה שגם אני אמור להצטרף לברכות- ברכותי! לגבי הפוטש - טיפלתי בזה ע"י יצירת קישורים מתאימים מרפ' ווימאר מהיטלר ומהפלגה הנאצית. אי לכך ההפניה שהיתה חלק מסדרת המאמרים הקודמת על היטלר יכולה להמחק. הייתי עושה את זה בעצמי אבל אני *אההא* לא אהההמפעיל אההה מערכת אהו אהוהוא. מזג האוויר ההפכפך גורם לי לשיעול. Pasteran 21:39, 15 מרץ 2004 (UTC)


דוד!

אני מבקש עזרתך במחיקת הערכים: אשבל, המרכז לקיום משותף אשבל, חברת הנוער אשבל, תנועת בוגרים.

כל אלו מאמרים לגביהם קיבלתי הסכמה מפורשת לפירסומם, אך כותביהם חזרו בהם עתה ולמען ההגינות יש למחוק אותם. הסברים מפורטים בשיחה:אשבל.

בברכה,

אלון 15:03, 16 מרץ 2004 (UTC)

אם סילקת את ההפניה לאתר חופש סלק נא גם את ההפניות לאתרי חבד ובמיוחד זו המכריזה על הרב כמשיח


דוד,

פניתי לדף השיחה של הIP של חזי בבקשה שיפסיק לכתוב הגדרות מילוניות. לא נראה לי שזה עוזר. חבל על הזמן שלו ובטח שעל שלנו. מצד שני חבל לדכא את רוחו של בנאדם שכנראה מאוד מתלהב מהויקיפדיה. מה נעשה? Pasteran 14:28, 20 מרץ 2004 (UTC)

לו ידעתי מה לעשות, הייתי עושה זאת. אני מקווה שבשלב כלשהו חזי יקלוט שויקיפדיה לא נועדה להגדרות מילוניות, ויתחיל להשקיע יותר בערכים שהוא כותב. בינתיים אני מנסה לרוץ אחריו - למחוק הגדרות של הבל ולהרחיב הגדרות שיש בהן טעם. דוד שי 15:31, 20 מרץ 2004 (UTC)

דוד שלום,

אנא עיין במפלגת שינוי. נראה שצריך לחסום את הערך. JEW אינו מבין את ההבדל בין פמפלט לאנציקלופדיה. אביהו 19:29, 21 מרץ 2004 (UTC)


שלום דוד

אני מקווה שמחקת את הערך על גלאט ברקוביץ' בטעות. כמו שכתבתי בשיחה, הערך ראוי בהחלט, אם כי ראוי לעריכה ובעיקר לתוספות.

בכל מקרה כשנכנסתי ללינק האדום בערך על שרון, כן קיבלתי את הטקסט במצב עריכה, וגם כל ההסיטוריה הייתה קיימת. אם יש צורך, שמרתי אצלי גם את הדף עצמו, וגם את השיחה. תודה eman

לא מחקתי את הערך, רק ניסיתי להחזירו לשמו המקורי, כפי שהצעת. כנראה שכל התהליך הזה מבלבל קצת את ה-database של ויקיפדיה, כך שנוצרות התופעות שפגשת. אני מאמין שהכל יסתדר בקרוב. דוד שי 22:05, 1 אפר' 2004 (UTC)