שיחת משתמש:2.55.172.211

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת נרו יאיר בנושא דינה זילבר

רישום[עריכת קוד מקור]

אנא הרשם בבקשה לוויקיפדיה. לטובתך ולטובתנו לבלוב הלשכה לפניות הציבור • כ"ט בחשוון ה'תשפ"א • אשרי המאמין • 22:42, 15 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

דינה זילבר[עריכת קוד מקור]

שלום 2.55.172.211,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "דינה זילבר" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, נרו יאירשיחה • כ"ט בחשוון ה'תשפ"א • 00:22, 16 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

חתימה והזחה[עריכת קוד מקור]

כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, כדי לשפר את הסיכוי שכותב מסוים ישים לב להודעה שהשארת, בוויקיפדיה ניתן "לתייג" את אותו כותב (לשלוח לו "אזכור"), בדומה למקובל ברשתות חברתיות. המשתמש שתויג יקבל על כך התראה.
ברוב הפעמים, הדרך הפשוטה ביותר לתייג היא להקליד את התו "@" ואחריו שם המשתמש של מי שרוצים לתייג.
במצבים מסוימים, תיוג באמצעות @ אינו עובד. אם לאחר הקלדת @, לא מופיעה השלמה אוטומטית של שמות משתמש, יש להשתמש בשיטה בסיסית יותר, שהיא שימוש בתבנית {{א}} (בצורה "{{א|שם המשתמש}}") או הוספת קישור פשוט לדף המשתמש (על-ידי "[[משתמש:שם משתמש]]").
בכל פעם בה מתייגים, יש "לחתום" כנהוג בוויקיפדיה: באמצעות הקלדת ארבעה סימני טילדה (~~~~). ללא ה"חתימה" בסוף הדברים, התיוג לא יבוצע. למשל, כדי לתייג אותי ("Ldorfman"), יש להשתמש בקוד [[משתמש:Ldorfman]] ולזכור לחתום בסוף ההודעה עם ~~~~. ניתן לקרוא מידע נוסף בדפים "{{תגובה ל}}" ו־"{{א}}".
אם התיוג בוצע באופן תקין, אצל המשתמש המתויג תתקבל התראה על כך בסמל הפעמון (פעמון2) שבראש החלון. אם לא התקבלה התראה כזאת, יש לצאת מתוך הנחה שבפועל, הנמען לא תויג.
למידע נוסף בנושא, ניתן לקרוא את הדף "עזרה:תיוג". בברכה, לבלוב הלשכה לפניות הציבור • כ"ט בחשוון ה'תשפ"א • אשרי המאמין • 12:26, 16 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

דינה זילבר[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "דינה זילבר". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה