שיחת משתמש:Aharoniko

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Ldorfman בנושא תמונותיו של מוטי יוגב
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Aharoniko, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏DGtal‏ - שיחה 15:45, 27 במרץ 2016 (IDT)תגובה

תמונותיו של מוטי יוגב[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
העלית תמונות רבות של חה"כ מוטי יוגב. יש מספר בעיות לגביהן שיש להסדיר, כדי שנוכל להמשיך לשמור אותן על שרתי קרן ויקימדיה ולהשתמש בהן.

  1. בכל התמונות, המועד המצויין הוא שלושת הימים האחרונים. מן הסתם, מדובר בתמונות מלפני שנים. עליך לתקן את המועד בפרטי הקבצים ורצוי ליום המדויק. אם לא ניתן להשיג את המועד, יש להחליף לפחות לחודש או לשנה.
  2. ברור לכל שאינך היוצר של כל התמונות. אנא ציין את שמות הצלמים בפרטי הקבצים, כולל בקובץ המופיע בראש הערך, בתבנית המציינת את היותו ח"כ.
  3. לאף אחת מהתמונות בערך לא הוצג אישור לשחרורן. משמעות הדבר דומה לפריצה למחשבו וגניבת כל התמונות הללו ללא אישורו. כדי להסדיר את שחרור התמונות לכל שימוש, כולל לשימוש מסחרי, יש לפעול על-פי הנוהל המוזכר בדף "ויקיפדיה:OTRS". הערה זו מתייחסת גם לתמונה בראש הערך, אשר הועלתה על-ידך עוד ב-2014.

אנא פנה אלי בכל שאלה. בברכת הצלחה, Ldorfmanשיחה 00:42, 29 במרץ 2016 (IDT)תגובה

שלום, כאן אהרון הדובר של ח"כ יוגב. מטפל בדברים שציינת. התמונות הם של חה"כ יוגב ונסרקו. אשמח שתסביר לי איך אפשר להסדיר את הצילומים. כמו כן בתמונת הערך, זה בוצע על ידינו כחלק מקמפיין הבחירות. Aharoniko (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) ב-10:45, 29 במרץ 2016תגובה
ראשית, תיקנתי לעיל, אולם אנא שים לב לכך שכדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה,
לגבי עניין התמונות, אנא שלח אישור לשחרורן לפי הפרטים בדף "ויקיפדיה:OTRS". פנה אלי בכל שאלה. ליתר ביטחון, רצוי שתדע שכדי לשפר את הסיכוי שכותב מסויים ישים לב להודעה שהשארת, בוויקיפדיה ניתן "לתייג" משתמש. זאת, באמצעות כתיבת שם המשתמש שלו. המשתמש שתוייג יקבל על כך התרעה.
אופן התיוג הוא בצורה הבאה: [[משתמש:שם משתמש]]. לדוגמה, כדי לתייג את שם המשתמש שלי, יש להשתמש ב-[[משתמש:Ldorfman]].
יש "לחתום" בכל פעם שמתייגים, כנהוג בוויקיפדיה: באמצעות הקלדת ארבעה סימני טילדה (~~~~). ללא ה"חתימה" בסוף הדברים, התיוג לא יבוצע. בברכה, Ldorfmanשיחה 03:12, 24 באפריל 2016 (IDT)תגובה
האמת שאני חדש בויקיפדיה אך לא הבנתי את הכללים לאישור שימוש בזכויות יוצרים. ראיתי שנמחקו לי מהדף כל התמונות.
בתמונת הפרופיל שהעברתי - מדובר בתמונה רשמית אותה עשינו לפני 3 שנים לקמפיין בחירות, זו תמונה ששילמנו עליה ועל כן הותר לנו להשתמש בה, אין לי דרך להשיג אישור מהצלם עצמו כי איני זוכר את פרטיו. להבא אדע לעשות כן.
לגבי התמונות מהשירות הצבאי - מדובר בתמונות שמוטי קיבל לידיו כמפקד בוואות והותר לו להשתמש בהן וכן אין שום דרך בעולם להגיע לאותם צלמים כיון שמדובר בתמונות של למעלה מ-20 שנה.
כיצד אפשר אם כן לקבל אישור לפרסומם ולחזרתם בדף מוטי יוגב?Ldorfman,
בברכה, --Aharoniko - שיחה 13:23, 8 במאי 2016 (IDT)תגובה
תוכל לשלוח מייל לצוות ה-OTRS ולציין שם את הדברים שהבאת פה. נשקול את המצב ונשיב לך. Ldorfmanשיחה 17:28, 8 במאי 2016 (IDT)תגובה