שיחת משתמש:185.46.76.5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת Aviados בנושא סגנון גאודי

וואטסאפ[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף וואטסאפ. הסיבה לכך היא: לא אנציקלופדי. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ‏Guycn2 · ☎‏ 19:22, 21 במאי 2017 (IDT)תגובה

סגנון גאודי[עריכת קוד מקור]

ראשית, תודה רבה לך על עריכתך!
כמה עניינים פרוצדורליים. בערכים בויקיפדיה לא מציינים קרדיטים בערך עצמו. לעומת זאת, משתמשות רשומות מופיעות בדף "גרסאות קודמות" עם כל עריכותיהן. אני ממליץ להרשם.
מוטב להביא מראי מקום לכתוב בערך. זו לא חובה קדושה, אבל מונע את האפשרות שמישהי תבוא עם טענה שאין לכתוב מקורות ולכן יש למחוק אותו. אפשר בהחלט להמתין עם מראי המקום לשלב הסיום של עבודה על ערך.
נכון לעכשיו הערך נמצא במצב ראשוני מאד. אם את מתכוונת בתוך פרק זמן קצר להביאו למצב טוב, אפשר להמשיך. לעומת זאת אם את מתכננת עבודה לטווח ארוך יותר, מוטב להעבירו לטיוטה.
שוב, תודה על תרומתך, ואני מקווה להשתלבות קלה ופוריה בויקיפדיה העברית!
!Σiη Stαlεzε אילן שמעוני - שיחה 21:45, 22 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

תודה על תרומתך, אולם הדף שהעלית עוד לא מוכן להופיע במרחב הערכים – סגנון הכתיבה לא אנציקלופדי והוא חסר מקורות... על כן הוא הועבר לטיוטה, שם תוכלי להמשיך לעבוד עליו ולשפר אותו עד שיגיע לסטנדרטים של ערך אנציקלופדי.
תוכלי להיעזר במדריך לכתיבת ערכים וכן בעזרה של משתמשים אחרים בויקיפדיה:חממה‎. בהצלחה, אביעדוסשיחה 01:14, 23 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה