לדלג לתוכן

שיחת משתמש:מישהו26

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת מוטי בנושא שיחה:ישיבת נחלת ישראל
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

שיחה:ישיבת נחלת ישראל[עריכת קוד מקור]

הוספת הערה סתמית לדף השיחה הנ"ל, ושינית את מה שכתב האנונימי בפסקה האחרונה. מה אתה רוצה מדף השיחה הזה? בפעם הקודמת מחקת את כל דף השיחה, ושחזרתי אותו.

שחזרתי את דף השיחה שלך. אנא אל תמחק הערות מדף השיחה. אלדדשיחה 14:38, 20 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך ישיבת נחלת ישראל שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, מוטי - שיחה 23:51, 25 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בערך ישיבת נחלת ישראל. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ו/או ערך ההבל שפתחת נמחק, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות השחתה זו, ואולי אחרות, הוחלט לחסום אותך. הסיבה לחסימתך היא: ישיבת נחלת ישראל.

.
מוטי - שיחה 00:17, 26 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

למוטי היקר,למה חסמת לי את הגישה?,הערך לא מספיק מכובד?.

אני חושב שהערך מכובד,ולא נכתב בו שום דבר הבל.

הערך נמחק על פי החלטת הקהילה. העלית אותו שלוש פעמים. הוזהרת פעם אחת לפחות ולכן נחסמת. אם תבטיח לא לנסות להעלות אותו פעם נוספת אשחרר אותך. מוטי - שיחה 00:27, 26 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

כן אחי מוטי היקר,אני מבטיח לך לא להעלות אותו שוב פעם עד שאני יקבל אישור מכם,כמובן אם אפשר להשאיר את הדף השיחה של הערך על מנת להעלות רעיונות לשיפור הערך.

בתודה מראש מוטי2.

שוחררת מוטי - שיחה 00:34, 26 באוקטובר 2008 (IST)תגובה