שיחת משתמש:AlonKing3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 חודשים מאת ארז האורז בנושא נחסמת
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף הכי רעשנים (סדרת טלוויזיה, 2022). הסיבה לכך היא: לפי דעתי המידע שאתה מוסיף שגוי. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, זור987 - שיחה 13:01, 15 ביוני 2023 (IDT)תגובה

שם המשתמש שלך[עריכת קוד מקור]

שלום לך AlonKing3.
על פי הקווים המנחים לבחירת שם המשתמש, שם המשתמש שבחרת איננו מקובל ומקשה עלינו את התקשורת עמך. אם ברצונך להמשיך לתרום, עליך לשנותו.
ניתן לשנות את שם המשתמש בדף זה, או להירשם מחדש בדף זה. הנחיות לבחירת השם נמצאות כאן.
אם לא יוחלף השם, לא ניתן יהיה לאפשר את המשך פעולתך בוויקיפדיה תחת שם זה.
בברכה, נריה - 💬 - 21:46, 15 ביוני 2023 (IDT)תגובה

השם עובר על הכלל הבא: ”אין לבחור שמות עם כינויים (לדוגמה: "דורון הגבר", "אבי המלך", "דורון שולטתתת", "Yossitheking",‏ "orihayafyuf", "גדליהו השולט", "תותיהמלכה", "BennyHatotah", "רחל המתוקה", "הסמיילי המהממת", "כריס המגניב" וכדומה).” נריה - 💬 - 21:46, 15 ביוני 2023 (IDT)תגובה

מפצחים עולם[עריכת קוד מקור]

שלום AlonKing3,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "מפצחים עולם" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:מפצחים עולם.ייתכן שחלק מהבעיות בגינן הערך עדיין לא מתאים מוסברות בדף השיחה שיחת טיוטה:מפצחים עולם. רצוי להמשיך את הדיון שם להבהרת נקודות בהן נדרש שיפור, דיון בהמשך העבודה, או ערעור על שיקול הדעת בהעברה.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה עם החונך שלך. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!

עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ל' בסיוון ה'תשפ"ג • 09:02, 19 ביוני 2023 (IDT)תגובה

הסבר להעברת הדף, והבעיות שדורשות תיקון

הסבר[עריכת קוד מקור]

הערך עדיין לא מוכן למרחב הערכים עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ל' בסיוון ה'תשפ"ג • 09:02, 19 ביוני 2023 (IDT)תגובה


שים לב שהערך נמצא בטיוטה:מפצחים עולם שם אתה יכול לערוך את הערך. כשתסים את העבודה עליו, אתה מוזמן לפנות לויקיפדיה:העברת דפי טיוטה ולקש שיבדקו שהערך מוכן ושם גם יוכלו להעביר את הערך למרחב הערכים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:53, 19 ביוני 2023 (IDT)תגובה

שינויים סתמיים[עריכת קוד מקור]

שלום, אפשר בבקשה להבין מדוע אתה כל הזמן משנה פרמטרים בדף קופה ראשית סתם? עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ל' בסיוון ה'תשפ"ג • 10:07, 19 ביוני 2023 (IDT)תגובה

נחסמת[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
ארז האורזשיחה 15:07, 19 ביוני 2023 (IDT)תגובה