שיחת משתמש:Ariel127711

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חבל שבחרת לנצל את האמון שאנו נותנים בגולשים כדי לגרום נזק. את העריכות שעשית אנו יכולים לבטל בלחיצת כפתור, וכך נעשה, כך שכוונתך להזיק לא תצליח.

העריכה שביצעת נחשבת להשחתה. היא נוגדת את תנאי השימוש באתר, ומהווה עבירה על חוק המחשבים. אנחנו מטפלים במקרים כאלה בחומרה.

  • אם תימשך ההטרדה, נחסום אותך מיידית מכל עריכה נוספת בוויקיפדיה.
  • אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
  • מעשיך מהווים עבירה פלילית, ונשקול פנייה לרשויות החוק אם הם יימשכו.


כ.אלון - שיחה 22:47, 20 באוקטובר 2015 (IDT)[תגובה]


שמע בגלל מה שעשיתם לי עכשיו אני מתלונן למשטרה וגם אני לא אתרום לויקיפדיה חשבתי לתרום לויקיפדיה 100 שח כל חודש אבל מכוון שככה אתם מתנהגים למי שרוצה לעזור לדף במחיקת תגובות מיותרות אתם מאיימים על קטין?! זה פשוט בושה! אני מתכוון לפנות למשטרה ולחדשות ערוץ 2 שככה אתם מאיימים על קטין שכל מה שהוא רצה לעזור ולתרום כסף. אני הולך להתלונן עליך באופן פרטי אלון במקום להסביר מה עשיתי לא טוב אתה מאיים עלי? Ariel127711 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

לתשומת לבך אריאל, ויקיפדיה:טיפול באיומים משפטיים. אור/1Orשיחה@14:03, 27 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]
חסמתי אותך לצמיתות לפי המדיניות שציטט 1Or. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 14:11, 27 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]




שלום אני רוצה שתחזירו לי את המשתמש הזה ובתמורה אני יתרום לויקיפדיה באופן חודשי


רק עכשיו החלפתי IP ואני שוב אומר לא ידעתי מה עשיתי תסבירו לי בבקשה כדי שאתקן וגם אני רוצה תחזירו לי את המשתמש כי לא ידעתי מה עשיתי.

נחסמת לשבוע. אני ממליצה שתקרא את הדף ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. אם ברצונך להמשיך לערוך בוויקיפדיה, תשנה את ההתנהלות שלך. התקפה נוספת על ויקיפדים תביא לחסמתך ללא הגבלת זמן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 11:04, 21 באוקטובר 2015 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף שיחה:דרגון בול. הסיבה לכך היא: אין למחוק תוכן מדפי שיחה.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אור/1Orשיחה@13:55, 27 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]


אני מבקש להוריד לי את החסימה