שיחת משתמש:יהודי אמיתי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 חודשים מאת Danels97 בנושא נצרות
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום יהודי אמיתי, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 12:20, 19 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

תודה רבה לך איש יקר. יהודי אמיתי - שיחה 14:26, 19 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף תפקידה של הכנסייה הקתולית בתרבות המערבית. הסיבה לכך היא: ויקיפדיה נועדה להעברת מידע ניטרלי, אם יש לך מקור מהימן למידע ניתן להכניס אותו באופן מסודר לערך. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, נחש קטן שיחה בואו נחייך אל העולם ז' בכסלו ה'תשפ"ד 18:43, 19 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

שמעת על האיקויזיציה פעם? יהודי אמיתי - שיחה 18:44, 19 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
ראשית, ברוכים הבאים לויקי. שנית נהוג בויקיפדיה בדפי השיחה להזיח את התגובה על ידי שימוש בתו נקודותיים (:) באופן כזה שלכל תגובה מוסיפים תחילה עוד תו על כמות התווים של התגובה הקודמת.
לגבי השאלה, כמובן ששעתי על האינקיוויזיציה אך לרשום שעיקרה של הכנסייה הוא אנטישמיות זו לא דרך ניטרלית, וגם עם המידע נכון מקומו הוא בתוך הערך ולא במקום שהוכנס ועם מקור. בברכה נחש קטן שיחה בואו נחייך אל העולם ז' בכסלו ה'תשפ"ד 18:48, 19 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

נצרות[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף נצרות. הסיבה לכך היא: שלא הוכנס עם מקור למידע החדש. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, נחש קטן שיחה בואו נחייך אל העולם ז' בכסלו ה'תשפ"ד 18:44, 19 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

נצרות[עריכת קוד מקור]

שלום,

יש הסבר לאובססיה שלך לערכים העוסקים בדת הנוצרית ובישוע הנוצרי? אם כבר אתה משקיע את זמנך, למה לא להרחיב ערכים שאתה מעורה בהם במקום להרוס ערכים קיימים? אני בטוח שיש לך המון ידע לתרום בנושאים אחרים. Danel s. - שיחה 19:19, 19 בנובמבר 2023 (IST)תגובה