שיחת משתמש:משה א

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום, משה א, וברוך בואך לוויקיפדיה! להלן כמה הנחיות וכללים שיסייעו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: מומלץ לעיין במדריך הכתיבה למתחילים. לפני שמירת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי תקין. את מהות השינוי יש להסביר בחלונית התקציר. למידע נוסף: תמיכה טכנית.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", המובילה לדף השיחה של הדף, שבו ניתן לדון בערך. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה יש לחתום על ידי הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
עזרה: אם ברצונך לקבל סיוע מוויקיפדים בעלי ניסיון, באפשרותך לפנות לחממה ולאתר ויקיפדים שיוכלו לעזור לך. לשאלות נקודתיות ניתן לפנות גם לדלפק הייעוץ.

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
ערן - שיחה 17:51, 23 בנובמבר 2008 (IST)[תגובה]

ערך חדש.......[עריכת קוד מקור]

שלום לכולם, ניסיתי לשים בראש הערך החדש ששמתי של תנועת או את הסימן לחשיבות על מנת לקבל פידבק ללא הצלחה. בכל מקרה אשמח לקבל הערות והארות בעניין. כעקרון הסתכלתי על תנועות אחרות בתחום של התיישבות בארץ ובניתי את הדף בגומה לדף של תנועת אמנה בתודה מראש,משה א - שיחה 10:12, 24 בנובמבר 2008 (IST)[תגובה]

עניתי לך בדף השיחה שלי. דרור - שיחה 23:57, 24 בנובמבר 2008 (IST)[תגובה]

ערך חדש ת. אור[עריכת קוד מקור]

תנועת אור היא תנועה הפועלת ליישוב ופיתוח אזורי הנגב והגליל.

בנגב ובגליל עתודות קרקע המהוות 70% משטחה של מדינת ישראל. התנועה פועלת במגוון דרכים על מנת שאזורים אלו יהוו מוקדי התיישבות וירוכזו שם משאבים גדולים יותר ביחס לשאר שטחה של מדינת ישראל.

התנועה הוקמה בחודש אפריל בשנת 2000 לאחר כ-15 שנים בהם לא הוקמו יישובים בנגב ובגליל. מייסדי התנועה הם : רוני פלמר (המנכ"ל), ניר בלושטיין, זאביק יעקובוביץ' ואופיר פישר.

בתנועה קיימים שלושה אגפים המתקשרים ומשתפים פעולה עם כל הגורמים הפועלים למטרת פיתוח אזורי הנגב והגליל, ביניהם משרדים ממשלתיים, הסוכנות היהודית, החטיבה להתיישבות ועוד. התנועה פועלת ללא מטרות רווח, מתוך רצון לתרום ולשנות ואינה משתייכת לזרם פוליטי כלשהו.

פעילות התנועה:

  • הקמת יישובים חדשים בנגב ובגליל ודאגה לפיתוחם. בין היתר סייעה אור בהקמת היישובים הבאים: סנסנה, גבעות בר, באר מילכה, חרוב ומרחבעם בנגב ואת מצפה עירון בגליל. התנועה דואגת לצורכיהם של המתיישבים ומלוה אותם לאורך כל תהליך המעבר. בנוסף דואגת התנועה לצרכים בסיסיים בישובים כגון: גני ילדים, מועדון חברים, בתי כנסת וכדו'.
  • תמיכה וחיזוק של יישובים קיימים ע"י יצירת תעסוקה והגדלת האוכלוסייה.
  • הפניית אנשים להתיישבות - ליווי צמוד של מתעניינים במעבר לנגב ולגליל במהלך כל תהליך הקליטה. במסגרת זו מפעילה התנועה מרכז מידע טלפוני לקבלת מידע בתחום הקליטה והתעסוקה, להגברת המודעות הציבורית ולחשיבות ההתיישבות בנגב ובגליל.בנוסף מפעילה התנועה רכזי שטח העורכים סיורים לקבוצות ולמשפחות במסגרת חיפושם אחר מקום להיקלט בו.
  • פרויקטים חינוכיים להעלאת המודעות לנעשה בנגב ובגליל והדגשת חשיבות ההתיישבות באזורים אלה.
  • הקמת גרעיני התיישבות - אור מעודדת קבוצות להתארגן לגרעיני התיישבות. היא מגבשת אותם חברתית וארגונית, ומלווה אותם עד לעליה ליישוב ואחריה. במסגרת חגיגות 60 שנה לישראל התנועה בשיתוף פעולה עם גורמים מדיניים לקחה על עצמה ליישב 60 גרעינים ב 60 יישובים בנגב ובגליל.
  • התנועה לקחה על עצמה פרויקט להשארת סטודנטים הלומדים באוניברסיטת בן גוריון והמכללות באזור בבאר שבע על ידי מציאת תעסוקה בתחום לימודם – פרויקט מתמחים.
  • התנועה מציעה באתר האינטרנט שלה אפשרויות תעסוקה בנגב ובגליל במגוון רחב של מקצועות
  • התנועה פועלת לקידום החלטות ממשלה בנושאים הקשורים לפיתוח הנגב ובגליל ובין היתר חידשה וחיזקה את השדולה לפיתוח הנגב והגליל בכנסת ישראל

כדי להעלות את הערך עליך[עריכת קוד מקור]

להקליד את שמו בחלונית החיפוש ולהגיע להודעה שהוא אינו קיים. שמו של הערך שעוד לא קיים מופיע באדום. הקש על השם המופיע באדום ותגיע לדף שבו אתה יכול לכתוב את הערך. בהצלחה!. עִדוֹ (Eddau) - שיחה 04:29, 1 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

תודה , כעקרון כבר עברתי את השלב הזה. הבעיה שלי היא שמישהו ניסה בעבר לרשום את הערך ומחקו אותו אז עכשיו אני נמצא בשלבי הבירוקרטיה של ויקיפדיה שיאשרו לי את הערך. קצת בלאגן כל התהליך הזה. בכל אופן אם אתה מאמין שיש חשיבות לערך אשמח אם תיכנס ללוח המודעות ששם יש דיון לגבי הערך ותכתוב את דעתך. בתודה מראש, משה א - שיחה 08:40, 1 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

לוח המודעות[עריכת קוד מקור]

בשביל לפנות אל הקהילה ולהזמין משתמשים לדיון מסוים יש להשתמש בלוח המודעות. אין זה מקובל לפנות באופן פרטני למשתמשים רבים עם הודעה בעלת מטרה דומה. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:52, 3 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

אני מתנצל..לא ידעתי. יצא לך להיכנס לכתבות קצת לקרוא? משה א - שיחה 23:12, 3 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]