לדלג לתוכן

שיחת משתמש:עבדאור

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Gilgamesh בנושא עריכות פסולות

ביטול עריכה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מורמונים. הסיבה לכך היא: בוויקיפדיה העברית הוחלט על התעתיק "ישו". נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, גילגמש שיחה 15:17, 8 בינואר 2014 (IST)תגובה

אזהרת חסימה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

אין טעם לשנות אפילו את השם של הכנסייה[עריכת קוד מקור]

אולי יש עדין מקום לשוחח על השם של "ישו". אין טעם לשנות את השם של הכנסייה עצמה מן "כנסיית ישוע המשיח של קדושי אחרית הימים" ל"ישו". המורמונים לא משתמשים את הצורה הזאת של השם, וזה דווקא מאמר על המורמונים, ולא על שימוש המקובל יותר של השם.

עריכות פסולות[עריכת קוד מקור]

שלום,

פעם אחרי פעם אני נאלץ לבטל את עריכותיך. לפעמים הן כתובות בצורה לא נייטרלית, לפעמים אתה משנה את ישו לישוע בניקוד למקובל בוויקיפדיה ולפעמים התוספת סתם כתובה בצורה גרועה. אל תעשה את זה יותר בבקשה, אחרת נאלץ לחסום אותך מעריכה באתר זה. גילגמש שיחה 15:43, 13 בינואר 2014 (IST)תגובה